Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å HERREGUD jeg er så lei av at man blir kalt misunnelig med en gang man stiller kritiske spørsmål. Har de ikke annet å komme med??

• Liker 30
Gjest Ispahan
Skrevet
13 minutter siden, Minipilla skrev:

Å HERREGUD jeg er så lei av at man blir kalt misunnelig med en gang man stiller kritiske spørsmål. Har de ikke annet å komme med??

Nei.

Eller jo! De kan gå inn på Instagram-kontoen din og drive litt whataboutism, fordi du har et par bilder av ungene dine der. Angrep er som kjent beste forsvar.

Skrevet
25 minutter siden, Minipilla skrev:

Er det noen som mener at noen er misunnelige? Mulig noe jeg har oversett :)

Skrevet

Flott at hun ikke skriver om silikonen hun har tatt da. Ikke ironi! 

• Liker 2
Gjest Lille_Krokodille
Skrevet
5 minutter siden, Hedersbrukeren skrev:

Er det noen som mener at noen er misunnelige? Mulig noe jeg har oversett :)

Kommentarfeltet på innlegget til Kremmerhuset på IG.

Skrevet
22 minutter siden, Hvem er dette? skrev:

Flott at hun ikke skriver om silikonen hun har tatt da. Ikke ironi! 

Ikke helt enig der. Hun har i åresvis prediket at kroppen hennes er resultat av sunn livsstil og at graviditet ikke forandrer hvis man lever sunt. Siden dette tydeligvis ikke stemmer helt likevel, hadde det vært mer redelig å bare sagt at hun tok feil og valgte silikon og nutrilett for å få (tilbake) kroppen hun ønsker. Hun hadde ikke trengt å legge ut lange utredninger om valget sitt, men å fortsatt tviholde på "sunn livsstil og trening" er det for lengst kjørt for. 

• Liker 21
Skrevet (endret)

Apropos snikreklamen for KappAhl i morsdagsinnlegget. Caroline har et "fantastisk" svar til en som bemerker det på kremmerhusets IG. Det var i følge Carolie helt tilfeldig at barna hadde på reklamepysjene i et innlegg få dager etter selve reklameinnlegget. 

Angående pysjamasene så var ikke det reklame, nei. Vi reklamerte for KappAhl noen dager tidligere, så jentene burde hatt på seg noe annet, det er jeg enig i, siden det var så kort tid etter reklameinnlegget.

Altså er det så lite profesjonalitet vi kan forvente av en profesjonell reklamekanal som CBE.no? De skal merke reklame så lenge det har markedsføringsverdi, hvilket må sies å oppfylt så kort tid etter reklameinnlegget. "Jeg tenkte ikke over hvilken pysj barna hadde på" holder virkelig ikke! Hun kunne enten ha merket innlegget med reklame (og tatt det tapet det er å reklamere mere enn avtalen med KappAhl tilsa) eller enda bedre. Hun kunne ha droppet å ha med barna. Problem løst og CBE hadde ikke mistet enda en flik av det ekstremt frynsete ryktet sitt. Ikke rart nesten ingen tar ordet hennes for god fisk. Hun setter seg jo i slike dumme situasjoner gang på gang og så sutrer hun etterfølgende over at folk ikke tror henne. 

Ryddet for sitering av slettet innhold.

Papirfly, mod.

Endret av Papirfly
  • Liker 48
Skrevet

Jeg leser ingenting på SoMe kanalene til CBE lenger. Men i går gjorde jeg et unntak på IG ang samarbeidet med Kremmerhuset og leste noe av svarene til CBE.no, blant annet om barn og reklame... Og tenkte at hvis det er slik bedriften skriver det, så er det en start mtp utlevering. Så leser jeg altså i denne tråden at de senest i februar reklamerte for klær til barna og i morsdagsinnlegget bare noen dager senere ikke merket det som reklame! Altså to av de tingene bedriften på IG svarer kritikere at de ikke gjør lenger! De har jo ikke forandret seg noe, like uredelige og uærlige!  Helt utrolig er det! At noen vil samarbeide med dem er utenfor min fatteevne !

Og nei, det som skjer under IG innlegget til Kremmerhuset er hverken positivt for CBE.no eller Kremmerhuset! Det forstår de aller, aller fleste! 

• Liker 36
Skrevet (endret)
20 timer siden, nicecar skrev:

Desperat brannslokking er på gang kremmerhusets IG-konto; CBE gjentar seg selv i det uendelige for døve ører🙈 

Er blokkert av henne så får dessverre ikke sett det. Men jeg elsker at folk nå tar til motmæle!! Og de som forsvarer henne er til å le av. IS er ondskap - folk som sier de ikke lenger ønsker å støtte Kremmerhuset er ikke ondskap. Tåpelige kommentarer. Men tror faktisk folk tror det ER privatpersonen CBE de forsvarer, og ikke en kynisk bedrift. 

Endret av Aquarius04
  • Liker 23
Skrevet

Veldig pussig situasjon med at CBE skriver og svarer folk der inne, mens Kremmerhuset er helt tause...

smått absurd liksom 🤪🙄

• Liker 46
Skrevet

Hun hadde reklame for barneromsmøbler - med bilder fra ett av barnas rom, senest på lørdag. Så det at hun ikke bruker barna til reklame lenger betyr tydeligvis for henne at hun ikke har med bilde av barnet i reklamen. Men hun viser frem barnets soverom. SÅ kan man jo dømme selv.

• Liker 25
Skrevet
4 minutter siden, pøbelsara skrev:

Hun hadde reklame for barneromsmøbler - med bilder fra ett av barnas rom, senest på lørdag. Så det at hun ikke bruker barna til reklame lenger betyr tydeligvis for henne at hun ikke har med bilde av barnet i reklamen. Men hun viser frem barnets soverom. SÅ kan man jo dømme selv.

Det kommer nok igjen - paret er ikke akkurat kjent for å ta lærdom av ting. 

• Liker 11
Skrevet

Husker dere den tiden blogging ikke var stort, og folk ikke fikk betalt i millioner for å skrive dagbok eller bruke barna sine i reklamer?

Det var tider det. 

• Liker 27
Skrevet

Fint med fokus på strandryddeuka, men er det ikke litt spesielt å ta betalt for å gjøre det? 

• Liker 27
Gjest nicecar
Skrevet
44 minutter siden, Aquarius04 skrev:

Er blokkert av henne så får dessverre ikke sett det. Men jeg elsker at folk nå tar til motmæle!! Og de som forsvarer henne er til å le av. IS er ondskap - folk som sier de ikke lenger ønsker å støtte Kremmerhuset er ikke ondskap. Tåpelige kommentarer. Men tror faktisk folk tror det ER privatpersonen CBE de forsvarer, og ikke en kynisk bedrift. 

Er sikkert ikke lenge til jeg også blokkeres mtp at jeg har likt samtlige kommentarer som ikke er skrevet til hennes fordel🤣 Var ei pro-CBE som prøvde å spamme ned innlegget med masse innlegg med bare store bokstaver🙈

Gjest Ispahan
Skrevet
18 minutter siden, nicecar skrev:

Er sikkert ikke lenge til jeg også blokkeres mtp at jeg har likt samtlige kommentarer som ikke er skrevet til hennes fordel🤣 Var ei pro-CBE som prøvde å spamme ned innlegget med masse innlegg med bare store bokstaver🙈

Er det DET som har skjedd?! Jeg har ikke kommentert innlegget, men trykket liker her og der, og nå ser jeg ikke CBE mer 😂

Lurer på om Kremmerhuset er stolt over hvordan frontfiguren deres takler kritikk.

Gjest Lille_Krokodille
Skrevet
6 minutter siden, Ispahan skrev:

Er det DET som har skjedd?! Jeg har ikke kommentert innlegget, men trykket liker her og der, og nå ser jeg ikke CBE mer 😂

Lurer på om Kremmerhuset er stolt over hvordan frontfiguren deres takler kritikk.

Velkommen til blokket-gjengen! 👋🏻

Skrevet

Men merkelig av Kremmerhuset å ikke kommentere/svare folk som har skrevet til dem i kommentarfeltet. Det er mange bedrifter som ikke har spesielt gode strategier for å håndtere storm i sine some. Man svarer selvsagt folk som henvender seg ed kommentarer under et innlegg.

Og kommentarene til CBE burde vær tfjernet. SÆrlig de hvor hun har vært innom andres profil og telt barnebilder.

• Liker 41
Skrevet (endret)
5 minutter siden, Lille_Krokodille skrev:

Velkommen til blokket-gjengen! 👋🏻

Ja, vi er mange.... Det er bare å trykke liker på noen kommentarer der eller andre steder carolinebergeriksen.no er i farta så er det gjort. Velkommen 

Endret av Kleenex
  • Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...