Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nebel! 
Det er ingen her som diskuterer barna.
Som du siterer så; Det er tillatt å diskutere foreldres valg om eksponering av barn og hvordan dette utføres, men ikke hvordan barna opplever denne eksponeringen. 

Det er jo DU som skriver om hvordan de opplever ting. :huh: 

• Liker 33
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venter på svar fra deg @Nebel86 ang om hva som var poenget med å sitere meg når det ikke var noe å sitere.

• Liker 9
Skrevet

@Nebel86 synes du det er greit med eksponering av barn? Ref instastory i går. Far «leker» med barna, men det ser ut til at han venter til at kamera er vent Mot seg før han begynner å leke sloss. Det er jo heeelt forkastelig. Hvorfor skal vi se at far kiler barna sine? HVORFOR??

• Liker 30
Gjest Lin11
Skrevet
10 minutter siden, 123Frustrert skrev:

@Nebel86 synes du det er greit med eksponering av barn? Ref instastory i går. Far «leker» med barna, men det ser ut til at han venter til at kamera er vent Mot seg før han begynner å leke sloss. Det er jo heeelt forkastelig. Hvorfor skal vi se at far kiler barna sine? HVORFOR??

Fordi publikum forventer det? Man må da «bjuda på» :ironi:

Skrevet
På 7.6.2020 den 11.16, 123Frustrert skrev:

Der tenker jeg er veldig bra, spesielt med tanke på hvor mange stopp de har for å fotografere til bloggen og filme til Instagram..

Hele turen kom på 2 timer og 12 minutter, så 2 timer viser kun tiden hvor man er i bevegelse. Så de har brukt 15 minutter i tillegg til å fotografere etc. 
Har fulgt de begge på Strava tidligere. Hun er flink til å trene (har tydeligvis mye tid til overs for det), men helt ordinære tider for de som trener litt. Lars Erik derimot har veldig bra tider på sin løping. Jeg hadde nok forventet mer tempo av henne i og med hun trener så mye som hun gjør og i tillegg er såpass liten av vekst.

• Liker 9
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt og svar til dette. 

Sol, admin.

• Liker 1
Skrevet

Siste video er morsom. CBE gnir seg noen sekunder i ansiktet med en ansiktsbørste, bare på kinnet selvsagt og sånn viser man hvordan huden blir klar for selvbruning. Skikkelig overbevisende! ☺️

• Liker 21
Gjest Lille_Krokodille
Skrevet
9 timer siden, Lin11 skrev:

Spørs om man ikke bør legge ut link til nevnte episode av bloggerne, selv om flere hundre tusen mennesker kan bekrefte denne spesifikke episoden. 

Ikke sant... Får huske på det til neste gang. 🤭

Skrevet

Nå er det bare noen uker til de skal lansere netfit, en treningsplatform som skal revolusjonere Norge, eller kanskje hele verden. Allikevel så må de få tilbakemeldinger på helt enkle ting, ref. siste netfit innlegg på bloggen. Enklere treningsprogram enn det de la ut nå sist, skal vel mye til. Treningsinnleggene på bloggen er jo det som engasjerer aller minst. Kan virkelig ikke skjønne hvordan netfit skal bli, når det foreløpig er så dårlig. Det kan jo ikke være sånn at de sparer på alt det bra til lansering, for det må jo være gull verdt å få engasjert flest mulig før oppstart...

• Liker 19
Skrevet
6 minutter siden, Klaraku78 skrev:

Nå er det bare noen uker til de skal lansere netfit, en treningsplatform som skal revolusjonere Norge, eller kanskje hele verden. Allikevel så må de få tilbakemeldinger på helt enkle ting, ref. siste netfit innlegg på bloggen. Enklere treningsprogram enn det de la ut nå sist, skal vel mye til. Treningsinnleggene på bloggen er jo det som engasjerer aller minst. Kan virkelig ikke skjønne hvordan netfit skal bli, når det foreløpig er så dårlig. Det kan jo ikke være sånn at de sparer på alt det bra til lansering, for det må jo være gull verdt å få engasjert flest mulig før oppstart...

Jeg tenkte det samme, men kred til CE denne gangen for at det så ut som de tok kritikken til seg!

• Liker 11
Skrevet
38 minutter siden, Pås skrev:

Jeg tenkte det samme, men kred til CE denne gangen for at det så ut som de tok kritikken til seg!

Ja, hun svarte faktisk hyggelig, så får vi se om det blir noen endringer. Ofte er det jo sånn at de vet best selv...

• Liker 13
Skrevet
54 minutter siden, Pås skrev:

14 minutter siden, Klaraku78 skrev:

Ja, hun svarte faktisk hyggelig, så får vi se om det blir noen endringer. Ofte er det jo sånn at de vet best selv...

Er det nå man skal holde pusten før så se hvor lang tid det tar før man må hige etter luft igjen?😅

Jeg håper også at dette kan være positivt endring hos CBE&co. Klarer de å holde seg til det så vil ting se mer lovende ut. Kanskje de tar det med over til Instagram slik at de slipper å blokkere folk over en lav sko🤭

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, Pås skrev:

Ja, ser der hvor enkelt man kan ta mot konstruktiv kritikk/råd 👍🏼Helt uten bruk av hersketeknikk og spydighet. Veldig bra🙌🏼

• Liker 10
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for persondebatt, kommentarer til moderering og svar til dette. 

Sol, admin.

Endret av Sol Rampelyset
  • Liker 1
Skrevet

Dokumenterer CBE.no sitt kommentarfelt fra 2013, før Treasures AS fant ut hvor viktig det var for narrativet og inntjeningen å eksponere mindreårige. 

6329DBCF-2F1E-4C8A-89C2-9A23F9BA9E6F.jpeg

• Liker 25
Gjest Finlay
Skrevet
7 minutter siden, Kollontaj skrev:

Dokumenterer CBE.no sitt kommentarfelt fra 2013, før Treasures AS fant ut hvor viktig det var for narrativet og inntjeningen å eksponere mindreårige. 

6329DBCF-2F1E-4C8A-89C2-9A23F9BA9E6F.jpeg

Så uendelig trist at det ble som det ble....

Skrevet

Takk @Kollontaj :) 

Nå er jeg spent på hva @virkelig og @Lana01 har å si til misforholdet mellom det CBE skriver om planen sin ang. skjerming og eksponering i skjermdumpen, og det som er realiteten i blogg, IG og (ikke minst) IG-stories i dag.

• Liker 25
Skrevet

Det var  navnet på barnet jeg reagerte på og kommenterte. Jeg har sagt det tidligere og sier det igjen, det er opp til foreldrene og jeg syntes ikke hun utleverer barna. Uansett hvor mye dere gnager på det så står jeg for det . Og dette er 6,5 år siden hun svarte på, det er lov å skifte mening . Mener uansett det ikke er greit å diskueter slik det gjøres her inne, bør jo ta det i tråden om bloggerbarna, men andre bloggere som utleverer er tydeligvis ikke like interessante å diskutere. Så derfor kommer dette til å diskuteres i evigheter, det er ikke noe annet å ta CBE på¨defor er det hakk i plata .  Det er utlevering og kropp som diskuteres . Sånn nå kan det hakkes løs 

• Liker 4
Gjest Lin11
Skrevet
Akkurat nå, virkelig skrev:

Det var  navnet på barnet jeg reagerte på og kommenterte. Jeg har sagt det tidligere og sier det igjen, det er opp til foreldrene og jeg syntes ikke hun utleverer barna. Uansett hvor mye dere gnager på det så står jeg for det . Og dette er 6,5 år siden hun svarte på, det er lov å skifte mening . Mener uansett det ikke er greit å diskueter slik det gjøres her inne, bør jo ta det i tråden om bloggerbarna, men andre bloggere som utleverer er tydeligvis ikke like interessante å diskutere. Så derfor kommer dette til å diskuteres i evigheter, det er ikke noe annet å ta CBE på¨defor er det hakk i plata .  Det er utlevering og kropp som diskuteres . Sånn nå kan det hakkes løs 

Virkelig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...