Lopploella Skrevet 7. juni 2020 #22501 Skrevet 7. juni 2020 Hun ser ut som et helt annet menneske i det intervjuet. Det viser virkelig hvor mye Restylane og redigering og filter som har kommet til siden det. 23
Gjest tranedatter Skrevet 7. juni 2020 #22502 Skrevet 7. juni 2020 Se videoen fra Tv2 uten lyd. LKE ser trygg og avslappet ut, CBE not so much. Hele kroppen skriker "heeeeeelp!". Faktum er at hun fremstår mindre og mindre trygg på seg selv. Og det er ikke så rart, når alt hun gjør og får bekreftelse på er sitt utseende, ett kunstig framstilt familie liv, og enda mer utseende og kropp. Selvbilde, selvtillit og selvfølelse. https://mentalhelse.no/aktuelt/psykobloggen/selvtillit-selvfolelse-og-selvbilde-hva-er-forskjellen
Halle-Palle Skrevet 7. juni 2020 #22503 Skrevet 7. juni 2020 Dere som leser her inne for så å skrive om det på bloggen - hva tenker dere om det? Tror dere at Caroline setter pris på det? Vil bli venninna di? Jeg blir sjeldent pinlig berørt på andres vegne, men nå kjente jeg at jeg ble flau. Voksne folk som prøver å innynde seg hos en blogger. Er det mulig 😂 24
Keaton Skrevet 7. juni 2020 #22504 Skrevet 7. juni 2020 To mil i skogen på under to timer, det er vel ganske bra? 5
MaleficentAurora Skrevet 7. juni 2020 #22505 Skrevet 7. juni 2020 11år i influcener verden og har enda ikke innforstått seg på hva det vil si å skjerme de små før overdrevet eksponering. At CBE har hatt mange ansikter løpet av disse 11år har media dokumentert flittig gjennom andre saker. Å det vil jeg si et skremmende når hun er så påståelig at hun ikke har endret seg kropp eller utseendemessig. 5
pøbelsara Skrevet 7. juni 2020 #22506 Skrevet 7. juni 2020 (endret) 28 minutter siden, 29_j skrev: Er det noen som prøver å bli venninnen hennes? Alle må få lov å uttale seg, reagere positivt/negativt om bloggen hennes. At man ikke er perfekt er da ingen her, og heller ikke Caroline. Hadde jeg hatt blogg, ville folk snakket om meg også. (Om jeg var av interesse da selfølgelig). Alle som følger henne er jo interessert i å følge med på livet hennes - på godt og vondt. Jeg tror Halle-Palle mener de som rapporterter i kommentarfeltet til CBE om hvor slemme og misunnelige vi her på KG er. Jeg kan ikke si at jeg leste at hun sa seg enig med den sedvanlige personen som stort sett alltid må hevde at det er misunnelse som ligger bak (og samme person som kalte meg drittkjerring ) denne gangen, og det er jo bra da. Selv om er temmelig arrogant når hun hevder at folk rett og slett ikke forstår hva det vil si å drive sitt eget. Jeg syes denne debatten rundt innlegget om løpeturen har vært interessant. Den handler jo nettopp om dette skillet som hun strever med - og som leserne strever med - nemlig når er hun på jobb, er det jobb å klippe håret, løpe i skogen bake pepperkaker, ta et karbad, dra på hytta, dra på ferie - eller er det ikke det. Og jeg tenker at hun nok heller ikke har noen klare oppfatninger om hvordan hun skal skille jobb og ikke-jobb, nr jobben jo faktisk er å age en fremstilling av det slik liksom er dagliglivet til CBE. Endret 7. juni 2020 av pøbelsara 27
Inocybe Skrevet 7. juni 2020 #22507 Skrevet 7. juni 2020 9 timer siden, Sølv_dugg skrev: Biter meg merke i at hun svarer bekreftende på om bilde i undertøy 4 dager post partum var et skrytebilde «ja herregud, det er jo det det er. Det er jo et skrytebilde når man ligger ut et bilde i undertøyet» Er det derfor undertøysbildene bare bjudar på den siste tiden? Skryt, skryt, skryt? Jeg ville heller hatt skryt for intellektet mitt, engasjementet mitt, godheten min, rausheten min etc, en kroppen. Et skall. CBE er godt over 30 og har to barn men mentalt framstår hun som 16 år. Når målet hennes med livet og bedriften er at folk skal bli misunnelige på kroppen hennes så er det ikke rart leserne faller fra. Er ikke mange 30+ småbarnsmødre som har så overfladiske verdier som CBE. Det er tydelig hvorfor Funkygine får det til (selv om alt ikke er positivt der heller) og CBE feiler. CBE framstår som en elefant i en porselensbutikk med selvdiggingen hennes. En ung influencer kan slippe avsted med slikt men disse unge gidder ikke "gamle" trauste CBE og de voksne lesere detter fra enten på grunn av kjedsomhet eller de orker ikke det puteflaue overfladiske opplegget. CBE hadde alle muligheter da leserne vokste opp og ble enda mer kjøpesterke. Men hun skusler det bort i kropp og verdimessig utakt med lesergruppen sin. 39
MaleficentAurora Skrevet 7. juni 2020 #22508 Skrevet 7. juni 2020 3 minutter siden, pøbelsara skrev: Jeg syes denne debatten rundt innlegget om løpeturen har vært interessant. Den handler jo nettopp om dette skillet som hun strever med - og som leserne strever med - nemlig når er hun på jobb, er det jobb å klippe håret, løpe i skogen bake pepperkaker, ta et karbad, dra på hytta, dra på ferie - eller er det ikke det. Og jeg tenker at hun nok heller ikke har noen klare oppfatninger om hvordan hun skal skille jobb og ikke-jobb, nr jobben jo faktisk er å age en fremstilling av det slik liksom er dagliglivet til CBE. Det er jeg enig med deg i. Nå som alle disse løpeturene blir godt dokumentert på SOME så er det ikke rart at man blir små forvirret. For hva er egentlig privat og jobb relatert når alt hun gjør blir lagt ut til hele verden? 8
123Frustrert Skrevet 7. juni 2020 #22509 Skrevet 7. juni 2020 56 minutter siden, Kollontaj skrev: To mil i skogen på under to timer, det er vel ganske bra? Der tenker jeg er veldig bra, spesielt med tanke på hvor mange stopp de har for å fotografere til bloggen og filme til Instagram.. 9
Halle-Palle Skrevet 7. juni 2020 #22510 Skrevet 7. juni 2020 59 minutter siden, 29_j skrev: Er det noen som prøver å bli venninnen hennes? Alle må få lov å uttale seg, reagere positivt/negativt om bloggen hennes. At man ikke er perfekt er da ingen her, og heller ikke Caroline. Hadde jeg hatt blogg, ville folk snakket om meg også. (Om jeg var av interesse da selfølgelig). Alle som følger henne er jo interessert i å følge med på livet hennes - på godt og vondt. Jeg viser til de som skriver i kommentarfeltet på bloggen. De sladrer på Kvinneguiden og hevder at diskusjonen som går her inne er pga misunnelse. Det må jo vare være for å pisse seg inn med kvinnen Caroline og ikke bloggeren CBE? 10
Halle-Palle Skrevet 7. juni 2020 #22511 Skrevet 7. juni 2020 10 minutter siden, 123Frustrert skrev: Der tenker jeg er veldig bra, spesielt med tanke på hvor mange stopp de har for å fotografere til bloggen og filme til Instagram.. Ikke minst siden hun var godt over 2 timer på Oslo halvmaraton som går på asfalt. 12
MaleficentAurora Skrevet 7. juni 2020 #22512 Skrevet 7. juni 2020 1 time siden, Kollontaj skrev: To mil i skogen på under to timer, det er vel ganske bra? 11 minutter siden, 123Frustrert skrev: Der tenker jeg er veldig bra, spesielt med tanke på hvor mange stopp de har for å fotografere til bloggen og filme til Instagram.. Nå fikk jeg god latter😂 Fin måte og leve på seg at man har løpt 2 mil i strekt når sannheten er noe annet🤭 7
123Frustrert Skrevet 7. juni 2020 #22513 Skrevet 7. juni 2020 Det intervjuet på VGTV. Det innrømmer at det var et skrytebilde hun la ut eter fødselen, for å vise at hun hadde gjort en god jobb og var fornøyd med seg selv siden hun er opptatt av sunt kosthold og helse. I neste setning sier hun at det ikke var meningen at noen skulle føle seg tykke eller mislykket av det bildet. Men, hva var det da? Hun snakker mot seg selv hele tiden. dessuten er ikke det å være mager et bevis på at man lever sunt, det er et tegn på lite næring. Det er stor forskjell på hva ego trenger og hva kroppen trenger, i en alder av 30 bør man skjønne forskjellen. 39
Keaton Skrevet 7. juni 2020 #22514 Skrevet 7. juni 2020 40 minutter siden, pøbelsara skrev: Jeg tror Halle-Palle mener de som rapporterter i kommentarfeltet til CBE om hvor slemme og misunnelige vi her på KG er. Jeg kan ikke si at jeg leste at hun sa seg enig med den sedvanlige personen som stort sett alltid må hevde at det er misunnelse som ligger bak (og samme person som kalte meg drittkjerring ) denne gangen, og det er jo bra da. Selv om er temmelig arrogant når hun hevder at folk rett og slett ikke forstår hva det vil si å drive sitt eget. Jeg syes denne debatten rundt innlegget om løpeturen har vært interessant. Den handler jo nettopp om dette skillet som hun strever med - og som leserne strever med - nemlig når er hun på jobb, er det jobb å klippe håret, løpe i skogen bake pepperkaker, ta et karbad, dra på hytta, dra på ferie - eller er det ikke det. Og jeg tenker at hun nok heller ikke har noen klare oppfatninger om hvordan hun skal skille jobb og ikke-jobb, nr jobben jo faktisk er å age en fremstilling av det slik liksom er dagliglivet til CBE. Hun snakker om dette i videoen jeg la inn over her, at jobben er å vise hva hun gjør. 5
Keaton Skrevet 7. juni 2020 #22515 Skrevet 7. juni 2020 10 minutter siden, Halle-Palle skrev: Ikke minst siden hun var godt over 2 timer på Oslo halvmaraton som går på asfalt. Nå løper ikke jeg, men jeg går iallfall ei mil langt saktere i skogen enn på astfalt, men jeg møter endel som løper ganske så fort i skauen, så det er kanskje mulig. Kan hende de løp og fotograferte enten før eller etter. 7
Oline12 Skrevet 7. juni 2020 #22516 Skrevet 7. juni 2020 5 minutter siden, Kollontaj skrev: Nå løper ikke jeg, men jeg går iallfall ei mil langt saktere i skogen enn på astfalt, men jeg møter endel som løper ganske så fort i skauen, så det er kanskje mulig. Kan hende de løp og fotograferte enten før eller etter. CBE.no rapporterer såvidt jeg har forstått det daglig trening med hovedfokus på løping. Det ville vært rart om de ikke løper 2 mil på 2 timer, virker som de beveger seg bort fra vanlige mosjonister til å bli mer drevne på løping. Hvis jeg skulle kjøpt et treningskonsept vil jeg kjøpe de av noen med gode resultater å vise til. For min del er slike resultater bedre enn å vise kropp. Forhåpentligvis forstår kanskje Netfit etterhvert at god fysisk og psykisk helse er viktigere enn å se bra ut i bikini. 7
Lin10 Skrevet 7. juni 2020 #22517 Skrevet 7. juni 2020 52 minutter siden, pøbelsara skrev: Jeg tror Halle-Palle mener de som rapporterter i kommentarfeltet til CBE om hvor slemme og misunnelige vi her på KG er. Jeg kan ikke si at jeg leste at hun sa seg enig med den sedvanlige personen som stort sett alltid må hevde at det er misunnelse som ligger bak (og samme person som kalte meg drittkjerring ) denne gangen, og det er jo bra da. Selv om er temmelig arrogant når hun hevder at folk rett og slett ikke forstår hva det vil si å drive sitt eget. Jeg syes denne debatten rundt innlegget om løpeturen har vært interessant. Den handler jo nettopp om dette skillet som hun strever med - og som leserne strever med - nemlig når er hun på jobb, er det jobb å klippe håret, løpe i skogen bake pepperkaker, ta et karbad, dra på hytta, dra på ferie - eller er det ikke det. Og jeg tenker at hun nok heller ikke har noen klare oppfatninger om hvordan hun skal skille jobb og ikke-jobb, nr jobben jo faktisk er å age en fremstilling av det slik liksom er dagliglivet til CBE. Til å være så opphengt i CBE, så er jeg overrasket at du ennå ikke har forstått hva jobben går ut på. Det er jo å dele fra sitt liv, i større eller i mindre grad. Så er hun hos frisøren, så er det noe andre gjør på fritiden, mens hun kan slå to « fluer i ett smekk». Dokumentere dette på Instagram f.eks, som er den kanalen hun tjener mest penger. Heldige hun. 5
Pås Skrevet 7. juni 2020 #22518 Skrevet 7. juni 2020 2 minutter siden, Lin10 skrev: Til å være så opphengt i CBE, så er jeg overrasket at du ennå ikke har forstått hva jobben går ut på. Det er jo å dele fra sitt liv, i større eller i mindre grad. Så er hun hos frisøren, så er det noe andre gjør på fritiden, mens hun kan slå to « fluer i ett smekk». Dokumentere dette på Instagram f.eks, som er den kanalen hun tjener mest penger. Heldige hun. Ikke så heldige barn da, som blir filmet og lagt ut på insta når de baker med mamma... tror du de skjønner omfanget av det de er med på? At hele verden i teorien kan følge deres hyggelige baketid? 34
Halle-Palle Skrevet 7. juni 2020 #22519 Skrevet 7. juni 2020 6 minutter siden, Lin10 skrev: Til å være så opphengt i CBE, så er jeg overrasket at du ennå ikke har forstått hva jobben går ut på. Det er jo å dele fra sitt liv, i større eller i mindre grad. Så er hun hos frisøren, så er det noe andre gjør på fritiden, mens hun kan slå to « fluer i ett smekk». Dokumentere dette på Instagram f.eks, som er den kanalen hun tjener mest penger. Heldige hun. Men hun sier jo at frisør og trening i beste arbeidstid ikke er jobb. Hvorfor stoler du ikke på det hun sier? 32
Smoothie Skrevet 7. juni 2020 #22520 Skrevet 7. juni 2020 1 hour ago, Kollontaj said: To mil i skogen på under to timer, det er vel ganske bra? På Strava kan man se at LKE løp 19.01 km og brukte 2t 11min 46sek totalt fra turen ble startet til den ble avsluttet - inkludert pauser. Det tilsvarer tempo på 6:56 min/km. Dersom løpeturen hovedsakelig er på kronglete skogsstier er det nokså bra, ellers er det vel helt gjennomsnittlig. NB: Tallene her er for LKE. Vi vet ikke om de holdt følge hele veien og hadde like mye pauser. 13
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå