Emilie112 Skrevet 28. april 2019 #2421 Skrevet 28. april 2019 16 minutter siden, Tørst skrev: Er det ekkelt å gå uten bh? 😳 Det er enkelt å gå uten undertøy når du sender tilbake klærne dine.. hadde jeg vist genseren jeg hadde på meg skulle bli sendt i retur hadde jeg brukt undertøy.. 3
Kollontaj Skrevet 28. april 2019 #2422 Skrevet 28. april 2019 Virker jo helt desperat det CBE.no driver med på IG-siden til Kremmerhuset nå, det er jo ikke god forretningsskikk, folk ønsker vel dessuten ikke svar fra henne? Kremmerhuset burde tenke på troverdighet. «Hun forklarer at en stor influencer ofte har mange forskjellige samarbeid på én gang, og stadig fremhever ulike produkter og tjenester i forskjellige kategorier. Dette kan svekke troverdigheten til både influenceren og merkevaren. – Det handler om hvilke verdier man ønsker å formidle som merkevare, og det blir faktisk viktigere hvem du er som influencer – ikke nødvendigvis hvor mange følgere du har, forteller Staude.» https://melkoghonning.no/hvordan-ser-fremtiden-ut-for-influencer-gamet/ Troverdigheten til CBE.no er det heldigvis flere og flere som setter betimelig spørsmålstegn ved. 28
MiniMjau Skrevet 28. april 2019 #2423 Skrevet 28. april 2019 (endret) Instastory. Søppelplukking i matchende maritimt antrekk hele familien. nye, rene, hvite joggesko på alle mann. Ryddet sin "egen" strand. Tror nok den søpleplukkeseansen ble kort. Før d ble reker på brygga og fotoshoot. Endret 28. april 2019 av MiniMjau 35
miamiamia Skrevet 28. april 2019 #2424 Skrevet 28. april 2019 Jeg går også uten truse og bh når jeg er hjemme Assa, så det syns jeg ikke er ekkelt. Men om klærne sendes tilbake og selges videre??? Uæ, nei det er ekkelt! 6
Gjest Keikolina Skrevet 28. april 2019 #2425 Skrevet 28. april 2019 3 minutter siden, miamiamia skrev: Jeg går også uten truse og bh når jeg er hjemme Assa, så det syns jeg ikke er ekkelt. Men om klærne sendes tilbake og selges videre??? Uæ, nei det er ekkelt! Tenk deg alle thightsene hun går uten truse i som blir sendt tilbake...
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 28. april 2019 #2426 Skrevet 28. april 2019 Hun svarer så UTROLIG annerledes i kommentarfeltet til Kremmerhuset enn hun gjør på egen blogg. Men der kan jo alt slettes, såeh...
miamiamia Skrevet 28. april 2019 #2427 Skrevet 28. april 2019 Måtte inn på insta på en annen profil (jeg ble blokka for mange år siden) og se selv. Skvatt litt av de runde puppene som hun trykker oppi kamera omtrent (ok, trykker ikke da, men de spretter nesten inn i kamera) og spiller på å være sexy mens hun snakker at de er og plukker søppel på hytta til foreldrene. Lurer på når hun noen gang skal kommentere de. Ok, litt avsporing akkurat der, sorry! 8
Tørst Skrevet 28. april 2019 #2428 Skrevet 28. april 2019 26 minutter siden, Emilie112 skrev: Det er enkelt å gå uten undertøy når du sender tilbake klærne dine.. hadde jeg vist genseren jeg hadde på meg skulle bli sendt i retur hadde jeg brukt undertøy.. Jeg forstår ikke forskjellen når det gjelder bh. Truse forstår jeg, men folks pupper er da verken mer eller mindre ekle enn andre kroppsdeler? Uansett, ekkelt når klærne blir brukt slik, og så selges videre uten å bli vasket først. Og det kommer fra ei som kjøpte en hel pose med klær på loppemarked i dag. Da vet jeg at det er brukt, kjøper jeg nytt, regner jeg jo med at det er ubrukt? 3
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 28. april 2019 Populært innlegg #2429 Skrevet 28. april 2019 Det er påfallende hvor annerledes hun svarer i innlegget til Kremmerhuset på IG kontra i egen blogg de siste dagene. jeg synes det er rart at hun svarer i IG-feeden til Kremmerhuset. Folk stiller jo spørsmål/kommenterer til Kremmerhuset - ikke til CBE. Og å kommentere en ikke-kommersiell privatpersons IG-konto? Telle andres barnebilder kontra sine egne? Sammenlikne en privatperson med 122 følgere med sin egen IG-virksomhet? Så utrolig uproft. 59
Kollontaj Skrevet 28. april 2019 #2430 Skrevet 28. april 2019 Ja, ytterst merkelig. LKE gjorde jo det samme hos Bianco i sin tid (2016 eller deromkring). Og hvor blir det av alle støttespillere fra bloggen som skriver kliss likt som bloggeier? 31
Justlooking Skrevet 28. april 2019 #2431 Skrevet 28. april 2019 22 minutter siden, Firestone skrev: Virker jo helt desperat det CBE.no driver med på IG-siden til Kremmerhuset nå, det er jo ikke god forretningsskikk, folk ønsker vel dessuten ikke svar fra henne? Kremmerhuset burde tenke på troverdighet. «Hun forklarer at en stor influencer ofte har mange forskjellige samarbeid på én gang, og stadig fremhever ulike produkter og tjenester i forskjellige kategorier. Dette kan svekke troverdigheten til både influenceren og merkevaren. – Det handler om hvilke verdier man ønsker å formidle som merkevare, og det blir faktisk viktigere hvem du er som influencer – ikke nødvendigvis hvor mange følgere du har, forteller Staude.» https://melkoghonning.no/hvordan-ser-fremtiden-ut-for-influencer-gamet/ Troverdigheten til CBE.no er det heldigvis flere og flere som setter betimelig spørsmålstegn ved. Hun og de andre bloggerne som reklamerer for hva som helst, hvor som helst, bare noen gidder betale for det. Integriteten er totalt fraværende og reklamene har defor null troverdighet. Man får heller aversjon mot produktene de fronter og kjøper de absolutt ikke. 13
loffen Skrevet 28. april 2019 #2432 Skrevet 28. april 2019 Ungene er jo med i reklamen for Coop, på instastory? Det hun skriver på Kremmerhusets insta stemmer jo overhodet ikke. Seneste blogginnlegg er jo viet barnerommet også. 31
Kollontaj Skrevet 28. april 2019 #2433 Skrevet 28. april 2019 5 minutter siden, loffen skrev: Ungene er jo med i reklamen for Coop, på instastory? Det hun skriver på Kremmerhusets insta stemmer jo overhodet ikke. Seneste blogginnlegg er jo viet barnerommet også. De vises som siste bilde før ordet reklame kommer. Ikke med, altså... 🙄 7
pøbelsara Skrevet 28. april 2019 #2434 Skrevet 28. april 2019 4 minutter siden, loffen skrev: Ungene er jo med i reklamen for Coop, på instastory? Det hun skriver på Kremmerhusets insta stemmer jo overhodet ikke. Seneste blogginnlegg er jo viet barnerommet også. Jepp. Så i løpet av det siste døgnet, har de altså vært med i to kommersielle innlegg. Og jeg synes det er flott at de plukker søppel. Jeg synes bare ikke det er så flott at de måtte få betalt før de valgte å engasjere seg i miljøet. Og de barna er virkelig overeksponert. Slutt - bare slutt. 30
loffen Skrevet 28. april 2019 #2435 Skrevet 28. april 2019 5 minutter siden, Firestone skrev: De vises som siste bilde før ordet reklame kommer. Ikke med, altså... 🙄 Ah.. så da er det bare det at man hører hva de sier som er med i reklamen. Og det teller sikkert ikke, nei. 9
Surikatt Skrevet 28. april 2019 #2436 Skrevet 28. april 2019 LKE har hatt en travel helg. Men nå får de trafikk på bloggen og det er det viktigste. 13
Kollontaj Skrevet 28. april 2019 #2437 Skrevet 28. april 2019 De hadde bare 22000 lesere i går, så jeg vet ikke om den teorien holder. 6
LilleSnupp Skrevet 28. april 2019 #2438 Skrevet 28. april 2019 (endret) Har denne vært linket til tidligere? Sa det jo.. Endret 28. april 2019 av LilleSnupp 8
Snupp89 Skrevet 28. april 2019 #2439 Skrevet 28. april 2019 (endret) Litt morsomt hvordan hun i kommentarfeltet til Kremmerhuset hardnakket hevder at hun merker reklamen sin korrekt, men på dagens instastory er flere av snuttene fra Coverbrands umerket🙈 Endret 28. april 2019 av Snupp89 Glemt 29
pøbelsara Skrevet 29. april 2019 #2440 Skrevet 29. april 2019 (endret) Hun går inn på ig-kontoen til en som kommenterer på kremmehus-posten og sier at vedkommende poster flere bilder av barna sine enn cbe gjør. Vedkommende har under 100 følgere. Cbe kan da ikke virkelig mene at dette er sammenliknbart? 😳 Endret 29. april 2019 av pøbelsara 43
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå