Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
8 minutter siden, Sol79 skrev:

Angående haka på bildet så tror jeg de har bomma med redigeringa. Hun ser ikke sånn ut i profil. Ser bare helt rart ut, men det beviser nok en gang at de redigerer bilder fremdeles. 

Jeg er ikke bestilt opptatt av å se på bilder av meg selv, men dette bildet hadde jeg tatt ned igjen.

Ja, her har de bommet totalt. Vanvittig lang og linjalrett hake hun fikk. Ser veldig komisk ut. 

• Liker 18
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig morsomt at bildet er så staga, så klarer de ikke ta et bilde der de kysser på munnen engang. Han kysser henne på haka, så kysset samsvarer ikke med «sensualiteten» de ønsker å skape i bildet. 

• Liker 19
Gjest Lin11
Skrevet

Herlighet, så herlig befriende å se en hel IG story uten eksponering av barn. Dessverre viser det også at barn er en veldig stor del av bedriften på daglig basis. 

Skrevet
4 minutter siden, Lin11 skrev:

Herlighet, så herlig befriende å se en hel IG story uten eksponering av barn. Dessverre viser det også at barn er en veldig stor del av bedriften på daglig basis. 

Sant, men grunnen til at ungene ikke vises er jo fordi ikke er hjemme. De skal vel bli henta igjen i dag, så da regner jeg med at eksponeringen fortsetter. Deilig for ungene da å ha helt fri, og slippe å være på jobb i sommerferien.  

• Liker 17
Skrevet (endret)
28 minutter siden, Louiah skrev:

Veldig morsomt at bildet er så staga, så klarer de ikke ta et bilde der de kysser på munnen engang. Han kysser henne på haka, så kysset samsvarer ikke med «sensualiteten» de ønsker å skape i bildet. 

Det ødelegger "muligens" også når vi vet at LKE står med selvutløseren i den andre hånda. Skikkelig spontant begjær altså 🙃 Nei, sier som @Isild; håper at dagen ble koselig etter at alle hadde gått.

#EtDukkehjem

#TheTrumanShow

#Etlivpåutstilling

Anbefaler for øvrig denne; "farlig fasadefrue":

"Caroline Berg Eriksen opererer uten noen Vær Varsom-plakat eller redaktør, utover seg selv. Samtidig besøker titusenvis av lesere - hvor svært unge jenter utgjør en stor andel - bloggen hennes hver eneste dag i søken etter informasjon og inspirasjon. Og så lenge vi fortsetter å ufarliggjøre henne, vil Eriksen og andre toppbloggere fortsette å tjene millioner av kroner på å forstyrre deres oppfatning av hva som er virkelig."

https://www.dagsavisen.no/debatt/farlig-fasadefrue-1.450027

Endret av Ultiva
  • Liker 33
Skrevet (endret)

Sitat av slettede innlegg er fjernet. Sol, admin.

Det jeg ser i bildet er at det passer inn med resten av deres profil, som er et glanset magasin. 

Endret av Sol Rampelyset
  • Liker 4
Gjest Lin11
Skrevet
6 minutter siden, Nudeldama skrev:

Det å reagere på og stille spørsmål ved folks innlegg er også å diskutere sak.

Det jeg ser i bildet er at det passer inn med resten av deres profil, som er et glanset magasin. 

😂😂😂

Gjest Lin11
Skrevet
41 minutter siden, Klaraku78 skrev:

Sant, men grunnen til at ungene ikke vises er jo fordi ikke er hjemme. De skal vel bli henta igjen i dag, så da regner jeg med at eksponeringen fortsetter. Deilig for ungene da å ha helt fri, og slippe å være på jobb i sommerferien.  

Dette ☝🏼

Skrevet
7 minutter siden, Nudeldama skrev:

Det å reagere på og stille spørsmål ved folks innlegg er også å diskutere sak.

Delte meninger om en blogger/CBE&co viser at det slettes ikke er nytt, ukomplisert eller levende tilknyttet til virkelighetens røtter.

• Liker 1
Skrevet (endret)
1 time siden, Kollontaj skrev:

Profilen er et glanset magasin. Ok. Hvorfor vises da ungene til redaktør, skribent og fotograf frem omtrent daglig? Er det vanlig i glansede magasiner? Tror ikke det, nei. 

Det er ikke greit å skrive at persons hake er for spiss, selv om denne personen (gisp!) prøver å fremstille sitt liv som perfekt. 

Kan du nevne én person i Norge som blir diskutert med samme intensitet over så mange år (siden 2013), som CBE blir i denne tråden? Én person? Jeg venter i spenning. 

Endret av Shopgirl2014
  • Liker 6
Skrevet

Nå er det vel ikke slik at cbe.no forsøker eller ønsker å skjerme noe/noen. Heller tvert imot - de ønsker å bli sett!

• Liker 25
Skrevet
1 minutt siden, Shopgirl2014 skrev:

Det er ikke greit å skrive at persons hake er for spiss, selv om denne personen (gisp!) prøver å fremstille sitt liv som perfekt. 

Kan du nevne én person i Norge som blir diskutert med samme intensitet over så mange år (siden 2013), som CBE blir i denne tråden? Én person? Jeg venter i spenning. 

Jeg kan, å det er SE aka Sophie Elise

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, MaleficentAurora skrev:

Jeg kan, å det er SE aka Sophie Elise

Siden 2013? 

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, Shopgirl2014 skrev:

Siden 2013? 

Lenge før. Om jeg ikke husker feil så har de trådene om SE blitt slettet. Og den som nå står fra 2015 blir flittig ryddet oppi.

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Lenge før. Om jeg ikke husker feil så har de trådene om SE blitt slettet. Og den som nå står fra 2015 blir flittig ryddet oppi.

Fair enough. Sophie Elise er en god kandidat, men tråden om henne har altså ikke blitt stengt de siste fem årene, i motsetning til tråden om CBE som har blitt stengt mange ganger. Det sier noe om intensiteten og nivået på diskusjonen. 

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, Shopgirl2014 skrev:

Fair enough. Sophie Elise er en god kandidat, men tråden om henne har altså ikke blitt stengt de siste fem årene, i motsetning til tråden om CBE som har blitt stengt mange ganger. Det sier noe om intensiteten og nivået på diskusjonen. 

Ev. om mengde brukerdebatt..

• Liker 30
Gjest Lavande
Skrevet
7 minutter siden, Shopgirl2014 skrev:

Det sier noe om det kritikkverdige ved bedriften - fra https://influencere.wordpress.com/cbe-no/

Skrevet
17 minutter siden, Shopgirl2014 said:

Donald Trump. Og han blir til og med diskutert i inn- og utland. "Offer" for mye sosial og politisk satire, men har ennå ikke lagt seg i fosterstilling, for akkurat som CBE så vet han jo best. Jadda ...

• Liker 18
Skrevet
11 minutter siden, Shopgirl2014 skrev:

Fair enough. Sophie Elise er en god kandidat, men tråden om henne har altså ikke blitt stengt de siste fem årene, i motsetning til tråden om CBE som har blitt stengt mange ganger. Det sier noe om intensiteten og nivået på diskusjonen

Slett ikke.

Det kan feks heller si noe om graden/hyppigheten av rapportering, og annet press på forumsledelsen utenfra.

Og som allerede påpekt: En svært stor andel av det som ryddes vekk er brukerdebatt og avsporinger, noe du bør være godt kjent med.

• Liker 45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...