Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
19 timer siden, Snøsøta skrev:

...når man åpenbart burde fortelle om hva som egentlig skjedde på det dårlig forberedte fjellturen, men velger å bombe instastory med søte kattunger, hunder og barn istedet.... 

For hva ville skjedd om de var ærlige og sa at turen ikke ble som tenkt? Vil tro det ville vært interessant å lese om en dårlig erfaring og mer "do and don't" istedenfor for en desperat "alt i skjønneste orden ". De kunne delt tips til hva som fungerte og hva som ikke fungerte. Her hadde de jo mulighet til å lære bort noe matnyttig istedenfor glitter&fjas

• Liker 38
Skrevet
31 minutter siden, MarianneE skrev:

For hva ville skjedd om de var ærlige og sa at turen ikke ble som tenkt? Vil tro det ville vært interessant å lese om en dårlig erfaring og mer "do and don't" istedenfor for en desperat "alt i skjønneste orden ". De kunne delt tips til hva som fungerte og hva som ikke fungerte. Her hadde de jo mulighet til å lære bort noe matnyttig istedenfor glitter&fjas

Enig! Det hadde vært interessant innhold på bloggen. 

• Liker 12
Skrevet
34 minutter siden, MarianneE skrev:

Godt poeng det du sier☕

• Liker 9
Skrevet
19 timer siden, Levina skrev:

Det er ingen som får barndommen sin solgt😅slapp av. 

Er det ikke? Jeg ser barndommen i bloggen cbe til salgs hverdag. Kan du fortelle meg hvordan den ikke er tilsalgs? 

• Liker 34
Skrevet (endret)
19 timer siden, Levina skrev:

Ikke det?🤔

Kan du dokumentere at de små ikke får barndommen sin solgt gjennom CBEs blogg og IG?

Endret av MaleficentAurora
  • Liker 13
Skrevet
20 timer siden, Levina skrev:

Hvordan kan du hevde noe slik? Hvilken annen funksjon enn å skape innhold har denne stadige eksponeringen av barna? 

• Liker 30
Gjest Tannbein
Skrevet (endret)

Det samme lurer jeg på @Levina. Hvordan er det flott for de som må jobbe, som ikke har råd til å dra eller som velger bort trengsel på turiststedene pga coronaredsel, som sliter med helse, samliv eller krevende diagnosebarn eller som bare ikke finner energi- hvorfor er det "fint" for disse å se Caroline, Lars Kristian og barna meske seg på dyre hoteller og resorter mens de (snik)reklamerer for twentyfour, gullkorn, intimservietter, hotellopphold i hundretusenkronersklassen, Brimi sæter osv? Er det så innmari deilig å få strødd salt i såret og å få gnidd skikkelig inn at man ikke er perfekt selv når man går gjennom instagramfeeden sin, slik at Caroline som lever av å pynte og retusjere seg selv og ungene kan få sole seg litt ekstra i glansen? For det må vi tross alt unne den hvite, rike, priviligerte Caroline mens hun peprer oss med kroppspress, barneeksponering og skjult reklame, liksom? :vetikke: Vurderer å blokkere hele kanalen hennes men samtidig så mener jeg det er viktig å følge med på hva barna mine skal vokse opp med på sosiale medier.

Endret av Tannbein
Skrevet
53 minutter siden, Porkupine skrev:

Daglig leder i Treasures AS kunne for få dager ikke gjennomføre fjelltur pga lyskesmerter, men kan i dag fint løpe 10 km på mølla. Er vedkommende et medisinsk mirakel eller er dette vanlig?

Er jo ikke sikkert hun løp 10 km da.

• Liker 4
Skrevet
På 3.8.2020 den 13.00, Inocybe skrev:

Mener jeg har sett 19. august men tror jeg blander det med 2019 😂

🤣😂🤣

• Liker 5
Skrevet

Står at lansering er september (FB). 

• Liker 4
Skrevet
7 minutter siden, Kollontaj skrev:

Står at lansering er september (FB). 

Så utsatt en måned til? Hva er det de venter på? 

• Liker 11
Skrevet (endret)
1 time siden, Undreguri skrev:

Er jo ikke sikkert hun løp 10 km da.

Hva mener du? Øktene vises jo på klokka til CBE.

Endret av Marioposa
  • Liker 1
Skrevet
2 hours ago, Tannbein said:

Det samme lurer jeg på @Levina. Hvordan er det flott for de som må jobbe, som ikke har råd til å dra eller som velger bort trengsel på turiststedene pga coronaredsel, som sliter med helse, samliv eller krevende diagnosebarn eller som bare ikke finner energi- hvorfor er det "fint" for disse å se Caroline, Lars Kristian og barna meske seg på dyre hoteller og resorter mens de (snik)reklamerer for twentyfour, gullkorn, intimservietter, hotellopphold i hundretusenkronersklassen, Brimi sæter osv? Er det så innmari deilig å få strødd salt i såret og å få gnidd skikkelig inn at man ikke er perfekt selv når man går gjennom instagramfeeden sin, slik at Caroline som lever av å pynte og retusjere seg selv og ungene kan få sole seg litt ekstra i glansen? For det må vi tross alt unne den hvite, rike, priviligerte Caroline mens hun peprer oss med kroppspress, barneeksponering og skjult reklame, liksom? :vetikke: Vurderer å blokkere hele kanalen hennes men samtidig så mener jeg det er viktig å følge med på hva barna mine skal vokse opp med på sosiale medier.

Er så enig i alt du skriver :) Sikkert kjempefint for småbarnsfamilier med dårlig råd, sykdom osv å se CBE m/fam meske seg på den ene ferieturen etter den andre, i overflod av de lekreste retter og opplevelser for barna. Samtidig som dem får betalt for det.

Hadde jeg hatt små barn, hadde jeg helt klart foretrukket telttur hjemme på plenen, istedet for å selge barna mine for penger og for å opprettholde higen etter luksus og overforbruk. Trist at barn vokser opp med verdier som går ut på å ha de dyreste klærne, det lengste håret, flotteste ferier og lære seg å posere foran kameraet for å ta seg best mulig ut på bilder.

• Liker 37
Skrevet (endret)
1 time siden, Marioposa skrev:

Hva mener du? Øktene vises jo på klokka til CBE.

Hun hra da ikke vist klokka i dag ? Klokka kan ellers brukes av mannen, man kan sykle men ha den innstilt på løping eller man kan kople den opp mot løpemølle og la mølla gå feks? 

Endret av Undreguri
  • Liker 5
Skrevet (endret)
3 timer siden, Undreguri skrev:

Hun hra da ikke vist klokka i dag ? Klokka kan ellers brukes av mannen, man kan sykle men ha den innstilt på løping eller man kan kople den opp mot løpemølle og la mølla gå feks? 

Jeg trodde puls etc også ble målt? 

Endret av Marioposa
  • Liker 5
Skrevet

CBE skriver på bloggen "Vi hadde en liten sekk hver, og i disse hadde vi nok mat, klær og drikke for hele turen"  Javel? På insta sier hun jo at dem gikk tom for drikke, og var så veldig tørst? Finner ingen sammenheng med det hun skriver på bloggen og storyen på IG. Samtidig skriver hun at "så mange spør om hva de hadde med av mat og klær???? Disse menneskene er de siste jeg ville spurt om tips til fjelltur....

• Liker 42

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...