Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
20 minutter siden, Fett nok skrev:

Personlig trener er verdens minst beskyttede tittel. Går helt fint an å jobbe fulltid som PT med 0 dagers utdannelse innenfor feltet

Sikkert, jeg synes bare det sier litt at du skriver det på instagramprofilen din uten at du er det, uansett. Men noen er tydeligvis mer opptatt av titler en andre..beskyttet eller ei.

• Liker 15
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå selges kolleksjonen til CBE på Mymuse ut på salg. 

• Liker 6
Skrevet (endret)
17 timer siden, Snurrepurre skrev:

Må bare supplere med baksiden av toppen. Det minner meg veldig om klær jeg har vært uheldig med fra AliExpress 🥴 De har ikke engang tatt seg bryet med å steame den... 

CB7FE968-4AEE-4754-8DD8-B18190666597.png

Det positive med bildet av baksiden av toppen er at modellen er normalvektig. MyMuse skal ha for at de bruker modeller som er det :) 

Men ellers - det eneste jeg tenker når jeg ser baksiden av toppen er at man må da få veldige merker etter strikken? Og ellers syns jeg mer og mer toppen ser ut som overdelen til et kostyme. Noen sammenlignet med klærne til prinsesse Jasmin fra Alladin, og jeg er ikke uenig. 

Denne kan da umulig selge bra. At CBE bruker denne selv som "koseklær" eller når det er så varmt at hun bare orker å ha på seg truse har jeg ingen tro på! 

Endret av Isild
  • Liker 36
Skrevet
4 minutter siden, Isild skrev:

Det positive med bildet av baksiden av toppen er at modellen er normalvektig. MyMuse skal ha for at de bruker modeller som er det :) 

Men ellers - det eneste jeg tenker når jeg ser baksiden av toppen er at man må da få veldige merker etter strikken? Og ellers syns jeg mer og mer toppen ser ut som overdelen til ett kostyme. Noen sammenlignet med klærne til prinsesse Jasmin fra Alladin, og jeg er ikke uenig. 

Denne kan da umulig selge bra. At CBE bruker denne selv som "koseklær" eller når det er så varmt at hun bare orker å ha på seg truse har jeg ingen tro på! 

Jeg tror faktisk ikke noe på at hun bruker kolleksjonen selv. Har kun sett henne i det når hun skal filme/ta bilder til IGstoryen. Ellers så er det treningstøy og andre plagg man ser henne i.

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, 123Frustrert skrev:

Han hadde eksamener om dagen så TROR han med rette kan kalle seg for PT nå, men tittelen har stått på instagramprofilen hans mye, mye lenger. Men de har jo et lemfeldig forhold til titler. 

Er ferdig det samme som at han kan kalle seg det? Må man ikke bestå noen eksamen eller noe sånt? Er det i det hele tatt en fullverdig utdannelse om det ikke er noen eksamen? Fungerer det sånn når det gjelder sexolog også? Lurer oppriktig altså.. 

• Liker 3
Skrevet

《Denne er like fin på byen som i sengen》

kommer det fra CBE i blogginnlegget. Da blir spørsmålet nesten som at hvorfor brukte hun ikke kjolen 24.juni da de feiret 10år bryllupsjubileum liksom. Jeg konkluderer det med at kjolen ikke var i hvit eller nok tettsittende på henne når LK skulle ta disse "romantiske" bildene av dem. Hun har opp til flere ganger hatt hyperlig alendninger til å promotere å reklamere for kolleksjonen sin, men har nok latt være pga det faller ikke hennes interesser om forespørselene ikke er mange eller høy nok fra leserne og følgerne.

https://www.carolinebergeriksen.no/2020/05/26/cup-coffee-waterfall-dress/

Jeg synes det er ett interessant temaet å snakke om når man ser hvordan de andre influencere promotere sine mymouse kolleksjoner og hvordan de har kontakt med sine lesere, følgere. Anser det som mer profesjonelt når man utvider nettverket og bygger navnet sitt sterkere å mer folkelig, enn å ligge inni en rosa boble som ingen andre skal ha tilgang til.

• Liker 9
Skrevet
9 timer siden, LilleSnupp skrev:

Nå kan ikke jeg all verden om jussen her, men er det virkelig slik at angreretten bortfaller i det øyeblikket man laster ned appen? 

edit: Ser at kjøper skal «signere» på det, men er det lovlige vilkår?

https://www.netfit.no/sales-terms/

Interessant spørsmål. Anne Brith gikk akkurat på en smell på akkurat det punktet og ble dømt til å betale tilbake kursavgiften til alle som klaget. Uansett hvor lenge de hadde gått på kurset, også ut over 14 dager.

Men paret vet nok best, skal ikke se bort ifra at en av dem er advokat...

• Liker 28
Skrevet
1 time siden, Felis skrev:

Interessant spørsmål. Anne Brith gikk akkurat på en smell på akkurat det punktet og ble dømt til å betale tilbake kursavgiften til alle som klaget. Uansett hvor lenge de hadde gått på kurset, også ut over 14 dager.

Men paret vet nok best, skal ikke se bort ifra at en av dem er advokat...

Står under punkt 15, nederst: «Jeg samtykker med dette i at jeg straks skal motta Netfit abonnement [digital innholdstjeneste], og erkjenner samtidig at angreretten bortfaller så snart nedlastingen eller strømmingen starter.» 

• Liker 10
Skrevet
30 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Står under punkt 15, nederst: «Jeg samtykker med dette i at jeg straks skal motta Netfit abonnement [digital innholdstjeneste], og erkjenner samtidig at angreretten bortfaller så snart nedlastingen eller strømmingen starter.» 

Dette er lov, altså? Det trodde jeg faktisk ikke var mulig å reservere seg fra 🤔

• Liker 10
Skrevet
14 minutter siden, Nikea skrev:

Fra https://forbrukereuropa.no/aktuelt/shoppet-litt-for-mye-her-er-fem-fakta-om-angreretten/

"Har du kjøpt en ny app, et abonnement eller kanskje et språkkurs på nett? Med mindre du eksplisitt har godkjent at angreretten bortfaller, så har du 14 dagers angrerett på alle tjenester du kjøper på nett."

Du kan altså si fra deg angreretten ved digitale kjøp.

Ok. Takk for presisering. 

Det lyser jo ikke akkurat av tiltro til eget produkt når man ser seg nødt til å ta med en slik klausul...

• Liker 25
Skrevet

Det er helt vanlig med en slik fraskrivelse av angrerett. Det gjør man også med e-bøker. 

• Liker 10
Skrevet

Takk for svar, trodde bare det generelt ikke var lov å avtale noe dårligere.

• Liker 5
Skrevet

Glemmer aldri da LKE filmet CBE mens hun sov i bilen for noen år siden. Noen påpekte at hun hadde så nasal stemme og hun skyldte på forkjølelse. Tenker alltid på det når jeg hører henne på IG-stories. Hun er kronisk forkjølet stakkar. 

• Liker 9
Skrevet

Ser Ut som at det er en pest å plage å løpe på mølla i følge instastory.
ikke mye inspirasjon der. 

• Liker 14
Skrevet (endret)
4 timer siden, Nikea skrev:

Fra https://forbrukereuropa.no/aktuelt/shoppet-litt-for-mye-her-er-fem-fakta-om-angreretten/

"Har du kjøpt en ny app, et abonnement eller kanskje et språkkurs på nett? Med mindre du eksplisitt har godkjent at angreretten bortfaller, så har du 14 dagers angrerett på alle tjenester du kjøper på nett."

Du kan altså si fra deg angreretten ved digitale kjøp.

Desto større grunn til å lese hva man forplikter seg til før man kjøper katta i sekken og tror at man kan angre. Utfordringen er jo nettopp at de færreste leser "det med liten skrift" før kjøp. Det gjelder alle apper, også med tanke på personvern og salg av personinformasjon til tredjeparter. 

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 14
Skrevet
15 minutter siden, MorUgle skrev:

Ser Ut som at det er en pest å plage å løpe på mølla i følge instastory.
ikke mye inspirasjon der. 

noen ganger er det sikkert det, er vel sånn for de fleste som trener, motivasjonen er ikke alltid der, men man gjør det like vel. de fleste filmer ikke sånne perioder da men 😅

Skrevet

Jeg blir helt stresset når jeg ser storyen på Insta. Først et bilde av hunden og datteren, og plutselig er rumpa hennes iført undertøy klint utover skjermen min. 😂 

• Liker 21
Skrevet
2 timer siden, Gull vaffel skrev:

noen ganger er det sikkert det, er vel sånn for de fleste som trener, motivasjonen er ikke alltid der, men man gjør det like vel. de fleste filmer ikke sånne perioder da men 😅

Vel, utfordringen her er vel at man blir kritisert om man filmer noe som ikke er perfekt, fordi det ikke er bra eller ikke motiverer. Men man blir også kritisert om man filmer noe som er "perfekt", fordi da er det staget og fake. Så hva skal man gjøre om man blir kritisert uansett hva man legger ut?

Jeg synes nå for min del at hennes instavideo av hun som løper på mølla virket ekte, og synes hun har en del matretter som virker fristende. Hennes siste bilde på insta av henne i undertøyet synes jeg også var et smakfullt bilde.

• Liker 8
Skrevet
1 time siden, Maneo skrev:

Jeg blir helt stresset når jeg ser storyen på Insta. Først et bilde av hunden og datteren, og plutselig er rumpa hennes iført undertøy klint utover skjermen min. 😂 

15 minutter siden, Nudeldama skrev:

Hennes siste bilde på insta av henne i undertøyet synes jeg også var et smakfullt bilde.

Synes du det også er smakfullt å blande barnebilder med bilder av en halvnaken, poserende mor?

• Liker 30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...