Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

https://imgur.com/a/yf5jh94

kjolen til barna er først reklame/gave også er det ikke merket som reklame. Da blir jeg i tvil siden cbe hevder hun alltid dokumenterer at det er reklame, ja hun er faktisk best i klasser på dette også. 

• Liker 23
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, 123Frustrert said:

kjolen til barna er først reklame/gave også er det ikke merket som reklame. Da blir jeg i tvil siden cbe hevder hun alltid dokumenterer at det er reklame, ja hun er faktisk best i klasser på dette også. 

De ville jo aldri funnet på å bruke barna i reklame, kan du skjønne!

• Liker 15
Gjest Lin11
Skrevet
24 minutter siden, 123Frustrert skrev:

Se der ja, bruker barn i direkte reklame. Og forteller om privatlivet til den mindreårige også. Bedriften barnet hører til ,  hadde 3,9 millioner inn i fjor, men det er tydeligvis ikke nok til at eierne lar mindreårige få ha privatlivet sitt i fred. Kynismen lenge leve. 

Skrevet (endret)
44 minutter siden, 123Frustrert skrev:

Den merkingen der, på det ene bildet, la jeg heller ikke merke til før nå. Det andre bildet merkes ikke, kan det være fordi barna ikke skal brukes direkte i reklame? 

Skjerp dere, CBE.no, dette fremstår patetisk og kynisk på samme tid! 

Tillegg: mellom 15 og 18500 lesere denne uka kan være forklaringen på kynismen, vært nede i 13000 i juni. 

https://ocast.com/nb/influencers/caroline-berg-eriksen-314/stats/www-carolinebergeriksen-no-602

Endret av Kollontaj
  • Liker 26
Gjest Lin11
Skrevet (endret)
9 timer siden, Fredrik29 skrev:

Funkygine sitt selskap Nordic Lifestyle omsatte for 7,4 millioner i 2019. Ikke rart - hun må jo ha reklamert for absolutt alle brands som finnes i hele Norge nå. Virker som hun har tatt kritikken på alvor og filmer barna sine mye mindre på Snap og instastory enn før, og barna er stort sett påkledd når de eksponeres nå. Fokus på sharenting hjelper! CBE sitt selskap Treasures omsatte for 3,9 mill i 2019, 500k mer enn året før. Meget imponerende av begge bloggerne. Det er virkelig fortsatt utrolig mye penger i denne bransjen. De bidrar iallefall med mye penger til felleskassa :) 

Ingen tvil om hvem som tjener mest. Den jordnære og ikke kroppsfokuserte Funky. Kan man si at det er det annonsørene ser etter når de annonserer? 

Endret av Lin11
Skrevet
1 time siden, MaleficentAurora skrev:

Du får sitere de/den som påstår at hun ikke gjør det. 

Hun selv påstår det. 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, 123Frustrert skrev:

Jeg måtte virkelig lete en stund for å finne merkingen på det øverste bildet 🤔

• Liker 16
Skrevet
20 minutter siden, Angeleye skrev:

Jeg måtte virkelig lete en stund for å finne merkingen på det øverste bildet 🤔

Jeg så det heller ikke før nå da jeg skjønte av kommentarene her at det faktisk var en merking på det øverste, måtte åpne linken på ny og sjekke.

• Liker 9
Gjest Lin11
Skrevet
2 timer siden, Surikatt skrev:

Lg der brukte hun barna i reklame, igjen. Var det ikke det hun ikke skulle gjøre? Ble det for vanskelig å betale lekehus til barna selv??

Ja, med nesten 4 millioner i inntekt i fjor så kan man forstå at man trenger å reklamere for et lekehus til, istedenfor å kjøpe eget (i kjent bruk og kast stil) og droppe å bruke det faktum at man har barn for å tjene penger :ironi:

Skrevet (endret)
2 timer siden, Lin11 skrev:

Ingen tvil om hvem som tjener mest. Den jordnære og ikke kroppsfokuserte Funky. Kan man si at det er det annonsørene ser etter når de annonserer? 

Det kan jo også tenkes at både Funky og CBE har økt inntekten sin fordi de må oppgi mer av sponsen sin nå som det er mer oppmerksomhet rundt det? Jeg tror CBE fikk minst like mye før, sikkert mer, i spons. Forskjellen nå er at mer av det i større grad oppgis og må skattes for.

Endret av FotbaIlflua
  • Liker 14
Gjest Lin11
Skrevet
40 minutter siden, FotbaIlflua skrev:

Det kan jo også tenkes at både Funky og CBE har økt inntekten sin fordi de må oppgi mer av sponsen sin nå som det er mer oppmerksomhet rundt det? Jeg tror CBE fikk minst like mye før, sikkert mer, i spons. Forskjellen nå er at mer av det i større grad oppgis og må skattes for.

Ja, men allikevel høres det veldig rart ut. Med tanke på snikreklame for MyMuse, Twentyfour, og diverse andre firmaer. Både store og små. 

Skrevet
18 minutter siden, Lin11 skrev:

Ja, men allikevel høres det veldig rart ut. Med tanke på snikreklame for MyMuse, Twentyfour, og diverse andre firmaer. Både store og små. 

Men MyMuse var vel nå i år? Vi snakker om regnskapsåret 2019 og det har jo  på ingen måte blitt påvirket av korona eller lite merking på begynnelsen av 2020.

Det er lurt å tenke over hva vi faktisk diskuterer.

• Liker 14
Skrevet
1 time siden, Dr. A. Kula skrev:

Men MyMuse var vel nå i år? Vi snakker om regnskapsåret 2019 og det har jo  på ingen måte blitt påvirket av korona eller lite merking på begynnelsen av 2020.

Det har du rett i. Hva var egentlig antall reklamejobber i 2019? Jeg kan sjekke det senere og svare selv, men lar firmaeierne få anledning til ettermerking frem til dagens private aktiviteter er overstått. I motsetning til influensaen og covid-19 har jeg ikke behov for å jobbe i i helgene😎

• Liker 12
Skrevet

Hei silikon. Ingen har brystvorter som peker opp og ut på den måten naturlig. En ting er å ta silikon, men å hevde på bloggen gjentatte ganger at kroppen er uforandret siden hun var 14 er med på å skape et vanvittig kroppspress! 

• Liker 29
Gjest Lin11
Skrevet (endret)
2 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Ja, du har rett! Det var den massive groomingen av disse «Coop xtra» hårklemmene, som ifølge Coverbrands var prøve sampler fra de. De som CBE «designet». Samtidig var det noen gode samarbeid for bloggeren i fjor, tenker på Kremmerhuset og den lukrative avtalen. Husker også at bloggeier nektet for at de bruker barn i reklame og hang ut en KG bruker på Kremmerhuset sin konto. Blir penger i kassa av sånt tydeligvis. Ganske sikker på at det ligger mye mer om fjoråret på Asti sin blogg.

Endret av Lin11
Gjest BethD
Skrevet
17 minutter siden, Maydis8 skrev:

Hei silikon. Ingen har brystvorter som peker opp og ut på den måten naturlig. En ting er å ta silikon, men å hevde på bloggen gjentatte ganger at kroppen er uforandret siden hun var 14 er med på å skape et vanvittig kroppspress! 

De peker jo mot himmelen. Bokstavelig talt...

Skrevet

Å hjelpes 😱. Reklame av en annen verden og nok et ekstrem overforbruk! Blir helt kvalm. 

• Liker 38
Skrevet
29 minutter siden, Klaraku78 skrev:

Feiring av 10 års bryllupsdag,  og alt er reklame. Skikkelig romantisk.. De må da snart begynne å bli lei det hotellet,  de finner jo aldri på noe annet. Og da regner jeg med at det blir nye bilder i morgenkåpa, eller liggende i senga med rompa i været. Det positive er jo at ungene faktisk får en helt helg fri fra å være på sosiale medier. Det skjer jo omtrent aldri, så da får det heller bli rompebilder i flere uker fremover. 

25 minutter siden, Kollontaj skrev:

Det er ikke bryllupsdagsfeiring, det er ren reklamebonanza. Flaut. 

6 minutter siden, 123Frustrert skrev:

Å hjelpes 😱. Reklame av en annen verden og nok et ekstrem overforbruk! Blir helt kvalm. 

ENIG!!

Alt jeg fikk med meg var reklame atter reklame. Var så vidt jeg la merket til bryllupskaken eller var det bare noe hvitt pynt med gull på?

• Liker 17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...