Louiah Skrevet 16. juni 2020 #22901 Skrevet 16. juni 2020 1 time siden, Bypass skrev: For at barnet ikke skal reise seg opp og klatre ut. Veldig vanlig... Barna hennes bruker ikke baby set, så den er som en vanlig stol, så det er ikke for at de ikke skal klatre ut. Det er nok fordi hun synes de er penere uten fotbrettet. Ganske slitsomt for et barn at bena bare dingler i lufta da, det er hele poenget med at fotbrettet kan justeres i hakkene ettersom barnet vokser. 27
Gjest CecilieX Skrevet 16. juni 2020 #22902 Skrevet 16. juni 2020 1 time siden, Inocybe skrev: Måkeunger bør ikke "bade" første tiden etter klekking. Men sjøfugl legger ofte egg på fjellhyller og lignende så de har instinkter som er tilpasset et slikt i våre øyner upassende sted til å fostre opp barn. Måkeunger blir ganske mobile til beins så ikke utenkelig de velger å gå inn til stranden etterhvert. Krysser fingre for at menneskene i området har respekt nok til å ikke forstyrre dem mens de ennå er veldig sårbare. Selv en liten ellers så snill hund uten bånd er nok til å jage dem på vannet for tidlig. Nå. Nok måkeprat fra meg 😁 Synes ikke du skal «unnskylde» kunnskapsranten din! Det viser ekte engasjement. Jeg er helt blank på området, så på denne måten lærer jeg nye ting. Det er bare i bloggverden at andres kunnskap oppleves som en trussel.
Pasha Skrevet 16. juni 2020 #22903 Skrevet 16. juni 2020 4 timer siden, Bypass skrev: For at barnet ikke skal reise seg opp og klatre ut. Veldig vanlig... de er jo 6 og 3 år. de kommer seg fint ut og inn uten brett. men brettet er jo der for å støtte opp, slitsomt i lengden (og ikke bra) og mangle den støtten brettet gir 12
Pippio Skrevet 16. juni 2020 #22904 Skrevet 16. juni 2020 4 minutter siden, Pasha skrev: de er jo 6 og 3 år. de kommer seg fint ut og inn uten brett. men brettet er jo der for å støtte opp, slitsomt i lengden (og ikke bra) og mangle den støtten brettet gir De sitter vel ikke så lange perioder på stolene uansett. Så om de ikke har brettet på, synes jeg ikke er så ille.
Salmonella Skrevet 16. juni 2020 #22905 Skrevet 16. juni 2020 5 timer siden, Inocybe skrev: Måkeunger bør ikke "bade" første tiden etter klekking. Men sjøfugl legger ofte egg på fjellhyller og lignende så de har instinkter som er tilpasset et slikt i våre øyner upassende sted til å fostre opp barn. Måkeunger blir ganske mobile til beins så ikke utenkelig de velger å gå inn til stranden etterhvert. Krysser fingre for at menneskene i området har respekt nok til å ikke forstyrre dem mens de ennå er veldig sårbare. Selv en liten ellers så snill hund uten bånd er nok til å jage dem på vannet for tidlig. Nå. Nok måkeprat fra meg 😁 😁 takk for utfyllende info 😊 5
Hvem er dette? Skrevet 16. juni 2020 #22906 Skrevet 16. juni 2020 (endret) 15 timer siden, Louiah skrev: Jeg synes kroppsfokuset har nådd et helt nytt nivå i det siste. https://imgur.com/a/Cvamj8N Det er så cringe. Grøsser i meg. tilføyelse: og det «antrekket» der så jo ikke ut. Det så virkeliig ikke ut. Toppen så styggere ut der enn når CBE hadde den på seg på mymuse sine bilder. Endret 16. juni 2020 av Hvem er dette? 16
Populært innlegg Halle-Palle Skrevet 16. juni 2020 Populært innlegg #22907 Skrevet 16. juni 2020 Det var virkelig, virkelig ikke et kledelig antrekk! Bestemortruse med blonder, topp som ser ut som den er fjernet fra en lampeskjerm og det der på hodet. Moteblogger? Hun får det bare ikke til. 51
MaleficentAurora Skrevet 16. juni 2020 #22908 Skrevet 16. juni 2020 6 minutter siden, Halle-Palle skrev: Det var virkelig, virkelig ikke et kledelig antrekk! Bestemortruse med blonder, topp som ser ut som den er fjernet fra en lampeskjerm og det der på hodet. Moteblogger? Hun får det bare ikke til. Skulle til å skrive noe av det samme😅 5
Keaton Skrevet 16. juni 2020 #22909 Skrevet 16. juni 2020 Ok, ser CBE har begynt å dokumentere svetting etter trening nå. Svett etter nå (aldri før), ikke svett under treningen - som før. Men det vises kanskje ikke mye hva som skjer under treningen, mest før og etter. 22
MaleficentAurora Skrevet 16. juni 2020 #22910 Skrevet 16. juni 2020 (endret) 2 timer siden, Kollontaj skrev: Ok, ser CBE har begynt å dokumentere svetting etter trening nå. Svett etter nå (aldri før), ikke svett under treningen - som før. Men det vises kanskje ikke mye hva som skjer under treningen, mest før og etter. Det ser ut som at hun har tømt halve vannflasken over seg. Mulig jeg tar feil siden jeg ikke vet hvor lenge hun trener på per økt, eller om hun tar alt under en økt i strekt. Kanskje har hun hatt nesen innom forumet her og lest seg opp på disse kommentarene om "glam" svetting som noen kalte det siden man så ikke at hun svettet i det hele tatt. For man ser jo såkalte "endringer" hos henne når noen blir diskutert eller nevnt. Eneste hun ikke vil slutte med er å eksponere de små. Endret 16. juni 2020 av MaleficentAurora Skrivefeil 9
Medici Skrevet 16. juni 2020 #22911 Skrevet 16. juni 2020 4 timer siden, Halle-Palle skrev: Det var virkelig, virkelig ikke et kledelig antrekk! Bestemortruse med blonder, topp som ser ut som den er fjernet fra en lampeskjerm og det der på hodet. Moteblogger? Hun får det bare ikke til. Tror ikke hun er så opptatt av å få det til. Mest opptatt av å få vist seg frem. 26
Sol Rampelyset Skrevet 16. juni 2020 #22912 Skrevet 16. juni 2020 Tråden er ryddet for brudd på regler om opphavsrett. Sol, admin.
Klink Skrevet 16. juni 2020 #22913 Skrevet 16. juni 2020 En ting lurer jeg litt på. De der "silke" toppene og buksene kunne jeg aldri hatt på meg. Når skal man liksom bruke det 🤔 10
Surikatt Skrevet 16. juni 2020 #22914 Skrevet 16. juni 2020 33 minutter siden, Klink skrev: En ting lurer jeg litt på. De der "silke" toppene og buksene kunne jeg aldri hatt på meg. Når skal man liksom bruke det 🤔 Når du skal åle deg rundt i huset, ta selfier og legge det ut på insta😊 42
Levina Skrevet 16. juni 2020 #22915 Skrevet 16. juni 2020 Akkurat nå, Surikatt skrev: Når du skal åle deg rundt i huset, ta selfier og legge det ut på insta😊 Det er jo jobben hennes,. Og du henger med😅 2
Gasellen Skrevet 16. juni 2020 #22916 Skrevet 16. juni 2020 På 14.6.2020 den 21.47, Ostepooopp skrev: Ok Karen Jeg tok ikke referansen. 🤷♀️ Angående måkereiret: jeg måtte sjekke ut innlegget. "Herlighet, se på dette! Helt på tuppen av bryggen har en måkemor funnet ut at hun ville bygge rede! Hun har faktisk lagt egg oppi båttauet til mamma og pappa som ligger kveilet sammen der, så nå må de rett og slett bare vente med å legge ut båten 🙂 Håper bare alt går bra når eggene har klekket, tenker på de stakkars fugleungene som fort kan havne rett ut i vannet 🥺 " Hehe. Vet CBE at nyklekkede måker er lagd for å svømme? Jeg skjønner at dyr som ikke er veskehunder ikke er ett stort interessefelt men litt grunnleggende kunnskap om dyrene vi omgir oss med er vel ikke for mye å be om:) 3
Surikatt Skrevet 16. juni 2020 #22917 Skrevet 16. juni 2020 21 minutter siden, Levina skrev: Det er jo jobben hennes,. Og du henger med😅 Er det noe forbud mot å kritisere «jobben» hennes? 10
Halle-Palle Skrevet 16. juni 2020 #22918 Skrevet 16. juni 2020 23 minutter siden, Levina skrev: Det er jo jobben hennes,. Og du henger med😅 Og jobben er svært fasinerende, syns jeg. En 30 + dame som lever av å ta selfies, snakke/knise til kamera (som er strategisk plassert så vi se den flate magen hver gang) og eksponere barn på daglig basis. Fasinerende. 35
Gjest Lin11 Skrevet 16. juni 2020 #22919 Skrevet 16. juni 2020 (endret) 27 minutter siden, Gasellen skrev: Jeg tok ikke referansen. 🤷♀️ Angående måkereiret: jeg måtte sjekke ut innlegget. "Herlighet, se på dette! Helt på tuppen av bryggen har en måkemor funnet ut at hun ville bygge rede! Hun har faktisk lagt egg oppi båttauet til mamma og pappa som ligger kveilet sammen der, så nå må de rett og slett bare vente med å legge ut båten 🙂 Håper bare alt går bra når eggene har klekket, tenker på de stakkars fugleungene som fort kan havne rett ut i vannet 🥺 " Hehe. Vet CBE at nyklekkede måker er lagd for å svømme? Jeg skjønner at dyr som ikke er veskehunder ikke er ett stort interessefelt men litt grunnleggende kunnskap om dyrene vi omgir oss med er vel ikke for mye å be om:) Innlegget? På blogg? Kom det etter kritikken herfra i går? Det var nemlig ikke noe blogg innlegg men IG story film som viste den hodeløse oppførselen. Endret 16. juni 2020 av Lin11
pøbelsara Skrevet 16. juni 2020 #22920 Skrevet 16. juni 2020 (endret) 50 minutter siden, Levina skrev: Det er jo jobben hennes,. Og du henger med😅 Ja, er ikke det helt ellevilt? At voksne kan ha slik som en karriere? 😅 Leve av å åle seg rundt i huset i truse og piratskjerf mens hun poserer for seg selv og tar selfier? Fascinerende. Endret 16. juni 2020 av pøbelsara 40
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå