Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, miamiamia skrev:

Jeg spurte pent om hun kunne slutte å bruke filter på instaatories... blir spent å se hvor lenge det tar før jeg blir blokka.

Det har du vel ingen grunn til å be om? Kritikken bli så smålig i blant. 

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo helt pinlig hvor like CBE og CP er om dagen! Regner med det er CBE som er inspirert av CP, eller er de like uoriginale og «hermer» etter andre bloggere? 

• Liker 6
Skrevet

LKE burde virkelig være frontfigur for Netfit! Det må jeg si. Var artig å se storyen hans på insta. Veldig jordnært og ekte engasjement, og dette fremsto jo som en oppriktig interesse!

• Liker 25
Gjest Lin11
Skrevet (endret)
16 minutter siden, Klementine skrev:

LKE burde virkelig være frontfigur for Netfit! Det må jeg si. Var artig å se storyen hans på insta. Veldig jordnært og ekte engasjement, og dette fremsto jo som en oppriktig interesse!

Jeg er 100 prosent enig! Det er han som er atleten og sportsutøveren av de to. Men det drar vel ikke mannlige kikkere publikum?

Endret av Lin11
Skrevet
6 timer siden, Lin11 skrev:

Jeg er 100 prosent enig! Det er han som er atleten og sportsutøveren av de to. Men det drar vel ikke mannlige kikkere publikum?

Ei heller jenter /damer som vil bedrive hopp og sprett trening for å bli som cbe 

• Liker 3
Skrevet
8 timer siden, Klementine skrev:

Jepp, og 100% umerka reklame! 😣 Jeg har hørt med bloggpatruljen, som er enig i at poster med Netfit skal merkes med reklame, selv fra ham. De har åpna en mappe. 

Cue merking in 3..2..1 🤣

• Liker 16
Skrevet

Det er faktisk mye morsommere å følge LKE på insta enn fruen hans 

Ikke synes jeg at det var uthenging av håndverkere heller; det er innmari irriterende med håndverkere som bare kommer og går og som ikke holder avtaler om tidspunkt. Etter totalrenovering  av et bad her hjemme så gikk jeg rundt med kronisk høyt blodtrykk over håndverkere som ikke dukket opp når de skulle. Badet ble forsinket med flere måneder pga treghet av firmaet vi brukte. 

• Liker 8
Skrevet (endret)
2 timer siden, MiniMjau skrev:

Ei heller jenter /damer som vil bedrive hopp og sprett trening for å bli som cbe 

Tipper det er mange som vil bedrive slik trening hvis de kan se ut som CBE. Hun ser fantastisk ut, og når hun attpåtil har født 2 barn og har en så flott kropp som det hun har, blir nok mange inspirert. Så er hun er klart bevis på at trening gir både positiv energi og godt humør. Det kan jo bl.a inspirere endel her inne tenker jeg. Se positivt på livet! 

Endret av Lin10
  • Liker 2
Gjest tranedatter
Skrevet
6 minutter siden, Lin10 skrev:

Tipper det er mange som vil bedrive slik trening hvis de kan se ut som CBE. Hun ser fantastisk ut, og når hun attpåtil har født 2 barn og har en så flott kropp som det hun har, blir nok mange inspirert. Så er hun er klart bevis på at trening gir både positiv energi og godt humør. Det kan jo bl.a inspirere endel her inne tenker jeg. Se positivt på livet! 

Hun har da en helt normal kropp? Du får det til å høres som om 99% av alle som føder blir tjukke slasker etter fødsel!.

Og cbe SER jo ikke et dugg glad ut på de filmene/bildene (ser egentlig sjeldent genuint glad og lykkelig ut, men det er en annen debatt). Null utstråling fremfor kamera, null sportsglede, null glede over en frisk kropp. Øvelsene filmes aldri i sin helhet, det kopieres tidligere filminger inn i nye "program".

Latskap!

En av få ganger cbe virkelig så ut til å kose seg var under teaterøvelsen. Da så hun engasjert ut på riktig!

Skrevet
10 minutter siden, tranedatter skrev:

Hun har da en helt normal kropp? Du får det til å høres som om 99% av alle som føder blir tjukke slasker etter fødsel!.

Og cbe SER jo ikke et dugg glad ut på de filmene/bildene (ser egentlig sjeldent genuint glad og lykkelig ut, men det er en annen debatt). Null utstråling fremfor kamera, null sportsglede, null glede over en frisk kropp. Øvelsene filmes aldri i sin helhet, det kopieres tidligere filminger inn i nye "program".

Latskap!

En av få ganger cbe virkelig så ut til å kose seg var under teaterøvelsen. Da så hun engasjert ut på riktig!

Enig med deg! Man blir ikke ett lass bare fordi man har født barn. Og Caroline var jo tynn og fit før hun ble gravid. 

• Liker 10
Gjest Lin11
Skrevet (endret)
1 time siden, Lin10 skrev:

Det er hundre tusenvis av slike kropper eller bedre på IG, som viser øvelser gratis. I tillegg får man med treningsglede og øvelser som vises riktig. Dessuten er de redigerings  og poseringsfrie også. Det tar bort fokus på det som er viktig når det er kroppen og ikke øvelsene som er fokus. 

Endret av Lin11
Skrevet

Den instastoryen til LKE der han filmer CBE viser en helt normal 2-barnsmor, men viser også hvor usikker hun er på seg selv. Bare trist at bak all den postingen av kropp på Insta, ligger en enorm usikkerhet. Dette er hun ikke alene om, og er en av fallgruvene ved å bruke for mye posering, redigering og filtere. Det er ikke bra for psyken på sikt når virkeligheten ikke samsvarer med det en fremstiller på sosiale medier, og ødelegger selvfølelsen til de fleste selv om de ikke er klar over det selv.

https://streamable.com/syvk2u

• Liker 27
Gjest tranedatter
Skrevet
11 minutter siden, Louiah skrev:

Den instastoryen til LKE der han filmer CBE viser en helt normal 2-barnsmor, men viser også hvor usikker hun er på seg selv. Bare trist at bak all den postingen av kropp på Insta, ligger en enorm usikkerhet. Dette er hun ikke alene om, og er en av fallgruvene ved å bruke for mye posering, redigering og filtere. Det er ikke bra for psyken på sikt når virkeligheten ikke samsvarer med det en fremstiller på sosiale medier, og ødelegger selvfølelsen til de fleste selv om de ikke er klar over det selv.

😳

Til å frivillig lagt ut bilder omtrent daglig i over 10 år av seg selv i undertøy, reagerer hun veldig merkelig! Hun har vist rumpa, tatt bilder av seg selv naken (med hatt framfor pupper og tiss), lagt ut bilder av seg selv på do osv.

Men reagerer i denne snutten som om hun knapt har sett et kamera! Forstår nå hvorfor hun ser så ubekvem ut på mange bilder, hun ER ubekvem! Handen flyger opp for å fikse håret og gjemmer seg bak bilen! Hadde vært mer naturlig om hun gjorde det naken på badet.... 

Gjest Lin11
Skrevet
17 minutter siden, Louiah skrev:

Det der er bare trist. 

Skrevet
2 timer siden, Lin10 skrev:

Veldig trist at du har så mye fokus på kroppen. Hun ser flott ut, men d gjør alle mennesker. Og, jeg kan aldri hige etter å "få hennes kropp". Jeg er bygget helt anderledes, og jeg liker å trene styrke i overkroppen, noe ikke hun gjør. 

Slike kommentarer er med å bidrar til kroppspress, da du presenterer det slik at hvem som helst kan se ut som det CBE gjør på bildene sine bare de trener slik som hun. Igjen, alle er forskjellige, både måten man bygger muskler på, og kroppsbygning generelt. 

• Liker 44
Skrevet
1 time siden, tranedatter skrev:

😳

Til å frivillig lagt ut bilder omtrent daglig i over 10 år av seg selv i undertøy, reagerer hun veldig merkelig! Hun har vist rumpa, tatt bilder av seg selv naken (med hatt framfor pupper og tiss), lagt ut bilder av seg selv på do osv.

Men reagerer i denne snutten som om hun knapt har sett et kamera! Forstår nå hvorfor hun ser så ubekvem ut på mange bilder, hun ER ubekvem! Handen flyger opp for å fikse håret og gjemmer seg bak bilen! Hadde vært mer naturlig om hun gjorde det naken på badet.... 

Tror ikke hun er ubekvem for hårfrisyren, hun viser seg da tidvis bustete på håret? På Instastory, så drar hun håret i ett sett foran det ene øyet, som for å få fokuset bort fra det. Det tas sjelden stillbilder rett forfra, bare fra ene siden av ansiktet.

• Liker 9
Gjest Lavande
Skrevet (endret)

Når CBE blir filmet uten å vite om det, så sier hun "nei du, ikke nå", jf. (klipp fra LKE sin instastory 03.06.20 som dokumenterer det) :   https://www.youtube.com/watch?v=LxLy8k8zkwo&feature=youtu.be

Når hun selv ikke liker å bli filmet uten å være klar over det, hvorfor er det da greit for dem å filme barna/dele informasjon om dem? Jeg forstår det ikke.

Viser til Stopp Sharenting | ˈʃeərəntɪŋ | - Voksne som ubetenksomt deler bilder og informasjon av barn på nett.

Endret av Lavande
Skrevet
3 timer siden, Lin10 skrev:

Du har et svært stort fokus på kropp?

Figuren til bloggeren cbe kommer i hovedsak pga kosthold og ikke trening. Hun trener for å forbrenne kalorier, det er sant, men skal man være så slank og med kronisk innovermage så unner man seg ikke mange matbitene gjennom dagen. 

Ditt inntrykk av en positiv og glad dame stemmer ikke med min oppfatning. Hun fremstår svært lite impulsiv og genuin på plattformene sine, men på de glimtene man fikk fra teateret såg vi en helt annen person. Men det er ikke den siden hun ønsker å vise på some, så da må hun nesten tåle tilbakemeldinger på det man får via plattformene hennes. 

• Liker 35
Skrevet
3 timer siden, Lin10 skrev:

Jeg skjønner du mener kroppen, men det er så fint å se på videoer som LK legger ut. Han er ikke like ivrig på å bruke filter, og da kan man lett se CBE har urenheter i ansiktet som veldig mange andre. Huden er ikke i nærheten engang av å ligne på bildene på bloggen. Der er huden så smooth, at den nesten er gjennomsiktig hvis den redigeres mer. 

• Liker 23
Gjest Lin11
Skrevet
8 minutter siden, Lavande skrev:

Dumt det ikke er med lyd, for når CBE merker at LKE filmer sier hun "nei du, ikke nå".  (Lagt til, her er deler av videoen med lyd: https://www.youtube.com/watch?v=LxLy8k8zkwo&feature=youtu.beNår hun selv ikke liker å bli filmet uten å være klar over det, hvorfor er det da greit for dem å filme barna/dele informasjon om dem? Jeg forstår det ikke.

Viser til Stopp Sharenting | ˈʃeərəntɪŋ | - Voksne som ubetenksomt deler bilder og informasjon av barn på nett.

💯👏

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...