Populært innlegg Keaton Skrevet 4. august 2020 Populært innlegg #25821 Skrevet 4. august 2020 1 time siden, pøbelsara skrev: Og der var det reklame for Twentyfour. Synd at bare ett av innleggene med twentyfourklær var merket - og ingen av innleggene hvor barna poserer med gullkorn-merket svært synlig. Gullkorn og Twentyfour har samme eiere. Og dessuten velger altså CBE og LKE nok en gang å lage et flott og detaljrikt innlegg som fremstår som rene reklamen - av sitt gode hjerte, akkurat slik som i Geiranger og nesten alle innleggene fra Continental. Og Thorskog Slott. Hele reiselivsbransjen må jo håpe at herr og fru Eriksen skal komme innom og gi bort reklame verdt mellom 50 - og 100 000 helt gratis til akkurat dem. Ja, er det ikke pussig? Særlig med tanke på at de tok betalt for å plukke søppel og skrive om Redd Barna. Det er jo faktisk nesten ikke til å tro på. 57
MarianneE Skrevet 5. august 2020 #25822 Skrevet 5. august 2020 19 timer siden, Snøsøta skrev: ...når man åpenbart burde fortelle om hva som egentlig skjedde på det dårlig forberedte fjellturen, men velger å bombe instastory med søte kattunger, hunder og barn istedet.... For hva ville skjedd om de var ærlige og sa at turen ikke ble som tenkt? Vil tro det ville vært interessant å lese om en dårlig erfaring og mer "do and don't" istedenfor for en desperat "alt i skjønneste orden ". De kunne delt tips til hva som fungerte og hva som ikke fungerte. Her hadde de jo mulighet til å lære bort noe matnyttig istedenfor glitter&fjas 38
Pippio Skrevet 5. august 2020 #25823 Skrevet 5. august 2020 31 minutter siden, MarianneE skrev: For hva ville skjedd om de var ærlige og sa at turen ikke ble som tenkt? Vil tro det ville vært interessant å lese om en dårlig erfaring og mer "do and don't" istedenfor for en desperat "alt i skjønneste orden ". De kunne delt tips til hva som fungerte og hva som ikke fungerte. Her hadde de jo mulighet til å lære bort noe matnyttig istedenfor glitter&fjas Enig! Det hadde vært interessant innhold på bloggen. 12
MaleficentAurora Skrevet 5. august 2020 #25824 Skrevet 5. august 2020 34 minutter siden, MarianneE skrev: For hva ville skjedd om de var ærlige og sa at turen ikke ble som tenkt? Vil tro det ville vært interessant å lese om en dårlig erfaring og mer "do and don't" istedenfor for en desperat "alt i skjønneste orden ". De kunne delt tips til hva som fungerte og hva som ikke fungerte. Her hadde de jo mulighet til å lære bort noe matnyttig istedenfor glitter&fjas Godt poeng det du sier☕ 9
123Frustrert Skrevet 5. august 2020 #25825 Skrevet 5. august 2020 19 timer siden, Levina skrev: Det er ingen som får barndommen sin solgt😅slapp av. Er det ikke? Jeg ser barndommen i bloggen cbe til salgs hverdag. Kan du fortelle meg hvordan den ikke er tilsalgs? 34
MaleficentAurora Skrevet 5. august 2020 #25826 Skrevet 5. august 2020 (endret) 19 timer siden, Levina skrev: Det er ingen som får barndommen sin solgt😅slapp av. Ikke det?🤔 Kan du dokumentere at de små ikke får barndommen sin solgt gjennom CBEs blogg og IG? Endret 5. august 2020 av MaleficentAurora 13
pøbelsara Skrevet 5. august 2020 #25827 Skrevet 5. august 2020 20 timer siden, Levina skrev: Det er ingen som får barndommen sin solgt😅slapp av. Hvordan kan du hevde noe slik? Hvilken annen funksjon enn å skape innhold har denne stadige eksponeringen av barna? 30
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 5. august 2020 Populært innlegg #25828 Skrevet 5. august 2020 (endret) Jeg har tidligere hatt et opphold på Brimi Sæter, og kjørte nylig forbi etter å ha vurdert om jeg skulle ta en ny overnatting eller ikke. Når carolinebergeriksenno endelig klarer å lage et innlegg som kan fange min interesse for fjellturer, overnatting, kortreiste hjemmelagede produkter og natur, og er interessert i informasjon om stedet, forventer jeg ikke å samtidig bli pepret med massiv eksponering av barn og betalt reklame for unyttige produkter som intimservietter når vi som oftest har tilgang til rent vann - og nå også dusj. Og hva mener daglig leder vi skal gjøre med den brukte servietten på tur i naturen? Reklamen er lite gjennomtenkt, med dårlig timing og plassering, og barn er fullstendig unødvendig å vise. For daglig leder hevder å ikke bruke barn i reklame. Så hvorfor gjøres det? Nå er jeg spent på det oppklarende innlegget av den ambisiøse turen til syv fjelltopper som ble tili fire, avbrutt av en lyske som smertet kun i motbakke. Som egentlig var flaks idét de gikk tomme for vann, ikke hadde varmt nok skift, glemte hodelyktene, og gikk tomme for både strøm og dekning i "et kappløp mot overlevelse", som fotografen skrev på instastories. Fritt etter hukommelsen. Jeg ser frem til evalueringen, hvilken nyervervet kunnskap og lærdom de tar med seg videre og overfører til prosjekt Netfit og dets betalende kunder. "Det er ingen skam å snu", sier daglig leder på instastory. Dette kan vi alle lære noe av. Også når det gjelder eksponering av mindreårige. Endret 5. august 2020 av Revenge o'Cavatina leifer 64
Gjest Tannbein Skrevet 5. august 2020 #25829 Skrevet 5. august 2020 (endret) Det samme lurer jeg på @Levina. Hvordan er det flott for de som må jobbe, som ikke har råd til å dra eller som velger bort trengsel på turiststedene pga coronaredsel, som sliter med helse, samliv eller krevende diagnosebarn eller som bare ikke finner energi- hvorfor er det "fint" for disse å se Caroline, Lars Kristian og barna meske seg på dyre hoteller og resorter mens de (snik)reklamerer for twentyfour, gullkorn, intimservietter, hotellopphold i hundretusenkronersklassen, Brimi sæter osv? Er det så innmari deilig å få strødd salt i såret og å få gnidd skikkelig inn at man ikke er perfekt selv når man går gjennom instagramfeeden sin, slik at Caroline som lever av å pynte og retusjere seg selv og ungene kan få sole seg litt ekstra i glansen? For det må vi tross alt unne den hvite, rike, priviligerte Caroline mens hun peprer oss med kroppspress, barneeksponering og skjult reklame, liksom? Vurderer å blokkere hele kanalen hennes men samtidig så mener jeg det er viktig å følge med på hva barna mine skal vokse opp med på sosiale medier. Endret 5. august 2020 av Tannbein
Populært innlegg Porkupine Skrevet 5. august 2020 Populært innlegg #25830 Skrevet 5. august 2020 Daglig leder i Treasures AS kunne for få dager ikke gjennomføre fjelltur pga lyskesmerter, men kan i dag fint løpe 10 km på mølla. Er vedkommende et medisinsk mirakel eller er dette vanlig? 69
Undreguri Skrevet 5. august 2020 #25831 Skrevet 5. august 2020 53 minutter siden, Porkupine skrev: Daglig leder i Treasures AS kunne for få dager ikke gjennomføre fjelltur pga lyskesmerter, men kan i dag fint løpe 10 km på mølla. Er vedkommende et medisinsk mirakel eller er dette vanlig? Er jo ikke sikkert hun løp 10 km da. 4
Undreguri Skrevet 5. august 2020 #25832 Skrevet 5. august 2020 På 3.8.2020 den 13.00, Inocybe skrev: Mener jeg har sett 19. august men tror jeg blander det med 2019 😂 🤣😂🤣 5
Inocybe Skrevet 5. august 2020 #25834 Skrevet 5. august 2020 7 minutter siden, Kollontaj skrev: Står at lansering er september (FB). Så utsatt en måned til? Hva er det de venter på? 11
Marioposa Skrevet 5. august 2020 #25835 Skrevet 5. august 2020 (endret) 1 time siden, Undreguri skrev: Er jo ikke sikkert hun løp 10 km da. Hva mener du? Øktene vises jo på klokka til CBE. Endret 5. august 2020 av Marioposa 1
Minnie Mus Skrevet 5. august 2020 #25836 Skrevet 5. august 2020 2 hours ago, Tannbein said: Det samme lurer jeg på @Levina. Hvordan er det flott for de som må jobbe, som ikke har råd til å dra eller som velger bort trengsel på turiststedene pga coronaredsel, som sliter med helse, samliv eller krevende diagnosebarn eller som bare ikke finner energi- hvorfor er det "fint" for disse å se Caroline, Lars Kristian og barna meske seg på dyre hoteller og resorter mens de (snik)reklamerer for twentyfour, gullkorn, intimservietter, hotellopphold i hundretusenkronersklassen, Brimi sæter osv? Er det så innmari deilig å få strødd salt i såret og å få gnidd skikkelig inn at man ikke er perfekt selv når man går gjennom instagramfeeden sin, slik at Caroline som lever av å pynte og retusjere seg selv og ungene kan få sole seg litt ekstra i glansen? For det må vi tross alt unne den hvite, rike, priviligerte Caroline mens hun peprer oss med kroppspress, barneeksponering og skjult reklame, liksom? Vurderer å blokkere hele kanalen hennes men samtidig så mener jeg det er viktig å følge med på hva barna mine skal vokse opp med på sosiale medier. Er så enig i alt du skriver Sikkert kjempefint for småbarnsfamilier med dårlig råd, sykdom osv å se CBE m/fam meske seg på den ene ferieturen etter den andre, i overflod av de lekreste retter og opplevelser for barna. Samtidig som dem får betalt for det. Hadde jeg hatt små barn, hadde jeg helt klart foretrukket telttur hjemme på plenen, istedet for å selge barna mine for penger og for å opprettholde higen etter luksus og overforbruk. Trist at barn vokser opp med verdier som går ut på å ha de dyreste klærne, det lengste håret, flotteste ferier og lære seg å posere foran kameraet for å ta seg best mulig ut på bilder. 37
Populært innlegg MiniMjau Skrevet 5. august 2020 Populært innlegg #25837 Skrevet 5. august 2020 Spesiell innstilling til norske 2000mtopper. De hadde "bestemt seg for" at det var en treningstur(altså ikke fjelltur, antar jeg de da mener). Derfor den noe begrensa bagasje og dårlig fottøy. Så da er det bare å se bort fra fjellvettreglene og andre forholdsregler i norsk fjellheim da, når det bare var en treningstur? 53
Undreguri Skrevet 5. august 2020 #25838 Skrevet 5. august 2020 (endret) 1 time siden, Marioposa skrev: Hva mener du? Øktene vises jo på klokka til CBE. Hun hra da ikke vist klokka i dag ? Klokka kan ellers brukes av mannen, man kan sykle men ha den innstilt på løping eller man kan kople den opp mot løpemølle og la mølla gå feks? Endret 5. august 2020 av Undreguri 5
Marioposa Skrevet 5. august 2020 #25839 Skrevet 5. august 2020 (endret) 3 timer siden, Undreguri skrev: Hun hra da ikke vist klokka i dag ? Klokka kan ellers brukes av mannen, man kan sykle men ha den innstilt på løping eller man kan kople den opp mot løpemølle og la mølla gå feks? Jeg trodde puls etc også ble målt? Endret 5. august 2020 av Marioposa 5
Minnie Mus Skrevet 5. august 2020 #25840 Skrevet 5. august 2020 CBE skriver på bloggen "Vi hadde en liten sekk hver, og i disse hadde vi nok mat, klær og drikke for hele turen" Javel? På insta sier hun jo at dem gikk tom for drikke, og var så veldig tørst? Finner ingen sammenheng med det hun skriver på bloggen og storyen på IG. Samtidig skriver hun at "så mange spør om hva de hadde med av mat og klær???? Disse menneskene er de siste jeg ville spurt om tips til fjelltur.... 42
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå