exictence Skrevet 30. april 2019 #2501 Skrevet 30. april 2019 3 timer siden, Aquarius04 skrev: Skuffende svar fra Coop - de skriver jo nesten det samme som CBE selv. Flaut!! Helt ok, tenker jeg
Gjest loveli Skrevet 30. april 2019 #2502 Skrevet 30. april 2019 (endret) Tydeligvis var ikke Kremmerhuset så stolte av samarbeidet med CBE likevel... Endret 30. april 2019 av loveli
Gjest 2ney Skrevet 30. april 2019 #2503 Skrevet 30. april 2019 (endret) 1 time siden, MammaSvarDa skrev: Nå finner jeg ikke det første bilde av Caroline på kremmerhusets instagram. Det ble nok ikke helt som de hadde tenkt, men å slette bilde og hele debatten er ikke profesjonelt. Slette alt kritikk og late som ingenting, det har vi jo ikke sett før 🤦♀️ Lurer på hva som skjer dersom folk begynner å skrive kommentarer under det siste bildet av CBE på Kremmerhusets instagam... Skal de fortsette å slette? Jeg venter i spenning... Men flott at de tar tog!!! 👏👏👏😊 Endret 30. april 2019 av 2ney
Littlewoman Skrevet 30. april 2019 #2504 Skrevet 30. april 2019 1 minutt siden, 2ney skrev: Lurer på hva som skjer dersom folk begynner å skrive kommentarer under det siste bildet av CBE på Kremmerhusets instagam... Skal de fortsette å slette? de har stengt kommentarfeltet....ergo ikke mulig å kommentere der 2
Gjesta Skrevet 30. april 2019 #2505 Skrevet 30. april 2019 6 minutter siden, Littlewoman said: de har stengt kommentarfeltet....ergo ikke mulig å kommentere der Jeg får til å kommentere der. 4
Gjest loveli Skrevet 30. april 2019 #2506 Skrevet 30. april 2019 (endret) 21 minutter siden, Littlewoman skrev: de har stengt kommentarfeltet....ergo ikke mulig å kommentere der Kremmerhuset har ikke en veldig profesjonell behandling av denne saken... Hva med å heller la innlegget med CBE få stå og deretter komme med en beklagelse eller en forklaring på hvorfor de angrer seg? Nå signaliserer Kremmerhuset at de er like uproffe som CBE og at de har samme taktikk: bare slette innlegg og late som ingenting har skjedd. For å bygge opp tilliten til sine kunder burde de heller skrevet at de tar tilbakemeldingene seriøst og at de derfor ikke vil samarbeide med influensere som selger barna sine i fremtiden. Stå for det man har gjort, vist at man kan lære og handle annerledes. Istedenfor sletter de hele innlegget!? Da synker de jo bare ENDA lenger ned!? Endret 30. april 2019 av loveli
Littlewoman Skrevet 30. april 2019 #2507 Skrevet 30. april 2019 6 minutter siden, Gjesta skrev: Jeg får til å kommentere der. Beklager!! Jeg så feil. Du har helt rett 3
Aquarius04 Skrevet 30. april 2019 #2508 Skrevet 30. april 2019 26 minutter siden, loveli skrev: Tydeligvis var ikke Kremmerhuset så stolte av samarbeidet med CBE likevel... Det vil jo vise seg i forhold til om de bryter samarbeidet eller ei. Å slette instagramposten er direkte uprofesjonelt og fryktelig pinlig! 16
Hebbbbbe Skrevet 30. april 2019 #2509 Skrevet 30. april 2019 "Have you seen our pretty livingroom", skriver hun på Instastory Hvem skryter slik av sine egne ting? Det har virkelig aldri falt meg inn å si/skrive noe slikt om meg selv, min smak eller min stil. Blir man helt hinsides sunn, ydmyk fornuft når man er blogger? 27
Sansa20 Skrevet 30. april 2019 #2510 Skrevet 30. april 2019 11 minutter siden, Hebbbbbe skrev: "Have you seen our pretty livingroom", skriver hun på Instastory Hvem skryter slik av sine egne ting? Det har virkelig aldri falt meg inn å si/skrive noe slikt om meg selv, min smak eller min stil. Blir man helt hinsides sunn, ydmyk fornuft når man er blogger? Veldig spesielt og sært å skulle liksom slutte å handle på kremmerhuset pågrunn av at de går inn i samarbeid med en eller annen blogger. Finnes noe annet viktigere. 3
pøbelsara Skrevet 30. april 2019 #2511 Skrevet 30. april 2019 5 minutter siden, solietta skrev: Veldig spesielt og sært å skulle liksom slutte å handle på kremmerhuset pågrunn av at de går inn i samarbeid med en eller annen blogger. Finnes noe annet viktigere. Selvsagt finnes det viktigere ting. Men jeg er opptatt av barns rett til privatliv og engasjerer meg derfor i dette OGSÅ. Det går helt fint å ha både to og tre tanker i hodet samtidig. Sosiale medier gjør interaksjoner mye lettere. Jeg sier fra til produsenter eller ofrhandlere som driver med uetisk markedsføring. Det er et fullt lovlig, demokratisk virkemiddel. 41
Gjest Ispahan Skrevet 30. april 2019 #2512 Skrevet 30. april 2019 (endret) 9 minutter siden, solietta skrev: Veldig spesielt og sært å skulle liksom slutte å handle på kremmerhuset pågrunn av at de går inn i samarbeid med en eller annen blogger. Finnes noe annet viktigere. Nå er ikke varene på Kremmerhuset særlig viktige i utgangspunktet, så alle er nok i stand til å finne tilsvarende varer i andre butikker. Eller hindre overforbruk og droppe og kjøpe noe nytt overhodet. Selv er jeg glad i interiør og har handlet noe på Kremmerhuset. Fordi jeg er samfunnsbevisst velger jeg å ikke støtte bedrifter som inngår samarbeid med uetiske aktører. Jeg er i tillegg også såpass real at jeg gjør bedriften klar over dette, slik at de gis en mulighet for å rette opp. Men det standardiserte svaret jeg fikk på mailen min fra Kremmerhuset gjør nok at jeg neppe blir kunde der igjen. Og CBEs herjing i kommentarfeltet, med angrep på Kremmerhusets kunder er hårreisende. Måten Kremmerhuset valgte å løse dette på, ved å slette alt og late som om det ikke har skjedd, er selvfølgelig også sterkt medvirkende til mitt avsluttede kundeforhold. Endret 30. april 2019 av Ispahan Tillegg
Cissacissa Skrevet 30. april 2019 #2513 Skrevet 30. april 2019 Hvordan kan hun si at hun ikke bruker barna i reklame lenger? De var jo med på utallige bilder fra sponset cruise-tur. De kler seg i sponsede klær og utstyr, og blir avbildet med det. 20
Hebbbbbe Skrevet 30. april 2019 #2514 Skrevet 30. april 2019 46 minutter siden, solietta skrev: Veldig spesielt og sært å skulle liksom slutte å handle på kremmerhuset pågrunn av at de går inn i samarbeid med en eller annen blogger. Finnes noe annet viktigere. Hvorfor siterer du mitt innlegg? Jeg har ikke skrevet noe om Kremmerhuset i det hele tatt... 2
Viking-girl Skrevet 30. april 2019 #2515 Skrevet 30. april 2019 1 time siden, loveli skrev: Tydeligvis var ikke Kremmerhuset så stolte av samarbeidet med CBE likevel... Det kan de umulig være når både CBE og Lars Kristian Eriksen blander seg inn i kommentarfeltet. Sjokkert over hvor lenge de fikk holde på før Kremmerhuset tok grep. Grep og grep, strutsetaktikk, sletta hele greia! 17
Inocybe Skrevet 30. april 2019 #2516 Skrevet 30. april 2019 1 time siden, pøbelsara skrev: det burde være kjent for markedsførere nå at fornektelse og sletting ikke er spesielt godt markedsstrategisk arbeid. men - over til noe annet - her kommer positivt kritikk. Hele ledelsen og alle eierne i Treasures AS tok toget til møter i Oslo i går! Det er så BRA! Helt sykt pinlig oppførsel både av Kremmerhuset og CBE Men ja supert de endelig velger tog Håper det blir en vane. 10
MammaSvarDa Skrevet 30. april 2019 #2517 Skrevet 30. april 2019 Nå har kremmerhuset svart på hvorfor det første bildet ble slettet. Kommentaren ligger under det andre bilde av fotballfrue. Nå vurderer jeg faktisk å slutte å handle hos kremmerhuset, noe som er veldig synd da jeg liker den butikken veldig godt, men vet ikke om jeg vil gi pengene mine til en bedrift som driver på slik. Passer ikke mine moraler. Finnes alltids andre butikker 30
Sbt Skrevet 30. april 2019 #2518 Skrevet 30. april 2019 (endret) Syns det var dumt av Kremmerhuset å kommentere at de valgte å slette bilde pga nettets og personangrep. Syns kommentarene fra forbrukere som valgte å ikke handle hos Kremmerhuset mer, forklarte seg på en grei og saklig måte. Forøvrig ble det også poengtert at det var bedriften cbe de hadde problemer med. Endret 30. april 2019 av Sbt Skrivefeil :) 28
Kollontaj Skrevet 30. april 2019 #2519 Skrevet 30. april 2019 Netthets og personangrep? ☺️ Hvis noen drev med det, var det vel CBE & tilhengere. 40
Inocybe Skrevet 30. april 2019 #2520 Skrevet 30. april 2019 8 minutter siden, Firestone skrev: Netthets og personangrep? ☺️ Hvis noen drev med det, var det vel CBE & tilhengere. Stemmer det. Tråden var full av netthets og personangrep og det var ikke blogger-kritikerne som stod for det. 21
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå