Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
10 minutter siden, Kleenex skrev:

Og selges disse klærne videre til intetanende kjøper via netthandel? Ja jeg kaster bare spm ut, intetanende som jeg er med hyppig shopping... 

Hun er jo kjent for å gå truseløs sååå 🤢.

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Gjest Lille_Krokodille
Skrevet
8 minutter siden, Halle-Palle skrev:

Det var ganske heftige kommentarer der, ja. Det må da nå inn til slutt 🙏🏻

Jeg får ikke sett kommentarene fra bedriften, jeg er blokka. Men dæven, Kremmerhuset får høre det!!!

Skrevet
1 minutt siden, Lille_Krokodille skrev:

Jeg får ikke sett kommentarene fra bedriften, jeg er blokka. Men dæven, Kremmerhuset får høre det!!!

Det er så utrolig bra at vi er kommet dit at utleveringen får konsekvenser og at folk sier i fra! Det nytter rett og slett å si fra om og om igjen! Det er tydelig at flere og flere får opp øynene for dette! Jeg har stor tro på at det kommer reguleringer etterhvert! 👏

• Liker 23
Skrevet

Jeg finner det noe spesielt at de som orienterer Kremmehuset på Instagram om at de nå vil slutte å handle hos dem, av noen blir kalt onde. Onde faktisk. At noen synes man er ond og slem mot CBE personlig fordi man ikke er enig i deres forretningsdrift (eksponering av barn og mangelfull reklamemerking). Jeg synes det er helt utrolig at det fremdeles finnes folk der ute som ikke forstår forskjellen på å kritisere en bedrift og det å kritisere noen personlig. 

• Liker 42
Skrevet

Onde og troll. Jaja. Det preller nok av, går jo ikke an å ta sånne «bloggerforsvarere» seriøst. 

• Liker 14
Skrevet (endret)
35 minutter siden, Lille_Krokodille skrev:

Bare lag deg en ny ekstra bruker så får du med deg alt som CarolineBergEriksen.no skriver i kommentarfeltet. Unngå for all del å kommentere noe! 

Endret av Kleenex
Måtte legge noe til
  • Liker 1
Skrevet

HUn skriver i kommentarfeltet til kremmerhuset på IG at det er lenge siden de har brukt barna. Tja. I går 17:35 la hun ut innlegg med reklame for barnemøbler - fra datterens rom. Så ikke så veldig lenge siden, synes jeg.

• Liker 43
Skrevet
14 minutter siden, Firestone skrev:

Onde og troll. Jaja. Det preller nok av, går jo ikke an å ta sånne «bloggerforsvarere» seriøst. 

Enig. Det virker som om nettroll er i ferd med å bli et utvannet begrep akkurat som mobbing. Å si fra at man ikke støtter bloggere som utleverer barna sine, og at man ikke er interessert i å støtte samarbeidspartner lenger har da ingenting med nettroll å gjøre! Hersketeknikk kaller jeg slikt! 

• Liker 17
Skrevet
1 time siden, Inocybe skrev:

Hun er jo kjent for å gå truseløs sååå 🤢.

Og hun liker å gå uten BH og vi kan jo enkelt de at hun ikke alltid ( eller noen gang?) bruker t-skjorte ol under også. 

• Liker 4
Skrevet (endret)

Syns det er helt fantastisk å se at bedriften CBE ikke kan sensurere kommentarfeltet under Kremmerhusets innlegg. Da kan man se utviklingen i folks holdninger til blant annet eksponering av barn. Kjøperne bruker stemmen sin, og ser at dette er en bedrift som tjener millioner og ikke en koselig venninne som skal dele tips og råd. Verden går fremmover. 

Kanskje bedriften faktisk må begynne å tenke nytt, både når det gjelder å faktisk skjerme barna sine, og reduserer et helt sykt forbruk. Det er lov å håpe. 

Endret av Liver
  • Liker 43
Gjest nicecar
Skrevet

Desperat brannslokking er på gang kremmerhusets IG-konto; CBE gjentar seg selv i det uendelige for døve ører🙈 

Skrevet

Hun svarer direkte til ei som har kommentert til Kremmerhuset at hun ikke ønsker å handle der lenger. Vedkommende henvendte seg til Kremmerhuset, ikke cbe. Cbe skriver også  til henne at hun poster langt færre bilder av barna sine enn det vedkommende gjør. Forskjellen er at vedkommende har under 100 følgere, og følgere hennes er sikkert hennes familie og venner. Det er forskjell på å dele til få, greit nok at hun har åpen profil men allikevel syns jeg ikke det er sammenlignbart.

• Liker 36
Skrevet

Oi! Frekt! Hvorfor er hun i tråden? Uprofesjonelt! 

• Liker 27
Skrevet (endret)

Jeg synes det er ufint av CBE å gå inn på profilene på de som kommenterer på Kremmerhusets instagram, for å se om de har lagt ut bilder av barna sine. :overrasket: 

Endret av loffen
  • Liker 49
Skrevet

Det er jo uhørt! 

• Liker 15
Skrevet
24 minutter siden, Emilie112 skrev:

Og hun liker å gå uten BH og vi kan jo enkelt de at hun ikke alltid ( eller noen gang?) bruker t-skjorte ol under også. 

Er det ekkelt å gå uten bh? 😳 

• Liker 5
Gjest Keikolina
Skrevet
3 minutter siden, Tørst skrev:

Er det ekkelt å gå uten bh? 😳 

Ja, når klærne blir solgt til oss forbrukere etterpå.

Skrevet
7 minutter siden, Keikolina skrev:

Ja, når klærne blir solgt til oss forbrukere etterpå.

Hvis det meste av klærne hun bruker sendes i retur, må det inkludere klær hun bruker på ferier og disse vil jo være tydelig brukt, kan derfor ikke selges. 

• Liker 5
Gjest Keikolina
Skrevet
1 minutt siden, Firestone skrev:

Hvis det meste av klærne hun bruker sendes i retur, må det inkludere klær hun bruker på ferier og disse vil jo være tydelig brukt, kan derfor ikke selges. 

Det selges videre, har jobbet på et postordrelager.

Skrevet

Vi er flere som har opplevd å få levert klær som lukter både svette og parfyme. 

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...