Isild Skrevet 15. juni 2020 #22881 Skrevet 15. juni 2020 Mener hun virkelig at den toppen er fin? Den ser jo helt jalla ut - som et kostyme av noe slag. Jaja, hver sin smak. Liker best lin jeg også. 25
Rev. Revenge Skrevet 15. juni 2020 #22882 Skrevet 15. juni 2020 1 minutt siden, Lin11 skrev: Dette må være tidenes mest harry bilde. Er det LKE som henger på veggen bak der? Ja. Det er et bilde av en tilsynelatende whiskey-drikkende LKE til forveksling lik de sponsede Desenio- og andre plakatreklamebilder de har/har hatt på veggen. 18
Gjest Lin11 Skrevet 15. juni 2020 #22883 Skrevet 15. juni 2020 (endret) Akkurat nå, Revenge o'Cavatina skrev: Ja. Det er et bilde av en tilsynelatende whiskey-drikkende LKE til forveksling lik de sponsede Desenio- og andre plakatreklamebilder de har/har hatt på veggen. Symbolikken er fullkommen. Harryblogger i polyester undertøy, med bilde av en whiskey drikkende ektemann på veggen, og to barnestoler i samme scenario. Dette oppsummer den røde tråden i deres sosiale medier helt perfekt. Endret 15. juni 2020 av Lin11
Kleenex Skrevet 15. juni 2020 #22884 Skrevet 15. juni 2020 35 minutter siden, Louiah skrev: Jeg synes kroppsfokuset har nådd et helt nytt nivå i det siste. https://imgur.com/a/Cvamj8N Ny rolle i kaptein Sabeltann? 18
Rev. Revenge Skrevet 15. juni 2020 #22885 Skrevet 15. juni 2020 2 minutter siden, Lin11 skrev: Symbolikken er fullkommen. Harryblogger i polyester undertøy, med bilde av en whiskey drikkende ektemann på veggen, og to barnestoler i samme scenario. Dette oppsummer den røde tråden i bloggen helt perfekt. Du påpekte det kort og godt, du. Jeg lar meg stadig imponere over hvor lite reflekert man velger å fremstå som. 19
Klaraku78 Skrevet 15. juni 2020 #22886 Skrevet 15. juni 2020 Jeg tror hun holder på å kjede seg til døde jeg. Er jo ingen annen grunn til at hun skal holde på sånn. Det skjer jo heller ikke noe i livet dems. Hun og LK går hjemme sammen, bare de to, har gjort i flere år nå. I det intervjuet med tv2 tror jeg det var, sa hun at hun syns det var så deilig å komme hjem på kvelden å være med barna. Komme hjem på kvelden?.. Hun henger jo hjemme omtrent døgnet rundt. Jeg tror hun virkelig må få seg en ny hobby. Noe som tar fokuset bort fra det ekstreme behovet hun har for å vise frem kroppen. Den kroppen er helt gjennomsnittlig, vi har ikke behov for å se den flere ganger om dagen. 33
Rev. Revenge Skrevet 15. juni 2020 #22887 Skrevet 15. juni 2020 2 minutter siden, Klaraku78 skrev: Jeg tror hun holder på å kjede seg til døde jeg. Er jo ingen annen grunn til at hun skal holde på sånn. Det skjer jo heller ikke noe i livet dems. Hun og LK går hjemme sammen, bare de to, har gjort i flere år nå. I det intervjuet med tv2 tror jeg det var, sa hun at hun syns det var så deilig å komme hjem på kvelden å være med barna. Komme hjem på kvelden?.. Hun henger jo hjemme omtrent døgnet rundt. Jeg tror hun virkelig må få seg en ny hobby. Noe som tar fokuset bort fra det ekstreme behovet hun har for å vise frem kroppen. Den kroppen er helt gjennomsnittlig, vi har ikke behov for å se den flere ganger om dagen. Vi kan vel egentlig si at med dagens kroppsfokuserte samfunn er det veldig mange andre som til enhver tid viser frem sin tilsynelatende veldreide kropp. Cbe.nos frontfigur er ikke den eneste. Sånn sett begynner kropp for min del å bli uinteressant. Og for ikke å starte en ny debatt i debatten om kropp, konkluderer jeg med at jeg syns det er helt greit at kropp er uinteressant. Alle har en, og hovedsaken er at den er sunn og virker. Resten er ikke særlig viktig. 15
Skrottefar Skrevet 15. juni 2020 #22888 Skrevet 15. juni 2020 Jeg gir meg ende over.....legge ut et slikt bilde og selvpromotere sin egen kolleksjon ved å vise en topp som ikke ser ut til å passe og generelt ikke ser ut....jaja, de som får lyst på en slik topp bør i alle fall vurdere et besøk hos sin lokale optiker 🤣 ......og når det gjelder måke-redet, der har jeg ikke ord, håper måke-mor heter karma og tar sin hevn......for en sint måke skal man ikke legge seg ut med 26
Populært innlegg Isild Skrevet 15. juni 2020 Populært innlegg #22889 Skrevet 15. juni 2020 I og med at flerparten av leserne til CBE.no er kjøpesterke, ressurssterke karrierekvinner ( ) - kan vi nå frykte at det vil sprade mødre fra møblerte hjem rundt i blondetruser, bandana på hodet og klovnetopp i sommer ?? (beklager Mymuse, men jeg syns kolleksjonen minner mest om det de populære porselensklovnene var ikledd i 80-årene) Mulig var dette ment å være lekent og glamorøst. Men så ble det bare harry og billig egentlig. Men jeg forstår at det ikke er lett å være influencer i dag. Særlig ikke dagen etter at SE kjørte på med wet T-shirt på sin IG for å redde seg inn. CBE kan ikke "go THERE" liksom - må være frustrerende, ser ut som de har lyst. #desp 54
Rev. Revenge Skrevet 15. juni 2020 #22890 Skrevet 15. juni 2020 Den uoppdaterte oversikten over forbrukerinnsikt og målgruppe fra dengang firmaeier var 29 år begynner å bli festlig. Hvorfor oppdateres det ikke? https://ocast.com/nb/influencers/caroline-berg-eriksen-314/audience 15
Populært innlegg Keaton Skrevet 15. juni 2020 Populært innlegg #22891 Skrevet 15. juni 2020 2 timer siden, Louiah skrev: Jeg synes kroppsfokuset har nådd et helt nytt nivå i det siste. https://imgur.com/a/Cvamj8N Jaggu tror jeg ikke CBE har humor. Polyestertopp og det hodeplagget i 30 grader? Det er jo kjempegøy! 57
Rev. Revenge Skrevet 15. juni 2020 #22892 Skrevet 15. juni 2020 30 minutter siden, Kollontaj skrev: Jaggu tror jeg ikke CBE har humor. Polyestertopp og det hodeplagget i 30 grader? Det er jo kjempegøy! Er det humor det er?! Jaha, det forklarer jo ting. I min enfoldighet misforstod jeg faktisk halvnaken i polyester-outfit i spisestua-budskapet totalt, noe som ofte skjer med budskapene til innholdsprodusenten, så fullt så dum som tiltenkt føler jeg meg ikke. Men positivt at det bare er for å være gøyal å posere i polyester i høye varmegrader🙂 17
Keaton Skrevet 15. juni 2020 #22893 Skrevet 15. juni 2020 31 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev: Er det humor det er?! Jaha, det forklarer jo ting. I min enfoldighet misforstod jeg faktisk halvnaken i polyester-outfit i spisestua-budskapet totalt, noe som ofte skjer med budskapene til innholdsprodusenten, så fullt så dum som tiltenkt føler jeg meg ikke. Men positivt at det bare er for å være gøyal å posere i polyester i høye varmegrader🙂 Klarer ikke tolke det annerledes. Ingen gjør sånt på fullt alvor, det er jo meningsløst. 🙃 25
Pasha Skrevet 16. juni 2020 #22894 Skrevet 16. juni 2020 hvorfor har de fjernet beinplata på tripp trapp stolen? det er jo en grunn til at den er der. men ekspertene vet vel best selv. 5
Salmonella Skrevet 16. juni 2020 #22895 Skrevet 16. juni 2020 (endret) De måseungene kommer jo til å drukne...? Eller er de svømmedyktige fra dag 1? Eller flytbare eller hva det nå kan kalles... Endret 16. juni 2020 av Salmonella
Bypass Skrevet 16. juni 2020 #22896 Skrevet 16. juni 2020 1 time siden, Pasha skrev: hvorfor har de fjernet beinplata på tripp trapp stolen? det er jo en grunn til at den er der. men ekspertene vet vel best selv. For at barnet ikke skal reise seg opp og klatre ut. Veldig vanlig... 2
Gjest CecilieX Skrevet 16. juni 2020 #22897 Skrevet 16. juni 2020 Teksten sier at hun går kledd sånn fordi det er varmt. Problemet et at teoretisk sett vil påkledningen ikke vil bidra positivt. Først av alt avgir vi mye varme via hodet, så å dekke det til vil gjøre at du ikke slipper ut varme. Polyester er plast, og plast ventilerer heller ikke. Ergo skjønner alle at tekst og bilde ikke stemmer overens; påkledningen må ha en annen hensikt. Poenget er i alle fall at bloggeier avslører seg selv grundig, alle skjønner at hensikten er å vise frem til følgerne lettkledd, men i kjent bloggerstil prøver man å skjule dette ved å lage et narrativ. Senest gjort av SE på tennisbanen, en tro kopi av en annen influencer. Personlig synes jeg det er flaut hvordan de skriker etter oppmerksomhet. Jeg kommer aldri til å misunne dem å ha et slikt behov, spesielt ikke når de må kaste all integritet over bord. Verst av alt er at alle gjennomskuer det.
Inocybe Skrevet 16. juni 2020 #22898 Skrevet 16. juni 2020 27 minutter siden, Salmonella skrev: De måseungene kommer jo til å drukne...? Eller er de svømmedyktige fra dag 1? Eller flytbare eller hva det nå kan kalles... Måkeunger bør ikke "bade" første tiden etter klekking. Men sjøfugl legger ofte egg på fjellhyller og lignende så de har instinkter som er tilpasset et slikt i våre øyner upassende sted til å fostre opp barn. Måkeunger blir ganske mobile til beins så ikke utenkelig de velger å gå inn til stranden etterhvert. Krysser fingre for at menneskene i området har respekt nok til å ikke forstyrre dem mens de ennå er veldig sårbare. Selv en liten ellers så snill hund uten bånd er nok til å jage dem på vannet for tidlig. Nå. Nok måkeprat fra meg 😁 14
Gjest tranedatter Skrevet 16. juni 2020 #22899 Skrevet 16. juni 2020 8 timer siden, Isild skrev: Mener hun virkelig at den toppen er fin? Den ser jo helt jalla ut - som et kostyme av noe slag. Jaja, hver sin smak. Liker best lin jeg også. Ja. Prinsesse Jasmine: https://www.pinterest.se/pin/305330049720032690/ https://www.pinterest.se/pin/469218854920128951/ Men må si tegneseriefiguren Jasmine sin topp er finere. Men hva vet jeg, kanskje inspirasjonen er hentet ifra Disney? Uttrykket Princess syndrome når nye høyder. Beklager cbe å erte deg for den toppen, men den passer egentlig bedre inn i denne tråden: Vi har alle vår tabber innen for klær og mote.
MaleficentAurora Skrevet 16. juni 2020 #22900 Skrevet 16. juni 2020 Det er synd, skammelig å flaut og se at naturen må gå på hennes primisser og ikke omvendt. Så blir det store spørmålet; Hvem kom først naturen eller CBE? Når det gjeld salget av kolleksjonen hennes, hvorfor legger hun ikke ut oftere bilder av følgere å lesere som har kjøpt? For det er hips og haps på det. Det gir inntrykk av at det ikke selger så bra. 11
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå