Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Lin11
Skrevet
1 minutt siden, LiamG skrev:

Jeg siterte ikke deg. Eller?

Bare rull inn, dette er bare et stort gjesp. 

Skrevet
2 minutter siden, pøbelsara skrev:

Å, kjære vene. Hvor lenge har du vært på forum? Hvis du kun vil snakke med en eneste utvalgt bruker, er det en PM-funksjon her. ellers kan du regne med at folk svarer på det du legger ut. Slik er forumlivet. :kyss:

Hersketeknikker virker ikke på meg. Og det er usympatisk og avslørende for hensikten med å være her. Jeg er opptatt av å skjerme barn mot uheldig eksponering.

• Liker 4
Gjest Lin11
Skrevet (endret)

Hvordan har det seg at det bare CBE sitt regnskap som ligger tilgjengelig? Hva med Funky og Komikerfrue? Eller CP? Eller selveste dronningen av barneeksponering ABD?

Endret av Lin11
Skrevet
2 minutter siden, LiamG skrev:

Hersketeknikker virker ikke på meg. Og det er usympatisk og avslørende for hensikten med å være her. Jeg er opptatt av å skjerme barn mot uheldig eksponering.

jeg bare opplyser deg om at du ikke kan velge hvem som skal svare på innleggene dine. Setning nummer to skjønte jeg ikke helt. 

Hva tenker du om hvordan man best skjermer barn mot uheldig eksponering?

• Liker 21
Gjest Lin11
Skrevet (endret)
11 minutter siden, pøbelsara skrev:

jeg bare opplyser deg om at du ikke kan velge hvem som skal svare på innleggene dine. Setning nummer to skjønte jeg ikke helt. 

Og der kommer latterliggjøring av #stopsharenting (eller at man skal diskutere på generelt grunnlag). #modusoperandi

Endret av Lin11
Skrevet
15 minutter siden, Lin11 skrev:

Hvordan har det seg at det bare CBE sitt regnskap som ligger tilgjengelig? Hva med Funky og Komikerfrue? Eller CP? Eller selveste dronningen av barneeksponering ABD?

Det er nok fordi regnskapene ikke har blitt sendt inn til Brønnøysund enda. Fristen er 30. juni. Og mange enten prioriterer det ikke eller venter så lenge som mulig med å offentliggjøre det. 

• Liker 6
Gjest Lin11
Skrevet (endret)
2 minutter siden, EmilyK skrev:

Det er nok fordi regnskapene ikke har blitt sendt inn til Brønnøysund enda. Fristen er 30. juni. Og mange enten prioriterer det ikke eller venter så lenge som mulig med å offentliggjøre det. 

Veldig rart at CBE regnskap ble delt først. Men det blir definitivt interessant å se regnskapet til Funky, så mange produkter og annonsører hun hadde i fjor så må det være godt over CBE. Hun har også dobbelt så mange følgere som CBE og engasjement er skyhøyt. På en IG post CBE får 2500 likes på, får Funky opp til 30.000. Stor forskjell.

Endret av Lin11
Skrevet
30 minutter siden, pøbelsara skrev:

Oj sann. Takk for din "opplysning", men den kan jeg nok ikke forholde meg til. 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, LiamG skrev:

Oj sann. Takk for din "opplysning", men den kan jeg nok ikke forholde meg til. 

Da tror jeg ikke forum er rette arenaen for deg....

• Liker 34
Skrevet
1 minutt siden, Felis skrev:

Da tror jeg ikke forum er rette arenaen for deg....

Ikke? Så vidt jeg har fått med meg så er det viktig å adressere og sitere riktig. Eller? 

Skrevet (endret)

Funkygine sitt selskap Nordic Lifestyle omsatte for 7,4 millioner i 2019. Ikke rart - hun må jo ha reklamert for absolutt alle brands som finnes i hele Norge nå. Virker som hun har tatt kritikken på alvor og filmer barna sine mye mindre på Snap og instastory enn før, og barna er stort sett påkledd når de eksponeres nå. Fokus på sharenting hjelper! CBE sitt selskap Treasures omsatte for 3,9 mill i 2019, 500k mer enn året før. Meget imponerende av begge bloggerne. Det er virkelig fortsatt utrolig mye penger i denne bransjen. De bidrar iallefall med mye penger til felleskassa :) 

Endret av Fredrik29
  • Liker 13
Skrevet
7 timer siden, EmilyK skrev:

Fristen for innsending til brreg er 31/7, men utsatt til 31/8 pga korona.

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, Sol79 skrev:

Fristen for innsending til brreg er 31/7, men utsatt til 31/8 pga korona.

Okay 😊 Men det endrer jo ikke på forklaringen for hvorfor noen regnskap er tilgjengelige og andre ikke. 

• Liker 1
Skrevet
30 minutter siden, EmilyK skrev:

Okay 😊 Men det endrer jo ikke på forklaringen for hvorfor noen regnskap er tilgjengelige og andre ikke. 

Det gjør vel det. Er regnskapet sendt inn og godkjent er det tilgjengelig, er det ikke godkjent er det ikke tilgjengelig. Regnskapene trenger ikke å bli godkjent før den 1/8.

• Liker 4
Skrevet
15 minutter siden, 123Frustrert skrev:

Det gjør vel det. Er regnskapet sendt inn og godkjent er det tilgjengelig, er det ikke godkjent er det ikke tilgjengelig. Regnskapene trenger ikke å bli godkjent før den 1/8.

Ja, det var akkurat det jeg mente, hvis du ser min tidligere kommentar. 

• Liker 1
Skrevet

*Bildene er screenhots fra instastory og kan dermed ikke linkes til*

Man ser det jo helt tydelig at CBE har gjort det bevisst at merking av reklame ikke skal være 100% synlig. Jeg så det heller ikke før jeg leste om det her i tråden. Snakk å driver med kynisk "skjult" reklamering.

20200626_090741.jpg

20200626_090717.jpg

• Liker 15
Skrevet (endret)
18 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

*Bildene er screenhots fra instastory og kan dermed ikke linkes til*

Man ser det jo helt tydelig at CBE har gjort det bevisst at merking av reklame ikke skal være 100% synlig. Jeg så det heller ikke før jeg leste om det her i tråden. Snakk å driver med kynisk "skjult" reklamering.

20200626_090741.jpg

20200626_090717.jpg

Lg der brukte hun barna i reklame, igjen. Var det ikke det hun ikke skulle gjøre? Ble det for vanskelig å betale lekehus til barna selv??

Endret av Surikatt
  • Liker 30
Skrevet
1 minutt siden, Surikatt skrev:

Lg der brukte hun barna i reklame, igjen. Var det ikke det hun ikke skulle gjøre? 

Du får sitere de/den som påstår at hun ikke gjør det. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...