Medici Skrevet 25. april 2019 #2241 Skrevet 25. april 2019 Hjelpe meg, det er bare å ta av seg hatten for dronninga av dobbelmoralisme! INGEN over, ingen ved siden av. Hvor mange flyreiser har det vært det siste året? Cruise? Bilturer til Oslo når det mengder av tog? Hvor mange flyreiser har klærne hun "klikker hjem" vært på? De samme klærne som oppfordrer alle som leser til også å kjøpe... De overdådige bursdagene og andre feiringer med tilhørende lassevis av søppel i etterkant. Jeg gir meg over... Når jeg ikke trodde det var mulig å bli mindre troverdig! Caroline Berg Ekstremforbruker, unnskyld Eriksen slår et slag for miljøet??? Initiativet er bra, men troverdigheten når det er HUN som gjør det... not so much. Og selvfølgelig er det betalt, det er klart. Noe mindre ektefølt enn det der blir det ikke! 42
Gjest Macimba Skrevet 25. april 2019 #2242 Skrevet 25. april 2019 Det verste er jo at flere av de få som kommenterer hyller henne for denne «søppelplukkingen» i solnedgangen. De ser virkelig ikke hvilken storforbrukere de er av alt.
Gjest Xstrella Skrevet 25. april 2019 #2243 Skrevet 25. april 2019 Bare å klage dem inn. Dette blir for dumt. Ærlig talt. De har bursdags bonanza med ballonger, konfetti, plast og søppel. De har julekalendre med overdådige plastikkræl inni. Overforbruk deluxe. Det er fullt i skuffer og skap. Hele tiden viser de produkter ingen har bruk for. Slutt å tull.
Gjest Annypanny Skrevet 25. april 2019 #2244 Skrevet 25. april 2019 (endret) Jeg er nå litt spent på hvordan de (som er på opp til flere sydenturer i året) nå skal greie seg uten å fly, som hun skryter av i innlegget. DET har jeg ingen tro på 🤣 Endret 25. april 2019 av Annypanny
Gjest loveli Skrevet 25. april 2019 #2245 Skrevet 25. april 2019 9 minutter siden, Annypanny skrev: Jeg er nå litt spent på hvordan de (som er på opp til flere sydenturer i året) nå skal greie seg helt uten å fly, som hun skryter av i innlegget. DET har jeg ingen tro på 🤣 Vil ikke logge meg inn på bloggen mer dette halvåret, men må bare spørre.., har hun sagt på bloggen at de ikke skal fly mer?? Det tror virkelig ikke jeg heller før jeg ser det. Men det er jo kjempeflott hvis de klarer å holde det de lover!!
filifjonka Skrevet 25. april 2019 #2246 Skrevet 25. april 2019 7 minutter siden, loveli said: Vil ikke logge meg inn på bloggen mer dette halvåret, men må bare spørre.., har hun sagt på bloggen at de ikke skal fly mer?? Det tror virkelig ikke jeg heller før jeg ser det. Men det er jo kjempeflott hvis de klarer å holde det de lover!! Beklager virkelig, men om CBE har tenkt å forlate flylivet er det nok kun pga angst, ikke av miljøhensyn. 8
Halle-Palle Skrevet 25. april 2019 #2247 Skrevet 25. april 2019 9 minutter siden, loveli skrev: Vil ikke logge meg inn på bloggen mer dette halvåret, men må bare spørre.., har hun sagt på bloggen at de ikke skal fly mer?? Det tror virkelig ikke jeg heller før jeg ser det. Men det er jo kjempeflott hvis de klarer å holde det de lover!! De skal fly mindre. Noe som vel ikke sier allverdens etter et år med 4-5 utenlandsturer + et cruice. Kanskje de bare skal to ganger til Granka neste år. 15
Kleenex Skrevet 25. april 2019 #2248 Skrevet 25. april 2019 3 timer siden, Emilie112 skrev: Dette innlegget med å rydde en strand.. denne bloggen blir jo bare morsommere og morsommere. Hun hevder også at det stort sett går på gjenbruk når det gjelder klær der i huset.. ja, vel så da så.. 😱 Gjenbruk... Hæ, hørte ikke... 9
Kleenex Skrevet 25. april 2019 #2249 Skrevet 25. april 2019 1 time siden, Halle-Palle skrev: De skal fly mindre. Noe som vel ikke sier allverdens etter et år med 4-5 utenlandsturer + et cruice. Kanskje de bare skal to ganger til Granka neste år. Når året er omme er alt glemt! 5
Kleenex Skrevet 25. april 2019 #2250 Skrevet 25. april 2019 1 time siden, Halle-Palle skrev: De skal fly mindre. Noe som vel ikke sier allverdens etter et år med 4-5 utenlandsturer + et cruice. Kanskje de bare skal to ganger til Granka neste år. Det henger vel sammen med skolestart? 20
Gjest Xstrella Skrevet 25. april 2019 #2251 Skrevet 25. april 2019 Og mindre spons...ergo mindre fly.
Kollontaj Skrevet 25. april 2019 #2252 Skrevet 25. april 2019 Gjenbruk er å bruke klær flere ganger? 😳 34
pøbelsara Skrevet 25. april 2019 #2253 Skrevet 25. april 2019 I følge henne er det et større problem (enn at hun flyr mye og har et stort forbruk?) med folk som SIER de er opptatt av klimaet, egentlig er mer opptatt av å peke på feil hos andre enn å faktisk gjøre noe selv. Kilde (lenke til bloggen) https://www.carolinebergeriksen.no/2019/04/25/bli-med-rydde-landets-strender/#comments Jeg tenker at de som kritiserer hennes forbruk og lite miljøvennlige liv, faktisk gjør det fordi de er opptatt av miljø og klima - og ikke fordi de bare leter etter noe å kritisere henne for. Men hvis hun velger å tro at hun får kritikk fordi folk vil plage henne, istedet for å se hva folk skriver og anerkjenne folks engasjement, så blir det verst for henne, tenker jeg. Det må være slitsomt å føle seg som et offer hele tiden. 35
Aquarius04 Skrevet 25. april 2019 #2254 Skrevet 25. april 2019 2 timer siden, Xstrella skrev: Bare å klage dem inn. Dette blir for dumt. Ærlig talt. De har bursdags bonanza med ballonger, konfetti, plast og søppel. De har julekalendre med overdådige plastikkræl inni. Overforbruk deluxe. Det er fullt i skuffer og skap. Hele tiden viser de produkter ingen har bruk for. Slutt å tull. Har klaget dem inn. Skulle i grunn bare mangle. Latterlig farse, hele opplegget! 10
gladidag Skrevet 25. april 2019 #2255 Skrevet 25. april 2019 Den søppelryddinga er jo COOP som har en kampanje...og akkurat det er bra. Men at fruen er miljøvennlig...hrmm...ok? kjøper ikke den. https://coop.no/coop-rydder-norge 11
Lopploella Skrevet 25. april 2019 #2256 Skrevet 25. april 2019 Ja, kunne Coop funnet en mindre troverdig ambassadør tro? 😳 20
Gjest Hippijijije Skrevet 25. april 2019 #2257 Skrevet 25. april 2019 Cbe.no er avhengig av å provosere. Hva skjer den dagen de ikke engasjerer mer? Tenk om reklame merkes korrekt, det ble slutt på eksponering av barn, de ble mer miljøbevisst og fikk et sunnere forhold til kropp? Det er bergenset hvor lenge man orker å lese om en kjedelig hverdag. Bloggen har ingen fremtid uten det jeg nevnte over. Da må de i tilfelle gjøre en drastisk endring. For de har alle muligheter. Men det toget har nok dratt fra stasjonen. Spørs om de klarer å nå det igjen...
*Ariel* Skrevet 25. april 2019 #2258 Skrevet 25. april 2019 De skal ikke fly mindre i år, for alle flyreisene de skal foreta seg resten av året ble booket og betalt i fjor. Endringen deres, altså litt mindre flyreiser i året, kan vi vente oss fra 2020. Da skal de ta mer tog og kjøre mer bil. Lurer på om de skal ta en Tour de Europa med elbil kanskje? 11
Populært innlegg LilleSnupp Skrevet 25. april 2019 Populært innlegg #2259 Skrevet 25. april 2019 (endret) Vet ikke helt hva jeg skal si.. "Om det er gjenbruk du sikter til så bruker jeg selvsagt klær flere ganger." - sitat Caroline Berg Eriksen. Hun fremstår jo som en av det mest ignorante jeg har sett, både med tanke på ovenfornevnte og blomsterplukkingen hennes. Endret 25. april 2019 av LilleSnupp 56
Alice123 Skrevet 25. april 2019 #2260 Skrevet 25. april 2019 28 minutter siden, LilleSnupp skrev: Vet ikke helt hva jeg skal si.. "Om det er gjenbruk du sikter til så bruker jeg selvsagt klær flere ganger." - sitat Caroline Berg Eriksen. Hun fremstår jo som en av det mest ignorante jeg har sett, både med tanke på ovenfornevnte og blomsterplukkingen hennes. Hahhaahha! Det er jo bare herlig hvor UTROLIG lite i takt med samfunnet rundt seg hun er! Jeg er oppriktig usikker på om hun bare er sånn, eller om det er skuespill. Jeg heller mest mot skuespill. 38
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå