Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og der ble brystvortene vist frem på Instagram. Tanta? kommenterer at LK er heldig...Heldig fordi?.. Hun viser seg i undertøyet på internett...fordi hun har en mage, pupper og rompe som alle oss andre... Eller er det fordi CBE har flat mage... Så de mannfolka som har damer som ikke har flat mage, er ikke heldig..

Merkelig kommentar til å være fra en voksen person. Det forklarer jo mye hvorfor CBE ikke har noen i familien som kan snakke litt fornuft til henne, hvis alle tenker som tanta. 

• Liker 49
Gjest tranedatter
Skrevet
29 minutter siden, Klaraku78 skrev:

Og der ble brystvortene vist frem på Instagram. Tanta? kommenterer at LK er heldig...Heldig fordi?.. Hun viser seg i undertøyet på internett...fordi hun har en mage, pupper og rompe som alle oss andre... Eller er det fordi CBE har flat mage... Så de mannfolka som har damer som ikke har flat mage, er ikke heldig..

Merkelig kommentar til å være fra en voksen person. Det forklarer jo mye hvorfor CBE ikke har noen i familien som kan snakke litt fornuft til henne, hvis alle tenker som tanta. 

Hvis min tante hadde sagt mannen min var heldig fordi min kropp var si eller så. så hadde jeg blitt grinete. Og mannen hadde rista på hodet. Heldigvis verdsetter både mann og familie andre egenskaper enn ytre attributter.  Som å være snill med dyr og folk. 

Skrevet

Jeg vil kanskje si at dersom inntekten ens avhenger av at ektefellen viser seg fram mer eller mindre naken på internett, så er man snarere uheldig?

I tillegg synes jeg hele IG-posten bærer preg av at her gjelder det å halse etter Sophie Elise, for å vise at man er like frekk og gal (og pen og tynn :roll: ) som hun har vært i sine underlige nakenstunts de siste dagene, og at man kan generere like mange klikk. CBE er bakpå som vanlig, og framstår dermed som uoriginal og anstrengt - i hvert fall ikke som misunnelsesverdig.

Inntrykket jeg sitter igjen med er at dette bare virker trist.

• Liker 38
Skrevet

De har bare tomme verdier i livene sine. 

• Liker 19
Gjest Lin11
Skrevet

Man kan trygt si at bildene som ikke LKE står bak, viser den uredigerte og «ekte» bedriftseier. 

Skrevet (endret)

Så tanta til LKE syns at nevøen er heldig fordi han har en frue i undertøy? Har en frue med undertøy som passer? Har en frue som kler seg i sexy undertøy? Har en frue som ser bra ut i undertøy?  Har en frue som viser seg frem til alle i undertøy? Har en frue som står bak navnet på undertøy? Eller at fruen endelig bruker undertøy?

Den kommentaren var både rar og upassende siden kontekst mangler.

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 47
Skrevet
45 minutter siden, Aricia skrev:

Jeg vil kanskje si at dersom inntekten ens avhenger av at ektefellen viser seg fram mer eller mindre naken på internett, så er man snarere uheldig?

I tillegg synes jeg hele IG-posten bærer preg av at her gjelder det å halse etter Sophie Elise, for å vise at man er like frekk og gal (og pen og tynn :roll: ) som hun har vært i sine underlige nakenstunts de siste dagene, og at man kan generere like mange klikk. CBE er bakpå som vanlig, og framstår dermed som uoriginal og anstrengt - i hvert fall ikke som misunnelsesverdig.

Inntrykket jeg sitter igjen med er at dette bare virker trist.

Mulig flere fra Treasures må kle av seg snart? 

• Liker 13
Skrevet

Hele instagram er jo full av folk som kler av seg i tide og utide, uansett bakgrunn. En fjelltopp, sittende på kjøkkenbenken, seende forførende inn i speilet, kveilende på en hagebenk....intet nytt.

• Liker 16
Skrevet
16 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Hele instagram er jo full av folk som kler av seg i tide og utide, uansett bakgrunn. En fjelltopp, sittende på kjøkkenbenken, seende forførende inn i speilet, kveilende på en hagebenk....intet nytt.

Men kanskje ikke alle tjener penger på det eller kaller seg for influenser og ergo forventer å inspirere andre? Jeg lurer fortsatt på hva cbe skal inspirere til, bortsett fra å bli mager.

• Liker 9
Gjest Lin11
Skrevet
29 minutter siden, 123Frustrert skrev:

Men kanskje ikke alle tjener penger på det eller kaller seg for influenser og ergo forventer å inspirere andre? Jeg lurer fortsatt på hva cbe skal inspirere til, bortsett fra å bli mager.

Hun er ikke mager, hun er helt normal. Og det er positivt. 

Skrevet

Så på netfit sin insta konto nå. Kjempeinspirerende, eller NOT. Der blir det tatt bilder av CBE som gjør et hopp, og noen som sprayer henne med et eller annet, styler, styrer og fniser.  Hvordan i alle dager skal dette inspirere folk til å trene, og i tillegg betale for det? Tåpelig hele greia.

• Liker 29
Gjest Lin11
Skrevet
2 minutter siden, Minnie Mus skrev:

Så på netfit sin insta konto nå. Kjempeinspirerende, eller NOT. Der blir det tatt bilder av CBE som gjør et hopp, og noen som sprayer henne med et eller annet, styler, styrer og fniser.  Hvordan i alle dager skal dette inspirere folk til å trene, og i tillegg betale for det? Tåpelig hele greia.

Hun inspirerer ikke? Har ikke kommet nye følgere , de siste 3-4 ukene. 

Skrevet
8 minutter siden, Lin11 skrev:

Hun er ikke mager, hun er helt normal. Og det er positivt. 

Hva var det du skrev nå?

Falt brillene av når du skrev det der? Før jeg vil sterkt påstå at CBE finnes ikke nærheten av ordet normalvekt blant gjennomsnittlig kvinnekropp. Tanken på hennes syke avhengighet og fokus på hvordan kroppen skal ses ut,  å det skal heller ikke synes at hun har vetken født eller ammet 2 barn; så er jeg sterkt uenig med ditt utsagn.

• Liker 14
Gjest Lin11
Skrevet
5 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Hva var det du skrev nå?

Falt brillene av når du skrev det der? Før jeg vil sterkt påstå at CBE finnes ikke nærheten av ordet normalvekt blant gjennomsnittlig kvinnekropp. Tanken på hennes syke avhengighet og fokus på hvordan kroppen skal ses ut,  å det skal heller ikke synes at hun har vetken født eller ammet 2 barn; så er jeg sterkt uenig med ditt utsagn.

På de bildene som ikke er ihjelredigert ser man en normalvektig voksen kvinne, som har født 2 barn. 

Skrevet
47 minutter siden, 123Frustrert skrev:

Jeg tar bare utgangspunkt i at alle som kler av seg offentlig på insta har et håp om å tjene penger på det. Mulig jeg tar feil. Men det skal godt gjøres å skille seg ut fra resten av de halvnakne til nakne babes'a på instagram, spesielt når cbe.no nå går under kategorien milf.

• Liker 7
Skrevet
Akkurat nå, Lin11 skrev:

På de bildene som ikke er ihjelredigert ser man en normalvektig voksen kvinne, som har født 2 barn. 

Hva slags bilder er det da? For det må du faktisk dokumentere når det er nærmeste ihjelredigerte bilder som ligger ut og svært få av de normale. Eneste jeg kan si meg enig med deg på er da klippene fra serien Bloggerne. Da er vi på samme spor av enighet.

• Liker 3
Skrevet

😂😂

jeg spurte på insta om hvorfor lke var heldig, pang! Slettet 😂 

• Liker 20
Skrevet

For et upraktisk undertøysett! 🙈 Det ser også ut som det allerede har ‘gulna bittelitt i vask’. 

• Liker 27
Skrevet
24 minutter siden, 123Frustrert skrev:

😂😂

jeg spurte på insta om hvorfor lke var heldig, pang! Slettet 😂 

Sitter de og stirrer i skjermen døgnet rundt??

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...