Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Gjest tranedatter
4 timer siden, Levina skrev:

Hun gjennomførte flere topper, så vil tro at hun synes det var verdt det og fikk en fin opplevelse og ikke minst erfaring, selv om hun ikke klarte å gjennomføre alt. Godt med litt frisk luft i sommer for de fleste. Og litt vekk fra skjermen. 

Hva? De har jo begge to filmet så mye på turen at de begge to fikk slutt på batteriet! DET er ikke skjermfri tid, haha! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

(...)"Deodoc Deowipes etterlater en glatt og myk følelse i intimområdet"

I motsetning til når underlivet føles ru og hardt? Altså. 

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Maneo skrev:

(...)"Deodoc Deowipes etterlater en glatt og myk følelse i intimområdet"

Gid, så delikat!


 

:laugh:

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Maneo skrev:

(...)"Deodoc Deowipes etterlater en glatt og myk følelse i intimområdet"

I motsetning til når underlivet føles ru og hardt? Altså. 

Reklamerte ikke hun for det produktet når de var på hytten som ligger ved vannet også?🤔

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, tranedatter skrev:

Hva? De har jo begge to filmet så mye på turen at de begge to fikk slutt på batteriet! DET er ikke skjermfri tid, haha! 

Sosiale medier er jobbe hennes. Det jeg tenkte på og når jeg leser her inne, er det andre som kunne hatt litt skjermfri😀

Endret av Levina
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Levina skrev:

Sosiale medier er jobbe hennes. Det jeg tenkte på og når jeg leser her inne, er det andre som kunne hatt litt skjermfri😀

Trodde influencer-fans ville oppfordre til å bruke mer tid på influenceren?
Rosa-influencere har jo et ekstremt behov for oppmerksomhet. Så mye de selger både barn og kropp for få skuddet sitt. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Levina skrev:

Sosiale medier er jobbe hennes. Det jeg tenkte på og når jeg leser her inne, er det andre som kunne hatt litt skjermfri😀

Det ville jo ført til at bedriften hadde gått konkurs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CBE gir gratis reklame til Brimi sæter på instastory, hvor all sjarm, utsikt og samtlige matretter og alt setra har å tilby vises frem, tilsynelatende uten vederlag.

🤔

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne heller ikke unngå å legge merke til hvor nøye Treasure-eieren var med tydelig uttale av navnet til destinasjonen på sitt sedvanlige "hvor skal vi"-spørsmål, hvor de minreårige forventes å bidra til reklamestuntet 🤔

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når toppturer blir insta-mote:

https://www.nrk.no/innlandet/xl/tar-med-babyer-og-smabarn-pa-topptur_-_-jeg-burde-ha-ringt-barnevernet-1.14651103
 

Her handler det først og fremst om å dra med små barn, men mye av det samme gjelder jo også for uerfarne og dårlig utstyrte voksne, som ikke tar fjellets uforutsigbarhet på alvor. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på IG-story at barna blir filmet mens de melker en ku, med teksten "melke ku".. jeg leste det automatisk som "melkeku"... 🙈

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så tydelig at alt er staget.

Når CBE stiller det sedvanlige spørsmålet "hvor/hva skal vi nå?" svares det med høy og tydelig tilgjort stemme. Samme stemmeleie og måte å prate på som CBE selv.

Når det snikfilmes er måten å prate på helt annerledes og mye mer naturlig. Trist å  være vitne til!

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Levina skrev:

Sosiale medier er jobbe hennes. Det jeg tenkte på og når jeg leser her inne, er det andre som kunne hatt litt skjermfri😀

Da har hun jo jobbet som en gal hele sommeren. Går det så dårlig med bedriften at hun ikke kan ta en eneste dag fri eller har hun så stort behov for å vise seg og sitt frem at hun ikke klarer å legge bort telefonen. 

Og barna er som vanlig med mor på jobb. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Klaraku78 skrev:

Da har hun jo jobbet som en gal hele sommeren. Går det så dårlig med bedriften at hun ikke kan ta en eneste dag fri eller har hun så stort behov for å vise seg og sitt frem at hun ikke klarer å legge bort telefonen. 

Og barna er som vanlig med mor på jobb. 

Jeg har ikke fått med meg at hun har jobbet som en gal hele sommeren. Bloggen var ikke oppdatert på 14 dager. Men, godt at hun la ut på Insta så fikk du fulgt med henne litt i sommer. Det å være influncer er ikke som en helt vanlig jobb, i tillegg har hun uttalt at hun synes det er hyggelig å dele. Vet ikke med deg hvis du har barn, men barn er som oftest med sine foreldre på ferie. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 minutter siden, Levina skrev:

Jeg har ikke fått med meg at hun har jobbet som en gal hele sommeren. Bloggen var ikke oppdatert på 14 dager. Men, godt at hun la ut på Insta så fikk du fulgt med henne litt i sommer. Det å være influncer er ikke som en helt vanlig jobb, i tillegg har hun uttalt at hun synes det er hyggelig å dele. Vet ikke med deg hvis du har barn, men barn er som oftest med sine foreldre på ferie. 

Hjelper ikke om hun har fri fra blogg, når hun oppdaterer enda mer på Instagram. Når du legger ut fra du står opp til du legger deg, har du rimelig lange arbeidsdager og ikke mye som minner om ferie.  Mine barn er med meg på ferie, men CBE er ikke på ferie. Du sier jo selv at når hun legger ut på Instagram så er det jobb. Derfor er barna med mor på jobb. Det filmes og legges ut fortere enn jeg får blunke omtrent. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel samme om hun mener alt ned til hver eneste lille trivialitet hun opplever i løpet av en dag må være så interessant for leserne så hun bare må dele. Det som _ikke_ er det samme er at barna pålegges å delta uten mulighet for å avslå eller skjønne hva som foregår!

#stopsharenting

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...