Lopploella Skrevet 27. juni 2020 #23321 Skrevet 27. juni 2020 50.000 pr natt? De er altså på et to netters hotellopphold som koster 100.000, noe som er mye mer enn de fleste familier har som feriebudsjett for hele familien. Hva slags målgruppe er dette aktuelt for? Tviler veldig på at det er aktuelt for særlig mange av bloggleserne. Denne reklamen har ihvertfall totalt motsatt effekt på meg, Continental kommer jeg til å styre unna. Nå hadde jeg aldri brukt 50.000 på en natt i en diger suite heller, men et vanlig rom kunne jo vært aktuelt om ikke de brukte bloggere i markedsføringen på den idiotiske måten. 37
LilleSnupp Skrevet 27. juni 2020 #23322 Skrevet 27. juni 2020 Hvor mye må skattes av 2 netter i kroner og ører? 9
Levina Skrevet 27. juni 2020 #23323 Skrevet 27. juni 2020 10 timer siden, Ingebjørg skrev: Helium er en begrenset naturressurs, som brukes under kreftbehandling og i MR-maskiner. CBE fikk også brukt litt, i ballonger i taket på badet! Jeg finner nesten ikke ord! Noe så totalt bortkastet og egoistisk, det er bare trist... Jeg finner ikke ord for hva slags påstander du klarer å komme med uten å vite fakta. Ja, Helium er en ressurs som brukes til medisinsk bruk, men i disse ballongene er det brukt overskuddshelium, som IKKE kan brukes til noe annet. Ballongene er også nedbrytbare. 4
Rev. Revenge Skrevet 27. juni 2020 #23324 Skrevet 27. juni 2020 Supert at de har lært å reklamemerke bilder for netfit, men hva er det egentlig de reklamerer for når treningsfantast numero uno sitter stille på en benk og glaner ut i intetheten eller nedi mobilen? Tips & tricks for hvordan man sitter pent i treningsbh og holder magen inne? Var det før økta? Etter økta? Eller er dette økta? #ikkeinspirerende 31
Rev. Revenge Skrevet 27. juni 2020 #23325 Skrevet 27. juni 2020 3 minutter siden, Levina skrev: Jeg finner ikke ord for hva slags påstander du klarer å komme med uten å vite fakta. Ja, Helium er en ressurs som brukes til medisinsk bruk, men i disse ballongene er det brukt overskuddshelium, som IKKE kan brukes til noe annet. Ballongene er også nedbrytbare. Hvordan vet du at disse ballongene er nedbrytbare? 21
Halle-Palle Skrevet 27. juni 2020 #23326 Skrevet 27. juni 2020 3 minutter siden, Levina skrev: Jeg finner ikke ord for hva slags påstander du klarer å komme med uten å vite fakta. Ja, Helium er en ressurs som brukes til medisinsk bruk, men i disse ballongene er det brukt overskuddshelium, som IKKE kan brukes til noe annet. Ballongene er også nedbrytbare. Hvordan vet du at det brukes nedbrytbare ballonger? Uansett så kreerer den ufattelig harry ballongbonanzaen enorme mengder søppel. De er så ute av tiden. 28
Levina Skrevet 27. juni 2020 #23327 Skrevet 27. juni 2020 Akkurat nå, Revenge o'Cavatina skrev: Hvordan vet du at disse ballongene er nedbrytbare? Man leser seg litt opp, noe flere burde gjøre her inne.. 3
MaleficentAurora Skrevet 27. juni 2020 #23328 Skrevet 27. juni 2020 9 timer siden, Kollontaj skrev: Suiten koster rundt 50 000 pr natt, skjønner godt at de ønsker CBE og mannen til å reklamere for den. PS. Det var ironi. Holy moly😱 For 2 netter før den prisen er bortkastet penger. Pengene kunne ha blitt brukt på noe annet sånn f.eksempel den "stakkars" garasjen som sårt trengs å fornyes ifølge CBE. Da er det ikke rart at hotellet vil ha gratis reklame fra bloggparet😂 7
alix Skrevet 27. juni 2020 #23329 Skrevet 27. juni 2020 Herregud for en tacky ballongdekorasjon.. ser ut som en 14-åring som har gått amok med valentinespynt fra Nille. Og for noen meningsløse dager hun har.. sove i fresh seng, spise fresh mat, drikke kaffe, posere, være tynn, være pen 😴 40
Rev. Revenge Skrevet 27. juni 2020 #23330 Skrevet 27. juni 2020 1 minutt siden, Levina skrev: Man leser seg litt opp, noe flere burde gjøre her inne.. Du forklarer ikke hvordan du vet at de nevnte ballongene er nedbrytbare og om det er brukt overskuddshelium i dem. Det er nemlig ikke å lese noe sted at det nettopp er som du sier, og da sitter vi igjen med spekulasjoner fra din side - ikke fakta. 48
Levina Skrevet 27. juni 2020 #23331 Skrevet 27. juni 2020 5 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev: Du forklarer ikke hvordan du vet at de nevnte ballongene er nedbrytbare og om det er brukt overskuddshelium i dem. Det er nemlig ikke å lese noe sted at det nettopp er som du sier, og da sitter vi igjen med spekulasjoner fra din side - ikke fakta. Festlige ting er medlemmer av ballongalliansen for miljø. Der får du informasjonen. 3
Rev. Revenge Skrevet 27. juni 2020 #23332 Skrevet 27. juni 2020 3 minutter siden, Levina skrev: Festlige ting er medlemmer av ballongalliansen for miljø. Der får du informasjonen. Er ballongene fra festlige ting, altså? 21
SusieDerkins Skrevet 27. juni 2020 Forfatter #23333 Skrevet 27. juni 2020 21 minutter siden, Levina skrev: Jeg finner ikke ord for hva slags påstander du klarer å komme med uten å vite fakta. Ja, Helium er en ressurs som brukes til medisinsk bruk, men i disse ballongene er det brukt overskuddshelium, som IKKE kan brukes til noe annet. Ballongene er også nedbrytbare. Dokumentasjon, takk. Fra en uavhengig kilde (dvs ikke fra en ballongleverandør) 22
SusieDerkins Skrevet 27. juni 2020 Forfatter #23334 Skrevet 27. juni 2020 12 minutter siden, Levina skrev: Festlige ting er medlemmer av ballongalliansen for miljø. Der får du informasjonen. Hvis en ballongselgerallianse er den eneste kilden vi har til påstanden om overskuddshelium som ikke kan brukes til noe fornuftig, så er jeg skeptisk og tvilende. Hvis påstanden stemmer burde det være enkelt å finne en mer upartisk kilde. 20
Lopploella Skrevet 27. juni 2020 #23335 Skrevet 27. juni 2020 Uansett hva som er inni de ballongene, så er det et svært unødvendig og lite miljøvennlig produkt. Jeg forstår ikke denne trangen til å feire seg selv med hundrevis av glorete ballonger overalt, til enhver anledning. 33
Rev. Revenge Skrevet 27. juni 2020 #23336 Skrevet 27. juni 2020 1 minutt siden, MissLucy skrev: Hvis en ballongselgerallianse er den eneste kilden vi har til påstanden om overskuddshelium som ikke kan brukes til noe fornuftig, så er jeg skeptisk og tvilende. Hvis påstanden stemmer burde det være enkelt å finne en mer upartisk kilde. Vi vet ikke engang om disse ballongene kommer fra nevnte ballongselger. Det eneste som er reklamemerket er hotellet. 14
SusieDerkins Skrevet 27. juni 2020 Forfatter #23337 Skrevet 27. juni 2020 Akkurat nå, Revenge o'Cavatina skrev: Vi vet ikke engang om disse ballongene kommer fra nevnte ballongselger. Det eneste som er reklamemerket er hotellet. Storyen er merket festlige ting 8
Rev. Revenge Skrevet 27. juni 2020 #23338 Skrevet 27. juni 2020 (endret) 4 minutter siden, MissLucy skrev: Storyen er merket festlige ting Ikke den jeg nettopp har sett? Der er det kun hotellet som er merket. Tilføyelse: tittet én gang til, og for meg starter storyen ved hotelldøren der de skal feire. Når ballongene vises er de ikke merket. Endret 27. juni 2020 av Revenge o'Cavatina 11
MaleficentAurora Skrevet 27. juni 2020 #23339 Skrevet 27. juni 2020 10år som blogger og null endring i bloggen. CBE sier til stadighet i intervjuene hun har at hun er så mye mer å lite høytidelig men fjollete å moro av seg. Det er noe verken lesere eller følgere noen sinne har sett snutten av gjennom de årene. Når LK først fleiper å tuller med henne så blir hun nærmeste små irritert av seg før å ikke framstilles uperfekt når kameraet ruller. 10år som ektepar og 13år som kjærester og det feires med helliumballonger som er er drysset rundt i ett svindyr hotel suite. Må ærlig si at det er det mest smakløse bryllupsjubileum jeg noen sinne har sett. Tanken på hvor perfeksjonist CBE er og hvordan hun framstiller seg å livet sitt på, så er det på en måte merkelig at hun velger noe sånt. Jeg hadde faktisk forventet noe helt annet. 24
Keaton Skrevet 27. juni 2020 #23340 Skrevet 27. juni 2020 Akkurat nå, MaleficentAurora skrev: 10år som blogger og null endring i bloggen. CBE sier til stadighet i intervjuene hun har at hun er så mye mer å lite høytidelig men fjollete å moro av seg. Det er noe verken lesere eller følgere noen sinne har sett snutten av gjennom de årene. Når LK først fleiper å tuller med henne så blir hun nærmeste små irritert av seg før å ikke framstilles uperfekt når kameraet ruller. 10år som ektepar og 13år som kjærester og det feires med helliumballonger som er er drysset rundt i ett svindyr hotel suite. Må ærlig si at det er det mest smakløse bryllupsjubileum jeg noen sinne har sett. Tanken på hvor perfeksjonist CBE er og hvordan hun framstiller seg å livet sitt på, så er det på en måte merkelig at hun velger noe sånt. Jeg hadde faktisk forventet noe helt annet. ? Det er jo helt i deres gate. Forsøple, selge reklame og bo på svindyrt hotellrom (mens de skuer ned på allmuen som sliter i koronatiden). Helt etter Treasures-læreboka. 40
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå