Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, Surikatt skrev:

Jeg mener de har mistet kontrollen og de ser det ikke selv. Først skulle eldste ikke eksponeres og frem til nå hvor det er daglig eksponering av begge barna. Grensene flyttes stadig, litt etter litt, det er liksom ikke så farlig lenger. 

Tror også de har mistet fullstendig kontrollen og event ikke å se det. De har total mistet gangsynet. Absolutt alle trenger noen til å si fra at ting går over stag, og her har venner, familie og ikke minst managementet feilet. 

• Liker 21
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, Lin11 skrev:

Er dette den samme brygga hvor måken hadde lagt egg?

01BAADBD-52B1-4E9B-9295-6974A1DFBC1D.jpeg

Det døler jeg meg ganske trygg på.

• Liker 7
Skrevet
1 time siden, pop up bruker skrev:

Hvis de ikke skal gå mer enn 5 mil på tre dager, tror jeg absolutt de klarer det helt fint. Jeg gikk 4,5 mil på en dag for en måneds tid siden og det gikk helt fint, og jeg trenger langt fra like mye som de gjøe. Tok sin tid selvsagt, men det går helt bra. 

Hvis de vil, og er motiverte bør dette går lekende lett 😊

Klart de klarer det, de løper jo ei mil på godt under 1 t, så fremt været holder seg greit, de trener på å gå med sekk (de legger nok fra seg det tyngste før de går opp uansett), de holder seg friske og unngår å skade seg underveis. Da går det bra. 

• Liker 11
Skrevet

Han har nok ingen problemer med en slik tur, han fremstår veltrent og sterk. Hun er jeg mer i tvil om. Treningen hennes har som hovedmål å forbrenne kalorier, ikke bygge muskler. Når man da i tillegg ikke er særlig vant med å gå med oppakning kan det bli hardt for kroppen i et slikt terreng. 

Men om de klarer å pakke fornuftig, man trenger ikke ta hele renseprosessen med seg i toalettveska, og han tar mesteparten av vekta så er de jo alminnelig spreke og unge og bør klare fem mil på tre dager greit, til tross for høydemeterene. 

Håper på fine bilder med naturen i fokus 🙏🏻

• Liker 22
Gjest Lin11
Skrevet
Akkurat nå, Halle-Palle skrev:

Han har nok ingen problemer med en slik tur, han fremstår veltrent og sterk. Hun er jeg mer i tvil om. Treningen hennes har som hovedmål å forbrenne kalorier, ikke bygge muskler. Når man da i tillegg ikke er særlig vant med å gå med oppakning kan det bli hardt for kroppen i et slikt terreng. 

Men om de klarer å pakke fornuftig, man trenger ikke ta hele renseprosessen med seg i toalettveska, og han tar mesteparten av vekta så er de jo alminnelig spreke og unge og bør klare fem mil på tre dager greit, til tross for høydemeterene. 

Håper på fine bilder med naturen i fokus 🙏🏻

Med tanke på at hun tok med seg en kilo (?) sminke/intimvåtservietter/høvler og andre produkter de  skulle reklamere for, så blir det interessant å se om produktene hun mente måtte pakkes med (fordi det var spons/reklame/jobb) er med i år også.

Gjest Lin11
Skrevet
51 minutter siden, 123Frustrert skrev:

Det døler jeg meg ganske trygg på.

Ting som tyder på at den stakkars måken måtte forlate de 3 eggene. 

Skrevet (endret)

Litt dagsaktuelt måkestoff, sånn for å sette i perspektiv: 

https://www.bt.no/nyheter/lokalt/i/0n5MgG/maaker-terroriserer-st-paul-gymnas

Sitat

Fredet

Dåvøy forteller at flere elever har fortalt at de har blitt stupt etter og har måttet løpe for å komme seg unna måkene.

Selv om måkene er en plage for skolen, er det ikke mye å gjøre med dem.

– Vi har vært i kontakt med både Arbeidstilsynet og Viltnemnden. Begge har sagt at det ikke er mye å gjøre med det, forteller rektoren.

Måker er fredet i hekkesesongen, og man kan derfor ikke flytte eller gjøre noe med dem før ungene har forlatt redet.

Endret av Aricia
  • Liker 19
Skrevet

De badet fra brygga i natt. Rett ved der måken lå tidligere 

• Liker 12
Skrevet

Den hadde vel tatt hensyn da, og flyttet egg og rede slik at at blogger kunne få bade?

• Liker 27
Skrevet

Kanskje måke ble stygg og sjalu og tok ned seg pikkpakk og egg under vingen og Gikk?

• Liker 15
Skrevet
17 minutter siden, MiniMjau skrev:

Kanskje måke ble stygg og sjalu og tok ned seg pikkpakk og egg under vingen og Gikk?

For å ikke snakke om feit og å ikke ha bedre ting å gjøre enn å henge på KG ehm...unnskyld.. brygga. 

• Liker 20
Skrevet
På 20.6.2020 den 8.51, Lopploella skrev:

Bryllupet i alle detaljer ti år etter, på toppen av den daglige dokumentasjonen av håret, magen, såpe i øyenbryn, truse, løping og trutmunn. Og døtrenes lange hår. Jeg syns stadig det er helt ekstremt å observere en sånn selvopptatthet, et liv som kretser så intenst rundt seg selv og eget utseende. Å mimre om eget bryllup og egne ferier er noe en kan gjøre med sin egen mann og evt andre involverte. 

Når hun viser fram disse bildene så etterlater det ihvertfall ingen tvil om at her har det skjedd ting med ansiktet som ikke er den naturlige aldringsprosessen fra 23 til 33. Hun ser jo ut som en helt annen person.

De sandalene må være to nummer for små. Tærne stikker utenfor skoene både foran og på sidene. 

• Liker 19
Skrevet
19 timer siden, Grønt blad skrev:

Jeg tror de vil få en flott tur i Rondane. Begge er jo ganske godt trent, og 50 km på 3 dager er ikke spesielt mye, selv om det er en del høydemeter.

Jeg er mest spent på om de klarer å begrense oppakningen. Å ha to sykkelvogner på 60kg hver i fjor (+ annen oppakning på sykkel?) høres ut som mye luksus på tur, men det er lurt å begrense luksusen litt når man skal gå såpass mange høydemeter. Men de skal gå bare tre dager, så da vil det nok gå fint uansett, tenker jeg.

De er ikke kjent for å være se skarpeste knivene i skuffen når det kommer til sånne ting. 

• Liker 20
Skrevet

Vi kommer ikke til å få se den bryggekanten igjen før de kan si at ungene har forlatt redet. Alle bilder kommer til å være som de i natt, med kun toppen av badestigen med.

• Liker 17
Gjest Lin11
Skrevet (endret)
8 timer siden, LilleSnupp skrev:

Vi kommer ikke til å få se den bryggekanten igjen før de kan si at ungene har forlatt redet. Alle bilder kommer til å være som de i natt, med kun toppen av badestigen med.

De ressurssvake folkene som følger denne bedriften tror sikkert på det, eller gir blaffen slik disse to ignorante bedriftseierne gjør. Patetisk å skrive et eget innlegg på bloggen om dette, når de allerede har gjort en uopprettelig skade. Idiotien lenge leve! Men på en annen side, folk som ikke skjønner poenget med #sharenting, eller ikke klarer å være med på #coronadugnaden fordi man må se på polyester undertøy eller jogge i Frognerparken, eller som ikke skjønner hva hverken båndtvang (men hundene er så små og søte) eller hensyn til dyr faktisk innebærer lever opp til stereotypen. 

Endret av Lin11
Gjest Lin11
Skrevet
10 minutter siden, Inocybe skrev:

Klart måken må ta hensyn til influencerens morgenbad. Er tross alt uaktuelt for en influencer å gå 100 meter (eller hvor langt det nå er) til neste badested noen uker denne sommeren. Fredet rødlistet måke eller ei - der går altså grensen for hva en influencer må finne seg i av inngripen i hennes liv! :ironi:

Det sies man kan dømme personlighet ut fra hvordan personen behandler de som er svakere. Dette influencerparet har hverken empati med ville fugler på bryggen eller i hagen. Ikke med kjæledyrene sine eller sine barns privatliv. De sparker nedover rett som det er. Mot servitøren som serverer kaffe etter kutyme og mot vaskehjelpen. To måneder med veldedighet før jul hjelper så lite på det totale inntrykket når de resterende 10 månedene preges av egoisme og nedlatenhet mot de som ikke kan forsvare seg. 

For å ikke glemme å kritisere håndtverkere, forretningspartnere/annonsører etter endt samarbeid, vaskehjelp, og legge ut feilinformasjon om huset når det er de som har driti seg ut ved å slipe ned gulvet. Usympatisk og superegoistisk oppførsel fra den kanten. 

Skrevet

Den rosa kjolen var for trang til deg C. 

• Liker 20
Skrevet
22 minutter siden, Pollen skrev:

Den rosa kjolen var for trang til deg C. 

Kutt ut da. Det er str XS, det samme cbe har brukt siden hun var ung. Så klart den ikke er liten selv om det ser sånn ut. Kroppen har jo ikke forandret seg tiltross for puppeoperasjon og Gud vet hva.. det er du som ser feil. Den (og skoene) er helt perfekt og sitter akkurat slik det skal sitte 🤗

• Liker 40
Skrevet

Skulle ønske CBE kunne slippe pusten snart, når hun blir tatt bilde av. På alle bilder står hun og trekker inn magen. Ingen ribbein som stikker ut når hun har heldekkende genser/ kjole, så det er bare tull at hun er avslappet.

• Liker 40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...