Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
12 timer siden, Hollie skrev:
6 minutter siden, Klaraku78 skrev:

Her sier LK i en story at han har kjøpt nye sko til CBE, og lurer på hvorfor hun ikke har prøvd de engang. 

https://storiesig.com/stories/larskristianeriksen

Men dagen etter sier CBE at hun har kjøpt seg nye sko, og hun gleder seg til å prøve de. Hvorfor ikke bare si at hun har fått de?...

https://storiesig.com/stories/carolinebergeriksenno

Fordi hun (og han) lyver alt etter hva som passer. De har ikke sluttet med det før, og kommer til å fortsette så lenge de «ikke blir tatt». 

• Liker 17
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager surret i siteringer 

• Liker 1
Skrevet

Skal alle disse bloggeren ha samarbeid samtidig med Mymuse? SE har vel akkurat hatt. CBE og Lene Orvik skal ha samtidig? Foreløpig ser det ut som Lene Orvik sin er mer anvendelig enn CBE med tanke på årstiden. Mener det er noen andre bloggere som har samarbeid også? De kan jo ikke føle seg så spesielle når dette merket har samarbeid med alle og enhver? Klærne CBE promoterer ser jo vilt billige og Harry ut. 

• Liker 37
Skrevet
38 minutter siden, Pås skrev:

Bare tanken på polyester rett mot kroppen får meg til å grøsse, er det virkelig noen som bruker det?? Og at hun skriver i kommentarfeltet at det er vanlig med polyester i sengetøy? Det har jeg faktisk aldri sett...

Nei, dette var jalla-undertøy av verste sort!

Min teori er at hun tror at sateng er et annet ord for polyester. Satengsengetøy er jo ikke uvanlig, men da er det jo i de aller fleste tilfeller snakk om bomullssateng, ikke polyester. Selv ikke det billigste sengesettet til Ikea er i ren polyester, men en blanding av bomull og polyester.

Denne artikkelen gir en grei oversikt over egenskapene til forskjellige materialer og vevemetoder. Jeg bet meg merke i dette:

Sitat

Enten du er tilhenger av klassisk bomull, skinnende silke eller grovere lin - naturlige materialer føles mer behagelig mot kroppen, og oppleves ikke som like klamt eller tett som sengetøy i kunststoff har en tendens til.

Dette er spesielt viktig om du svetter mye om natten, fordi svettelukt utvikles best i kunststoff.

Det er jo like relevant for nattøy som for sengetøy.

• Liker 31
Skrevet (endret)

.

Endret av Revenge o'Cavatina
Glemte sitering
  • Liker 1
Skrevet

Er klærne små i størrelsen siden du har s på deg? Hva vil xs tilsvare da, 32-34?

CAROLINE BERG ERIKSEN

4 TIMERSIDEN

SVAR

Jeg har xs 🙂

https://www.carolinebergeriksen.no/2020/05/19/caroline-berg-eriksen-x-muse-er-lansert/#comments

Det var kanskje ikke helt svar på spørsmålet? 

Ser hun ikke svarer på produksjonsland, men publiserer noen polyester-kritiske kommentarer uten å svare på disse. Jeg synes det er bra at hun faktisk publiserer dem, for det ser ikke ut til at hun har satt seg helt inn i hva slags stoff polyester egentlig er. Hvis hun allerede har fått lønn for denne jobben, spiller det kanskje ikke så stor rolle om kunder skygger unna. 

• Liker 39
Skrevet (endret)

Tok meg en liten shopping runde i dag og da overhørte jeg to mødre med sine ungdomms døtre diskuterer hvor håpløst CBE er blitt. Døtrene hadde hvis gledet seg til CBE's kolleksjon og ble veldig skuffet når de fikk se hva som ble gitt ut. Mødrene var ikke særlig imponert hvordan CBE hadde reklamert for seg når mymouse hadde gjort det på en annen  måte. Jeg smilte litt førr meg selv etter å hørt alt sammen. Så jeg brukte pengene i dag med god samvittighet og priset meg over at de ikke gikk til CBE. Nei jeg har ikke til vane før å lytte til andres samtaler, men denne gangen så klarte jeg ikke la vær. 

Endret av MaleficentAurora
Rettelse på skrivefeil
  • Liker 21
Skrevet
25 minutter siden, MiniMjau skrev:

Instastory: Et barn som roper på mor blir avvist, fordi mor skal le og filme at LK har gjort noe så "hindises ufattelig koko" som å ta på seg et pannebånd for å holde håret unna når han løper. 

Han er jo helt gæren! Pannebånd, da, gitt. 😏 

• Liker 23
Skrevet
8 timer siden, Maydis8 skrev:

Skal alle disse bloggeren ha samarbeid samtidig med Mymuse? SE har vel akkurat hatt. CBE og Lene Orvik skal ha samtidig? Foreløpig ser det ut som Lene Orvik sin er mer anvendelig enn CBE med tanke på årstiden. Mener det er noen andre bloggere som har samarbeid også? De kan jo ikke føle seg så spesielle når dette merket har samarbeid med alle og enhver? Klærne CBE promoterer ser jo vilt billige og Harry ut. 

Linni meister har også gitt ut kolleksjone med MyMuse

• Liker 7
Gjest Era Vulgaris
Skrevet
På 21.5.2020 den 15.39, MaleficentAurora skrev:

Her er nok et godt eksempel på hvordan Funkygine når ut til sine treningsglade følgere å motivere folk. 

Dagens vidoe har så langt fått 14,401 likes og 114,686 visning. Det er langt over mer hva CBE hat på sine Netfit vidoer. 

Det går knapt an å sammenlikne de to når det gjelder trening. Funky er jo gjennomtrent og kan faktisk det her. CBE gjør noen hjelpeløse øvelser mens hun passer på å se delikat og lekker ut. Det blir omtrent som om jeg skulle prøve å konkurrere med Olav Tufte, liksom...

Om CBE og LK tror de på noe som helst nivå skal kunne hevde seg innen trening, må de opp mange divisjoner. De er ikke i nærheten av verken Funky, treningsfrue, ingerindubai, Johannes Høsflot Klæbo eller fit focus, for å nevne noen. De fleste som ønsker å trene skikkelig, følger nok heller noen av de jeg nevnte, framfor netfit.

Skrevet

Jeg spurte henne på bloggen om det ikke var villedende å lage en undertøyskolleksjon med mymuse, når hun og LK flere ganger har uttalt at hun ikke bruker undertøy. Den kritikken ble verken publisert eller svart på. 

• Liker 28
Skrevet
11 minutter siden, Era Vulgaris skrev:

Det går knapt an å sammenlikne de to når det gjelder trening. Funky er jo gjennomtrent og kan faktisk det her. CBE gjør noen hjelpeløse øvelser mens hun passer på å se delikat og lekker ut. Det blir omtrent som om jeg skulle prøve å konkurrere med Olav Tufte, liksom...

Om CBE og LK tror de på noe som helst nivå skal kunne hevde seg innen trening, må de opp mange divisjoner. De er ikke i nærheten av verken Funky, treningsfrue, ingerindubai, Johannes Høsflot Klæbo eller fit focus, for å nevne noen. De fleste som ønsker å trene skikkelig, følger nok heller noen av de jeg nevnte, framfor netfit.

Jeg nevnte Funky før å vise til at man verken treng eller må være glamet opp til trening eller må ha bestemt type treningstøy. Funky er blitt brukt som et eksempel mange ganger her i tråden. Begge to er småbarnsforeldre og skal få dagene til og gå rundt. Denne ene klare det bedre enn den andre. Når det gjeld å lage enkle å korte trenings vidoer så topper Funky enda. CBE legger for mye i utseende og hvordan kropoen skal ses ut i diverse treningsøkter. Da er det godt å sikte seg mot Funky, treningsfrue og andre trenings influencere som er mer en av folket å som ikke lever i sin evige rosa bobla.

• Liker 20
Skrevet

Vil også vedlegge til noe annet og det er at når Funky reklamere eller annonsere noe så er fokuset 100% på produktet/ produktene og IKKE på henne. Men hos CBE så er det hun som skal være i FOKUSET og ikke produktet/produktene. Og listen er evig lang. Til syvende og siste så havner CBE&co på bunnen. Og det er jo fordi bedriften nekter å endre kurs eller forbedres seg på enkelte områder som burdes endres på.

• Liker 18
Skrevet

Folk er vel lei av selvdiggingen hennes. Hun har ingenting nytt å komme med. Bare, «åååååå, se på meg» året rundt. Ja, hver sin lyst. Synes hun er gørr kjedelig. 

• Liker 24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...