Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

1 time siden, Levina skrev:

Det er ingen som får barndommen sin solgt😅slapp av. 

Det er definitivt noen som ikke får oppleve privilegiet å få ha privatlivet/sommerferie i fred. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Levina skrev:

Det stemmer overhode ikke det du skriver, at hun legger ut non stop, men det passer vel med narrativet her inne og overdrive😀Hvis hun så hadde oppdatert dagene sine her inne, så er det jo opp til henne. Hun har den jobben hun har, så forstår ikke at du gidder å legge deg opp i det. Det virker ikke som om det er noe problem eller tar så mye tid å filme litt. Bloggen og alt det andre som du/ dere ikke ser her inne og som tar tid, er jo hun fri fra.

Virker som hun har hatt en topp ferie, og nå er familien på gårdsferie. Det er jo fint at folk som ikke har mulighet til å reise og oppleve ting i ferien, kan følge henne via sosiale medier.  Hun er jo en aktiv person med familien sin, så mye skjer hennes kanaler. Tror ikke du skal formane hva hun skal gjøre eller hvordan hun skal drive sitt firma. Det er vel en grunn til for at hun er der hun er etter 11 år i den bransjen. Det å oppdatere og ikke var helt borte fra sosiale medier er bra. Er sikker på at barna ikke opplever at de er på jobb, men du må da gjerne mene det. Jeg tenker heldige barn som opplever ha så aktive og ressurssterke foreldre som har både tid, økonomi, og ikke minst massevis av kjærlighet til å gi dem en god oppvekst. Generelt så er det viktig for barn at de lærer å ikke være dømmende mot andre mennesker. Møte folk med et positivt sinn og tenke at folk er forskjellige og tar ulike valg. Fint å ha med på veien mot et godt liv. 

Det er 100% uforståelig for meg at du kan forsvarer CBEs brudd på barns rett til privatliv gang på gang. Begge barna er oppvokst så langt foran kamera linset. Det finnes ikke et eneste innlegg eller IG post, story der de IKKE er dokumentert av CBE.  Noen ganger så lurer jeg på hvilken blogg og IG du stikker nesen din innom med at du forsvarer CBE så herdig når det kommer til eksponering av de små. 

Ja det er viktig for barn at de lærer å ikke dømme eller være dømmende mot andre. MEN hvordan skal de kunne lære det når foreldrene deres ikke å forholde seg selv til det? Vi har jo fått sett hvordan LKE har opptred og CBE selv i bloggen. 

La meg si det slik; jeg håper at barna tar avstand fra nettverden slik at de slipper få opp alle skandale artiklene om foreldrene sine. For den verden de lever i nå er så glanset å polert at de faktisk tror at det er normalt, når sannheten er den at verden ikke er noe glanset magasin i det hele tatt.

Ellers så er det mye våseri fra deg som vanligvis og intet nytt under sola, men heller mer bak en mørk sky.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil jo nesten si mange andre er mye flinkere. Det er veldig spesielt fortsatt synes jeg at de to barna satt i vogn store deler av turen ifjor. Håper de har blitt tatt med på noe kjekt av andre, som vi ikke har sett. For jeg ser mye voksenferie. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, MaleficentAurora skrev:

Det er 100% uforståelig for meg at du kan forsvarer CBEs brudd på barns rett til privatliv gang på gang. Begge barna er oppvokst så langt foran kamera linset. Det finnes ikke et eneste innlegg eller IG post, story der de IKKE er dokumentert av CBE.  Noen ganger så lurer jeg på hvilken blogg og IG du stikker nesen din innom med at du forsvarer CBE så herdig når det kommer til eksponering av de små. 

Ja det er viktig for barn at de lærer å ikke dømme eller være dømmende mot andre. MEN hvordan skal de kunne lære det når foreldrene deres ikke å forholde seg selv til det? Vi har jo fått sett hvordan LKE har opptred og CBE selv i bloggen. 

La meg si det slik; jeg håper at barna tar avstand fra nettverden slik at de slipper få opp alle skandale artiklene om foreldrene sine. For den verden de lever i nå er så glanset å polert at de faktisk tror at det er normalt, når sannheten er den at verden ikke er noe glanset magasin i det hele tatt.

Ellers så er det mye våseri fra deg som vanligvis og intet nytt under sola, men heller mer bak en mørk sky.

Du er ikke delaktig i deres verden, så du har nok ikke grunnlag å mene så mye om den. Du ser kun små bruddstykker som vises i hennes sosiale medier. Glanset og polert sier du, de har helt sikkert en helt vanlig hverdag som alle andre småbarnsforeldre. Men, dette viser hun ikke i sine sosial kanaler, Men, det som kommer tydelig frem er dedikerte foreldre som har det godt sammen og det speiler hele deres familieliv. Det er ikke påtatt eller glanset og polert. Og det er det viktigste.  
Var også noen andre her inne som håper at barna hadde hatt en fin sommerferie, for de hadde sett så lite av hva de gjorde i sommer...er fortsatt noen som tror at hele CBE og familiens liv blir dokumentert fra morgen til kveld😊

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Levina skrev:

Du er ikke delaktig i deres verden, så du har nok ikke grunnlag å mene så mye om den. Du ser kun små bruddstykker som vises i hennes sosiale medier. Glanset og polert sier du, de har helt sikkert en helt vanlig hverdag som alle andre småbarnsforeldre. Men, dette viser hun ikke i sine sosial kanaler, Men, det som kommer tydelig frem er dedikerte foreldre som har det godt sammen og det speiler hele deres familieliv. Det er ikke påtatt eller glanset og polert. Og det er det viktigste.  
Var også noen andre her inne som håper at barna hadde hatt en fin sommerferie, for de hadde sett så lite av hva de gjorde i sommer...er fortsatt noen som tror at hele CBE og familiens liv blir dokumentert fra morgen til kveld😊

Hvordan vet du alt dette? Hva som vises på SoMe er ikke nødvendigvis slik folk har det "på ekte". Det er kanskje slik de ønsker å fremstå 👍

Man vet aldri sikkert hva som er bak den lykkelige fasaden til mennesker:

https://www.elle.no/kjendisbrudd-2019/

Endret av Marioposa
  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Levina skrev:

Du er ikke delaktig i deres verden, så du har nok ikke grunnlag å mene så mye om den. Du ser kun små bruddstykker som vises i hennes sosiale medier. Glanset og polert sier du, de har helt sikkert en helt vanlig hverdag som alle andre småbarnsforeldre. Men, dette viser hun ikke i sine sosial kanaler, Men, det som kommer tydelig frem er dedikerte foreldre som har det godt sammen og det speiler hele deres familieliv. Det er ikke påtatt eller glanset og polert. Og det er det viktigste.  
Var også noen andre her inne som håper at barna hadde hatt en fin sommerferie, for de hadde sett så lite av hva de gjorde i sommer...er fortsatt noen som tror at hele CBE og familiens liv blir dokumentert fra morgen til kveld😊

Hvordan i all verden går disse to setningen opp? Man kan ikke vite hvordan de er som foreldre gjennom bruddstykker kan man vel? Så overfladiske er vel ikke de som følger henne vel? 

Endret av Lin11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Levina skrev:

Du er ikke delaktig i deres verden, så du har nok ikke grunnlag å mene så mye om den. Du ser kun små bruddstykker som vises i hennes sosiale medier. Glanset og polert sier du, de har helt sikkert en helt vanlig hverdag som alle andre småbarnsforeldre. Men, dette viser hun ikke i sine sosial kanaler, Men, det som kommer tydelig frem er dedikerte foreldre som har det godt sammen og det speiler hele deres familieliv. Det er ikke påtatt eller glanset og polert. Og det er det viktigste.  
Var også noen andre her inne som håper at barna hadde hatt en fin sommerferie, for de hadde sett så lite av hva de gjorde i sommer...er fortsatt noen som tror at hele CBE og familiens liv blir dokumentert fra morgen til kveld😊

Så var nå disse elendige hersketeknikkene dine. Nok en gang så ramler du rundt i dine egende ord for å sette meg i bås, noe du mislykkes veldig i.

Du er heller ikke delaktig i deres verden eller liv, men likevel så er du her i tråden å "debattere" med en god dose brukerdebatt i nærmeste hvert eneste setting.

Men det er interessant hvor mye feil du tar når du ikke en gang er oppdatert på hvor mye informasjon CBE legger ut om sine barn. Det er som å diskutere med en edderkopp når du setter i gang med motargumentene dine som ikke henger på grep.

De har ikke en helt "vanlig" hverdag som alle andre barn. De blir snik fotografert å filmet hver eneste dag før at det skal legges ut til flere hundre tusen og attåt bli blogget om. CBE har sørget for at deres identitet ikke er sånn som nabobarna eller vennene deres er. De finnes ikke anonym og det er takke være foreldrene. 

Hvert minste detaljer om de små ligger 100% tilgjengelig på nett. Eldste har en drøssevis av blogg innleggetr via linker knyttet til sitt navn fra hun lå i magen til hun ble født, og så til i dag etc.

Ang sommerferien til de små er blitt flittig dokumentert, så der blir det er par sure sitroner og svelger for din del. Jeg kan i det minste debattere her inne uten å slenger ting ut fra det blå. For jeg har lært at det er en fordel å være oppdatert om man skal delta i en diskusjon. Har du lært det samme? 

Endret av MaleficentAurora
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, naivsuper skrev:

Eier ingen skam for å komplett drite seg ut for å tjene penger.  Det er bare å gratulere. Her er hun altså på fjelltur og trenger en "rask oppfriskning" Hvorfor? Føler hun seg skitten? Er det sjenerende lukt som gjør at hun føler at hun trenger det, kanskje, men til det har hun vel deo doc intimspray som hun har reklamert for tidligere? Bruker man den skulle man ikke trenge bruke våtserviettene, eller? Blir det såpass ille at ikke engang sprayen overdøver lukten fra et skrev som ikke har dusjet på hele tolv timer? Føler hun seg litt utilpass fordi LKE ønsker å utføre litt oral pleasures, der oppe i fjellheimen og derfor ser sitt snitt til å bruke en parfymert våtserviett for å dufte som en fiol? Settingen bilde er tatt i gjør meg også svært undrende. Det ser ut som hun sitter på en trapp? Er hun såpass fri at hun bare skrever ut mens hun sitter på trappa der oppe i Norges frie natur før hun så påfører den rengjørende effekten, og etterpå  kjenner etter for å sjekke hvor glatt og mykt det har blitt? Dette blir helt feil bilder i mitt hode. Jeg har så mange spørsmål....  

Det må være slitsomt å være CBE.

 

 

Aldri om jeg hadde vasket meg med intimservietter som inneholder parfyme. 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Så var nå disse elendige hersketeknikkene dine. Nok en gang så ramler du rundt i dine egende ord for å sette meg i bås, noe du mislykkes veldig i.

Du er heller ikke delaktig i deres verden eller liv, men likevel så er du her i tråden å "debattere" med en god dose brukerdebatt i nærmeste hvert eneste setting.

Men det er interessant hvor mye feil du tar når du ikke en gang er oppdatert på hvor mye informasjon CBE legger ut om sine barn. Det er som å diskutere med en edderkopp når du setter i gang med motargumentene dine som ikke henger på grep.

De har ikke en helt "vanlig" hverdag som alle andre barn. De blir snik fotografert å filmet hver eneste dag før at det skal legges ut til flere hundre tusen og attåt bli blogget om. CBE har sørget for at deres identitet ikke er sånn som nabobarna eller vennene deres er. De finnes ikke anonym og det er takke være foreldrene. 

Hvert minste detaljer om de små ligger 100% tilgjengelig på nett. Eldste har en drøssevis av blogg innleggetr via linker knyttet til sitt navn fra hun lå i magen til hun ble født, og så til i dag etc.

Ang sommerferien til de små er blitt flittig dokumentert, så der blir det er par sure sitroner og svelger for din del. Jeg kan i det minste debattere her inne uten å slenger ting ut fra det blå. For jeg har lært at det er en fordel å være oppdatert om man skal delta i en diskusjon. Har du lært det samme? 

Jeg kan ikke se at hver minste detalj av de små ligger ute på nett, men du har helt sikkert rett siden du er så oppdatert og ikke slenger ut noe fra det blå! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Levina skrev:

Jeg kan ikke se at hver minste detalj av de små ligger ute på nett, men du har helt sikkert rett siden du er så oppdatert og ikke slenger ut noe fra det blå! 

Selvsagt kan du ikke det når du ikke oppdatere deg vettu😉 

Løpet av min deltagelse her i tråden så har jeg linket til dokumentasjon og info. Så det er svært lite som taes fra det blå fra meg på dette.

Endret av MaleficentAurora
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Levina skrev:

Du er ikke delaktig i deres verden, så du har nok ikke grunnlag å mene så mye om den. Du ser kun små bruddstykker som vises i hennes sosiale medier. Glanset og polert sier du, de har helt sikkert en helt vanlig hverdag som alle andre småbarnsforeldre. Men, dette viser hun ikke i sine sosial kanaler, Men, det som kommer tydelig frem er dedikerte foreldre som har det godt sammen og det speiler hele deres familieliv. Det er ikke påtatt eller glanset og polert. Og det er det viktigste.  
Var også noen andre her inne som håper at barna hadde hatt en fin sommerferie, for de hadde sett så lite av hva de gjorde i sommer...er fortsatt noen som tror at hele CBE og familiens liv blir dokumentert fra morgen til kveld😊

Hvordan henger disse to påstandene sammen? Man ser ikke nok av livet deres til å vite hvordan hverdagen er, men man ser at de har det godt sammen og har et godt familieliv? 

Forklar gjerne, for jeg skjønner ikke hvordan du kan fornekte det ene og bekrefte det andre?

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, pøbelsara skrev:

Og der var det reklame for Twentyfour. Synd at bare ett av innleggene med twentyfourklær var merket - og ingen av innleggene hvor barna poserer med gullkorn-merket svært synlig. Gullkorn og Twentyfour har samme eiere. 

Og dessuten velger altså CBE og LKE nok en gang å lage et flott og detaljrikt innlegg som fremstår som rene reklamen - av sitt gode hjerte, akkurat slik som i Geiranger og nesten alle innleggene fra Continental. Og Thorskog Slott. 

 

Hele reiselivsbransjen må jo håpe at herr og fru Eriksen skal komme innom og gi bort reklame verdt mellom 50 - og 100 000 helt gratis til akkurat dem. 

Glem nå ikke at alle disse destinasjonene bare er beleilige bakgrunnskulisser for hva det nå enn daglig leder har pakket med seg av av ting som er betalte reklameoppdrag. Som nettopp Twentyfour og parfymerte intimservietter selv om det er tilgang til rent vann overalt.

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...