Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Men er det ingen som ser hva den dama holder på med? Det er så tydelig at hun følger med og leser her inne. Er det snakk om eksponering av barna, kommer det masse bilder og videoklipp av dem på insta. Snakker vi om cameltoe, så legger hun ut mange stories der hun drar thigsten langt oppi glufsa. Er alkohol nevnt, kommer det en drøss med innlegg med vinglass og at dem skal kose seg med vin...

Innlegget er ryddet for spekulasjoner.

Endret av Måne Rampelyset
  • Liker 25
Videoannonse
Annonse
Gjest Lin11
Skrevet (endret)
19 timer siden, Minnie Mus skrev:

Men er det ingen som ser hva den dama holder på med? Det er så tydelig at hun følger med og leser her inne. Er det snakk om eksponering av barna, kommer det masse bilder og videoklipp av dem på insta. Snakker vi om cameltoe, så legger hun ut mange stories der hun drar thigsten langt oppi glufsa. Er alkohol nevnt, kommer det en drøss med innlegg med vinglass og at dem skal kose seg med vin...

Det har man visst lenge, mange av de som blir diskutert her har brukere på KG. Argumentasjonen om at ingen verken leser eller bryr seg om hva som står på KG er ønsketekning fra deres side. Man skulle ønske at det kunne vært flere engasjerte journalister, og plattformer man kunne diskutert dette på, men slik er det ikke i Norge.

Sitatet er ryddet for spekulasjoner.

Endret av Lin11
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Supertilbud på bloggen. Kun 6000 kr for én natt  på hotell for et kjærestepar, inkludert middag da vel og merke 👀

Det er sånn halve feriebudsjettet til mange familier. På én natt.

Skrevet
28 minutter siden, WhisperingWind skrev:

Supertilbud på bloggen. Kun 6000 kr for én natt  på hotell for et kjærestepar, inkludert middag da vel og merke 👀

Det hotellet forbinder jeg med Caroline Berg-Eriksen som velter seg i luksus mens hun kikker ut av vinduet og ned på de stakkars uteliggerne som fryser der ute og som ikke har det så bra som henne. Ååååå, hun er så takknemlig.
Tror det er det mest usmakelige blogginnlegget hun har skrevet noen gang. Men det gir et godt bilde av at hennes tankegang ikke er som hos de fleste andre. Skryting av seg selv var helt malplassert i den sammenhengen men hun ser det bare ikke. 
Så det hotellet, nei takk. Kommer aldri til å sette mine bein der. 

• Liker 41
Gjest tranedatter
Skrevet
1 time siden, Lopploella skrev:

Mor står og skriker på kjøkkenet i mikroshorts og bh hun skal på tur i, treåringen kommer og er med - ser i kamera, roper «god lørdag» og løfter «bloggerarmen». Trist å se små barn som allerede har vent seg til å leve livet sitt for åpent kamera, og spille den rollen om forventes. :( Mens de ikke aner konsekvensene, eller hvor mange som ser dem.

😯

Men det er klart, man gjør som man ser sine foreldre gjør- til en viss alder.

Når man er oppvokst med utallige photoshoot både hjemme, på ferie, på sykkeltur, i begravelse, så tror man det er normalen. Til omgangskretsen utvides, man får tenåringsøyner og skal skape seg sin egen identitet. 

Utfra inntrykket på sosiale medier, så virker det som det ikke finns så mange valg i hvordan man som jente skal være.  Det er rosa, langt fint hår er "hair goals" i en alder av 4-6 år. Det er bloggerarm, mat er premie for å være flink (en av siste insta storys).

Det å følge en kjønnsnorm er ikke unormalt, fortsatt. Dessverre i mine øyne. Men i samfunnet skjer det en forandring. Både store firmaer legger mer og mer vekt på mangfold, glede over en frisk kropp, enn den rådende utseende normen. (Nike, Change, Dove, etc)

En artikel av mange, google selv for mer. 

https://www.sv.uio.no/psi/forskning/aktuelt/aktuelle-saker/2011/kroppsbilde.html

Skrevet
På 29.5.2020 den 23.54, Inocybe skrev:

Det har du selvfølgelig rett i. Jeg brukte det som en lettvint måte å få fram et poeng på. Beklager hvis jeg tråkket over :smilyblomst:

♥️

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, WhisperingWind skrev:

Det viser kun at CBE ikke har forståelser for hvilken økonomisk situasjon folk befinner seg i disse tider. At hun har råd til det er en ting, men tipse andre om det er idiotisk. 6tusen kan man bruker på noe mer nyttige ting enn ÈN natt på et simpelt hotell. Maten kan man  fint lage hjemme så man i det minste får mest mulig ut av pengene. I mine øyner så er det ikke luksus å sløse med så mye penger for èn natt. 

• Liker 13
Skrevet
32 minutter siden, tranedatter skrev:

😯

Når man er oppvokst med utallige photoshoot både hjemme, på ferie, på sykkeltur, i begravelse, så tror man det er normalen. Til omgangskretsen utvides, man får tenåringsøyner og skal skape seg sin egen identitet. 

Utfra inntrykket på sosiale medier, så virker det som det ikke finns så mange valg i hvordan man som jente skal være.  Det er rosa, langt fint hår er "hair goals" i en alder av 4-6 år. Det er bloggerarm, mat er premie for å være flink (en av siste insta storys).

Det å følge en kjønnsnorm er ikke unormalt, fortsatt. Dessverre i mine øyne. Men i samfunnet skjer det en forandring. Både store firmaer legger mer og mer vekt på mangfold, glede over en frisk kropp, enn den rådende utseende normen. (Nike, Change, Dove, etc)

https://www.sv.uio.no/psi/forskning/aktuelt/aktuelle-saker/2011/kroppsbilde.html

Prøver å komme inn på Carolinebergeriksen download Instagram , men det bare stopper opp,,er det noen her som vet hvorfor? Har spurt i kommentarfeltet, men fikk ikke noen forklaring,,

Skrevet
4 minutter siden, Jua skrev:

Prøver å komme inn på Carolinebergeriksen download Instagram , men det bare stopper opp,,er det noen her som vet hvorfor? Har spurt i kommentarfeltet, men fikk ikke noen forklaring,,

Hva mener du nå?

Om du ikke er blitt blokkert så skal du ha full tilgang til insta hennes sånn som oss andre.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Hva mener du nå?

Om du ikke er blitt blokkert så skal du ha full tilgang til insta hennes sånn som oss andre.

Ja veldig rart, ingen grunn til at jeg skulle ha blitt blokkert, da jeg ikke er noe særlig aktiv med kommentarer,,,

Gjest tranedatter
Skrevet

Ja veldig rart, ingen grunn til at jeg skulle ha blitt blokkert, da jeg ikke er noe særlig aktiv med kommentarer,,,

Jeg var heller ikke aktiv. ;) Men la en skeptisk kommentar hos de som de hadde skosamarbeid med - vipps jeg var ute! 

Skrevet

Kommer inn på «vanlig «Instagram, men IKKE på hennes Instagram download,,

Skrevet
7 minutter siden, Jua skrev:

2 minutter siden, tranedatter skrev:

Jeg var heller ikke aktiv. ;) Men la en skeptisk kommentar hos de som de hadde skosamarbeid med - vipps jeg var ute! 

1 minutt siden, Jua skrev:

Kommer inn på «vanlig «Instagram, men IKKE på hennes Instagram download,,

Dere er blitt blokkert av henne. That's it. Hun blokkere over lav sko. Det er noe vi alle vet om.

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor har CBE en sykelige trang til å vise frem glufsa hele tiden? Skjult reklame for dåsespray? At den er perfekt, ja mer perfekt enn alle andres? Har hun en eldre fanskare i italia og eneste gleden de har i karantene er å se på CBS live footage av cameltoe hele dagen? Kanskje en kombinasjon av alle tre? Burde hun isåfall sette #reklame foran?

• Liker 14
Gjest Lin11
Skrevet
1 time siden, tranedatter skrev:

😯

Så sant! At man som foreldre blander barn inn i denne kroppsfikserte, overfladiske og miljøskadelige bransjen og at det er som en del av deres image og historiefortelling på ulike reklamekanaler, det er lavmål og viser hvor lav verdi CBE har innenfor bransjen. i tillegg viser det at bedriftseierne har sett seg sveiseblinde på hva en «normal» jobb eller liv er, og velger altså å bruke barna for å opprettholde noe som ikke nødvendigvis er liv laga. Tenker at det står respekt av Pilotfrue som velger å hoppe av, fremfor å selge ut barnet ytterligere. At hun og Leder av Treasures AS er nesten på samme alder er ikke til å tro. 

Skrevet
2 timer siden, MaleficentAurora skrev:

Det viser kun at CBE ikke har forståelser for hvilken økonomisk situasjon folk befinner seg i disse tider. At hun har råd til det er en ting, men tipse andre om det er idiotisk. 6tusen kan man bruker på noe mer nyttige ting enn ÈN natt på et simpelt hotell. Maten kan man  fint lage hjemme så man i det minste får mest mulig ut av pengene. I mine øyner så er det ikke luksus å sløse med så mye penger for èn natt. 

Hotel Continental og deres underleverandører er arbeidsplassen til ganske mange mennesker, som nå er redde for å miste jobben sin. Så jeg synes ikke du skal ta det så tungt at de som kan tar en natt + middag for to på hotell, og tipser andre om muligheten

• Liker 9
Skrevet
22 minutter siden, Shopgirl2014 skrev:

Hotel Continental og deres underleverandører er arbeidsplassen til ganske mange mennesker, som nå er redde for å miste jobben sin. Så jeg synes ikke du skal ta det så tungt at de som kan tar en natt + middag for to på hotell, og tipser andre om muligheten

Jeg tar det overhodet ikke det med tungt, så der feilet du😅  

• Liker 11
Skrevet
13 minutter siden, pøbelsara skrev:

Synd at de velger å bruke Influencerreklame. 
og interessant at cbe får betalt for å reklamere for dem nå, de pleier jo å gjøre det gratis. De har jo levert en hel masse gratisreklame når de har bodd i de dyreste svitene på hotellet tidligere. 

Det var igrunnen underlig ja - hvorfor begynner CBE plutselig å ta seg betalt for hotellreklamen akkurat nå, når hotellene sliter for å overleve? 

• Liker 45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...