Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Man blir kanskje litt avstumpet og kort i tankegangen når man går og stuller i sin egen narsissistisk verden i år etter år. Hjelpes, man vet jo ikke om man skal le eller gråte av denne frua. Gjenbruk av klær=når de brukes mer enn én gang 🤣

• Liker 27
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ligger det ikke noe på insta om den søppelplukkingen? Mulig det gjør det, men jeg har ikke sett det. Tviler veldig på hele opplegget ang søppelplukking. Aldri i verden om frua "nedverdiger" seg til å plukke andres søppel. Tenk så mye skitt og insekter....synes jeg hører hylene hennes og babystemmen som roper på Lars Kristian når det kryper en edderkopp over fingrene og de nypolerte neglene hennes.

Nei, jeg tror ikke et sekund på at frua plukker søppel.

• Liker 9
Skrevet
3 timer siden, Dævendøtte skrev:

Helt grusomt, helt jævlig, verden står nok ikke til påske (liljer) nå. Fullstendig krise, skjønner ikke hvordan man skal overleve dette.  

Godt dere har noe å irritere dere over 🤣

Likeså, får man nesten si 🤣🤣

• Liker 7
Skrevet (endret)
24 minutter siden, Minnie Mus skrev:

Hvorfor ligger det ikke noe på insta om den søppelplukkingen? Mulig det gjør det, men jeg har ikke sett det. Tviler veldig på hele opplegget ang søppelplukking. Aldri i verden om frua "nedverdiger" seg til å plukke andres søppel. Tenk så mye skitt og insekter....synes jeg hører hylene hennes og babystemmen som roper på Lars Kristian når det kryper en edderkopp over fingrene og de nypolerte neglene hennes.

Ikke når Lars Kristian går ut i kommentarfeltet med dette nei. (Jeg antar det er Lars Kristian). Hvis man ser hva som står på slutten der: 

A2DA54C6-73E1-4574-BF1E-12F77F57E110.png

Vitner om en utrolig snobbete holdning. Og frua har kranglet i kommentarfeltet i hele dag. Tillagt folk som stiller kritiske spørsmål eller kommenterer kritisk holdninger som at det er dem som er miljøfiendene. Makes no sense!

Som andre sier her: Hun VIL ikke forstå.

Endret av Aquarius04
  • Liker 25
Skrevet
24 minutter siden, Minnie Mus said:

At hun plukker søppel på sin egen eiendom, og på strandeiendommen de disponerer, skulle vel bare mangle, og ikke noe man får fjær i hatten for. 

• Liker 24
Gjest tranedatter
Skrevet
23 timer siden, Annypanny skrev:

Jeg er nå litt spent på hvordan de (som er på opp til flere sydenturer i året) nå skal greie seg uten å fly, som hun skryter av i innlegget. DET har jeg ingen tro på 🤣

21 timer siden, Xstrella skrev:

Og mindre spons...ergo mindre fly.

Haha, eksakt min tanke også! De har fått mindre spons, kanskje ving (var det ving) ikke vil sponse de mer med charter reiser?

----------------

Og gjenbruk av klær: Da er jeg sååå miljøvennlig atte, for her rekker klærne få både hull og skjolder før de byttes ut. Grisete som jeg er!

Skrevet
3 timer siden, Kleenex skrev:

Kommentarfeltet kan ikke levere bedre enn igår og idag. Har gitt meg mere enn én god latter for å si det sånn... Frua og mannen er like gode på diskusjoner. 

Jeg savner bare @Lin10her nå

• Liker 10
Skrevet
2 timer siden, filifjonka skrev:

At hun plukker søppel på sin egen eiendom, og på strandeiendommen de disponerer, skulle vel bare mangle, og ikke noe man får fjær i hatten for. 

Der hvor hun plukket søplet var ikke ved hytta, men Tunevannet. En offentlig badeplass med park og ferskvann.

• Liker 2
Skrevet

Det hadde ikke kostet henne mange kalorier å skrive et innlegg om miljø helt uten at noen betalte henne for det. 

• Liker 33
Skrevet (endret)
4 minutter siden, Bestemorskogmus skrev:

I mangel på argumenter 😉😉 Såg du hadde fått så "hyggelig" svar på bloggen, og 😉

Jadda - hun gjør en flott jobb med å fremstå profesjonell og hyggelig mot lesere som tar seg bryet med å skrive til henne. :blomst:

Endret av pøbelsara
  • Liker 23
Skrevet
6 minutter siden, pøbelsara skrev:

Jadda - hun gjør en flott jobb med å fremstå profesjonell og hyggelig mot lesere som tar seg bryet med å skrive til henne. :blomst:

Nå er vel ikke så mange av disse som er kritiske i kommentarfeltet spesielt hyggelig i måten de skriver kommentarfeltet  på. Din inkludert. Det er krasse agressive kommentarer som en ser kun er ute for å ta CBE i bloggen. Det ser alle oppegående som ikke er inne på bloggen kun for å väre nettroll i kommentarfeltet. Mye dritt kjerringer i det feltet som kommer med nedlatende vi er best kommentarer. 

• Liker 6
Skrevet
13 minutter siden, pøbelsara skrev:

Herlig 👍 😍

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, virkelig skrev:

Nå er vel ikke så mange av disse som er kritiske i kommentarfeltet spesielt hyggelig i måten de skriver kommentarfeltet  på. Din inkludert. Det er krasse agressive kommentarer som en ser kun er ute for å ta CBE i bloggen. Det ser alle oppegående som ikke er inne på bloggen kun for å väre nettroll i kommentarfeltet. Mye dritt kjerringer i det feltet som kommer med nedlatende vi er best kommentarer. 

Drittkjerringer, virkelig? Hvem synes du er nedlatende mot sine kunder og alltid vet best? Det er CBE/LKE, det. Hvem det nå er som svarer. 

• Liker 26
Skrevet
Akkurat nå, virkelig skrev:

Hva mener du er nettroll og drittkjerring i det jeg skrev? Aggressive kommentarer for å ta henne? Jeg skrev til henne for å forklare hvordan det ser ut utenfra å lese det hun skriver. Jeg er ikke ufin. Jeg kaller henne ingenting stygt. Men at hun plutselig skulle være så opptatt av miljøet når hun hver eneste dag handler motsatt, blir omtrent like troverdig  som om jeg plutselig skulle begynne å forsvare barneeksponeringen til de store bloggerne med  med nebb og klør.  

• Liker 39
Skrevet
30 minutter siden, virkelig skrev:

...Mye dritt kjerringer i det feltet som kommer med nedlatende vi er best kommentarer. 

Virkelig? Ser hovedsaklig én av den typen som du beskriver i kommentarfeltet. (To hvis du regner med LKE.) :) 

• Liker 10
Skrevet
«Alle de som kildesorterer for klimaet bør fortsette å kildesortere, men trenger ikke tro at de redder kloden fra klimakatastrofe. Derimot er de som reduserer det materielle forbruket eller kjører mer kollektivt, inne på rett spor. Det samme gjelder de som spiser mindre storfekjøtt eller gjør boligen mer energieffektiv.»

Bra at CBE-familien spiser mindre kjøtt, men for dem ER det nok forbruket generelt og flyreisene som er områdene de bør gjøre noe med. Å bruke som argument at folk ikke gidder dersom man maser om miljøspørsmålet, er også feilslått argumentasjon, undersøkelser (se lenke) viser at svært få lar være å gjøre tiltak. De fleste voksne mennesker (og unge) hører på fornuft og drar ikke «maser du, lar jeg være»-kortet når saken er så viktig. 
  • Liker 23
Skrevet (endret)

Denne dama er ikke sann, faktisk. 

CAROLINE BERG ERIKSEN

En gjennomsnittlig nordmann flyr 7-8 ganger pr. år. Du kan åpenbart ikke så mye om dette.

Nå skulle jeg svært gjerne ha sett hvor hun har disse tallene fra for jeg tror ikke en nordmann flyr så mye for å komme seg på ferie. Tipper statistikken cbe.no har sett inkluderer de som reiser i jobbsammenheng og det kan hun vel ikke påberope seg å gjør akkurat.. 

Denne kommentaren på bloggen er ganske lik mange andre hun skriver « dette kan du åpenbart lite om/ dette kan du tydeligvis ikke» ol. For en arrogant holdning og ha og dette sier et menneske som ikke har folkeskikk, normal oppførsel (eller har ikke noe fullført utdannelse. Nå mener jeg absolutt ikke at man trenger utdannelse for å uttale seg om noe som helst, men disse tingene sammen gjør hele bloggen totalt uspiselig. 

Endret av Emilie112
  • Liker 37
Skrevet

Den familien lever ikke miljøvennlig for de trenger ikke gjøre det. De kjeder seg, så da tar de en tur til syden eller shopper. Det er behagelig, hvorfor endre på det når man kan sitte på hotellsuiten og kikke ned på de fattige? Jeg verken shopper vilt og jeg reiser på ferie en gang i året fordi det er det jeg har råd til. Og jeg er ikke misunnelig. De later som de vil leve miljøvennlig men fremstår utrolig griske og skrytete med sitt overforbruk. 

• Liker 20
Skrevet (endret)
1 time siden, Emilie112 skrev:

Denne dama er ikke sann, faktisk. 

CAROLINE BERG ERIKSEN

En gjennomsnittlig nordmann flyr 7-8 ganger pr. år. Du kan åpenbart ikke så mye om dette.

Nå skulle jeg svært gjerne ha sett hvor hun har disse tallene fra for jeg tror ikke en nordmann flyr så mye for å komme seg på ferie. Tipper statistikken cbe.no har sett inkluderer de som reiser i jobbsammenheng og det kan hun vel ikke påberope seg å gjør akkurat.. 

Denne kommentaren på bloggen er ganske lik mange andre hun skriver « dette kan du åpenbart lite om/ dette kan du tydeligvis ikke» ol. For en arrogant holdning og ha og dette sier et menneske som ikke har folkeskikk, normal oppførsel (eller har ikke noe fullført utdannelse. Nå mener jeg absolutt ikke at man trenger utdannelse for å uttale seg om noe som helst, men disse tingene sammen gjør hele bloggen totalt uspiselig. 

7-8 flyturer per år høres vilt mye ut.

Det må være, som du skriver, at reiser i jobbsammenheng drar veldig opp på gjennomsnittet + helsereiser fra feks nord i landet til større sykehus sørpå. 

https://www.ssb.no/reise

Endret av 2ney

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...