Isola2 Skrevet 20. mai 2020 #21721 Skrevet 20. mai 2020 18 minutter siden, Heisann1234 skrev: Kanskje de tenkte "det er det samme hvordan vi presenterer plaggene fordi folk er dumme nok til å kjøpe det rælet her så lenge vi samarbeider med CBE". Synes det er så amatøraktig 🤣 Polyesterfille i grusom farge til 500 kr...? 16
Populært innlegg SusieDerkins Skrevet 20. mai 2020 Forfatter Populært innlegg #21722 Skrevet 20. mai 2020 4 minutter siden, Bendie skrev: Denne synes jeg du bør slette. Ikke pent å bruke en ulykke med et barn, for å komme med stikk. for å komme med et stikk??for en merkelig tanke. Det er et eksempel på at slike ulykker skjer, for å vise at det ikke er hysteri å reagere på den manglende hjelmbruken. 54
prudens Skrevet 20. mai 2020 #21723 Skrevet 20. mai 2020 3 minutter siden, MissLucy skrev: for å komme med et stikk??for en merkelig tanke. Det er et eksempel på at slike ulykker skjer, for å vise at det ikke er hysteri å reagere på den manglende hjelmbruken. med respekt for barnet og familien dette gjelder, bør man la være. 11
Bendie Skrevet 20. mai 2020 #21724 Skrevet 20. mai 2020 2 minutter siden, MissLucy skrev: for å komme med et stikk??for en merkelig tanke. Det er et eksempel på at slike ulykker skjer, for å vise at det ikke er hysteri å reagere på den manglende hjelmbruken. Jeg mener den bør slettes. Hører ikke hjemme på et slikt forum. Om en ser på det som stikk eller ikke er uvesentlig. Det er alt jeg kommer til å si. 6
Gjest Kaffemonster Skrevet 20. mai 2020 #21726 Skrevet 20. mai 2020 Har ikke tenkt å sove i fruas undertøy. Foretrekker pyjamas med barnslige motiv på.
naivsuper Skrevet 20. mai 2020 #21727 Skrevet 20. mai 2020 (endret) Det står på MyMuse sine sider at de er en nettbutikk med ekslusivt undertøy for kvinner som foretrekker kvalitet... Det finnes ingen verdens ting ekslusivt med 100 % polyester, det er heller ikke kvalitet. Hvis man virkelig vil ha kvalitet kjøper man f.eks La Perla. Da får du håndlaget fransk blonde og silke. Det er kvalitet. Og da koster en bh 2000 kr eller mer. Endret 20. mai 2020 av naivsuper 35
Populært innlegg Villroses hage Skrevet 20. mai 2020 Populært innlegg #21728 Skrevet 20. mai 2020 25 minutter siden, Bendie said: Denne synes jeg du bør slette. Ikke pent å bruke en ulykke med et barn, for å komme med stikk. Oppfatter ikke referansen til denne ATV-ulykken som et stikk, men et høyst relevant eksempel på hvor farlig dette kjøretøyet er, og hvor utrolig raskt det kan gå veldig galt for hvem som helst. I tillegg en oppriktig frustrasjon over folk som lever av å påvirke andre, men som har en dårlig påvirkningskraft i det de stadig demonstrerer forakt for sikkerhetsregler, og virker å mangle respekt for sine barn. 52
Lana01 Skrevet 20. mai 2020 #21729 Skrevet 20. mai 2020 23 minutter siden, Villroses hage skrev: Oppfatter ikke referansen til denne ATV-ulykken som et stikk, men et høyst relevant eksempel på hvor farlig dette kjøretøyet er, og hvor utrolig raskt det kan gå veldig galt for hvem som helst. I tillegg en oppriktig frustrasjon over folk som lever av å påvirke andre, men som har en dårlig påvirkningskraft i det de stadig demonstrerer forakt for sikkerhetsregler, og virker å mangle respekt for sine barn. Allikevel er det usmakelig å bruke denne ulykken for å stadfeste et eksempel. Vi vet ingenting om omstendighetene rundt ulykken eller hva som har skjedd .Det er en tragisk ulykke , og man bør holde det utenfor diskusjonen her. Forøvrig har jeg rapportert det,så håper jeg det bli slettet 11
LilleSnupp Skrevet 20. mai 2020 #21730 Skrevet 20. mai 2020 23 timer siden, LilleSnupp skrev: Ser at modellene ikke benytter XS på bildene, men S og S/M (jf. info på mymuse.no). Ser på IGstory at cbe.no skriver at hun bruker XS på bildene (bortsett fra i det rosa settet), mens modellen bruker S. Så hvem kommer med uriktige opplysninger? mymuse.no som skriver at modellene bruker S og S/M eller cbe.no? #ventetpåden 27
Villroses hage Skrevet 20. mai 2020 #21731 Skrevet 20. mai 2020 4 minutter siden, Lana01 said: Allikevel er det usmakelig å bruke denne ulykken for å stadfeste et eksempel. Vi vet ingenting om omstendighetene rundt ulykken eller hva som har skjedd .Det er en tragisk ulykke , og man bør holde det utenfor diskusjonen her. Forøvrig har jeg rapportert det,så håper jeg det bli slettet Poenget er at det skjer svært, svært mange ulykker med ATV. Det er så utrolig unødvendig å ta slike sjanser. Spesielt unødvendig å "inspirere" andre til å gjøre det! Jeg ble selv både opprørt og forskrekket over kjøreturen som ble publisert av påvirkerbedriften Treasures AS. Da jeg leste om den nevnte ulykken, tenkte jeg øyeblikkelig på hva jeg hadde sett på instastory nylig. 27
SusieDerkins Skrevet 20. mai 2020 Forfatter #21732 Skrevet 20. mai 2020 (endret) 25 minutter siden, Lana01 skrev: Allikevel er det usmakelig å bruke denne ulykken for å stadfeste et eksempel. Vi vet ingenting om omstendighetene rundt ulykken eller hva som har skjedd .Det er en tragisk ulykke , og man bør holde det utenfor diskusjonen her. Forøvrig har jeg rapportert det,så håper jeg det bli slettet du har rapportert omtalen av en ulykke som er førstesidestoff i alle aviser? litt sært kanskje? Personlig synes jeg det er vesentlig mer usmakelig å kjøre ATV med unger uten hjelm. Endret 20. mai 2020 av MissLucy 46
prudens Skrevet 20. mai 2020 #21733 Skrevet 20. mai 2020 6 minutter siden, LilleSnupp skrev: Ser på IGstory at cbe.no skriver at hun bruker XS på bildene (bortsett fra i det rosa settet), mens modellen bruker S. Så hvem kommer med uriktige opplysninger? mymuse.no som skriver at modellene bruker S og S/M eller cbe.no? #ventetpåden Størrelsen som mymuse oppgir er vel str til modellen som er brukt på bildene, ikke CBE?
Keaton Skrevet 20. mai 2020 #21734 Skrevet 20. mai 2020 1 minutt siden, prudens skrev: Størrelsen som mymuse oppgir er vel str til modellen som er brukt på bildene, ikke CBE? Selvsagt. CBE bruker bare xs, uansett. 23
Populært innlegg SusieDerkins Skrevet 20. mai 2020 Forfatter Populært innlegg #21735 Skrevet 20. mai 2020 jeg snublet over en annonse for Jenny Skavlans loungewear. Snakker om klasseforskjell. Det er lekkert og flatterende i økologisk bomull og bærekraftig kapokfiber, og prisnivået er omtrent samme nivå. Mymuse faller fullstendig gjennom i sammenligning. 54
Kleenex Skrevet 20. mai 2020 #21736 Skrevet 20. mai 2020 12 timer siden, Inocybe skrev: På en av igstories’ene zoomes det inn på en av toppene. Hvis man kan litt om søm og stoff ser man lett det er brukt minimale ressurser på stoff og søm. Og designet ser jo alle er lite kledelig. Selv silikonbryster får inntrykk av å bli dratt ned på grunn av snittet på en del av BHene. Er det noe som helst som legitimerer prisen på plaggene? Made in China? 3
Populært innlegg Sølv_dugg Skrevet 20. mai 2020 Populært innlegg #21737 Skrevet 20. mai 2020 Kommentaren med tilhørende lenke var ikke ment som et stikk, i artikkelen er ingen fullt identifisert annet enn at det er et 4 år gammelt barn. Artikkelen er delt på samtlige nettaviser, jeg har ikke brutt personvern. Men, jeg delte den for å vise, kanskje spesielt de verste kritikerne her inne som hardnakket påstår at CBE har nok full kontroll i egen hage, hva som potensielt kan skje. Høyaktuelt da det famøse ATV innlegget ble delt for bare 3 dager siden. Når det er sagt så kan jeg slette lenken, men jeg står for alt annet jeg skrev. Jeg forstår hverken logikk eller tankegang bak å atter en gang vise at de gir fullstendig beng i alt som heter sikkerhet, også for sine egne barn. Redneckfakter. 56
Christiane_W Skrevet 20. mai 2020 #21738 Skrevet 20. mai 2020 (endret) Siden enkelte synes det er upassende at det linkes til ATV ulykken med fireåringen som eksempel på at det kan gå galt når man minst venter det linker jeg til et par artikler om den amerikanske svømmestjerna Amy Van Dyken Rouen som knakk ryggen da det gikk galt da hun kjørte en ATV på en parkeringsplass i 2014: https://eu.usatoday.com/story/sports/olympics/2014/06/09/amy-van-dyken-severs-spine-atv-accident/10246787/ https://web.archive.org/web/20140611233610/http://www.sfgate.com/sports/article/Olympic-star-Van-Dyken-severs-spine-in-accident-5539264.php Man vet aldri når det går galt og da er det greit å ta forbehold som gjør at man kommer best mulig ut av et worst-case-scenario, enten man er på sykkel, hesteryggen eller ATV er hjelm bra. Skal man ut på sjøen er flytevest tingen. Det er sunn fornuft og noe alle foreldre burde lære barna sine fra de er små. Endret 20. mai 2020 av Christiane_W 46
Gjest pop up bruker Skrevet 20. mai 2020 #21739 Skrevet 20. mai 2020 2 timer siden, loveli skrev: Ikke nok med at de har en forventning om at folk kjøper shiten uansett hvordan de fremstiller det, de er frekke nok til å ta 500(!!!) kroner for makkverket..... SE som har bikini for samme merke skrev på sin story at det koster så mye fordi det er fremstilt på en bra måte. Om det stemmer eller ikke ville vært interessant å vite. Hun har i hvert fall ikke lagt frem noe bevis på akkurat det.
Keaton Skrevet 20. mai 2020 #21740 Skrevet 20. mai 2020 Bra måte? Ser ingenting om produksjonsland på siden deres og polyester er vel noe av det billigste man kan lage klær av. 33
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå