Gjest Lin11 Skrevet 30. juni 2020 #23522 Skrevet 30. juni 2020 (endret) 1 time siden, MaleficentAurora skrev: Skjønner ikke hva som er så spesielt med akkurat hennes undertøy kolleksjon.. Finner nå drøssevis å bedre passform på andre nettbutikker som selger eksakt det samme. Og BH ser rett å slett ubehagelig bak på ryggen. Hvorfor gidder de å bruke LKE som fotograf?? Mørke, redigerte og unaturlige! Bildene som ble tatt av det andre teamet er på et helt annet nivå. Og hvor har 🍑 tatt veien? @prudens har du kjøpt noe undertøy fra MyMuse i det siste? Endret 30. juni 2020 av Lin11
MaleficentAurora Skrevet 30. juni 2020 #23523 Skrevet 30. juni 2020 21 minutter siden, Klementine skrev: 30% avslag og alle størrelsene tilgjengelig. Det er ikke god butikk. Hva kan grunnen være for at salget har gått så pinlig dårlig? Kanskje folk har tittet innom forumet her og lest seg opp og dermed latt vær å bestille noe. 6
MaleficentAurora Skrevet 30. juni 2020 #23524 Skrevet 30. juni 2020 8 minutter siden, Lin11 skrev: Hvorfor gidder de å bruke LKE som fotograf?? Mørke, redigerte og unaturlige! Bildene som ble tatt av det andre teamet er på et helt annet nivå. Og hvor har 🍑 tatt veien? @prudens har du kjøpt noe undertøy fra MyMuse i det siste? Du ser at første å andre bildet matcher ikke ang stussen. For hadde stussen vært slik i virkeligheten så ville det ha vært synlig på første bildet også. 14
Ellevira Skrevet 30. juni 2020 #23525 Skrevet 30. juni 2020 3 minutter siden, MaleficentAurora skrev: Du ser at første å andre bildet matcher ikke ang stussen. For hadde stussen vært slik i virkeligheten så ville det ha vært synlig på første bildet også. 1
Ellevira Skrevet 30. juni 2020 #23526 Skrevet 30. juni 2020 Kommentarene går stort sett på hvor fin caroline er. Er det ikke undertøyet hun reklamerer for da...? 11
Shopgirl2014 Skrevet 30. juni 2020 #23527 Skrevet 30. juni 2020 18 timer siden, Lin11 skrev: Jeg er enig. Dette henger ikke på greip. Hva har din kommentar med dette å gjøre? Hvorfor siterer du ikke innlegget mitt i stedet for å poste et skjermbilde? 3
Halle-Palle Skrevet 30. juni 2020 #23528 Skrevet 30. juni 2020 12 minutter siden, Ellevira skrev: Kommentarene går stort sett på hvor fin caroline er. Er det ikke undertøyet hun reklamerer for da...? Og igjen kommenteres det at mannen er heldig. Som har kone som bruker undertøy? Som har kone som viser alle at hun bruker undertøy? Eller som har en kone som ser bra ut i undertøy? 25
MaleficentAurora Skrevet 30. juni 2020 #23529 Skrevet 30. juni 2020 25 minutter siden, Ellevira skrev: Glemte du å legge igjen en kommentar når du siterte meg?
Gjest Lin11 Skrevet 30. juni 2020 #23530 Skrevet 30. juni 2020 (endret) 1 time siden, Finlay skrev: Jøss, på salg allerede?!😮 Kan da ikke være mer enn 6-7 uker siden lanseringen? Må være ny rekord. Aldri hørt om det før 😶 Er Lene Orvik sine plagg også på salg? Endret 30. juni 2020 av Lin11
MaleficentAurora Skrevet 30. juni 2020 #23531 Skrevet 30. juni 2020 Nå vet ikke jeg hvordan det har gått for de andre influensere og deres kolleksjon. Men jeg har inntrykk av at det går gått mye bedre med dem siden de er ganske så flinke på og promotere, reklamere for seg. Samtilig så hadde SE, Alexandra Joner og Linné Meiser VIP lansering på sine mymouse kolleksjon. Noe CBE ikke har hatt. Hun har ikke lagt nok energi eller tid til å promotere seg selv i kolleksjon sin. Det har vært sånn hips og haps fra henne. https://mymuse.no/collab/caroline-berg-eriksen 6
MaleficentAurora Skrevet 30. juni 2020 #23532 Skrevet 30. juni 2020 4 minutter siden, Lin11 skrev: Aldri hørt om det før 😶 Er Lene Orvik sine plagg også på salg? Nei hennes er ikke på salg. https://mymuse.no/collab/lene-orvik 7
Gjest Lin11 Skrevet 30. juni 2020 #23533 Skrevet 30. juni 2020 1 minutt siden, MaleficentAurora skrev: Nei hennes er ikke på salg. https://mymuse.no/collab/lene-orvik Oi, det er ikke bra. Hårspennene hennes har også vært på tilbud på Coverbrands.
MaleficentAurora Skrevet 30. juni 2020 #23534 Skrevet 30. juni 2020 Akkurat nå, Lin11 skrev: Oi, det er ikke bra. Hårspennene hennes har også vært på tilbud på Coverbrands. Jeg må ærlig si at det er noe om ikke stemmer med CBE sine kolleksjon og andre varer som hun klasker sitt navn på. 7
Snurrepurre Skrevet 30. juni 2020 #23535 Skrevet 30. juni 2020 Det er jo ikke så rart at det ikke går godt da. Hvor er bruksområdene til plaggene? I senga før sengevalsen? Det er jo ikke noe av dette som er praktisk eller som ser behagelig ut å bruke som «kosetøy».. aller minst å sove i. 14
MaleficentAurora Skrevet 30. juni 2020 #23536 Skrevet 30. juni 2020 1 minutt siden, Snurrepurre skrev: Det er jo ikke så rart at det ikke går godt da. Hvor er bruksområdene til plaggene? I senga før sengevalsen? Det er jo ikke noe av dette som er praktisk eller som ser behagelig ut å bruke som «kosetøy».. aller minst å sove i. Herlighet, ikke den "gardin" toppen igjen🤦♀️😂 16
Gjest Lin11 Skrevet 30. juni 2020 #23537 Skrevet 30. juni 2020 12 minutter siden, Snurrepurre skrev: Det er jo ikke så rart at det ikke går godt da. Hvor er bruksområdene til plaggene? I senga før sengevalsen? Det er jo ikke noe av dette som er praktisk eller som ser behagelig ut å bruke som «kosetøy».. aller minst å sove i. Så lik på Komikerfrue 😶 Toppen er overpriset, selv for brudd på Coronadugnaden for å sjekke ut stoffet. Ellers et herlig bilde, ser naturlig og sunn ut, ikke mørkt og dystert.
Dolce Skrevet 30. juni 2020 #23538 Skrevet 30. juni 2020 På 29.6.2020 den 14.46, Aricia skrev: Det slår meg at ballongene er den ultimate materialiseringen av mangelen på reelt innhold i CBEs kanaler. Hun må hoste opp content til Bloggerne, og griper fatt i merkedager som vanlig - enten private, eller felles høytider som jul, påske, pinse og allehelgensdag eller hva det nå er alt sammen. Men hva slags innhold genererer nå egentlig "10 års bryllupsdag" til en reality-serie, når det kommer til stykket? Hvordan skape spektakulære effekter i en fei? Med det vanlige, vel - BALLONGER. Store mengder sprekkeferdige plastbobler fulle av luft, altså av ingen verdens ting. En hel masse (svinedyrt) tomt og upersonlig rom på Continental forsøkt fylt støyende og prangende opp med Selve Tomheten. Hadde jeg ikke visst bedre kunne jeg trodd det var et slags kunstprosjekt. Her sier du det så utrolig godt: Fotoet fra Continental understreker innholdet som CBE presenterer: Plast/kunstige ting - fylt av absolutt ingenting. 36
Isild Skrevet 30. juni 2020 #23539 Skrevet 30. juni 2020 39 minutter siden, Snurrepurre skrev: Det er jo ikke så rart at det ikke går godt da. Hvor er bruksområdene til plaggene? I senga før sengevalsen? Det er jo ikke noe av dette som er praktisk eller som ser behagelig ut å bruke som «kosetøy».. aller minst å sove i. Den toppen er virkelig ikke noe særlig. Den må være helt forferdelig når det er varmt (polyester) - den er ikke til å sove i tror jeg, da ruller den vel bare ned. Klamt blir det nok også. Som "kosetøy" fungerer det også dårlig, ingenting "casual" og behagelig med den der. Er den egentlig ment som overdel til nyttårsfesten? Nei CBE, den toppen fungerer ikke (80-tallet ringte og vil ha den tilbake forresten) 34
Surikatt Skrevet 30. juni 2020 #23540 Skrevet 30. juni 2020 (endret) 44 minutter siden, Dolce skrev: Her sier du det så utrolig godt: Fotoet fra Continental understreker innholdet som CBE presenterer: Plast/kunstige ting - fylt av absolutt ingenting. De gjør det jo bare for å vise hele verden hvor lykkelige og vellykkede de er. Hadde det vært noe poeng for dem med alt stæsjet og antrekkene om det ikke var for at det skulle frontes i alle kanaler og på bloggerne? Tror ikke jeg og det viser bare en ting, alt er bare en kunstig fasade. Det er egentlig bare trist. Ikke noe jeg forbinder med romantikk, ihvertfall. Hun skriver stadig at hun er så heldig, lykkelig, se så fin jeg er osv osv. Eh, akkurat. Tenker livet hennes hadde vært bra meningsløst uten likes og skryt fra vilt fremmede mennesker. Er det lykke??Her må en se bak fasaden og det som egentlig foregår. Endret 30. juni 2020 av Surikatt 19
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå