Gulveterlava Skrevet 23. mai 2020 #21861 Skrevet 23. mai 2020 (endret) Fjernet innlegg - svarte med sitering i stedet. Endret 23. mai 2020 av Gulveterlava
Gulveterlava Skrevet 23. mai 2020 #21862 Skrevet 23. mai 2020 11 minutter siden, Kollontaj skrev: Nei, de er der fortsatt. Bildene er fjernet fra det rosa twinky undertøysettet... skulle spesifisert det, endrer derfor opprinnelig innlegg over. 5
MaleficentAurora Skrevet 23. mai 2020 #21863 Skrevet 23. mai 2020 (endret) 3 minutter siden, Gulveterlava skrev: Bildene er fjernet fra det rosa twinky undertøysettet... skulle spesifisert det, endrer derfor opprinnelig innlegg over. Det stemmer det du sier. Godt mulig de har mottatt før mange klage etc. Når de går så langt å fjerne en model som har en gjennomsnittlig kropp som mange har, så taes det seg ikke bra ut før CBE til syvende å sist. Det er nesten som at jeg håper at noen skal ta henne på det. Før bildet av henne er ikke realistisk til virkeligheten. https://mymuse.no/dusty-pink-caroline-twinky-lingerie-set Endret 23. mai 2020 av MaleficentAurora Tilføyelser 27
Chrisssi Skrevet 23. mai 2020 #21864 Skrevet 23. mai 2020 Billige plastundertøy produsert i Kina, hva blir det neste 😆. Hadde ikke orket å ha det på meg en gang. Ikke mye delikat 30
Surikatt Skrevet 23. mai 2020 #21865 Skrevet 23. mai 2020 39 minutter siden, Gulveterlava skrev: Bildene er fjernet fra det rosa twinky undertøysettet... skulle spesifisert det, endrer derfor opprinnelig innlegg over. Tror de at det hjelper på salget? 7
Stupedrama Skrevet 23. mai 2020 #21866 Skrevet 23. mai 2020 carolinebergeriksen.no har satt navnet sitt på denne kolleksjonen, men velger gjentatte ganger å ikke svare på hvor klærne er produsert. Spørsmålet blir publisert i kommentarfeltet, men blir ignorert. Slik jeg leser det er det heller ikke gode svar på hvorfor polyester er brukt annet enn at det er «vanlig», dersom hun hadde hatt en faktisk finger med i spillet i designprosessen her må jo valg av materiale være fundert på annet enn at det er vanlig. Hva betyr det da egentlig at dette er hennes kolleksjon? 33
Rev. Revenge Skrevet 23. mai 2020 #21867 Skrevet 23. mai 2020 10 minutter siden, Stupedrama skrev: carolinebergeriksen.no har satt navnet sitt på denne kolleksjonen, men velger gjentatte ganger å ikke svare på hvor klærne er produsert. Spørsmålet blir publisert i kommentarfeltet, men blir ignorert. Slik jeg leser det er det heller ikke gode svar på hvorfor polyester er brukt annet enn at det er «vanlig», dersom hun hadde hatt en faktisk finger med i spillet i designprosessen her må jo valg av materiale være fundert på annet enn at det er vanlig. Hva betyr det da egentlig at dette er hennes kolleksjon? Jeg tror du egentlig svarte selv allerede i den første setningen din før kommaet. 17
Stupedrama Skrevet 23. mai 2020 #21868 Skrevet 23. mai 2020 5 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev: Jeg tror du egentlig svarte selv allerede i den første setningen din før kommaet. Ja, du har nok rett! 4
Dolce Skrevet 23. mai 2020 #21869 Skrevet 23. mai 2020 For en "designer" er det merkelig å være så uvitende om kolleksjonen man presenterer. CBE: Polyester er helt vanlig i nesten alle klær, og også vanlig i sengetøy. Javel? Jeg visste svaret på forhånd, men siden det er helg og ruskevær tok jeg meg tid til sjekke både sengetøyet og klesskapet. Fant 0 polyester i sengetøyet vårt: 14 doble sengetøy pluss 4-5 enkle gjestesengetøy. Alt er i bomull. I klesskapet var fasiten denne: Badetøyet til både gubben og undertegnede inneholder polyester. Fant det også i noen koseplagg/sportstøy/turtøy (fleece-aktige). Bortsett fra det: Ingen polyester (mer enn max 5%) i mitt klesskap. Og jeg har veldig mye klær - mye mer enn de fleste jeg vet om. Undertøyskuffen viste litt polyester i noen billig-bh'er. Hadde ikke orket tanken på en eneste polyestertruse. Det hadde vært direkte ekkelt. Sånt gikk vi ikke engang med på 70-tallet; tiåret der vi nærmest vasset i akryl-klær. 46
Gjest ane_luise87 Skrevet 23. mai 2020 #21870 Skrevet 23. mai 2020 Litt uten for tema, men ser CBE skriver i kommentarfeltet under 17. mai at hun har sydd ut bryststykket på bunaden. Lurer på hvorfor 🤔
gjest:) Skrevet 23. mai 2020 #21871 Skrevet 23. mai 2020 (endret) On 5/21/2020 at 9:50 PM, Hollie said: Sengetøy i polyester? Virkelig? Det trodde jeg faktisk ikke fantes. Må jo bli grusomt klamt og ekkelt. Vi har noen gamle laken som er en blanding av polyester og bomull (arvet etter svigermor, ikke noe jeg frivillig ville tatt i hus). Men altså, det brukes mye polyester i dag også. Sjekk f.eks kosedyr, gardiner, madrasstrekk/madrassbeskytter, stretchjeans, møbelstoffer, gulvtepper, sokker mm. i huset ditt. Man må være ganske bevisst forbruker.om man skal klare å unngå polyester. Og selv da er det lett å gjøre en glipp. Endret 23. mai 2020 av gjest:) 2
123Frustrert Skrevet 23. mai 2020 #21872 Skrevet 23. mai 2020 Akkurat nå, gjest:) skrev: Vi har noen gamle laken som er en blanding av polyester og bomull (arvet etter svigermor, ikke noe jeg frivillig ville tatt i hus). Men altså, det brukes mye polyester i dag også. Sjekk f.eks gardiner, madrasstrekk/madrassbeskytter, stretchjeans, møbelstoffer, gulvtepper mm. i huset ditt. Man må være ganske bevisst forbruker.om man skal klare å unngå polyester. Det brukes mye polyester, i billige klær. Det brukes veldig lite polyester i sengetøy som cbe selv sier. 16
Klemen10na Skrevet 23. mai 2020 #21873 Skrevet 23. mai 2020 6 minutter siden, ane_luise87 said: Litt uten for tema, men ser CBE skriver i kommentarfeltet under 17. mai at hun har sydd ut bryststykket på bunaden. Lurer på hvorfor 🤔 Lite trolig at den ble sydd ut for en graviditet, så alle skjønner jo hvorfor. 19
prudens Skrevet 23. mai 2020 #21874 Skrevet 23. mai 2020 (endret) 5 minutter siden, 123Frustrert skrev: Det brukes mye polyester, i billige klær. Det brukes veldig lite polyester i sengetøy som cbe selv sier. Ikke bare i billige klær , men jevnt over mye. https://www.mytheresa.com/eu_en/valentino-pleated-jersey-midi-skirt-1511593.html?catref=category&fbclid=IwAR0lRjTKgHYZSAHU5xvXWScmCvjA7nxMDACiBAn7uZMhTbNS3Cw5vkyxrNM Endret 23. mai 2020 av prudens 4
Dolce Skrevet 23. mai 2020 #21875 Skrevet 23. mai 2020 6 minutter siden, prudens skrev: Ikke bare i billige klær , men jevnt over mye. https://www.mytheresa.com/eu_en/valentino-pleated-jersey-midi-skirt-1511593.html?catref=category&fbclid=IwAR0lRjTKgHYZSAHU5xvXWScmCvjA7nxMDACiBAn7uZMhTbNS3Cw5vkyxrNM Hehe, ser ikke for meg at dette er plaggene de "høyt utdannede" norske kvinnene (målgruppa til CBE) kjøper mest av. 10
prudens Skrevet 23. mai 2020 #21876 Skrevet 23. mai 2020 1 minutt siden, Dolce skrev: Hehe, ser ikke for meg at dette er plaggene de "høyt utdannede" norske kvinnene (målgruppa til CBE) kjøper mest av. He he hvem vet? Poenget er at man har brukt 10 sider ?på å poengtere at dette er simpelt og brukes i billige klær, da det jevnt over brukes mye av det. 6
Dolce Skrevet 23. mai 2020 #21877 Skrevet 23. mai 2020 3 minutter siden, prudens skrev: He he hvem vet? Poenget er at man har brukt 10 sider ?på å poengtere at dette er simpelt og brukes i billige klær, da det jevnt over brukes mye av det. Det selges ikke polyestertruser i billig-butikkene i Norge. Tok meg en tur innom Lindex, Cubus, H&M, Kappahl. Fant ikke noen truser der av 100% plast/polyester. Mulig jeg ikke lette godt nok.... ? 25
Halle-Palle Skrevet 23. mai 2020 #21878 Skrevet 23. mai 2020 6 minutter siden, prudens skrev: He he hvem vet? Poenget er at man har brukt 10 sider ?på å poengtere at dette er simpelt og brukes i billige klær, da det jevnt over brukes mye av det. Jeg har ikke gått inn på linjene, men er det brukt av 100 % polyester i de klærne? Det brukes ofte syntetiske stoff i blanding med ekte ull, silke og bomull, både for passform og holdbarhet. 5
prudens Skrevet 23. mai 2020 #21879 Skrevet 23. mai 2020 1 minutt siden, Dolce skrev: Det selges ikke polyestertruser i billig-butikkene i Norge. Tok meg en tur innom Lindex, Cubus, H&M, Kappahl. Fant ikke noen truser der av 100% plast/polyester. Mulig jeg ikke lette godt nok.... ? Det er mulig.. Har faktisk kjøpt den grønne pysjen bukse og topp.. Syntes det var behagelig og lett stoff, ikke klamt i det hele tatt.. mykt og sitter fint på. 4
prudens Skrevet 23. mai 2020 #21880 Skrevet 23. mai 2020 3 minutter siden, Halle-Palle skrev: Jeg har ikke gått inn på linjene, men er det brukt av 100 % polyester i de klærne? Det brukes ofte syntetiske stoff i blanding med ekte ull, silke og bomull, både for passform og holdbarhet. material: 100% polyester care instructions: dry clean 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå