Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
8 minutter siden, Klaraku78 skrev:

Jeg lurer på om hun ser igjennom det hun legger ut på instastory. Tok en kjapp kikk nå, og da var det først at de skulle hente jentene. Neste var bilde av brystvorter, for så å avslutte med et rosa lekefly.  Det er jo helt krise den sammenblandingen hun driver med. Faktisk helt krise...

Det meste med den bedriften der er krise, personene, holdningene, selvopptattheten, ignoransen, besserwisserheten og ja, det meste, at de i det hele tatt kan tjene på det de driver med er over min fatteevne, men de har jo sine følgere som rått sluker alt de legger ut, og det liker jo sponsorene, sponsorer som ikke evner å ha begrep om hva de i det hele tatt forsørger ved å bruke sine markedsføringskroner på et  puteflaut harry-innhold produkt 

• Liker 18
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
På 26.6.2020 den 21.15, Kollontaj skrev:

De byr på seg selv iallfall, alt er til salgs. Muligens mener de classy, jeg tenker harry. Jeg skal aldri bo på det hotellet, det er brennsikkert. 😅 (Kaka og ballongene orker jeg ikke kommentere, hvem bestiller sånt? Selvsagt er det for å etablere behov vi forbrukere ikke har, men det får da være grenser for tullball.)

De lever jo i en annen verden enn resten av oss...Så utspjåka og at alt er sponset. Da blir ikke ting særlig personlige i alle fall.

Hadde det ikke vært for at paret er så vanvittig arrogante, frekke og uspiselige, så hadde jeg nesten fått litt vondt av særlig CBE som åpenbart har et umettelig behov for skryt og bekreftelse. Det må være vondt å virke til å ha så lav selvfølelse. 

Endret av Aquarius04
La til
  • Liker 25
Skrevet

Ser at hun fremdeles ikke merker reklamen synlig nok (Ref instastory med undertøy + netfit). Hvit skrift på hvit/lys bakgrunn... Dette er jo gjentagende og typisk for cbe.no.  Er det vits i å melde det inn? Tar forbrukertilsynet tak i det? 

• Liker 28
Gjest Lin11
Skrevet
16 minutter siden, lillehammeren skrev:

Ser at hun fremdeles ikke merker reklamen synlig nok (Ref instastory med undertøy + netfit). Hvit skrift på hvit/lys bakgrunn... Dette er jo gjentagende og typisk for cbe.no.  Er det vits i å melde det inn? Tar forbrukertilsynet tak i det? 

Ja! 

Skrevet

FT forventer jo ikke at man etter over 10 år i jobben klarer å skrive tekst tydelig og lesbar, de gir jo støtt bare veiledning på hvordan det skal utføres. Klart voksne mennesker i midten av 30-årene ikke kan klare sånt - hvis de jobber som influencere. I alle andre yrker ville det vært en selvfølge å få til - etter første uka. 

• Liker 28
Skrevet
47 minutter siden, lillehammeren skrev:

*Screenhots fra Kristin G sin insta story og kan derfor ikke linkes til*

Det er sånn her man merke ordentlig og ikke på den tøvete å skjulte måten som CBE gjør.

20200630_104945.thumb.jpg.71d3e96e1c2a947a6fffd3b5bcc72a8e.jpg

• Liker 20
Skrevet

Nei, fy fader den siste insta posten kombinert med alt annet med ungene og reklame ble for mye gitt. "Swip til siden for å se den fineste trusen". Helt greit om en er undertøysmodell og lever av det, men ikke når alt er en salig lapskaus av bilder. 

• Liker 30
Skrevet
25 minutter siden, Klementine skrev:

Nei, fy fader den siste insta posten kombinert med alt annet med ungene og reklame ble for mye gitt. "Swip til siden for å se den fineste trusen". Helt greit om en er undertøysmodell og lever av det, men ikke når alt er en salig lapskaus av bilder. 

Når de har vært så nøye med å redigere huden så ekstremt mye, kunne de tatt seg tid til å ordne på bh'n bak på ryggen for det så ikke bra ut. 

• Liker 23
Skrevet
6 minutter siden, Klaraku78 skrev:

Når de har vært så nøye med å redigere huden så ekstremt mye, kunne de tatt seg tid til å ordne på bh'n bak på ryggen for det så ikke bra ut. 

BHen har feil størrelse eller dårlig passform. Den skal ikke glippe rundt og det er derfor den må heises opp i stroppene (velkommen stiv nakke og hodepine). Ser også ut som om den ligger feil foran. Reklameverdien for BHen hadde nok økt om de hadde prioritert de 3 sek det tar til å feste låsen og rette stroppene. For hvem gidder å kjøpe en BH som ikke sitter bra?

Men mulig de ikke er meningen at leserne skal legge merke til BHens passform men bare fokusere på den ganske visuelt invaderende rumpen? Virker som det er den som har fått prioritert all tiden til tilpassing og redigering denne gangen :vetikke:

• Liker 32
Skrevet (endret)

Komisk å se groomingtaktikkene før de reklamerer. Før Freia sjokolade var det støtt sjokoladespising (aldri etter eller lenge før) og i tiden før dette undertøyet skal selges har CBE vist seg ofte i undertøy. Alt for at troverdigheten når kampanjen kommer skal være intakt.

Dessverre lar mange seg lure.  

Endret av Kollontaj
  • Liker 43
Skrevet

Den bh’en så ikke særlig komfortabel ut i ryggen.

• Liker 16
Skrevet

Skjønner ikke hva som er så spesielt med akkurat hennes undertøy kolleksjon.. Finner nå drøssevis å bedre passform på andre nettbutikker som selger eksakt det samme. Og BH ser rett å slett ubehagelig bak på ryggen.

• Liker 8
Skrevet

Truse med knyting bak. Ok. 

#upraktisk

• Liker 34
Gjest Finlay
Skrevet
32 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Den bh’en så ikke særlig komfortabel ut i ryggen.

Ser ut som det mangler en bit der, og at den er i ferd med å vri seg ved selve lukkingen. Ser også at stroppene drar seg oppover, så kan ikke tenke meg at den passer for noen med ørlite mer tyngde i brystene enn CBE. Og hvis man da i tillegg må knyte opp trusa bak før man skal på do....sorry MyMuse - ikke noe for meg😂

Skrevet

Den forrige kolleksjonen hennes er på salg, så kan jo ikke akkurat ha slått så bra an.

• Liker 27
Skrevet
30 minutter siden, Kollontaj skrev:

Truse med knyting bak. Ok. 

#upraktisk

Ja, det må være veldig upraktisk. Ikke noe for meg hvertfall 

• Liker 11
Gjest Finlay
Skrevet
18 minutter siden, Louiah skrev:

Den forrige kolleksjonen hennes er på salg, så kan jo ikke akkurat ha slått så bra an.

Jøss, på salg allerede?!😮 Kan da ikke være mer enn 6-7 uker siden lanseringen? Må være ny rekord.

Skrevet

Jeg syns at my muse gjør en elendig jobb med bildene sine. Kudos for å bruke en «ekte» modell men det ser ut som de har brukt 10 sekunder på å ta på undertøy, tatt 4-5 bilder og det var det!

• Liker 16
Skrevet
29 minutter siden, Louiah skrev:

9 minutter siden, Finlay skrev:

Jøss, på salg allerede?!😮 Kan da ikke være mer enn 6-7 uker siden lanseringen? Må være ny rekord.

19.mai ble første delen av undertøyet kolleksjon lansert. 1 mnd og 1 uke etter så er det på salg. Dårlig salg må det definitivt ha vært. 

• Liker 26
Skrevet

30% avslag og alle størrelsene tilgjengelig. Det er ikke god butikk. 

• Liker 36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...