Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

p.s. jeg er 42 år forresten og har født barn jeg også

Hadde jeg delt slik CBE gjør hadde barna mine lagt inn en og annen klage. De blir så flaue når voksne deler slik på instagram.

• Liker 24
Videoannonse
Annonse
Gjest Lin11
Skrevet (endret)
4 minutter siden, Krakilsk skrev:

Det er jeg helt enig i, men selv uten redigering så er hun jo fremdeles ganske smal? (Selv om hun åpenbart ikke virker å mene det)

Jeg syns ikke å diskutere magen til denne personen er hverken sunt eller konstruktiv. Men sien du spør, så tenker jeg at den er hverken tynnere eller tykkere enn andre normalvektige personer som er avkledde på IG? Hun er helt normal,  når hun ikke poserer, suger inn magen eller bruker thigts trikset. Hun ser ut som en helt normal 2 barns mamma, som tar vare på kroppen sin. Å ønske seg kroppen til noen andre, opplever jeg som rart men det er nå meg.

Endret av Lin11
Skrevet
19 minutter siden, Krakilsk skrev:

Jeg ønsker meg det ja, synes det ser feminint og flott ut, betyr allikevel ikke at jeg mener at mer formfulle midjer er stygge eller mindre tiltalende, eller at det sier noe om menneskeverdet. Men hvorfor i alle dager grøsser du av at en kvinne over 30 ønsker seg svært smal midje? Hva er det som i dine øyne er så skrekkelig galt med det?  

Jeg tror en over 30 burde forstå at det ikke bare handler om kunnskap og iherdighet, men også mye om gener, kroppsbygning, anlegg osv. 

• Liker 24
Skrevet
27 minutter siden, Krakilsk skrev:

Jeg ønsker meg det ja, synes det ser feminint og flott ut, betyr allikevel ikke at jeg mener at mer formfulle midjer er stygge eller mindre tiltalende, eller at det sier noe om menneskeverdet. Men hvorfor i alle dager grøsser du av at en kvinne over 30 ønsker seg svært smal midje? Hva er det som i dine øyne er så skrekkelig galt med det?  

Det går an å ønske seg smal midje, men om man kan få det er noe annet. Det kommer helt an på resten av kroppsbygningen din,  i forhold til skuldre, bryst, hofter og rompe. Det er en grunn til at Pamela Anderson opererte ut ribbein for å få smalere midje. CBE sitter ikke på noen hemmelighet eller oppskrift på hvordan hun har fått smal midje. Veldig mye er posering og gener, eller egentlig bare det. 

For meg så virker det som om CBE prøver på å få en kardashian kropp. De også har smal midje og store romper/hofter. Vel og merke veldig opererte da. Ellers hadde ikke de sett sånn ut,  for det er de færreste som ser sånn ut uten hjelp. 

• Liker 17
Skrevet

Jeg holder pusten for verden dette året: brannene i Australia, Corona-viruset,drap og opptøyer i USA og massse annen elendighet. Verden brenner og jeg holder pusten,mens Cbe holder inn magen. Influenser?? Ja,så bruk stemmen din på noe vettugt da for f.....

• Liker 25
Skrevet
4 minutter siden, Undreguri skrev:

Jeg holder pusten for verden dette året: brannene i Australia, Corona-viruset,drap og opptøyer i USA og massse annen elendighet. Verden brenner og jeg holder pusten,mens Cbe holder inn magen. Influenser?? Ja,så bruk stemmen din på noe vettugt da for f.....

Ja, akkurat dette tenkte jeg på å. Jeg var inne på instastoryen til Bianca Ingrosso, og jeg skjønner hvorfor noen har en mill følgere, og tjener 50 millioner, mens andre mister følgere hver dag. Bianca forteller at hun ikke vil ha noen oppdrag/reklame denne uka, hun vil lære og utdanne seg. Men cbe har mer enn nok med meg, meg, meg og mest mulig mage. Hun har fått flere spm på Instagram om rasisme, men ingen er besvart. Netfit skulle ikke ha innlegg, men vise at de avstår fra rasisme. Noen spør hva de har tenkt å gjøre. Ingen svar... Sophie E er i Oslo på demonstrasjon, Funkygine  hadde ikke mulighet til å være der, men har skrevet plakater med familien/blogginnlegg...

Nå er jeg sikkert litt slem, men noe mer hjernedødt enn det livet som CBE viser frem, skal man lete lenge etter.  

• Liker 46
Skrevet
2 timer siden, Krakilsk skrev:

Fordi du skriver svært tynn midje. Midjen som vises på cbe er resultat av som så mange andre skriver her, posering , innsuging av magen og ikke minst bilder tatt fra riktig vinkel. For ikke å glemme mulig redigering. Det er også et resultat av anatomien du er født med, men det er også et resultat av et kosthold og fokous på mat som jeg overhodet ikke ser på som sunt. Når en voksen dame har et stort behov for å vise seg i stringtruse tre dager etter fødselen er det et så sykt behov for anerkjennelse for kroppen at det er trist ( og stringtruse så raskt etter fødsel??🥶 alle som har født vet at man er bittelitt sår.. uansett hvor enkel fødselen har vært) 

jo, jeg grøsser fordi en voksen dame på over 30 år ikke ser at cbe som midje ikke er slik på ekte. Hvor enkelt er det å påvirke enkelte da? Hvordan skal vi da klare å beskytte de yngre og enda mer sårbare i samfunnet mot blogger som cbe og så «gamle» folk ikke skjønner at dette er feil. 

• Liker 43
Gjest tranedatter
Skrevet

Filip Dikmen burde sende denne til norske influencers også. Svensk komiker med 395 tusen følgere, som bruker tiden til fjas og vas men OGSÅ til å ta standpunkt! VÅGE stå for noe, stå opp for rettigheter for svake og utsatte.  Filipp er representant for BRIS, twittrer jevnlig om urettferdigheter rundt i verden, ikke bare lokale saker som er poppis akkurat nå, men retter også oppmerksomheten mot glemte konflikter.

EN EKTE PÅVIKER (INFLUENCER) BRUKER SIN PLATTFORM TIL MER ENN SELVFORHERLIGELSE.

Her hans rant, rettet mot influenserkollegaer: 

https://www.instagram.com/stories/highlights/17858597668961407/?hl=sv

"Ta ställning!"

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/mRkl10/filip-dikmens-ilska-mot-svenska-influencers-tystnad-ta-stallning

sånn, takk for meg. Sove 2,5t i natt så er ikke på humør.

Skrevet

Satt akkurat og så på Stacey Dooley og hennes dokumentar om klesindustrien og hvor mye den forurenser, og hvor mye VANN som går med til å produsere billige moteklær. Så titter jeg på instaen til CBE og der er det kjøpe-kjøpe-kjøpe, caps, rabattkoder på kjapp-mote...og nytt tacofat MÅ de ha da, for det de har det funker jo ikke mer mener hun. 

Kjøpe-kjøpe-kjøpe.

• Liker 25
Skrevet
5 minutter siden, MiniMjau skrev:

Satt akkurat og så på Stacey Dooley og hennes dokumentar om klesindustrien og hvor mye den forurenser, og hvor mye VANN som går med til å produsere billige moteklær. Så titter jeg på instaen til CBE og der er det kjøpe-kjøpe-kjøpe, caps, rabattkoder på kjapp-mote...og nytt tacofat MÅ de ha da, for det de har det funker jo ikke mer mener hun. 

Kjøpe-kjøpe-kjøpe.

Det er kvalmende. To-tre av samme topp bare i ulik farge. Kommer sansynligvis ikke til å bli brukt mer en en gang. Men så lenge man gir to-tre søppelsekker til Fretex et par ganger i året er man jo miljøvennlig 😂😂

• Liker 16
Gjest Lin11
Skrevet
24 minutter siden, MiniMjau skrev:

Kjøpe-kjøpe-kjøpe.

18 minutter siden, 123Frustrert skrev:

Det er kvalmende. To-tre av samme topp bare i ulik farge. Kommer sansynligvis ikke til å bli brukt mer en en gang. Men så lenge man gir to-tre søppelsekker til Fretex et par ganger i året er man jo miljøvennlig 😂😂

Det er jo strengt tatt jobben hennes å selge, for øvrig en ganske så miljøskadelig og samfunnsskadelig jobb.

Skrevet

Jeg har sett henne live to ganger, en gang i vanlig klær og en gang i trenings klær. Hun er like tynn i virkeligheten og har like smal midje. Hun er så flott som på bilder

• Liker 3
Skrevet
9 minutter siden, LoveMoschino skrev:

Jeg har sett henne live to ganger, en gang i vanlig klær og en gang i trenings klær. Hun er like tynn i virkeligheten og har like smal midje. Hun er så flott som på bilder

Ble du like starstruck i virkeligheten som du virker som her? 😉 Ser henne ofte; en liten, slank og smal person. Høyt og skingrende stemmeleie og mye fokus på jeg’et. Ikke spesielt sjarmerende dessverre.

• Liker 40
Skrevet
3 hours ago, MiniMjau said:

Kjøpe-kjøpe-kjøpe.

Når en sammenligner norske bloggerbedrifter med utenlandske, synes jeg mange av de store utenlandske virker litt mer «woke», mange av de norske er liksom der de andre var for 5 år siden.

Spesielt synes jeg at blant Gen Z influencere er det kult å bry seg, det er kult å brenne for noe, ikke bare «meg meg meg» og «kjøp kjøp kjøp». 

• Liker 10
Skrevet

Jeg sa ikke at hun var sjarmerende jeg Sandum så bra ut! Hva slags hat er dette her??!

• Liker 3
Skrevet
5 timer siden, Klaraku78 skrev:

Nå er jeg sikkert litt slem, men noe mer hjernedødt enn det livet som CBE viser frem, skal man lete lenge etter.  

Jeg tenker at det er like greit at hun ikke gjør det. Hun har sagt gjentatte ganger at hun vil blogge om «feel good». Det er nok av bloggere som kaster seg med på slike aksjoner uten kanskje det største engasjementet når det kommer til stykket. Jeg synes dessuten det er hårreisende hvordan smittevern ikke ble overholdt i dag... 

• Liker 8
Gjest Lin11
Skrevet
22 minutter siden, cerruti skrev:

Jeg tenker at det er like greit at hun ikke gjør det. Hun har sagt gjentatte ganger at hun vil blogge om «feel good». Det er nok av bloggere som kaster seg med på slike aksjoner uten kanskje det største engasjementet når det kommer til stykket. Jeg synes dessuten det er hårreisende hvordan smittevern ikke ble overholdt i dag... 

Jeg er enig. 

Gjest Lin11
Skrevet (endret)
5 minutter siden, Anonym90059005 skrev:

"19 km på en fredag - null stress!!" 

Nei, når du ikke har en jobb å ivareta, så er det nok ikke så stress med 2-3t i skogen med mannen. Rett fra overnatting i byen etter venninnekveld. 

At de klaget over hvor vanskelig det var å klemme inn 2×8t jobb per dag med hjemmeskole skjønner jeg godt, arbeidsmengden virker jo tilnærmet uoverkommelig.

Skogstur? Det kalles fritid, men hvis man er influenser er det jobb. 

Endret av Lin11
Skrevet

Det er alt selvskrytet som gjør denne personen så usmakelig. Jeg vet om mange som driver med trening men ingen av dem ringer på døra mi og skryter av hvor langt de løp i dag. 

• Liker 32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...