Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så det kan virke som hun henger med i denne tråden? 

Synd det meste som postes her går inn det ene øret og ut det andre. *hosteksponeringavbarnhost* 

• Liker 15
Videoannonse
Annonse
Skrevet
30 minutter siden, Felis said:

Det der var trist lesning, man skal ta hensyn til hekkende fugler! Vi har 8 måkearter i Norge, bestanden synker drastisk og tre av måkeartene er på rødlista. Forstyrrelser under hekking trekkes frem som en av årsakene. Måker er i tillegg ett av de mest mishandlede dyrene i Norge. 

Måker kommer stadig oftere i konflikt med mennesker, og jeg skjønner at det kan være irriterende å ta hensyn når sola steiker og man har lyst på et bad. Men CBE har i sin rolle som influenser et særskilt ansvar for å gå foran som et godt eksempel. Hun KUNNE skrevet et innlegg om den synkende sjøfuglbestanden og oppfordret publikum til å ta hensyn. Ta gjerne med noen konkrete tips og baser innlegget på gjeldene lover. De ruger tross alt ikke fryktelig lenge og jeg er heeeelt sikker på at hyttefolket kommer seg uti vannet andre steder.

Men CBE er mest opptatt av å vise seg frem i bikini, med den stakkars måkemoren som statist. Og så skylder hun på at alle andre gjør det samme, når noen påpeker det. Jeg er faktisk lettere rystet over hvor dum hun fremstiller seg!

PS var det ikke hun som var så hysterisk redd for måker at hun reddet seg selv og lot ungene stå igjen på stranden? 

Joda, hun la ut noe om hvor hysterisk redd hun var for at måker/fugler skulle angripe henne. Var vel i fjor på en av feriene deres, om jeg ikke husker helt feil. Tåpelig oppførsel ute i naturen da også. Dette er nok ikke innafor å skrive her, og kommentaren min blir sikkert sletta, men håper virkelig den måkemoren som hun kaller det, blir så sinna at hun driter  i det "nyvaskede og rufsete" håret til bedriftseier! Gjerne hakk litt i skallen på henne også, så kanskje noe ramler på plass i den lille hjernen hennes.

• Liker 25
Skrevet

Det som forundrer meg, er at hun ikke sjekker - feks når det er en hekkende måke på badeplassen, så googler hun tydeligvis ikke - og tar heller ikke kontakt med feks viltnemda, som kan gi råd, Neida - hun raser i vei med forsvarsangrep i kommentarfeltetnog heder at måkemor synes det er greit at de bader. Dette er jobben til både henne og mannen, så de kunne jo gjøre litt faktasjekk før de skriver og tar bilder av noe de overhodet ikke har peiling på. 

Og at andre badegjester gjør det samme som henne, er vel ingen unnskyldning. Hun er i en unik posisjon fordi hun når ut til så mange, og det skader jo ikke å sjekke litt rundt temaer man ikke vet noe som helst om før man skriver om det. 

• Liker 40
Skrevet

men kjære alle sammen! Cbe vet jo best og vet hvilket avgjørelser som er de beste. Dette er udiskutabelt!! La fugl være fugl så lenge cbe kan bade når hun vil. Hallo, liksom!

• Liker 26
Gjest Lin11
Skrevet

Hvis Caroline Berg Eriksen har fjernet måkereiret, er det ulovlig. Lurer noen ganger på hvordan noen som lever av og på Internettet, ikke kan Google frem noe så enkelt? Samme gjelder Redningselskapet sine anbefalinger om barn ved sjøen, alkohol ved sjøen, trygg trafikk og hjelmbruk osv...

F9B1055B-4A4B-43F1-9919-5F290219E532.jpeg

Skrevet
30 minutter siden, Lin11 said:

Hvis Caroline Berg Eriksen har fjernet måkereiret, er det ulovlig. Lurer noen ganger på hvordan noen som lever av og på Internettet, ikke kan Google frem noe så enkelt? Samme gjelder Redningselskapet sine anbefalinger om barn ved sjøen, alkohol ved sjøen, trygg trafikk og hjelmbruk osv...

F9B1055B-4A4B-43F1-9919-5F290219E532.jpeg

Var ikke måkereiret de fjernet, men at annet reir på tomten deres de "flyttet". Måken hadde lagt reir der frua skulle bade. Dette paret eier jo ikke respekt eller empati for noen andre enn seg selv, så kan vel ikke forvente mer fra den kanten

• Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, Minnie Mus skrev:

Var ikke måkereiret de fjernet, men at annet reir på tomten deres de "flyttet". Måken hadde lagt reir der frua skulle bade. Dette paret eier jo ikke respekt eller empati for noen andre enn seg selv, så kan vel ikke forvente mer fra den kanten

Nei, dessverre kan man visst ikke forvente noe fra den kanten! Å publisere en slik arroganse overfor en stakkars måke, gjør meg rett og slett forbannet. Hun hadde helt sikkert klart å bade helt uten å forstyrre måken. Muligens ikke så fine bilder, men dyr går foran bilder, alltid. Jeg blir jevnt fortvilet over unges labre innsikt ihht dyr og natur, men når de har slike forbilder, så er det kanskje ikke så rart. 

Kjenner jeg har lyst til å utsette CBE for det samme som hun utsatte måsemor for.

• Liker 21
Gjest Lin11
Skrevet
5 minutter siden, Minnie Mus skrev:

Hva tror du skjedde med reiret når de skulle ut med båten? Måken har lagt egg på båttauet og der de fortøyer. Tror ikke en millimeter på at måkemor er der fortsatt. 

Skrevet
11 minutter siden, Pinkee said:

Nei, dessverre kan man visst ikke forvente noe fra den kanten! Å publisere en slik arroganse overfor en stakkars måke, gjør meg rett og slett forbannet. Hun hadde helt sikkert klart å bade helt uten å forstyrre måken. Muligens ikke så fine bilder, men dyr går foran bilder, alltid. Jeg blir jevnt fortvilet over unges labre innsikt ihht dyr og natur, men når de har slike forbilder, så er det kanskje ikke så rart. 

Kjenner jeg har lyst til å utsette CBE for det samme som hun utsatte måsemor for.

Er så enig med deg. Dette var noe av det mest arrogante og ufine hun hadde publisert på IG. Hatt avsmak for dette paret før, men nå har de VIRKELIG tråkket over grensa. Når egoet tar sånn overhånd at de lar det gå utover uskyldige dyr og fugler i naturen, da er det nok, mer enn nok! Jeg blir så innmari sinna på sånne mennesker!

• Liker 33
Skrevet
1 time siden, Minnie Mus skrev:

Er så enig med deg. Dette var noe av det mest arrogante og ufine hun hadde publisert på IG. Hatt avsmak for dette paret før, men nå har de VIRKELIG tråkket over grensa. Når egoet tar sånn overhånd at de lar det gå utover uskyldige dyr og fugler i naturen, da er det nok, mer enn nok! Jeg blir så innmari sinna på sånne mennesker!

Avsmak ja, ja, da er vi minst 2....jeg har brukt sterkere uttrykk enn avsmak tidligere, men det var visst ikke så poppis, men jeg var ærlig, det skal jeg ha 😜

Jeg skjønner ikke at det går an å tjene så bra av å være som de er, arrogante selvdiggere som ikke har evner til å se lengre enn sin egen nesetipp og konto, og knapt nok det. De bare turer frem som de gjør, og kommer det kritikk så er det rett i skyttergrava og slenger gjerne fansen foran seg som hakker løs på kritikerne, og jeg regner med at fansen har sin egen mening om måke-saken og forsvarer det kjenner jeg de rett.....når skal folk egentlig få opp øya???

• Liker 19
Skrevet

Jeg klarer bare ikke å fri meg fra tanken om for hvem det lange håret er til for... 

• Liker 8
Skrevet

Godt gjort å løpe 11 km i nesten 30 grader i dag, helt uten en svetteflekk på den lyse toppen. 

• Liker 46
Skrevet
1 time siden, 123Frustrert skrev:

Jeg synes den selvdiggingen og kroppsfokuset tar overhånd. Hvem er det som bare setter camera på «go» Og bare står og vrikker på seg og smiler til kamera mens man rufset litt i håret ? I ført treningsbh og en kort shorts. Hva skal et slikt bilde si? For hun er jo ikke kroppsfiksert..

Ja, det er merkelig å bivåne. Og ikke bare én gang, men flere ganger om dagen? Og i tillegg ikke være mer beskjeden enn å tenke at dette må alle andre få ta del i? Jeg blir pinlig berørt...

Denne selvdiggingen gjennomsyrer alt de gjør og er en av grunnene til at netfit aldri vil bli en suksess. For lite fokus på kunden, for mye fokus på å se deilig ut til enhver tid.

• Liker 45
Skrevet (endret)

Deilig? Det ser latterlig ut. Det gjelder forøvrig alle som kringkaster seg selv på denne måten. Jeg antar at det er like uinteressant for de fleste mottakere så jeg begriper ikke hvordan cbe og co. kan tenke at dette er viktige signaler å sende, spesielt ikke overfor annonsørene de skal selge annonseplass til. Hvordan tenker annonsørene rundt det å betale for slik plassering? Slik?:

"Denne reklameselgeren iført plast og lite annet rufser i håret og fniser veldig mye bak filteret sitt. Helt naturlig å betale for å plassere reklame for eksempelvis《leverpostei》her."

Tilføyelse: Annonsørene følger vel ikke med på det såkalte innholdet. De ser bare på tallene: Eventuell rekkevidde og målgruppe.

Endret av Revenge o'Cavatina
tilføyelse
  • Liker 33
Skrevet
19 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Deilig? Det ser latterlig ut. Det gjelder forøvrig alle som kringkaster seg selv på denne måten. Jeg antar at det er like uinteressant for de fleste mottakere så jeg begriper ikke hvordan cbe og co. kan tenke at dette er viktige signaler å sende, spesielt ikke overfor annonsørene de skal selge annonseplass til. Hvordan tenker annonsørene rundt det å betale for slik plassering? Slik?:

"Denne reklameselgeren iført plast og lite annet rufser i håret og fniser veldig mye bak filteret sitt. Helt naturlig å betale for å plassere reklame for eksempelvis《leverpostei》her."

Tilføyelse: Annonsørene følger vel ikke med på det såkalte innholdet. De ser bare på tallene: Eventuell rekkevidde og målgruppe.

Det kunne vært interessant å spurt annonsørene om nettopp dette. Hva fikk deg til å velge CBE? Så du på innhold, tall, engasjement osv. Men siden de fleste annonsørene ikke vil vedkjenne seg CBE, så blir det vanskelig. Reklamen er jo sjeldent merket, og hvis det merkes, kommer det gjerne etter mange umerkede innlegg.

Jeg har ikke glemt Twenty Four, som først etter 6(?) innlegg med ulike anorakker endelig innrømmet at CBE reklamerte for dem. Og da kom jammen merkingen på plass også...

• Liker 34
Skrevet
11 timer siden, 123Frustrert skrev:

Jeg synes den selvdiggingen og kroppsfokuset tar overhånd. Hvem er det som bare setter camera på «go» Og bare står og vrikker på seg og smiler til kamera mens man rufset litt i håret ? I ført treningsbh og en kort shorts. Hva skal et slikt bilde si? For hun er jo ikke kroppsfiksert..

Helt åpenbart at det rigges for IG som hovedinntektskilde, men hvem er det som har interesse av å se på det greiene der? Hun synes vel selv at hun er verdens deiligste når hun har stilt inn på et eller annet psykt filter. At voksne folk holder på sånn FATTER jeg ikke. Tror de til slutt at det er slik de ser ut? 

• Liker 30
Skrevet

Jeg lurer fælt på hvordan CBE tjener penger om dagen? Det er lite annonse, og de bruker store deler av dagen på å løpe, filme seg selv og dandere puter. Er dette nok til å forsørge en hel familie på sikt? 🤔

• Liker 24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...