Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, Lin11 skrev:

Uavhengig av motivasjon?  Det er ikke en annonse for ballonger AS, det er snakk om. 

Et budskap handler ikke bare om avsender, men om mottaker. Som sagt ble jeg både opplyst, engasjert og mer reflektert over alt som ble postet på sosiale medier i går. Og det ble jeg uavhengig av hva motivasjon til avsender var. Så, jeg ser ikke noe galt i at store profiler valgte å publisere en sort firkant, selv om engasjementet kanskje ikke er så dyptfølt. Resultatet av det de gjorde var at det førte noe godt med seg. Og er ikke det det viktigste?

Når det er sagt så kan ingen her inne vite noe som helst om motivasjonen til, for eksempel CBE. Å kritisere henne blir derfor bare spekulasjoner. Ingen her kan vite hva hun tenker og føler.

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det var bra at hun brukte IG til noe nyttig, jeg. 

• Liker 26
Gjest Lin11
Skrevet (endret)
10 minutter siden, Bypass skrev:

Et budskap handler ikke bare om avsender, men om mottaker. Som sagt ble jeg både opplyst, engasjert og mer reflektert over alt som ble postet på sosiale medier i går. Og det ble jeg uavhengig av hva motivasjon til avsender var. Så, jeg ser ikke noe galt i at store profiler valgte å publisere en sort firkant, selv om engasjementet kanskje ikke er så dyptfølt. Resultatet av det de gjorde var at det førte noe godt med seg. Og er ikke det det viktigste?

Når det er sagt så kan ingen her inne vite noe som helst om motivasjonen til, for eksempel CBE. Å kritisere henne blir derfor bare spekulasjoner. Ingen her kan vite hva hun tenker og føler.

Det er en bra ting hvis man kan lære bort noe så klart, det er vel ingen som spekulerer i hva hun tenker og føler men mer hvorfor en bedrift som har 316.000 følgere skal applauderes for noe 90 prosent av IG verden la ut i går? Ser ikke at noen av de andre har fått kommentarer på hverken KG eller andre steder  at :»supert at NN engasjerer seg i BLM». Det er jo bare trist for bedriftens del at det oppfattes som «stort» når de viser et lite brudd i karakteren, som handler om kropp, barn og overforbruk. Men men, man kan vel se på det som at målet helliger middelet. 

Endret av Lin11
Skrevet
2 timer siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Det ble en bitteliten fight om temaet og å bruke plattformen til engasjement mellom to brukere på carolinebergeriksenno forut for cbes politiske engasjement. https://www.instagram.com/p/CA2Kvdygtux/?igshid=4f1xca210ek8

Jeg tror også jeg så samme/lignende kommentarer hos andre norske instagrammere forut for engasjementet.

Jeg er blokkert etter at jeg kommenterte på et bilde der et barn sover på mors fang, så jeg får ikke sett dette. Hva går diskusjonen ut på?

• Liker 2
Gjest Lin11
Skrevet
3 minutter siden, Halle-Palle skrev:

Jeg er blokkert etter at jeg kommenterte på et bilde der et barn sover på mors fang, så jeg får ikke sett dette. Hva går diskusjonen ut på?

Det er noen som kommenterer at CBE og andre influencer plattformer nødvendigvis ikke rett fora for denne #?

Skrevet
33 minutter siden, Halle-Palle skrev:

29 minutter siden, Lin11 skrev:

Det er noen som kommenterer at CBE og andre influencer plattformer nødvendigvis ikke rett fora for denne #?

Vedlegger screenhot av aktuelle kommentarfelt siden mange er blitt blokkert av CBE&co. Overraskende at CBE ikke har slettet det når det ikke omhandler henne. For hun er rimelig kjapp på blokkeringsknappen 

20200603_165619.jpg

• Liker 6
Skrevet
15 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Vedlegger screenhot av aktuelle kommentarfelt siden mange er blitt blokkert av CBE&co. Overraskende at CBE ikke har slettet det når det ikke omhandler henne. For hun er rimelig kjapp på blokkeringsknappen 

20200603_165619.jpg

Hun har selvfølgelig ikke svart på dette, men svarte villig på hvor kjolen var fra. 🤦‍♀️ Vet hun har postet om det i ettertid altså, men for en gylden mulighet dette hadde vært til å ta litt ansvar og si "ja, du har faktisk helt rett, jeg har vært altfor dårlig til dette, men det vil jeg bli bedre til". 

• Liker 13
Skrevet
15 minutter siden, Avokadonøtta skrev:

Hun har selvfølgelig ikke svart på dette, men svarte villig på hvor kjolen var fra. 🤦‍♀️ Vet hun har postet om det i ettertid altså, men for en gylden mulighet dette hadde vært til å ta litt ansvar og si "ja, du har faktisk helt rett, jeg har vært altfor dårlig til dette, men det vil jeg bli bedre til". 

Riktig.. Ikke rart at man ikke klare å ta henne seriøst på dette heller.

• Liker 4
Skrevet

Sjekket CBE sin kolleksjon på mymuse. Alle strl i alle plagg er så vidt jeg kan se tilgjengelige. Dette er i motsetning til Lene Orvik sin kolleksjon som ble sluppet forrige uke (?), som har flere plagg med utsolgte strl. CBEs Kolleksjon slo nok ikke ann, noe som er selvsagt når kolleksjonen har få anvendelige plagg. 

• Liker 19
Skrevet
4 minutter siden, Hvem er dette? skrev:

Sjekket CBE sin kolleksjon på mymuse. Alle strl i alle plagg er så vidt jeg kan se tilgjengelige. Dette er i motsetning til Lene Orvik sin kolleksjon som ble sluppet forrige uke (?), som har flere plagg med utsolgte strl. CBEs Kolleksjon slo nok ikke ann, noe som er selvsagt når kolleksjonen har få anvendelige plagg. 

Det kan ha noe med at kolleksjonen hennes har blitt diskutert ned til minste detaljer innpå her. Ikke har hun reklamert nok før seg å kolleksjonen heller. Venninner av meg skulle til å bestille fra kolleksjonen hennes helt til de leste tråden fra forumet her. Da droppet de det og heller bestilt fra Linni meister og Alexandra Joner etc.

• Liker 1
Skrevet
23 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Det kan ha noe med at kolleksjonen hennes har blitt diskutert ned til minste detaljer innpå her. Ikke har hun reklamert nok før seg å kolleksjonen heller. Venninner av meg skulle til å bestille fra kolleksjonen hennes helt til de leste tråden fra forumet her. Da droppet de det og heller bestilt fra Linni meister og Alexandra Joner etc.

Det tror jeg ikke er årsaken. Det er dyrt, lite praktisk, dårlig kvalitet, ikke miljøvennlig, samt at CBE ikke har motecred nok. Folk ser sånt uten å lese KG. 

• Liker 35
Gjest Lin11
Skrevet (endret)

Å betale 800kr for polyester når man kan få silke til samme pris, fordi det er CBE som har «designet» dette. De følgerne tror jeg ikke eksisterer. Det skal sies at Orvik presenterte kolleksjonen sin godt, den var helt i kontekst. Skjønner ikke hverken film eller bilder av CBE som sitter (!) på diverse bord/kjøkkenøy. Hvorfor?? Tror at LKE hadde gjort den jobben bedre selv, make up var dog on fleek 👌🏼

Endret av Lin11
Skrevet

De er nok ikke så veldig engasjerte i det som skjer rundt om i verden for tiden. Lars Kristian legger ut på insta om at han er mektig irritert over håndtverkere som ikke kommer når dem skal komme..... nok en gang, the struggle is real.

• Liker 30
Skrevet
1 time siden, MaleficentAurora skrev:

Disse MyMuse-kolleksjonene er ikke 100% polyester? 🤔

• Liker 1
Skrevet
47 minutter siden, Minnie Mus skrev:

De er nok ikke så veldig engasjerte i det som skjer rundt om i verden for tiden. Lars Kristian legger ut på insta om at han er mektig irritert over håndtverkere som ikke kommer når dem skal komme..... nok en gang, the struggle is real.

Er en snutt der han filmer CBE og hun vet ikke om det og hånda går opp i håret og rufse det til så fort hun forstår at hun blir filmet. Oh my loooord

• Liker 26
Skrevet

Jeg spurte pent om hun kunne slutte å bruke filter på instaatories... blir spent å se hvor lenge det tar før jeg blir blokka.

• Liker 13
Skrevet
14 minutter siden, Breakeven skrev:

Er en snutt der han filmer CBE og hun vet ikke om det og hånda går opp i håret og rufse det til så fort hun forstår at hun blir filmet. Oh my loooord

Det skjer hver eneste gang LK filmer CBE, og hun plutselig oppdager at han filmer. Hva er problemet hennes tenker jeg. Så lurer hun på hvordan hun skal få håret foran til å vokse...et lite tipsa kan jo være å slutte å dra i det. Hun gjør det jo hele tiden når hun filmer seg selv også...

• Liker 12
Skrevet
Akkurat nå, Klaraku78 skrev:

Det skjer hver eneste gang LK filmer CBE, og hun plutselig oppdager at han filmer. Hva er problemet hennes tenker jeg. Så lurer hun på hvordan hun skal få håret foran til å vokse...et lite tipsa kan jo være å slutte å dra i det. Hun gjør det jo hele tiden når hun filmer seg selv også...

glem ikke armen opp i være. det har noe med hårveksten å gjøre også...

• Liker 7
Skrevet

LKE var jo nesten litt funny på insta. Med det håret, og han har et typisk morsomt fjes 😂  

Følte nesten jeg var litt behind the scenes...brått kan det jo dukke opp noe ustrigla og normalt! 

• Liker 10
Skrevet
3 timer siden, Hvem er dette? skrev:

Det som forundrer meg mest er hvor lite hun har reklamert for kolleksjonen. Kan virke som hun har skulka den timen på Camilla Pihl-skolen.

• Liker 15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...