123Frustrert Skrevet 28. juni 2020 #23421 Skrevet 28. juni 2020 23 minutter siden, Levina skrev: Hun trenger nok ikke å ta ut mer i lønn. Resten går tilbake til bedriften. Regnskapet viser at bedriften går veldig bra. Vel fortjent. Hun tar jobben på alvor. Oppdaterer jevnlig i sine kanaler. Synes hun tjener ekstremt dårlig til at hun tar jobben så på alvor at hun selger sjela si. Som du sier oppdaterer hun jevlig i sine kanaler og selger barndommen til barna sine til en spott pris. Barndommen til mine barn er iallefall verdt mye mer. 34
Sol79 Skrevet 28. juni 2020 #23422 Skrevet 28. juni 2020 6 timer siden, MaleficentAurora skrev: Fint men samtidig et "uheldig" bildet. Det er øyet som ser , sier jeg bare.. Hva skjer egentlig med haka hennes på dette bildet? 🤔 22
Gjest Lin11 Skrevet 28. juni 2020 #23423 Skrevet 28. juni 2020 45 minutter siden, Levina skrev: Hun trenger nok ikke å ta ut mer i lønn. Resten går tilbake til bedriften. Regnskapet viser at bedriften går veldig bra. Vel fortjent. Hun tar jobben på alvor. Oppdaterer jevnlig i sine kanaler. Eller at de betaler mer i skatt #merkereklameriktig #bestiklassen
Klaraku78 Skrevet 28. juni 2020 #23424 Skrevet 28. juni 2020 46 minutter siden, Levina skrev: Hun trenger nok ikke å ta ut mer i lønn. Resten går tilbake til bedriften. Regnskapet viser at bedriften går veldig bra. Vel fortjent. Hun tar jobben på alvor. Oppdaterer jevnlig i sine kanaler. Hvis hun gjør det så bra, så er det rart at hun ikke kan ta fri fra jobb hvertfall en dag i året. En dag hvor hun bare kan fokusere på å være mamma, eller være med mannen, foreldre eller venner. Eller er hun en av de som er gift med jobben?.. Jobben er viktigere enn alt annet. Vil ikke si at hun tar jobben alvorlig når hun oppdaterer med at hun sitter og venter 15 minutter på at LK er på toalettet eller hvor han var. Det oser ikke kvalitet av den jobben hun gjør. 20
Gjest Lin11 Skrevet 28. juni 2020 #23425 Skrevet 28. juni 2020 (endret) 28 minutter siden, Klaraku78 skrev: Hvis hun gjør det så bra, så er det rart at hun ikke kan ta fri fra jobb hvertfall en dag i året. En dag hvor hun bare kan fokusere på å være mamma, eller være med mannen, foreldre eller venner. Eller er hun en av de som er gift med jobben?.. Jobben er viktigere enn alt annet. Vil ikke si at hun tar jobben alvorlig når hun oppdaterer med at hun sitter og venter 15 minutter på at LK er på toalettet eller hvor han var. Det oser ikke kvalitet av den jobben hun gjør. Hvis firma gjør det så bra, hvorfor kan ikke mindreårige slippe å bidra til inntjeningen? Alle vet om denne «miniferien» mens det blir reklamert for barneklær, alle vet hva som er i hagen og at det er også er sponset/reklame. Det er å servere privatliv på gullfat for lesere/annonsører. Jeg velger å tro at det gjør man ikke så sant man ikke trenger inntekten. De andre alternativene er i såfall rimelige skremmende. Endret 28. juni 2020 av Lin11
Pollen Skrevet 28. juni 2020 #23426 Skrevet 28. juni 2020 1 time siden, Sol79 skrev: Hva skjer egentlig med haka hennes på dette bildet? 🤔 Det er sånn den er. Sykt spiss. 4
Sol Rampelyset Skrevet 28. juni 2020 #23427 Skrevet 28. juni 2020 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Sol, admin.
Gjest tranedatter Skrevet 28. juni 2020 #23428 Skrevet 28. juni 2020 Det bildet var jo bare merkelig. Ser rett og slett ut som billighetsreklame. Eventuelt med bordelllook. Kjolen har de dratt ned stroppene på og stappet innafor (hvorfor ikke retusjere bort helt?!), masse lilla ballonger! Ser bare utrolig billig ut! Hva med å utnytte suiten, er ikke den luksus nok? Hadde sett 1000-ganger finere med inredningen av en suite til ti-talls tusen kroner som backdrop. OG mer romansisk. INGEN synes det er romantisk med mannen som ser sport, kona henger opp lilla tacky ballonger, roper in mannen, ber han ta på fine klær og "KLIN!". Bildet oser ikke kvalitet. Det oser "hjelp, jeg er gift!".
Keaton Skrevet 28. juni 2020 #23429 Skrevet 28. juni 2020 4 timer siden, Levina skrev: Hun trenger nok ikke å ta ut mer i lønn. Resten går tilbake til bedriften. Regnskapet viser at bedriften går veldig bra. Vel fortjent. Hun tar jobben på alvor. Oppdaterer jevnlig i sine kanaler. Ja, det kan du si. Siste innlegg i blomstrete kjole og hvite sko (stakkars lilletær, forresten), man ser at den bakerste skoen og ankelen er mye smalere enn den første. Bildet er helt klart redigert. Dette er ikke bare posering. Der er ikke første gang. Etter eget utsagn så er det mannen som « ser» over bildene før de legges ut, så i prinsippet så gjør hun ikke noe med bildene. Men, alle må jo se at her er det noe feil, og påpeker man det her inne, så er det tydeligvis spekulasjoner. Hun er så fornøyd med seg selv skriver hun og bruker samtidig alle midler for å se smalere ut enn det hun er. 39
FotbaIlflua Skrevet 28. juni 2020 #23430 Skrevet 28. juni 2020 Stilig video på insta nå; full front i gjennomsiktig blondeundertøy. Hun kunne like gjerne vært naken... Takk og pris for at mine barn slipper å se sin mor i gjennomsiktig blondeundertøy på internett 30
Gjest Lin11 Skrevet 28. juni 2020 #23431 Skrevet 28. juni 2020 (endret) 13 timer siden, FotbaIlflua skrev: Stilig video på insta nå; full front i gjennomsiktig blondeundertøy. Hun kunne like gjerne vært naken... Takk og pris for at mine barn slipper å se sin mor i gjennomsiktig blondeundertøy på internett Helt i tråd med bedriftens profil. Hvis man ikke eksponerer barn, viser man kropp. Men nå er dette reklame for MyMuse, og det er ikke LKE som har vært fotografen. Endret 29. juni 2020 av Lin11
Antirobe Skrevet 28. juni 2020 #23432 Skrevet 28. juni 2020 (endret) 11 timer siden, MaleficentAurora skrev: Fint men samtidig et "uheldig" bildet. Det er øyet som ser , sier jeg bare.. Oh lord. 😂 Dekadensen lenge leve. Nyrik russer... Endret 28. juni 2020 av Antirobe 30
Rev. Revenge Skrevet 28. juni 2020 #23433 Skrevet 28. juni 2020 38 minutter siden, FotbaIlflua skrev: Stilig video på insta nå; full front i gjennomsiktig blondeundertøy. Hun kunne like gjerne vært naken... Takk og pris for at mine barn slipper å se sin mor i gjennomsiktig blondeundertøy på internett 4 minutter siden, Lin11 skrev: Helt i tråd med bedriftens profil. Hvis man ikke eksponerer barn, viser man kropp. Alt for å selge annonseplass. Men altså, skrell det hele ned til budskapet: Hvem er målgruppa? 22
Gjest Lin11 Skrevet 28. juni 2020 #23434 Skrevet 28. juni 2020 (endret) 17 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev: Men altså, skrell det hele ned til budskapet: Hvem er målgruppa? Annonsører som Hotel Continental, MyMuse, Coverbrands, Twenty four, Kremmerhuset, Polarn O pyret (som forøvrig selger barnetøy), i tillegg til dukkestue og leketøy butikk på nett (som også er myntet på barn), Røde Kors, Omvendt julenisse Sarpsborg, bilselger Sarpsborg, og ALLE andre som velger å annonsere/sponse dette firma. Og ikke minst de som er i managementet UI. De mener altså at sosiale medier med en halvnaken bedriftseier, og bilder av mindreårige er en god kanal å markedsføre seg på! Endret 28. juni 2020 av Lin11
Surikatt Skrevet 28. juni 2020 #23435 Skrevet 28. juni 2020 (endret) 5 timer siden, Sol79 skrev: Hva skjer egentlig med haka hennes på dette bildet? 🤔 Ser for meg de har planlagt antrekk, poseringer og tatt dette bildet x antall ganger før de ble fornøyd. Har sett dette hakepartiet på bilder før. Enten har han bommet stygt på redigeringen av kroppsdeler ellers så stemmer det jo at hun har en utstikkende hake som ofte blir redigert mindre. De har jobbet og posert hele helgen. Sånn feirer man bryllupsdag i blogglandia. Veldig romantisk. Endret 28. juni 2020 av Surikatt 24
Gjest Finlay Skrevet 29. juni 2020 #23436 Skrevet 29. juni 2020 21 timer siden, MaleficentAurora skrev: Fint men samtidig et "uheldig" bildet. Det er øyet som ser , sier jeg bare.. Blir nesten litt flau med det samme jeg så bildet. Som om jeg åpner dodøra på nattklubben, og kommer over to som er iferd med å ha seg Så ble jeg flau en gang til da jeg innså at de faktisk tar bildet selv. Og legger det ut på nett.
Keaton Skrevet 29. juni 2020 #23438 Skrevet 29. juni 2020 Bilder kan analyseres, dette bildet signaliser ikke kjærlighet i mitt hode, men det snåleste med det (bortsett fra ballongene) er at LKE kysser kona på haka. 41
Orly Skrevet 29. juni 2020 #23439 Skrevet 29. juni 2020 For min del blir alt så oppstilt at det grenser til det latterlige, skjønner virkelig ikke at man ønsker å fremstille seg selv på den måten de gjør. Takke meg til en normal hverdag, hvor alt ikke sponses og man ikke kan legge bort kamera selv ved bursdager og bryllupsdager. Hotellet de har brukt i helgen, kommer aldri til å få en eneste krone av meg. Tenk om de heller hadde gitt det til noen som ikke har råd til noe sånt, istedenfor til blogger som har råd til å betale det selv. Hadde hotellet valgt det,så hadde de fått stjerne i boken av meg. 27
Gjest Lin11 Skrevet 29. juni 2020 #23440 Skrevet 29. juni 2020 25 minutter siden, Orly skrev: For min del blir alt så oppstilt at det grenser til det latterlige, skjønner virkelig ikke at man ønsker å fremstille seg selv på den måten de gjør. Takke meg til en normal hverdag, hvor alt ikke sponses og man ikke kan legge bort kamera selv ved bursdager og bryllupsdager. Hotellet de har brukt i helgen, kommer aldri til å få en eneste krone av meg. Tenk om de heller hadde gitt det til noen som ikke har råd til noe sånt, istedenfor til blogger som har råd til å betale det selv. Hadde hotellet valgt det,så hadde de fått stjerne i boken av meg. De har da vitterlig gitt bort noe? Gratisreklame for kjole?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå