Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

34 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Riktig.. Hun gir nok en gang ett urealistisk bilder som ikke eksisterer. Jeg tenker så at skal man kunne gjennomføre en slike løype så burde man i det minste test prøve først eller finne en løype som er i nærheten av den man skal begi seg ut på. Vet ikke om hun er tøff som utfordrer seg eller bare dumdristig som ikke tenker lengre og bare er opptatt av å skaffe innhold til bloggen og IG, og derfor tenker hun ikke lengre eller mer nøyaktig hva som faktisk forventer av henne når hun først setter i gang.

De testet jo terrenget forrige gang de var i Rondane og løp opp til Storronden. De burde være godt klar over at det er en steinrøys med glatte løse stein. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Inocybe skrev:

De testet jo terrenget forrige gang de var i Rondane og løp opp til Storronden. De burde være godt klar over at det er en steinrøys med glatte løse stein. 

Godt poeng. Da blir spørsmålet om hvorfor de ikke har det i tankene og hvorfor skal CBE pushe seg alltid når hun innser at det er utenfor hennes trenings kategori? At LKE hadde klart det er det ingen tvil om. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner faktisk å lure på om det man tror er «konstruert» på blogg og IG av dårlige valg og handlinger ikke er konstruert. Kanskje det faktisk er slik at man har det tungt for det, når det gjelder å forholde seg til retningslinjer og anbefalinger? Samt lovverk? At denne «vi vet best» oppførselen er noe de har i ryggmargsrefleksen? Og at det er derfor dette gjenspeiles i både handlinger, tekst og måten de utfører oppdrag på? 

Endret av Lin11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Undreguri skrev:

Noen som vet når i august universet Netfit starter?

Mener jeg har sett 19. august men tror jeg blander det med 2019 😂

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Null aktivitet på bloggen og null aktivitet på Instagram. 

Ser vi begynnelsen på slutten av influenseren? Kanskje det kun skal satses på Netfit. Det hadde vært bra for de minste i familien!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Inocybe skrev:

Mener jeg har sett 19. august men tror jeg blander det med 2019 😂

Spørs om det ikke blir utsatt igjen. 

4 minutter siden, Halle-Palle skrev:

Null aktivitet på bloggen og null aktivitet på Instagram. 

Ser vi begynnelsen på slutten av influenseren? Kanskje det kun skal satses på Netfit. Det hadde vært bra for de minste i familien!

 Jeg klarer ikke å se at CBE jobber heltid med Netfit når man har sett og lest mye om hvordan hun framstiller treningsøkter som glamorøst og svett fri. Fra mitt ståsted så har hun helt feil fokus ang Netfit. LKE burde hatt det som sin base og jobbe med så kunne CBE fortette med bloggen, men avsluttet med eksponering av de små. Og heller jobbet med å få inn større annonsører og sponser avtaler som hadde fått henne mer opp å fram. Før det er en del punkterte hjul når det kommer til nyere å gamle bilder som blir postet omhverandre på IG. Det er som at hun ikke vet lengre hva hun skal gi av seg eller levere. Hun levere ikke lengre for at hun har lyst, men før at det forventes av henne og det blir feil når man skal klare og overleve i blogg/influencer verden.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Halle-Palle skrev:

Null aktivitet på bloggen og null aktivitet på Instagram. 

Ser vi begynnelsen på slutten av influenseren? Kanskje det kun skal satses på Netfit. Det hadde vært bra for de minste i familien!

Skal ikke se bort fra at man kan bli syk av en slik tur.. lite klær og lite mat.. og utslitt. Oppskriften på å bli syk det, men det vil de aldri innrømme. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LKE har forøvrig vært på en liten løpetur i dag og, uten fruen, iflg Strava og IG stories. Han burde jo bare kjøre sitt eget løp i steden for å dra med henne på turer hun overhodet ikke har kapasitet til. Evt burde CBE legge om treningen sin da...

Endret av tantesofie
Skrivefeil
  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, tantesofie skrev:

LKE har forøvrig vært på en liten løpetur i dag og, uten fruen, iflg Strava og IG stories. Han burde jo bare kjøre sitt eget løp i steden for å dra med henne på turer hun overhodet ikke har kapasitet til. Evt burde CBE legge om treningen sin da...

Hun gjennomførte flere topper, så vil tro at hun synes det var verdt det og fikk en fin opplevelse og ikke minst erfaring, selv om hun ikke klarte å gjennomføre alt. Godt med litt frisk luft i sommer for de fleste. Og litt vekk fra skjermen. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i at man på en offentlig plattform bør vis fjellvett. Men det er vel ikke noe galt i å ta noen turer sammen og noen alene. Det hender ofte mannen min tar seg en lenger løpetur enn den jeg er med på. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, 123Frustrert skrev:

Skal ikke se bort fra at man kan bli syk av en slik tur.. lite klær og lite mat.. og utslitt. Oppskriften på å bli syk det, men det vil de aldri innrømme. 

Tror jeg også. :( Hadde ikke vært overraskende i det hele tatt om hun enten er syk eller ligger med kraftig migrene.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Levina skrev:

Hun gjennomførte flere topper, så vil tro at hun synes det var verdt det og fikk en fin opplevelse og ikke minst erfaring, selv om hun ikke klarte å gjennomføre alt. Godt med litt frisk luft i sommer for de fleste. Og litt vekk fra skjermen. 

Hvilken skjerm? Telefonen tar hun jo aldri fri fra. Vet nesten ikke om noen influencer som legger ut så mye på story som hun gjør. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syk er hun hvertfall ikke! Virker jo svært så energisk og klar for dagen. Oppdatering på story

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedriften må kunne la vær å legge ut noe, uten at man skal spekulere i hva som er årsakssammenhengen?  Beklager, men det har ingen noe med. Utenom annonsører og Treasures AS. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lin11 skrev:

Bedriften må kunne la vær å legge ut noe, uten at man skal spekulere i hva som er årsakssammenhengen?  Beklager, men det har ingen noe med. Utenom annonsører og Treasures AS. 

Man kan vel diskutere hva man ønsker så lenge det omhandler bedriften? Eller har du en mal på hva som er aksepterte emner?

Det er svært stille på kanalene hennes, og det skiver jeg om hvis jeg vil 😉

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Halle-Palle skrev:

Man kan vel diskutere hva man ønsker så lenge det omhandler bedriften? Eller har du en mal på hva som er aksepterte emner?

Det er svært stille på kanalene hennes, og det skiver jeg om hvis jeg vil 😉

Er ikke greit i å spekulere i sykdom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CBE er frisk som en fisk hun, og i full gang med å eksponere barna på insta. Nå vet mange hundre tusen mennesker hvor barna skal ligge i natt, hva de spiser og hva de gjør. Fatter ikke at folk kan kalle dette ferie?

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Minnie Mus skrev:

CBE er frisk som en fisk hun, og i full gang med å eksponere barna på insta. Nå vet mange hundre tusen mennesker hvor barna skal ligge i natt, hva de spiser og hva de gjør. Fatter ikke at folk kan kalle dette ferie?

Det er ikke ferie. Noen må bidra mer og mer, når andre sin innsats ikke er nok. 

Endret av Lin11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...