Rubella Skrevet 26. april 2019 #2281 Skrevet 26. april 2019 (endret) 13 minutter siden, pøbelsara skrev: Jeg blir helt matt. Hun driver en profesjonell blogg, og svarer SÅ uproft i kommentarfeltet? I dag hevder hun at hun må leve som en asket for at folk skal bli fornøyd. Jeg vil hevde at det er et veldig godt stykke mellomting mellom det vanvittige forbruket til fruen og asketisme. Og det er jo bare helt merkverdig at hun ikke ser hvor himmelstormende feil det blir å skrive om miljøøet (mot betaling, riktignok) den ene dagen, før hun legger inn et innlegg om shopping i neste innlegg. Og altså: Fem bilder av seg selv poserende i et innlegg om å kjøpe en potteplante? Jeg skjønner at det er vanskelig å finne spennende innhold etter ti år med blogging om seg selv. Men jeg har et tips: Hva med å følge opp gårsdagens innlegg? lese litt om klespoduksjon og utslipp fra reisevirksomhet - fortelle litt om hvordan alle kan gjøre noe som monner - for eksempel både å kutte ut cruise, kildesortere og droppe at par Oslo-turer i måneden. Hun lever jo av og med sosiale medier, og burde kunne få til et skype-møte innimellom? Jeg må si at jeg synes kritikken hun får nå er HELT berettiget - og jeg synes at måten hun svarer den ut på er meget uprofesjonell. Vanskelig å ta fillers og få påsatt negler over Skype, vettu. Men fra spøk(ish) til alvor: fullstendig enig med deg. I min jobb har vi videokonferansemøter ukentlig. Reiser ikke med mindre det er nødvendig. Endret 26. april 2019 av Rubella 14
Gjest Annypanny Skrevet 26. april 2019 #2282 Skrevet 26. april 2019 (endret) Frua skriver: "Jeg kan gå på Plantasjen eller Mester Grønn i timesvis, for jeg får aldri bestemt meg for hva vi faktisk trenger og har plass til, kontra hva jeg bare vil og må ha. Haha! Flere som kjenner seg igjen?" https://www.carolinebergeriksen.no/2019/04/25/plant-shopping/ Nei Caroline, det er ikke så mange som kjenner seg igjen, for det er svært få som har mulighet til å gå på Plantasjen i timesvis etter jobb, når man skal hente barn i barnehagen, lage middag og stelle hjemme. Men klart, det hjelper at man kan tusle rundt på Plantasjen sammen med mannen mellom 8 og 16 når andre er på jobb... Lagt inn link. Papirfly, mod. Endret 26. april 2019 av Annypanny
Liver Skrevet 26. april 2019 #2283 Skrevet 26. april 2019 CBE kunne for eksempel promotert miljøvennlig treningstøy. De ønsker noe solid å bygge på med NetFit, og dette kunne ha vært en fin måte å truffet en målgruppe. Jeg savner en enkel måte å finne treningstøy som er miljøvennlige og slitesterke slik at også her kan mitt forbruk gå ned. Jeg jobber ikke som påvirker eller innen reklame, men til og med jeg ser at dette er noe som kan treffe en gruppe som leser hennes blogg, og er positivt for miljøet. 12
Aquarius04 Skrevet 26. april 2019 #2285 Skrevet 26. april 2019 Denne er jo ganske passende ifht CBE... https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/EWlEV3/faa-foelgere-bruk-barna-dine?utm_source=vgfront&utm_content=row-2 11
Hege899 Skrevet 26. april 2019 #2286 Skrevet 26. april 2019 1 time siden, miamiamia skrev: Jeg har en god venninne som opplevde brann i huset hun bodde i. De mistet nesten alt de eide og hadde, og de måtte begynne på nytt med å erstatte alt de tapte. Hun og mannen bestemte seg for å bruke litt tid å heller finne brukt enn å handle inn alt på nytt. De fant klær og utstyr på diverse loppemarked og på Finn. Og har i dag alt de trenger, men brukt. Hun er også av typen som brukte tøybleier på barna sine, lager kosmetikk og produkter selv, handler i løsvekt og gjør det hun kan. ❤️ Eeh..okay? 11
Gjest Dævendøtte Skrevet 26. april 2019 #2287 Skrevet 26. april 2019 På 25.4.2019 den 8.50, Aquarius04 skrev: Det er ikke selve påskeliljen som er problemet. Det er frekkheten - at hun og familien hennes er hevet over enhver folkeskikk, norm og regel. Det er forkastelig oppførsel uansett hva som ble plukket. Og at hun bortforklarer det i kommentarfeltet sier litt om hvor ansvarsløs hun er. Morbydelig par. Helt grusomt, helt jævlig, verden står nok ikke til påske (liljer) nå. Fullstendig krise, skjønner ikke hvordan man skal overleve dette. Godt dere har noe å irritere dere over 🤣
Gjest Macimba Skrevet 26. april 2019 #2288 Skrevet 26. april 2019 37 minutter siden, Dævendøtte skrev: Helt grusomt, helt jævlig, verden står nok ikke til påske (liljer) nå. Fullstendig krise, skjønner ikke hvordan man skal overleve dette. Godt dere har noe å irritere dere over 🤣 Ja, jeg irriterer meg grønn over det mennesket. Hun er altså så lite likanes - de begge er det. Ang påskeliljene så viser det bare at hun også på det området hever seg over regler, og folk flest, Jeg har aldri sett eller hørt noen mennesker som er så suveren som henne, som aldri gjør feil - og som i egne øyne er feilfri og vakker.
Populært innlegg Mme Blavatsky Skrevet 26. april 2019 Populært innlegg #2289 Skrevet 26. april 2019 Bildet av CBE som smilende forsyner seg av beplantede blomster i en offentlig park er for meg en perfekt illustrasjon for norske influensere anno 2019. 65
Pust Skrevet 26. april 2019 #2290 Skrevet 26. april 2019 1 minutt siden, Mme Blavatsky skrev: Bildet av CBE som smilende forsyner seg av beplantede blomster i en offentlig park er for meg en perfekt illustrasjon for norske influensere anno 2019. Signerer på dette. Det bildet forteller det meste om hvem samfunnet har valgt som forbilder/påvirkere. Av og til føler jeg at jeg lever i filmen «Idiocracy» ... https://www.imdb.com/title/tt0387808/ 14
Bestemorskogmus Skrevet 26. april 2019 #2291 Skrevet 26. april 2019 Synes det er helt latterlig å plutselig være SÅ glad i å løpe ute, har vært i Spania (ikke Granca må vite), plukker søppel på delikat vis mot betaling, posere på Plantasjen og demonstrerer hvor god tid og lite hun har å drive med. I påska gikk det i alkohol på verandaen på hytta igjen og igjen. Reagerte også på instastory, der LK kastet store steiner på isen på en dam. Hvem skal plukke opp igjen de når det blir fullt, da? Omtrent som å plukke påskeliljer i parken. Hallo, hva med å tenke LITT da??????? At folk med normal lønn og arbeidstid faktisk gjør ting hun og mannen bare saboterer. Nå er det på tide å få seg en vanlig jobb, Caroline. Seriøst. 16
Bestemorskogmus Skrevet 26. april 2019 #2292 Skrevet 26. april 2019 ...og det kommentarfeltet 🙈🙈🙈 Hun er så j.... bedrevitende. Det må være flaut når fornuftige folk forsøker å forklare henne hva det vil si å være mer miljøvennlig, omtrent som om hun har spesialundervisning. Og hun gnåler bare videre om at andres kommentarer er mer miljøfientlige enn hennes livsstil. Har tydeligvis Googlet ordet avtrykk også 🙈 Herregud. Nå holder det. Når du ikke har utdanning, og egentlig egentlig ikke skjønner hvordan du dummer deg ut, da.... Forresten så kan det hende det er lakeien har skrevet kommentarene og. 34
Emilie112 Skrevet 26. april 2019 #2293 Skrevet 26. april 2019 Var innen og leste kommentarene fruen legger ut under plantasjeinnlegget og lurer på om det har rablet for cbe.no? Det er så frekt og dumt at det ikke henger på greip. Mener de at de lever miljøvennlig om de kutter ned på å fly til to turer i året? Fordi de har med seg tannbørster av bambus da eller? Mener de virkelig at å jobbe som flyvertinne er det samme som å bruke mann og barn for p reklamere for ferieturer? Den bloggen der slår alle rekorder i å være dum, rett og slett. 36
Klaraku78 Skrevet 26. april 2019 #2294 Skrevet 26. april 2019 Ser hun har lagt ut et innlegg på Facebook også. At man ikke bør reise å kjøpe planter dagen etter at man har oppfordra til å plukke søppel i nærområdet. Da er man dobbeltmoralsk. Det vil si at hun har kranglet i kommentarfeltet på bloggen i hele dag, og enda ikke skjønt hva det dreier seg om. 27
Kleenex Skrevet 26. april 2019 #2295 Skrevet 26. april 2019 39 minutter siden, Bestemorskogmus skrev: ...og det kommentarfeltet 🙈🙈🙈 Hun er så j.... bedrevitende. Det må være flaut når fornuftige folk forsøker å forklare henne hva det vil si å være mer miljøvennlig, omtrent som om hun har spesialundervisning. Og hun gnåler bare videre om at andres kommentarer er mer miljøfientlige enn hennes livsstil. Har tydeligvis Googlet ordet avtrykk også 🙈 Herregud. Nå holder det. Når du ikke har utdanning, og egentlig egentlig ikke skjønner hvordan du dummer deg ut, da.... Forresten så kan det hende det er lakeien har skrevet kommentarene og. Likte den siste meningen din! Herregud kanskje det er grunnen. Dessuten virker det som de har organisert ip adresser til dem som kommenterer. Akkurat det tar vel endel tid? 7
Emilie112 Skrevet 26. april 2019 #2296 Skrevet 26. april 2019 6 minutter siden, Klaraku78 skrev: Ser hun har lagt ut et innlegg på Facebook også. At man ikke bør reise å kjøpe planter dagen etter at man har oppfordra til å plukke søppel i nærområdet. Da er man dobbeltmoralsk. Det vil si at hun har kranglet i kommentarfeltet på bloggen i hele dag, og enda ikke skjønt hva det dreier seg om. Måtte jo inn på Facebook å sjekke.. og det er tydelig at cbe.no ikke har skjønt hva diskusjonen går ut på. Tror ikke det er håp der i gården.. 21
Kollontaj Skrevet 26. april 2019 #2297 Skrevet 26. april 2019 Helt tragisk å fremvise en sånn kunnskapsløshet. Ære være de som prøver med info og fakta, der CBE.no synser og rabler. 23
Kleenex Skrevet 26. april 2019 #2298 Skrevet 26. april 2019 9 minutter siden, Emilie112 skrev: Måtte jo inn på Facebook å sjekke.. og det er tydelig at cbe.no ikke har skjønt hva diskusjonen går ut på. Tror ikke det er håp der i gården.. Kommentarfeltet kan ikke levere bedre enn igår og idag. Har gitt meg mere enn én god latter for å si det sånn... Frua og mannen er like gode på diskusjoner. 15
Gjest Macimba Skrevet 26. april 2019 #2299 Skrevet 26. april 2019 15 minutter siden, Emilie112 skrev: Måtte jo inn på Facebook å sjekke.. og det er tydelig at cbe.no ikke har skjønt hva diskusjonen går ut på. Tror ikke det er håp der i gården.. Nei, for lyset er av.
*Ariel* Skrevet 26. april 2019 #2300 Skrevet 26. april 2019 Det kommentarfeltet... Hun vil jo bare ikke forstå hun 13
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå