Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
7 minutter siden, Surikatt skrev:

Sitter de og stirrer i skjermen døgnet rundt??

Det er jo liksom jobben deres! Alle idylliske middager, sukkersøte pikniker, hotellturer, aktiviteter med ungene, peiskos med noe godt i glasset osv, er kun en illusjon. De legger mye jobb i å få det til å se koselig ut, men sannheten er at hele livet deres tilbringes foran skjermen. Først skal bildene gjennomgås, så skal de redigeres, de utvalgte bildene skal legges ut og så må de følge med på reaksjonene og sile ut alt som ikke er fordelaktig. Hvordan ellers skulle de forhindret at kritikken, unnskyld jeg mener hatet, kom på trykk?

@123Frustrert skal være glad h*n spurte såpass tidlig, for svarene bruker å være ganske ubehagelige litt senere utpå kvelden, når bedriftseier har kost seg med noe godt i glasset. Da kunne det godt endt med "psykobitch", ikke bare blokkering.

• Liker 39
Videoannonse
Annonse
Skrevet
36 minutter siden, 123Frustrert skrev:

😂😂

jeg spurte på insta om hvorfor lke var heldig, pang! Slettet 😂 

11 minutter siden, Surikatt skrev:

Sitter de og stirrer i skjermen døgnet rundt??

Kom igjen da folkens... dette er så smålig. Vi er bedre enn dette. Det er så mye annet konstruktivt å kritisere enn at tanta til CBE synes at LKE er heldig og hvor mye de evt sitter på skjermen. 

Når jeg først er i gang synes jeg også at om kjolen til CBE er for liten eller ikke, om hun har rippling, hvilken dag det er riktig å feire midtsommer, om de kommer til å orke å gå lange fjellturer og om de har med seg for mye bagasje også hører med i den kategorien. 

• Liker 12
Skrevet
3 minutter siden, LaSorella skrev:

Kom igjen da folkens... dette er så smålig. Vi er bedre enn dette. Det er så mye annet konstruktivt å kritisere enn at tanta til CBE synes at LKE er heldig og hvor mye de evt sitter på skjermen. 

Når jeg først er i gang synes jeg også at om kjolen til CBE er for liten eller ikke, om hun har rippling, hvilken dag det er riktig å feire midtsommer, om de kommer til å orke å gå lange fjellturer og om de har med seg for mye bagasje også hører med i den kategorien. 

Hva tenker du er ok å diskutere? 

• Liker 8
Gjest Lin11
Skrevet (endret)
42 minutter siden, LaSorella skrev:

Når CBE bruker så mye krefter på å fremstå som at hun har en kropp som ikke er forandret etter svangerskap, og man vet at det er bullshit. Så tenker jeg at å diskutere ripplingen  er innafor, det er et synlig bevis på at denne bullshiten. Slik at disse småbarnsmødrene skjønner at denne historiefortellingen ikke henger på greip. Det er bare reklame,  og alle vet at reklame er full av løgn.

Endret av Lin11
Skrevet
45 minutter siden, LaSorella skrev:

Da Anne Brith Davidsen rappet kommentaren til Helene Drage (fritt etter hukommelsen: "Hun ser feit ut i den kjolen") og hevdet at det var hat, kom Drage selv på banen og hevdet det motsatte. Siden hun tross alt reklamerer for klær, syntes hun det var helt innafor å diskutere passform. Tenk hvis alle influencere hadde skjønt dette. Når man reklamerer for klær og kropp, må man tåle at klær og kropp blir diskutert. 

• Liker 28
Skrevet
24 minutter siden, Lin11 skrev:

Når CBE bruker så mye krefter på å fremstå som at hun har en kropp som ikke er forandret etter svangerskap, og man vet at det er bullshit. Så tenker jeg at å diskutere ripplingen  er innafor, det er et synlig bevis på at denne bullshiten. Slik at disse småbarnsmødrene skjønner at denne historiefortellingen ikke henger på greip. Det er bare reklame,  og alle vet at reklame er full av løgn.

Kan jeg spørre hva rippelingen er for noe? Tror ikke jeg har lest eller hørt om det før👉👈

• Liker 2
Skrevet (endret)
På 8.5.2020 den 21.44, MissLucy skrev:

En ting er de tusen bildene som viser før og nå ift størrelse og fasong. Men det beste beviset er bildene som viser rippling. Du ser rippling helt tydelig på dette bildet:

073A7712-1-copy.jpg?resize=2020,2525&quality=70

Dette er rippling @MaleficentAurora

Endret av Marioposa
  • Liker 8
Skrevet
5 timer siden, Klaraku78 skrev:

Og der ble brystvortene vist frem på Instagram. Tanta? kommenterer at LK er heldig...Heldig fordi?.. Hun viser seg i undertøyet på internett...fordi hun har en mage, pupper og rompe som alle oss andre... Eller er det fordi CBE har flat mage... Så de mannfolka som har damer som ikke har flat mage, er ikke heldig..

Merkelig kommentar til å være fra en voksen person. Det forklarer jo mye hvorfor CBE ikke har noen i familien som kan snakke litt fornuft til henne, hvis alle tenker som tanta. 

Det forklarer kanskje hvorfor SE etterspurte lignende bh for noen dager sammen. De jobber jo for samme merke

• Liker 11
Skrevet

Jeg synes det er beklagelig at innlegget fra pre-St.Hans med unger får langt over dobbelt så mange likes som innlegget med CBE fra samme feiring. 

• Liker 24
Skrevet
27 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Kan jeg spørre hva rippelingen er for noe? Tror ikke jeg har lest eller hørt om det før👉👈

Jeg googlet for hadde heller ikke hørt om det før 😊 Ser andre har svart så det er jo ingen tvil om at det er silikon der. Hva man kan lære om de rareste ting 😊 Hun har tatt mer normal størrelse og ikke kjempestore, så det er da noe ....

• Liker 6
Skrevet

Har det blitt fikset på tenner på nytt? 

• Liker 3
Skrevet

Den rosa kjolen må ha vært til photoshooten med døtrene. Puppene holder på å sprette ut, så veldig ubehagelig ut. Pinlig antrekk. 

• Liker 20
Skrevet
På 4.6.2020 den 8.56, tranedatter skrev:

Hun har da en helt normal kropp? Du får det til å høres som om 99% av alle som føder blir tjukke slasker etter fødsel!.

Og cbe SER jo ikke et dugg glad ut på de filmene/bildene (ser egentlig sjeldent genuint glad og lykkelig ut, men det er en annen debatt). Null utstråling fremfor kamera, null sportsglede, null glede over en frisk kropp. Øvelsene filmes aldri i sin helhet, det kopieres tidligere filminger inn i nye "program".

Latskap!

En av få ganger cbe virkelig så ut til å kose seg var under teaterøvelsen. Da så hun engasjert ut på riktig!

Null ditt og datt. Klart hun ser fantastisk ut. Hallo. Ingen ser slik ut etter to fødsler uten innsats. Så også at de går med overskudd. Så bra 🙂

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Surikatt skrev:

Den rosa kjolen må ha vært til photoshooten med døtrene. Puppene holder på å sprette ut, så veldig ubehagelig ut. Pinlig antrekk. 

Er dette det folk her kaller "saklig kritikk?" 

• Liker 9
Skrevet
2 timer siden, LaSorella skrev:

Hva mener du egentlig? Synes du det er ok at man blir slettet fordi man virkelig lurer på hvorfor lke er heldigere en annen? Fordi kona selger undertøy? Eller fordi tanta mener hun har fin kropp? Det kan godt være cbe er er en snill kone og at han derfor er heldig, men det viser ikke bloggen, heller ikke insta. Blir det ikke vel kroppsfokus når man er heldig som mann fordi noen mener du har en bra kropp? Vil vi at samfunnet skal synke så lavt?

• Liker 23
Gjest Lin11
Skrevet (endret)
Akkurat nå, 123Frustrert skrev:

Hva mener du egentlig? Synes du det er ok at man blir slettet fordi man virkelig lurer på hvorfor lke er heldigere en annen? Fordi kona selger undertøy? Eller fordi tanta mener hun har fin kropp? Det kan godt være cbe er er en snill kone og at han derfor er heldig, men det viser ikke bloggen, heller ikke insta. Blir det ikke vel kroppsfokus når man er heldig som mann fordi noen mener du har en bra kropp? Vil vi at samfunnet skal synke så lavt?

Jeg er enig, hvorfor i all verden kommer en slik kommentar  når CBE står med stringtruse så ræva er blottet  og gjennomsiktig BH på?

Endret av Lin11
Gjest Lin11
Skrevet
27 minutter siden, Kollontaj skrev:

Jeg synes det er beklagelig at innlegget fra pre-St.Hans med unger får langt over dobbelt så mange likes som innlegget med CBE fra samme feiring. 

Jeg er enig, folk ser tydeligvis ikke et mønster eller hvor ubehagelig dette valget fra foreldrene er for enkelte. Hvor enkel kan man bli?

Skrevet
6 minutter siden, Lin11 skrev:

Jeg er enig, hvorfor i all verden kommer en slik kommentar  når CBE står med stringtruse så ræva er blottet  og gjennomsiktig BH på?

Egentlig burde de sletter tanten sin kommentar. Det hele blir jo helt komisk!

• Liker 10
Skrevet
4 minutter siden, Lin11 skrev:

Jeg er enig, folk ser tydeligvis ikke et mønster eller hvor ubehagelig dette valget fra foreldrene er for enkelte. Hvor enkel kan man bli?

Spørsmålet ditt til slutt. Er ikke det hersketeknikk? Hvorfor bruker du det? 

Folk er ikke alltid enige. Her inne er DE FLESTE enige; ikke noe positivt om CBE

Men så kommer vi som er uenige med dere fleste her, og da hagler hersketeknikkene. Why?? 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...