Gjest Snøsøta Skrevet 7. juni 2020 #22561 Skrevet 7. juni 2020 7 timer siden, Lana01 skrev: Ja jeg mener at denne tråden er overtramp, speaaielt i forhold til barna,., og hva de måtte google seg frem til en dag. Jeg kan ikke forstå at noen som virkelig er opptatt av barna sitt beste kan sitte å forsvare denne tråden og dens innhold.,Man kan fint diskuteres dette generelt At man diskuterer bloggvirksomhet på et generelt grunnlag har jeg ingen problemer med, tråder som dette synes jeg er usmakelig Jeg tenker man først og fremst skal være bekymret for hva som kommer fram når man googler seg fram til innhold på bloggen, Instagram og medieoppslag om hvordan virksomheten har blitt drevet gjennom årene. Denne tråden kommer langt ned på lista over treff knyttet til CBE.no. Det er en kontroversiell virksomhet, det er ikke kontroversielt at det forekommer kritikk.
Maydis8 Skrevet 7. juni 2020 #22562 Skrevet 7. juni 2020 (endret) 19 minutter siden, Klaraku78 skrev: Hun som kommenterer etterspør trening hvor man svetter, sminken renner, at man tar i, usminka, treningsglede. Så svarer CBE at alt det får man se til høsten. Seriøst... etter 10 år med trening, så har ikke et eneste innlegg, bilde eller video vist der. Og har de ikke allerede spilt inn 200 øvelser med full sminke og null svette... Ikke sant. Veldig spesielt at det de har publisert i forhold til netfit hittil plutselig ikke har noe å gjøre med netfit nå, og det er visst ikke sånn netfit skal være. Hun slår ikke de andre treningsinfluencerne til støvlene. Hvem gidder å betale for netfit den dagen dette blir "lansert"? Endret 7. juni 2020 av Maydis8 18
Maydis8 Skrevet 7. juni 2020 #22563 Skrevet 7. juni 2020 1 time siden, Lin11 skrev: Uff, det der er kleint. Et lite søk på IG og appstore så ser man vel at det ikke er helt sant 😬 De er sykt høye på seg selv. Det er sånn man blir når man kun speiler seg selv 24/7. 13
Maydis8 Skrevet 7. juni 2020 #22564 Skrevet 7. juni 2020 19 minutter siden, Klaraku78 skrev: Hun som kommenterer etterspør trening hvor man svetter, sminken renner, at man tar i, usminka, treningsglede. Så svarer CBE at alt det får man se til høsten. Seriøst... etter 10 år med trening, så har ikke et eneste innlegg, bilde eller video vist der. Og har de ikke allerede spilt inn 200 øvelser med full sminke og null svette... De motsier seg selv hele tiden. Hun går rett i strupen på leseren, som har helt rett! 17
Mrs Robinson Skrevet 7. juni 2020 #22565 Skrevet 7. juni 2020 Når bikkja blir mer skjermet enn barna #WhereIsRonaldo 30
Klaraku78 Skrevet 7. juni 2020 #22566 Skrevet 7. juni 2020 (endret) 56 minutter siden, Maydis8 skrev: Ikke sant. Veldig spesielt at det de har publisert i forhold til netfit hittil plutselig ikke har noe å gjøre med netfit nå, og det er visst ikke sånn netfit skal være. Hun slår ikke de andre treningsinfluencerne til støvlene. Hvem gidder å betale for netfit den dagen dette blir "lansert"? Ja, enig. De har jo drevet med netfit i hvertfall et år med mange bilder og videoer. Og på samtlige så har jo CBE masse sminke, håret ligger perfekt, klærne matcher alltid, matcher til og med omgivelsene. Så mener hun at de plutselig i august skal ha et helt annet fokus. Hvis det virkelig er sant, så kan det jo faktisk være at netfit har en sjanse. Hvis ikke, gir jeg netfit maks et år. Litt avsporing, men gøy å se at Kasper, kjæresten til SE, har fått flere følgere på Instagram på to døgn enn LK har. LK er jo som sin kone, og har begynt å miste følgere ham også. Endret 7. juni 2020 av Klaraku78 La inn instagram på siste avsnitt. 17
Vitulina Skrevet 7. juni 2020 #22567 Skrevet 7. juni 2020 3 timer siden, Louiah skrev: Bra de selv har så tro på Netfit da. «Finnes ikke en lignende tjeneste i Norge». https://imgur.com/a/B2T0RWz Det går dårlig med bloggen mao 😅😅 11
Surikatt Skrevet 7. juni 2020 #22568 Skrevet 7. juni 2020 Jeg kan ikke annet enn å le av dem. Ble ikke denne Netfit siden deres lansert for et år siden? Jeg trenger ikke en slik tjeneste. Fant de øvelsene jeg trenger i et ukeblad denne uken. Og jeg driver og med løping i skogen og det klarer jeg helt uten Netfit. Jeg trenger heller ikke fortelle noen hvor langt jeg løp og det beste med løping i skogen er at der treffer jeg minimalt med folk. Så ingen photoshoot der, altså. 22
Pippio Skrevet 7. juni 2020 #22569 Skrevet 7. juni 2020 Dersom LK hadde gjort ferdig ernæringsstudiene og Caroline PT, kunne det blitt bra. Pluss at de burde vært klar med noe om det minste da treningssenterene måtte stenge pga corona. For min del mangler de den faglige kunnskapen. Treningsmessig burde LK vært frontfigur. Han er godt trent, tar i og er mer inspirerende å se på. Mer komfortabel foran kamera er han også. Dersom målgruppen er kvinner i 30 åra, burde de jo «melke» LK for det det er verdt. 30
Gjest Lin11 Skrevet 7. juni 2020 #22570 Skrevet 7. juni 2020 Akkurat nå, Pippio skrev: Dersom LK hadde gjort ferdig ernæringsstudiene og Caroline PT, kunne det blitt bra. Pluss at de burde vært klar med noe om det minste da treningssenterene måtte stenge pga corona. For min del mangler de den faglige kunnskapen. Treningsmessig burde LK vært frontfigur. Han er godt trent, tar i og er mer inspirerende å se på. Mer komfortabel foran kamera er han også. Dersom målgruppen er kvinner i 30 åra, burde de jo «melke» LK for det det er verdt. Har ikke LKE gjort ferdig PT kurset?
Keaton Skrevet 7. juni 2020 #22571 Skrevet 7. juni 2020 36 minutter siden, Lin11 skrev: Har ikke LKE gjort ferdig PT kurset? Han kaller seg PT på Insta, iallfall, men det er vel ikke en beskyttet tittel. 10
Gjest spaniasol Skrevet 7. juni 2020 #22572 Skrevet 7. juni 2020 LKE skal ha eksamen en av de første dagene. Så det på instastoryen hans for noen dager siden. Er for øvrig enig i at han har tatt seg opp som en fotogen og forholdsvis underholdende figur på film og foto med tekst. CBE er dessverre lang under middels når det gjelder det samme. Alt for mye fokus på kropp og deiliggjøring (hvis det er noe som heter det) til at man kan ta henne seriøst som en forretningskvinne. Dette er synd, som flere påpeker. De kunne hatt alle muligheter i verden om de hadde vært skolerte i det de holder på med, og i tillegg hatt noe peiling på marked, og når man bør slå til. (Corona var ikke bare fælt, det kunne ha vært en kjempemulighet for denne bedriften.) Det bloggen bedriver er jo helt avlegs? CBE sin instagram følger opp bloggen. Ikke noe rart hun taper følgere.
hufsaaaaa Skrevet 8. juni 2020 #22573 Skrevet 8. juni 2020 8 timer siden, loffen skrev: Tok en titt på LKE's instagramstory. Hvorfor legger de ikke ut treninger med ham? Han er jo råsterk og jeg fikk veldig lyst til å prøve noe han gjorde der. Litt annet nivå enn den 'hundetisseøvelsen' (aner ikke hva den heter) på alle fire som kona tar til stadighet. Enig! Vet hvem jeg ville ha trent med om jeg hadde hatt valget. 😊 7
Gjest Saul Skrevet 8. juni 2020 #22574 Skrevet 8. juni 2020 Diskusjon om arbeidsmengde synes jeg er uinteressant. Det skader ikke barn eller andre om en bedrift påstår at de jobber i ti timer, men i realiteten jobber i fire timer. Sikkert nok av folk som sluntrer unna jobb på kontoret sitt også. Enig med flere her, og har vel sagt det før, at LKE har overrasket positivt. Mye mer inspirasjon og treningsglede å spore. Trening er ikke pent og pyntelig. Det er å svette, bli sliten og lage grimaser under den siste serien fordi musklene dirrer.
MiniMjau Skrevet 8. juni 2020 #22575 Skrevet 8. juni 2020 Funderer på hva den hundetissøvelsen skal hjelpe på. Har LKE blitt så aktiv på insta nå kun de siste dagene,? Lurer på om det er tilfeldig, eller strategisk? Uansett han er mye mer morsom, rar, upolert og inspirerende enn hans makker som gjemmer seg bak filter og foundation. 20
123Frustrert Skrevet 8. juni 2020 #22576 Skrevet 8. juni 2020 10 minutter siden, Saul skrev: Diskusjon om arbeidsmengde synes jeg er uinteressant. Det skader ikke barn eller andre om en bedrift påstår at de jobber i ti timer, men i realiteten jobber i fire timer. Sikkert nok av folk som sluntrer unna jobb på kontoret sitt også. Det er jeg helt enig i, om de jobber 1 t eller 10 t er likegyldig for meg. Problemet er når de fremstiller hverdagen som ekstremt stressende fordi de jobber «så mye». De titulerer seg som påvirkere og jeg synes det er sykt om to som vil fremstå som unge og spreke ikke klarer å arbeide mer enn et par timer om dagen uten å bli sliten, og ønsker å spre det budskapet. 24
Populært innlegg Medici Skrevet 8. juni 2020 Populært innlegg #22577 Skrevet 8. juni 2020 Hvor lenge skal hun holde på med den fnisinga ved kjøkkenbenken hver dag? På samme sted, med de samme utstuderte poseringene, rufsing med hår og med åpenbart mål om mest mulig eksponering av mage? Det er like repetitivt som pulsklokke og kaffekopp. Når kverulant-LKE som "ingen" har hatt noe sansen for kommer inn som et friskt pust i bedriftens kanaler som en som folk ønsker å se mer av så sier vel det noe om interessen for CBE og det hun driver med... 65
Gjest Saul Skrevet 8. juni 2020 #22578 Skrevet 8. juni 2020 2 timer siden, 123Frustrert skrev: Det er jeg helt enig i, om de jobber 1 t eller 10 t er likegyldig for meg. Problemet er når de fremstiller hverdagen som ekstremt stressende fordi de jobber «så mye». De titulerer seg som påvirkere og jeg synes det er sykt om to som vil fremstå som unge og spreke ikke klarer å arbeide mer enn et par timer om dagen uten å bli sliten, og ønsker å spre det budskapet. Jeg synes ikke det er et problem. Hvordan de velger å fremstille seg selv er uinteressant så lenge det ikke skader noen. Jeg synes slik kritikk drukner det som virkelig er kritikkverdig ved bedriften.
pøbelsara Skrevet 8. juni 2020 #22579 Skrevet 8. juni 2020 (endret) 6 minutter siden, Saul skrev: Jeg synes ikke det er et problem. Hvordan de velger å fremstille seg selv er uinteressant så lenge det ikke skader noen. Jeg synes slik kritikk drukner det som virkelig er kritikkverdig ved bedriften. Helt enig med deg. Særlig når slik kritikk brukes som argument for å ikke ta kritikken av annet - som feks eksponeringen av barn - alvorlig. Endret 8. juni 2020 av pøbelsara 8
Minnie Mus Skrevet 8. juni 2020 #22580 Skrevet 8. juni 2020 Hva er greia med å trykke et par stive brystvorter oppi kameraet, under en aktivitet som baking sammen med barna??? Tenker på siste blogginnlegg, der alt begynte så sukkersøtt og med eksponering av barn, for så å avslutte med et bilde av ferdigstekte kjeks og brystvorter. Greit nok at bedriftseier elsker å vise frem diverse kroppsdeler i somekanalene sine, men kan hun ikke holde det til andre settinger enn akkurat denne? Skjønner ikke hva hun vil oppnå. 35
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå