Ostepooopp Skrevet 14. juni 2020 #22821 Skrevet 14. juni 2020 16 minutter siden, Gasellen skrev: Må bare beklage hvis du mener jeg kritiserer for meningsløse ting. Her er det helt klart at du bruker mye mer tid på KG og i denne tråden enn meg. Jeg titter bare innom en gang i blant og legger fra meg en kommentar og er sjelde pålogget. Jeg kom over videoen av hagevandringen på YT og posta den her. Får bare beklage hvis du mener den ikke er relevant eller har høy nok standard for tråden. Jeg ser hva du prøver på, men du bommet. Den siste siteringen min var ikke til deg. Jeg svarte på din kommentar under den siteringen. Jeg vet ikke hvem du er eller hvor mye tid du bruker her, jeg titter innom denne tråden (og Pilotfruetråden) innimellom. Men såklart, prøv deg på en sånn «du bruker mer tid her enn meg greie» 😂 5
Gjest Lin11 Skrevet 14. juni 2020 #22822 Skrevet 14. juni 2020 3 minutter siden, Klink skrev: Jeg skrev feil. Du er klar over at det imot forumreglene å diskutere med to brukere i samme tråd? Eller er det lov på rampelys?
Klink Skrevet 14. juni 2020 #22823 Skrevet 14. juni 2020 20 minutter siden, Lin11 skrev: Du er klar over at det imot forumreglene å diskutere med to brukere i samme tråd? Eller er det lov på rampelys? Jeg gjør ikke det. Jeg skrev feil.
Halle-Palle Skrevet 14. juni 2020 #22824 Skrevet 14. juni 2020 1 minutt siden, Klink skrev: Jeg gjør ikke det. Jeg skrev feil. Du har to nick/brukere. Du dreit deg ut. Gå videre. 19
Klink Skrevet 14. juni 2020 #22825 Skrevet 14. juni 2020 1 minutt siden, Halle-Palle skrev: Du har to nick/brukere. Du dreit deg ut. Gå videre. Men herregud jeg gjorde ikke det. Jeg beskyldte brukeren jeg siterte for å svare på noe som ikke gjaldt vedkommende. Så deretter, at jeg dreit meg ut, for innlegget var nevnt likevel. Så slettet jeg svaret mitt og skrev unnskyld for feilen. Burde vel ha latt svaret stå, men jeg tenkte ikke så langt. Så nei jeg diskuterer ikke med 2 brukere. 2
Rev. Revenge Skrevet 14. juni 2020 #22826 Skrevet 14. juni 2020 1 time siden, Ostepooopp skrev: De flyttet vel til Telemark kun pga mannen sin såkalte fotballkarriere. Ikke så veldig unaturlig at de flytter derfra igjen når han ikke skal spille der mer. At man da ikke finner ett identisk hus er nokså normalt.. La oss si de ønsket å bygge hus (noe som vel kun er noe noen her inne spekulerte i, de har vel ikke snakket om det selv?). De kjøpte ifølge et kjapt søk huset de nå bor i for ca 8 mill for noen år siden. Dyrt til Østfold å være. Det har nok steget noe som det meste av eiendom. Og vi kan vel anta at skulle de bygd hus, ville det blitt i Sarpsborg. Hvor dyr kan en tomt der være liksom. Det ligger kun 7 stk ute på Finn nå, til ca 1 mill (pluss/minus noen hundre tusen). Da har de ganske mange millioner å bygge for, uten å skulle ta opp mer lån om de så bare får solgt huset for de 8 millionene det ble kjøpt for. Så det blir for dumt å skulle mene at de ikke skulle hatt råd, bare sånn for å kunne lire av seg noe her. Ser at det spekuleres hardt uten verken belegg eller dokumentasjon bare sånn for å kunne lire av seg noe her. 9
Gasellen Skrevet 14. juni 2020 #22827 Skrevet 14. juni 2020 39 minutter siden, Ostepooopp skrev: Jeg ser hva du prøver på, men du bommet. Den siste siteringen min var ikke til deg. Jeg svarte på din kommentar under den siteringen. Jeg vet ikke hvem du er eller hvor mye tid du bruker her, jeg titter innom denne tråden (og Pilotfruetråden) innimellom. Men såklart, prøv deg på en sånn «du bruker mer tid her enn meg greie» 😂 Prøver meg ikke på noe som helst. Det virker som du har stålkontroll på det som blir skrevet i denne tråden og som foregår i fotballfrues liv så jeg tok det som en selvfølge at du brukte mye tid i tråden. 7
Ostepooopp Skrevet 14. juni 2020 #22828 Skrevet 14. juni 2020 2 timer siden, Gasellen skrev: Prøver meg ikke på noe som helst. Det virker som du har stålkontroll på det som blir skrevet i denne tråden og som foregår i fotballfrues liv så jeg tok det som en selvfølge at du brukte mye tid i tråden. Ok Karen 6
Ostepooopp Skrevet 14. juni 2020 #22829 Skrevet 14. juni 2020 2 timer siden, Revenge o'Cavatina skrev: Ser at det spekuleres hardt uten verken belegg eller dokumentasjon bare sånn for å kunne lire av seg noe her. Jeg regner med du nå snakker om deg selv her, siden det var du som kom med denne Ei tror jeg på at firmaeierne har økonomi til å kjøpe tomt og bygge verken hytte eller hus. Greit at du linket til en artikkel om inntektstap, og det stemmer helt sikkert. Men de sitter allikevel på et hus som i sin tid kostet ca 8 mill. Og selv om det sikkert er morsomt å kverulere, ser du jo også at mitt forrige svar til deg kun var et tenkt scenario, basert på det du skrev 🙈 9
123Frustrert Skrevet 14. juni 2020 #22830 Skrevet 14. juni 2020 35 minutter siden, Ostepooopp skrev: Jeg regner med du nå snakker om deg selv her, siden det var du som kom med denne Ei tror jeg på at firmaeierne har økonomi til å kjøpe tomt og bygge verken hytte eller hus. Greit at du linket til en artikkel om inntektstap, og det stemmer helt sikkert. Men de sitter allikevel på et hus som i sin tid kostet ca 8 mill. Og selv om det sikkert er morsomt å kverulere, ser du jo også at mitt forrige svar til deg kun var et tenkt scenario, basert på det du skrev 🙈 Hva er dette for noe? Man trenger ikke å ha råd til hytte selv om man har hus til 8 mill😂😂 12
Rev. Revenge Skrevet 14. juni 2020 #22831 Skrevet 14. juni 2020 1 time siden, Ostepooopp skrev: Jeg regner med du nå snakker om deg selv her, siden det var du som kom med denne Ei tror jeg på at firmaeierne har økonomi til å kjøpe tomt og bygge verken hytte eller hus. Greit at du linket til en artikkel om inntektstap, og det stemmer helt sikkert. Men de sitter allikevel på et hus som i sin tid kostet ca 8 mill. Og selv om det sikkert er morsomt å kverulere, ser du jo også at mitt forrige svar til deg kun var et tenkt scenario, basert på det du skrev 🙈 Nei. Jeg kom med tilsvar på spekulasjonene basert på kveruleringen din på en mening jeg har. Det er veldig beklagelig at du ikke forstår det. 8 mill er ingen kjempesum for en bolig, men fint at det er imponerende for deg. 12
Minnie Mus Skrevet 15. juni 2020 #22832 Skrevet 15. juni 2020 De aller fleste av oss (håper jeg) respekterer fugle og dyreliv, og lar være å forstyrre og skremme fugler som ligger på redene sine. Bortsett fra CBE. Det var sikkert ingen andre plasser de kunne bade, enn akkurat der den måken lå på reiret sitt. Den måtte jages bort, sånn at disse usympatiske menneskene fikk bade og filme CBE som åler seg opp stigen. 48
Klaraku78 Skrevet 15. juni 2020 #22833 Skrevet 15. juni 2020 (endret) Og der kom oppdateringen på Instagram i bikini som jeg sa...Gjesp...Turen var vel ikke verdt det, før man får lagt ut et bilde av seg selv i bikini på Instagram. Til sammenligning så har SE nesten 25000 likes og nesten 400 kommentarer på sitt siste bilde, men CBE har såvidt 1000 likes og 8 kommentarer. Når du er mamma på over 30 år, og noen kaller deg BABE, er det da du føler at du har oppnådd noe her i livet?... Endret 15. juni 2020 av Klaraku78 38
Gjest Lin11 Skrevet 15. juni 2020 #22834 Skrevet 15. juni 2020 1 time siden, Minnie Mus skrev: De aller fleste av oss (håper jeg) respekterer fugle og dyreliv, og lar være å forstyrre og skremme fugler som ligger på redene sine. Bortsett fra CBE. Det var sikkert ingen andre plasser de kunne bade, enn akkurat der den måken lå på reiret sitt. Den måtte jages bort, sånn at disse usympatiske menneskene fikk bade og filme CBE som åler seg opp stigen. Så de jaget bort en måke som lå på reiret? Det er faktisk ulovlig!
Inocybe Skrevet 15. juni 2020 #22835 Skrevet 15. juni 2020 1 minutt siden, Lin11 skrev: Så de jaget bort en måke som lå på reiret? Det er faktisk ulovlig! Håper ikke det stemmer de skremte bort en måke på reir?! Måkebestandene er i sterk tilbakegang. Det enkleste tiltaket alle kan gjøre for å hjelpe de som er igjen er å ikke forstyrre når de ligger på eggene sine. Men mulig det er som med båndtvang i nasjonalparker - ikke så farlig med dyr og natur og sånn når CBE skal ha blinkskuddene sitt. 24
Ostepooopp Skrevet 15. juni 2020 #22836 Skrevet 15. juni 2020 13 timer siden, Revenge o'Cavatina skrev: Nei. Jeg kom med tilsvar på spekulasjonene basert på kveruleringen din på en mening jeg har. Det er veldig beklagelig at du ikke forstår det. 8 mill er ingen kjempesum for en bolig, men fint at det er imponerende for deg. Du leser liksom det du vil lese, og lager dine egne svar utifra det 😂 Og jeg har vel aldri sagt at 8 mill er en kjempesum for en bolig, det jeg sa var at det var mye til Østfold å være. I mine trakter må man ut med minst 15 mill om man skal få et Ok hus. 14 timer siden, 123Frustrert skrev: Hva er dette for noe? Man trenger ikke å ha råd til hytte selv om man har hus til 8 mill😂😂 Leser du også kun det du vil lese? 😂😂🤦♀️Jeg skrev i innlegget før dette at det anslaget jeg kom med var basert på at de solgte huset og bygde nytt hus. For å bo i. Ikke en hytte. Sånt som dette er med på å lage masse ekstra drama her inne, meeeen det er kanskje slik du liker det 😉 6
Rubella Skrevet 15. juni 2020 #22837 Skrevet 15. juni 2020 Viktig å bade AKKURAT der måken lå på reiret sitt med egg i, ja! Forbanna idioter. 33
Emma Marie Skrevet 15. juni 2020 #22839 Skrevet 15. juni 2020 14 minutter siden, Lin11 skrev: Noen som har dokumentasjon på dette? På instastory...Hun ber måsen : Kan vi få bade her eller ? (med en gneldrende stemme som vanlig). Neste bilde viser et reir med egg, men uten måsen som ruger. Så kommer en video der hun faktisk kommer opp av badestigen. Dette betyr at dronninga fikk bade, og at måsen måtte bort. 27
Donatello Skrevet 15. juni 2020 #22840 Skrevet 15. juni 2020 23 minutter siden, Lin11 skrev: Noen som har dokumentasjon på dette? Ja. Hva hjelper det med dokumentasjon? Måken dro, og eggene lå igjen, med " tre- hjerters" hilsen fra CBE. Hun badet, og skrev deretter "Hæppiii......" 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå