Halle-Palle Skrevet 15. juni 2020 #22861 Skrevet 15. juni 2020 Har de fjernet bilde av de tre eggene? Det er ellers ikke lett å jage bort en måke som passer på egg eller unger altså, de er ganske iherdige når de beskytter sitt. 6
123Frustrert Skrevet 15. juni 2020 #22862 Skrevet 15. juni 2020 56 minutter siden, skruf skrev: Det var ikke det reiret på bryggen men et reir hjemme hos de, utifra instastory så har de flyttet et reir til en annen plass i hagen. De fant jo et reir med egg i ved den gamle lekestuen, så er nok det reiret de har flyttet Å! Sorry, det har jeg ikke fått med meg. Trodde ikke man kunne flytte på egg, men cbe kan sikkert det og vet hvordan det gjøres 😂😂 6
Minnie Mus Skrevet 15. juni 2020 #22863 Skrevet 15. juni 2020 5 hours ago, Lin11 said: Så de jaget bort en måke som lå på reiret? Det er faktisk ulovlig! Ja, de gjorde det. Hun filmet det på insta i går. 10
Rev. Revenge Skrevet 15. juni 2020 #22864 Skrevet 15. juni 2020 3 minutter siden, Minnie Mus skrev: Ja, de gjorde det. Hun filmet det på insta i går. Toppen av dokumentasjon en Darwin award verdig. Jeg blir helt matt over hvordan helt elementær kunnskap fremstår som totalt fraværende hos to godt voksne personer med oppdragelsesansvar, med en inntekt grunnlagt på arbeid til påvirkning. Dettte må da være atter en runde med provokasjon for å hanke tilbake følgere? 25
Gjest Lin11 Skrevet 15. juni 2020 #22865 Skrevet 15. juni 2020 1 time siden, Villroses hage skrev: En kan lure på hva som egentlig er problemet med denne bloggbedriften. Eierne virker jo å mangle elementær oppdragelse og kunnskap, blant annet om hvordan opptre i naturen og i offentlige parker, og som foreldre. Som Lin11 så treffende sa på side 1142: "Som forelder er det så ignorant og ressurssvakt." Influensere er jo mediebedrifter, som i skremmende stort omfang består av litt ressurssvake folk, som ikke skyr noen midler for å skaffe seg oppmerksomhet, spons og salgsoppdrag. Media forøvrig "har" tydeligvis ikke noe annet valg, og gir dem den oppmerksomheten. Virkelig en bra utvikling i denne verden, som gir så mye spalteplass til slik skadelig påvirkning fra dustemikler. Jeg er enig med det du skriver, det ser ut til at mangel på enkelte ressurser er en kriterie for å være rosablogger. Det viser både CBE, CP og SE.
Inocybe Skrevet 15. juni 2020 #22866 Skrevet 15. juni 2020 59 minutter siden, Halle-Palle skrev: Har de fjernet bilde av de tre eggene? Det er ellers ikke lett å jage bort en måke som passer på egg eller unger altså, de er ganske iherdige når de beskytter sitt. Ja de passer godt på og flyr ikke før de virkelig må. Nå kan man ikke sammenligne de kognitive evnene til en måke og et menneske, men tenk på hvor alvorlig trussel du skulle fått for å velge å redde ditt eget skinn og la barna dine være igjen til den sikre død. Melodramatisk beskrevet av meg men det er dilemmaet måken er i før den flyr og forlater redet til, i måkens forståelse, rovdyret CBE. "Kan vi få bade eller?" er ekstremt misforstått av CBE. Ikke så farlig med dyrevelferd, natur, naturmangfold og sånn så lenge CBE får vist fram badeturen sin 🤮 Bikinishoot trumfer alt. 28
Inocybe Skrevet 15. juni 2020 #22867 Skrevet 15. juni 2020 19 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev: Toppen av dokumentasjon en Darwin award verdig. Jeg blir helt matt over hvordan helt elementær kunnskap fremstår som totalt fraværende hos to godt voksne personer med oppdragelsesansvar, med en inntekt grunnlagt på arbeid til påvirkning. Dettte må da være atter en runde med provokasjon for å hanke tilbake følgere? Men det er så rart? Det er jo ikke det minste delikat eller lekkert eller misunnelsesverdig ved å la sørge for at fugleegg dør? Er det virkelig bare provokasjon for å få litt liv på bloggen? Meg fikk hun fyrt opp så akkurat det fikk hun til, men det er i så fall feil måte å få meg til å klikke på SoMe-kanalene hennes. Jeg bare frastøtes av egotrippen. Håper alle instafølgerne fikk med seg magen og puppene til CBE og klarte å abstrahere fra fugleeggene som ligger og koker i solen ved siden av 25
MarianneE Skrevet 15. juni 2020 #22868 Skrevet 15. juni 2020 1 time siden, Halle-Palle skrev: Har de fjernet bilde av de tre eggene? Det er ellers ikke lett å jage bort en måke som passer på egg eller unger altså, de er ganske iherdige når de beskytter sitt. Hun lovet nok måkemor at bildene av eggene ville bli delikate... 🙄 25
Rev. Revenge Skrevet 15. juni 2020 #22869 Skrevet 15. juni 2020 (endret) Det er da ganske artig hvordan blogginnlegget med bikinifavoritter og lenker12. juni, plutselig manifesterer seg IRL på instagram idag. Ser jeg feil, eller er favorittene allerede virkelig i hus uten noen som helst form for reklamemerking på ting som allerede er reklamemerket på blogg? (Ref. Rosa badeoverdel med lange armer både på blogg og insta.) #bestiklassen Endret 15. juni 2020 av Revenge o'Cavatina tilføyelser 28
LilleSnupp Skrevet 15. juni 2020 #22870 Skrevet 15. juni 2020 8 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev: Det er da ganske artig hvordan blogginnlegget med bikinifavoritter og lenker12. juni, plutselig manifesterer seg IRL på instagram idag. Ser jeg feil, eller er favorittene allerede virkelig i hus uten noen som helst form for reklamemerking på ting som allerede er reklamemerket på blogg? (Ref. Rosa badeoverdel med lange armer både på blogg og insta.) #bestiklassen Ingenting er tilfeldig på den bloggen. 19
Gjest Lin11 Skrevet 15. juni 2020 #22871 Skrevet 15. juni 2020 Ingen nye følgere på Netfit på lenge, lavt engasjement på IG. Ingen måke skal stå i veien for at styreleder skal få tatt sine bikinibilder. Men hjelper det?
Gjest Lin11 Skrevet 15. juni 2020 #22872 Skrevet 15. juni 2020 4 timer siden, 123Frustrert skrev: https://imgur.com/a/9jr0m2u litt dokumentasjon iallfall. https://imgur.com/a/Dwuf0ME også synes jeg teksten på håndkle her er betegnende for hele bildet.. 😆 Takk ❤️ Kjenner jeg blir så forbanna over dumskapen. Er det mulig??
Inocybe Skrevet 15. juni 2020 #22873 Skrevet 15. juni 2020 4 timer siden, 123Frustrert skrev: https://imgur.com/a/9jr0m2u litt dokumentasjon iallfall. https://imgur.com/a/Dwuf0ME også synes jeg teksten på håndkle her er betegnende for hele bildet.. 😆 Aldri har teksten på et stykke tekstil vært mer treffende 😂🙈 40
Minnie Mus Skrevet 15. juni 2020 #22874 Skrevet 15. juni 2020 Har sagt det før og sier det igjen, disse menneskene er så usympatiske og frekke at jeg har ikke ord. Men når de jager bort en måke som ligger på reiret sitt, da har de gått langt over min grense! Tenk å være så jæ..ig ufine og tankeløse! Det er så ego og stygt, de burde skjemmes! 39
Sol Rampelyset Skrevet 15. juni 2020 #22875 Skrevet 15. juni 2020 Tråden er ryddet for personangrep og svar til dette. Sol, admin.
Louiah Skrevet 15. juni 2020 #22876 Skrevet 15. juni 2020 Jeg synes kroppsfokuset har nådd et helt nytt nivå i det siste. https://imgur.com/a/Cvamj8N 32
Orly Skrevet 15. juni 2020 #22877 Skrevet 15. juni 2020 3 minutter siden, Louiah skrev: Jeg synes kroppsfokuset har nådd et helt nytt nivå i det siste. https://imgur.com/a/Cvamj8N Så utrolig pinlig. 38
123Frustrert Skrevet 15. juni 2020 #22878 Skrevet 15. juni 2020 6 minutter siden, Louiah skrev: Jeg synes kroppsfokuset har nådd et helt nytt nivå i det siste. https://imgur.com/a/Cvamj8N Hva var set der for noe? Blondetruse? Og trutmunn? Gir meg ende over! 23
Rev. Revenge Skrevet 15. juni 2020 #22879 Skrevet 15. juni 2020 (endret) Reklame for ikke-pustende plastsvineri-polyester og klam polyesterblondetruse i sommervarmen? Neitakk. Holder meg til lin. Heldigvis har jeg en annen type innholdsproduserende jobb som ikke krever salg av annonseplass for undertøy akkompagnert med trutmunn og mobilselfies i speilet. Korrigerer meg selv: Det står antakelig ikke spesielt uttrykt i samarbeidsavtalen med MyMuse at speilselfies og trutmunn er påkrevd ved salg av reklame, så da fremstår det slik at bloggeier selv velger å selge reklameplass på sine SoMe-kanaler ved å dokumentere seg selv iført undertøy og utstuderte positurer foran speilet i spisestuen hjemmefra. Komplett med to barnestoler synlige. Hvorvidt dette er en fornuftig strategi tatt i betraktning nåværende livssituasjon og fremtidige konsekvenser dette kan medføre for pårørende er en annen sak. Endret 15. juni 2020 av Revenge o'Cavatina leifer 46
Gjest Lin11 Skrevet 15. juni 2020 #22880 Skrevet 15. juni 2020 Dette må være tidenes mest harry bilde. Er det LKE som henger på veggen bak der?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå