Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Flott at fruen oppfordrer til å rydde strender.

Synd at hun ikke kan skrive den type innlegg uten at hun får betalt av en annonsør for å gjøre det. 😑 

(Og, Coop, fant dere virkelig ikke en hakket mer troverdig person å bruke i en slik reklame? Produktpusheren og ekstremforbrukeren CBE er vel ikke akkurat kjent for å bry seg om miljø og verden utenfor sin egen lille boble.)

• Liker 38
Videoannonse
Annonse
Skrevet
18 minutter siden, MiniBaguette skrev:

Flott at fruen oppfordrer til å rydde strender.

Synd at hun ikke kan skrive den type innlegg uten at hun får betalt av en annonsør for å gjøre det. 😑 

(Og, Coop, fant dere virkelig ikke en hakket mer troverdig person å bruke i en slik reklame? Produktpusheren og ekstremforbrukeren CBE er vel ikke akkurat kjent for å bry seg om miljø og verden utenfor sin egen lille boble.)

Åh herregud, et skikkelig salig kaotisk mimreinnlegg med miljørunking 😬 Noe av det verste jeg har lest, faktisk. 

• Liker 18
Skrevet

Nå er det tross alt flere måneder siden miljø var hot topic på bloggen. Den gangen var det bare med motsatt fortegn med miljøverstingen Cruise. Sponsing/reklame er fellesnevner for virksomheten. 

• Liker 12
Skrevet
1 time siden, Tørst skrev:

Åh herregud, et skikkelig salig kaotisk mimreinnlegg med miljørunking 😬 Noe av det verste jeg har lest, faktisk. 

Enig. Rett og slett ufint. CBE som her om dagen skrev at de kastet søppel der de skulle kaste det, for da «ender den ikke opp i naturen» viser altså ingen forståelse for hva de oppfordrer til 364 dager i året: bruk og kast. Tror hun at søppel på «riktig sted» ikke er søppel eller bidrar til klimaforverring både før under og etter produksjon av varen? 🙄

• Liker 36
Gjest Macimba
Skrevet

Den søppelreklamen er så jæ*** lite troverdig der frua vandrer avgårde i solnedgangen. At de ikke skjønner det selv.

Skrevet

Når man trodde det ikke kunne bli mer parodisk.... 

• Liker 27
Skrevet

Liksom plukker søppel.... Og det med bilde av et pappbeger som ser helt nytt ut og bærer lite preg av å ha ligget ute i naturen. Greit nok at frua prøver, men dette blir for dumt...

Aldri i livet om CBE går på strender og plukker søppel med sine nylig påsatte lange negler. Men hun skal ha for forsøket.

• Liker 27
Gjest Keikolina
Skrevet
2 minutter siden, Minnie Mus skrev:

Liksom plukker søppel.... Og det med bilde av et pappbeger som ser helt nytt ut og bærer lite preg av å ha ligget ute i naturen. Greit nok at frua prøver, men dette blir for dumt...

Aldri i livet om CBE går på strender og plukker søppel med sine nylig påsatte lange negler. Men hun skal ha for forsøket.

Oi så hun faker plukke søppel også? 😂 Gud.

Jeg klikker ikke på bloggen hennes så vet ikke.

Skrevet
21 minutter siden, Minnie Mus skrev:

Det var vel litt andre ting en det begeret der hun plukket på de bildene ? Men når det prøves og informere om en god ting som dette faktisk er så skal det hakkes sammen til at alt er fake. Treningsfrue hadde samme innlegg. Og det er faktisk viktig at det informeres og at folk deltar, så bør vel uansett hvor mye eller lite noen liker CBE gies tommel opp. Men neida, alt er negativt uansett 

• Liker 10
Skrevet

Det mister bare så utrolig troverdighet ved at det er reklame. 

Ikke engang miljøtiltak skjer på eget initiativ. 

Men bra at hun ikke bruker bilde av barna i reklamen da, selv om de selvsagt må nevnes i innlegget. 

• Liker 12
Skrevet
17 minutter siden, virkelig skrev:

Det var vel litt andre ting en det begeret der hun plukket på de bildene ? Men når det prøves og informere om en god ting som dette faktisk er så skal det hakkes sammen til at alt er fake. Treningsfrue hadde samme innlegg. Og det er faktisk viktig at det informeres og at folk deltar, så bør vel uansett hvor mye eller lite noen liker CBE gies tommel opp. Men neida, alt er negativt uansett 

Informere? Det er vel en betalt jobb/reklame? Veldig mange plukker med seg søppel der de ferdes uten å få betalt.....

• Liker 19
Skrevet
17 minutter siden, virkelig skrev:

For all del; helt topp at carolinebergeriksen.no setter fokus på miljøet for en gangs skyld! 

Men det er jo like troverdig som at Sophie Elise Isaksen skal fordømme plastikkirurgi.

Dersom dette virkelig var noe CBE brant for, slik hun påstår at hun gjør i dette innlegget, så hadde hun klart å komme med litt inspirerende og engasjerende informasjon (f eks info om en organisasjon eller to som samler inn plast fra havet, info om at det vil være mer plast enn fisk i havet om knappe 30 år osv), i stedet for å tilsynelatende mimre fra egen barndom og å sitere en 30 år gammel Blekkulf-sang.

Det hadde også betydd så uendelig mye mer dersom denne influenceren hadde klart å hoste opp et slikt innlegg uten å få klekkelig betalt for det.

• Liker 33
Skrevet
1 minutt siden, Donatello skrev:

Informere? Det er vel en betalt jobb/reklame? Veldig mange plukker med seg søppel der de ferdes uten å få betalt.....

Uansett hvordan en ser på det så er det en god ting som det informeres ut. Det nrå ut til flere. Om Coop skulle hatt dette i en avis så koster det fortsatt penger i form av annonser. Jo flere plattformer det spres på desto bedre er det. Mange plukker med seg søppel, men de fleste gjør ikke det og da er uansett budskapet viktig. Det er et stort problem på strender og langs kysten, bor selv ved sjøen og det er viktig tiltak. Uansett betalt reklame eller ei

• Liker 3
Skrevet

Dette innlegget med å rydde en strand.. denne bloggen blir jo bare morsommere og morsommere. Hun hevder også at det stort sett går på gjenbruk når det gjelder klær der i huset.. ja, vel så da så.. 😱

• Liker 22
Skrevet

Synes det er ganske uggent at bloggen nå har inngått reklamesamarbeid med Coop om miljø og strandrydding også. CBE er kanskje en av de verste miljøsvinene som er ute i blogglandia. Det er så dobbeltmoralsk. Men alt for pengene - der er de lette å kjøpe!

• Liker 19
Skrevet

Det er det mest dobbeltmoralske jeg har sett fra den kanten hittil. Jeg har etterlyst miljøengasjement hos influensa-folka lenge. Og når de fikk betalt, ble det vei i vellinga.  jeg fatter ikke at coop velger å bruke pengene de har satt av til en god sak til å betale influencere. Særlig influencere som fronter ekstremforbruk alle de andre dagene i året. Litt som å bruke en benløs fyr til å reklamere for støvler. 

• Liker 32
Skrevet

Jeg måtte ta en titt på IG nå og jeg måtte faktisk le høyt av de to skibildene fra påsken... Særlig sett ved siden av hverandre ser de ut som stillbilder fra en overdreven sketch om påsketur eller noe 🤣 De er veldig flinke til å være ufrivillig komiske, det skal du ha. 

Skrevet
3 minutter siden, pøbelsara skrev:

Det er det mest dobbeltmoralske jeg har sett fra den kanten hittil. Jeg har etterlyst miljøengasjement hos influensa-folka lenge. Og når de fikk betalt, ble det vei i vellinga.  jeg fatter ikke at coop velger å bruke pengene de har satt av til en god sak til å betale influencere. Særlig influencere som fronter ekstremforbruk alle de andre dagene i året. Litt som å bruke en benløs fyr til å reklamere for støvler. 

Eller en skalla fyr til å reklamere for balsam xD

• Liker 6
Skrevet

Tenk om hun kunne bruke påvirkningskraften sin til noe viktig og positivt helt uten å få betalt for det? :lillesky:

• Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...