Krakilsk Skrevet 22. juni 2020 #23081 Skrevet 22. juni 2020 42 minutter siden, Louiah skrev: Jeg tror helt ærlig hun tror det er ribbein og dermed noe positivt. Tror ikke hun skjønner at hun har rippling. Hva er rippling? Aldri hørt det ordet før 😶 1
Gjest Lin11 Skrevet 22. juni 2020 #23082 Skrevet 22. juni 2020 Det er så tydelig at foreldrene er sveiseblinde når det gjelder eksponeringen. Mange bilder som ligger ute på nett av mindreårige hvor man tydelig ser at dette er noe foreldrene har valgt over hodet på den det gjelder. Får vondt av å se på disse åpenbare ubehagelige seansene.
Gjest Lin11 Skrevet 22. juni 2020 #23083 Skrevet 22. juni 2020 6 minutter siden, Krakilsk skrev: Hva er rippling? Aldri hørt det ordet før 😶 https://tuvaw.blogg.no/1446817396_det_var_ikke_slik_jeg.html
Populært innlegg Sol79 Skrevet 22. juni 2020 Populært innlegg #23084 Skrevet 22. juni 2020 2 timer siden, Lopploella skrev: Den kjolen ser altfor liten ut. Merkelig fasong. Jeg måtte sjekke ut kjolen på House of CB og den ser slik ut på modellen også. Framstår for liten i brystpartiet. Hvem er det egentlig som vil kle seg sånn for et familieselskap? Hadde noen i min familie gått med den kjolen hadde jeg syntes det var veldig ubehagelig. Og bryllupsferingspiknikken, hva skjer egentlig der? Det bugner av mat. Altfor mye mat til to personer. Ironisk med tanke på de små porsjonene hun serverer ellers. Sier litt om at mye av det de gjør er fake. Var fem ganger så mye mat på det piknikkteppet som det er i hele tacoskåla for familien på fire på fredager. 50
Rev. Revenge Skrevet 22. juni 2020 #23085 Skrevet 22. juni 2020 Det er da helt tydelig at bloggeieren endelig stresser ned og ikke tenker kalorier lenger. Kjempefint med mer kjøtt på beina og ser mer normalt slank ut for en kvinne på hennes alder. Godt mulig dette er bevisst strategi med tanke på tre toppturer på én dag. Da er det ganske sikkert at hun klarer å gjennomføre med letthet denne gangen siden matinntaket økes og trening med sekk er igang. Veldig bra tiltak! 13
Maydis8 Skrevet 22. juni 2020 #23086 Skrevet 22. juni 2020 (endret) Hvorfor ikke være ærlig om brystoperasjonen... Ikke late som man er perfekt. Endret 22. juni 2020 av Maydis8 14
Medici Skrevet 22. juni 2020 #23087 Skrevet 22. juni 2020 30 minutter siden, Maydis8 skrev: Hvorfor ikke være ærlig om brystoperasjonen... Ikke late som man er perfekt. Det vil jo føre til at den absurde forestillingen om at svangerskap ikke forandrer kroppen rakner, det ønsker hun nok ikke. 28
Surikatt Skrevet 22. juni 2020 #23088 Skrevet 22. juni 2020 4 timer siden, Sol79 skrev: Jeg måtte sjekke ut kjolen på House of CB og den ser slik ut på modellen også. Framstår for liten i brystpartiet. Hvem er det egentlig som vil kle seg sånn for et familieselskap? Hadde noen i min familie gått med den kjolen hadde jeg syntes det var veldig ubehagelig. Og bryllupsferingspiknikken, hva skjer egentlig der? Det bugner av mat. Altfor mye mat til to personer. Ironisk med tanke på de små porsjonene hun serverer ellers. Sier litt om at mye av det de gjør er fake. Var fem ganger så mye mat på det piknikkteppet som det er i hele tacoskåla for familien på fire på fredager. Ja, men det er jo litt typisk. Noen lager mat uten at de spiser den selv. Det er ironisk at hun blogger om mat i det hele tatt. Hun fremstår ikke som å ha et normalt forhold til mat. 15
loffen Skrevet 22. juni 2020 #23089 Skrevet 22. juni 2020 Den rosa kjolen med ermer på albuene og rysj foran brystvortene.. og andre i matchenede kreasjoner, har de kanskje kledd seg ut i et Disney-film-tema, eller noe sånt? Lek prinsesse for en dag liksom. Har ikke sett på det selv så aner ikke. 13
Gjest CecilieX Skrevet 23. juni 2020 #23090 Skrevet 23. juni 2020 10 timer siden, Sol79 skrev: Jeg måtte sjekke ut kjolen på House of CB og den ser slik ut på modellen også. Framstår for liten i brystpartiet. Hvem er det egentlig som vil kle seg sånn for et familieselskap? Hadde noen i min familie gått med den kjolen hadde jeg syntes det var veldig ubehagelig. Og bryllupsferingspiknikken, hva skjer egentlig der? Det bugner av mat. Altfor mye mat til to personer. Ironisk med tanke på de små porsjonene hun serverer ellers. Sier litt om at mye av det de gjør er fake. Var fem ganger så mye mat på det piknikkteppet som det er i hele tacoskåla for familien på fire på fredager. Jeg ble sittende å se på disse innleggene og tenkte rett og slett at det så veldig iscenesatt ut. Er det virkelig noen som feirer på denne måten? Det virker som om alt som gjøres handler om hvordan det vil ta seg ut på bilder. Det er så sukkersøtt at jeg kjenner det iser i tennene. Alt på bloggen er slik, de har en ide om hvordan de ønsker.å presentere seg og så iscenesetter de det helt ned på fargekoordinert detaljnivå. Jeg tenker at det må ta enormt med tid. All spontanitet forsvinner, selv om de jobber hardt for å skjule akkurat det. Jeg håper alle skjønner akkurat det, at det ikke er slik idyll sånn egentlig. Og om man ikke ser det, så tenk deg at du tar bilde av scenen inkludert han som står der med kameraet og alt foto-utstyret. Da forsvinner inntrykket av naturlig og spontant fullstendig. Ps. Også «morsomt» at alle voksne på bildene har fått kuttet hodene av eller er blurret ut. De har visst rett på personvern, eller så var de ikke delikate nok.
Inocybe Skrevet 23. juni 2020 #23091 Skrevet 23. juni 2020 Ikke det mest saklige men snittet på den rosa kjolen er skikkelig ukledelig 🙈 Rysjene over brystene sitter for lavt og smalt så de visuelt drar brystene ned i hengepupper. Livstykket er dårlig konstruert så man både får trangt pølseskinn øverst og bulende mage under. Ikke det mest vellykkede klesplagg. Jeg liker mønsteret da. 17
Maydis8 Skrevet 23. juni 2020 #23092 Skrevet 23. juni 2020 6 timer siden, Medici skrev: Det vil jo føre til at den absurde forestillingen om at svangerskap ikke forandrer kroppen rakner, det ønsker hun nok ikke. Ikke sant... hun er jo helt naturlig må vite. Hun har jo selv sagt at kroppen hennes ikke har forandret seg siden hun var 14... 10
Maydis8 Skrevet 23. juni 2020 #23093 Skrevet 23. juni 2020 4 minutter siden, Inocybe skrev: Ikke det mest saklige men snittet på den rosa kjolen er skikkelig ukledelig 🙈 Rysjene over brystene sitter for lavt og smalt så de visuelt drar brystene ned i hengepupper. Livstykket er dårlig konstruert så man både får trangt pølseskinn øverst og bulende mage under. Ikke det mest vellykkede klesplagg. Jeg liker mønsteret da. Kjolen hadde vært penere med en mer dekkende overdel. 7
Littlewoman Skrevet 23. juni 2020 #23094 Skrevet 23. juni 2020 En ting er å diskutere selskapet og jobben men jeg synes det er usmakelig å hele tiden gå på utseende og valg andre tar for klær de velger å ta på seg! Det synes jeg virkelig vi bør slutte med, jeg blir regelrett kvalm av det. Er ikke så langt unna at jeg vil kalle folk rasistiske på feil grunnlag. Om de velger å iscenesette ting i jobben sin så er det deres valg. De er begge estetikere når det kommer til bilder og om kjolen sitter sånn eller slik blir bare helt lavmål! STOPP verden, jeg vil av! FOR et snevert syn! 21
MorUgle Skrevet 23. juni 2020 #23095 Skrevet 23. juni 2020 (endret) Masse penger i å selge tull og fjas, og ungene_ https://www.dn.no/marked/caroline-berg-eriksen-nesten-doblet-overskuddet/2-1-830765 Endret 23. juni 2020 av MorUgle 6
Gjest Sansol Skrevet 23. juni 2020 #23096 Skrevet 23. juni 2020 13 minutter siden, Inocybe skrev: Ikke det mest saklige men snittet på den rosa kjolen er skikkelig ukledelig 🙈 Rysjene over brystene sitter for lavt og smalt så de visuelt drar brystene ned i hengepupper. Livstykket er dårlig konstruert så man både får trangt pølseskinn øverst og bulende mage under. Ikke det mest vellykkede klesplagg. Jeg liker mønsteret da. Fint eksempel på en tanke man kan ha i hodet sitt, som IKKE burde nå forbi anstendig oppførsel-filteret. Slike kommentarer er ungdomsskolenivå.
Gjest Fett nok Skrevet 23. juni 2020 #23097 Skrevet 23. juni 2020 (endret) 26 minutter siden, MorUgle skrev: Masse penger i å selge tull og fjas, og ungene_ https://www.dn.no/marked/caroline-berg-eriksen-nesten-doblet-overskuddet/2-1-830765 Rart det der, når «alle» visste at hun tjente mye mindre penger enn før og ikke var attraktiv for annonsører lenger og ikke hadde lesere 🤔🤔🤔 Endret 23. juni 2020 av Fett nok
Inocybe Skrevet 23. juni 2020 #23098 Skrevet 23. juni 2020 17 minutter siden, MorUgle skrev: Masse penger i å selge tull og fjas, og ungene_ https://www.dn.no/marked/caroline-berg-eriksen-nesten-doblet-overskuddet/2-1-830765 Tenker at vi her ser beviset for at det er betydelig mer reklame enn det som merkes. Og det som faktisk merkes en gang eller to blir ofte eksponert over en betydelig lengre periode. Twentyfour, Continental, Descenio (eller hva plakatene heter), Kremmerhuset, møblene og så videre og så videre. Ingen kan få meg til å tro på at ikke Treasures sørger for å få full økonomisk uttelling for disse langvarige reklame-eksponeringene selv om det muligvis i regnskapet spesifiseres et mindre antall bloggposter og instastories til en høy stykkpris som reklamemerkes. Gråsonelek. Jeg har av erfaring ekstremt lite tiltro til dette bloggerparets rettskaffenhet og det Treasures faktisk merker med reklame henger ikke sammen med inntektene. TV2-Bloggerne er sikkert også med på å dra opp. Penger for å eksponere barn i noe av det værste søppel av en programserie trumfer når som helst rettsvern og etikk. Flirer av DNs formulering om at Treasures har kuttet kostnader med 300 000. Det er så søkt beskrevet når man vet at firmaet avskriver alt ned til minste iskrem. Så de har vel shoppet litt mindre på firmaets regning i år og får det til å høres ut som om det er en stor økonomisk bragd 😂 35
Halle-Palle Skrevet 23. juni 2020 #23099 Skrevet 23. juni 2020 Man kan altså sette pris på en barndom til salgs. 41
Klaraku78 Skrevet 23. juni 2020 #23100 Skrevet 23. juni 2020 Ettersom det gikk så dårlig for de i 2018, så vil jeg tro at de har gjort noen smarte valg, slik at regnskapet skal se bedre ut i 2019. Men hvis man sammenligner med Funkygine, som eier selskapet helt alene, så ser man fort hvem som er den nye toppbloggeren i Norge. Treasures AS skal jo i tillegg dele alle pengene på to personer. https://www.proff.no/selskap/treasures-as/sarpsborg/-/IF43DL80000/ https://www.proff.no/selskap/nordic-lifestyle-as/jessheim/helsetjenester/IF4I9JF06Y3/ 13
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå