Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fotografen er ikke LKE, så han får fritas denne gangen. 

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Kollontaj skrev:

Fotografen er ikke LKE, så han får fritas denne gangen. 

Forskjellen på uttrykket på farger og kvalitet på de ulike modellene forteller mye om mengden lys og skygge som benyttes når det redigeres i villa Kulås. Forskjellen er så stor at man faktisk kan bruke dette som dokumentasjon på forskjellen mellom framstilt virkelighet vs faktisk virkelighet.

• Liker 29
Gjest loveli
Skrevet
1 time siden, Undreguri skrev:

Polyestertruse ( kjøp canesten i samme slengen)....

Puster overhodet ikke, i hvertfall ikke på oss med normal flora...

Passer bra å pushe polyestertruser for en som også pusher intimspray mot lukt!

Skrevet (endret)

Fargene og kvaliteten ser helt annerledes (verre) ut på nettbutikken sine sider.  

Den rosa trusa så direkte vond ut. Det klør allerede.

Første jeg tenkte på var noe billig kinaræl du kan bestille på wish.

Endret av MiniMjau
  • Liker 31
Gjest loveli
Skrevet

Kolleksjonen er helt krise, hva ER det hun har "designet"??? Hvilket merke med respekt for seg selv selger noe sånt ræl så dyrt?

Åja, seff, et merke som bruker de verste bloggerne i reklamen sin...

Kan ikke skjønne at dette har blitt godkjent for salg av bedriftens eiere eller designavdeling... jaja, heldigvis frivillig å kjøpe driten...

Skrevet

Dette er ikke noe jeg hadde gått rundt med hjemme, engang. Ser ikke behagelig ut og helt feil materialbruk. Går hun rundt i huset med dette på seg? Eller var det bare et påskudd for å vise seg frem i en photoshoot så folk skal kommentere kroppen hennes. Det viktigste i livet. 

• Liker 30
Skrevet

Plaggene så jo kjempe fine ut på henne, og så rææælstygge på den andre modellen som også er ei flott dame for all del. Dette vil jo aldri selge. Uff jeg måtte le av de bildene.

• Liker 19
Skrevet
1 minutt siden, Hvem er dette? skrev:

Plaggene så jo kjempe fine ut på henne, og så rææælstygge på den andre modellen som også er ei flott dame for all del. Dette vil jo aldri selge. Uff jeg måtte le av de bildene.

Hvor finner dere bilde av den andre modellen? Prøvde å lete på nettsiden og IG til mymuse. 

Skrevet (endret)
1 minutt siden, Pippio skrev:

Hvor finner dere bilde av den andre modellen? Prøvde å lete på nettsiden og IG til mymuse. 

Du må bla Til høyre på bildene på mymuse siden 

Endret av Hvem er dette?
Presisering
  • Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Pippio skrev:

Takk. Dette var virkelig ille...stoffet, fasongen. Det verken ser pent ut eller har en funksjon. 

• Liker 13
Skrevet (endret)

Hun skriver man kan gå med dette ute, også. Magetopp til jeans. Er dette beregnet på voksne kvinner eller til Caroline Berg-Eriksen sitt overdrevne fokus på egen mage. 

Endret av Surikatt
  • Liker 35
Skrevet

Jeg blir klam og svett bare av å se CBE ha på seg den nattkjolen på siste instastory. Virkelig ikke kledelig, og kan ikke tenke meg noen kvinne kan se fin ut i den faktisk. 

• Liker 18
Skrevet
27 minutter siden, Hvem er dette? skrev:

Du må bla Til høyre på bildene på mymuse siden 

Skjønte ikke...på Instagram? 

• Liker 1
Skrevet (endret)

MyMuse.com fortjener virkelig kudos for å vise realistiske bilder av en tilsynelatende ikke-photoshoppet modell som bruker akkurat samme størrelse som CBE. 

Basert på min kjennskap til bloggens historikk fra steder som KG og https://influencere.wordpress.com/cbe-no/ 
så har jeg begynt å forvente at selv høyst legitim kritikk takles mindre bra av annonseformidlingsfirmaet.

Om noen kritiske kommentarer til denne kolleksjonen slipper gjennom hos CBE.no så vil de kanskje igjen bli besvart på den passiv-aggressive måten de tillater seg å svare leserne på i kommentarfeltet om det butter litt imot. 

Det jeg forventer er svar fra bloggeierne som igjen styrer fokus vekk fra spørsmål rundt bloggens tunge bruk av Photoshop, kosmetiske behandlinger og plastisk kirurgi, og dens generelt urealistiske fremstilling og så over på leseren og forbrukeren selv:
Om plaggene ikke passer dem slik de passer bloggens frontfigur så kan de høflig opplyse om at folk faktisk er skapt forskjellig, og siden Caroline er så heldig å ha en tilnærmet perfekt fysikk så er det ikke rart om plaggene sitter ganske annerledes på andre. 🙂

Endret av Mme Blavatsky
  • Liker 37
Gjest CecilieX
Skrevet

Jeg synes det er veldig rart at produktbildene med modellen er av så dårlig kvalitet. Sammenlikner du med andre nettbutikker som feks Zalando så ser de lite profesjonelle ut. Det er ikke i disse bildene mymuse har lagt pengene sine, for å si det sånn. Plaggene virker overpriset og av dårlig kvalitet, produktbildene er amatørmessige og lagt lite jobb i, og det satses utelukkende på influencermarkedsføring.  I sum tyder ting på at de er ute etter stort salgsvolum og høy avkastning. Det borger ikke for at kundene kommer godt ut av et kjøp. 

Skrevet
26 minutter siden, CecilieX skrev:

Jeg synes det er veldig rart at produktbildene med modellen er av så dårlig kvalitet. Sammenlikner du med andre nettbutikker som feks Zalando så ser de lite profesjonelle ut. Det er ikke i disse bildene mymuse har lagt pengene sine, for å si det sånn. Plaggene virker overpriset og av dårlig kvalitet, produktbildene er amatørmessige og lagt lite jobb i, og det satses utelukkende på influencermarkedsføring.  I sum tyder ting på at de er ute etter stort salgsvolum og høy avkastning. Det borger ikke for at kundene kommer godt ut av et kjøp. 

Enig! Jeg ser at den grønne nattkjolen på Instastory nå er mye blankere og har en annen grønnfarge enn på fotografbildene. Der er de bearbeidet til å se ut som en matt silke i en dusere grønnfarge. Hjelper ikke mye med Photoshop og CBE som snurrer rundt og gjør seg deilig i speilet, når folk åpner pakka og ser hvordan klærne ser ut i virkeligheten. Dette fremstår jo som rent lureri. 

• Liker 32
Skrevet
29 minutter siden, CecilieX skrev:

Enig! Jeg synes mange av bildene på mymuse er vulgære og minner mer om sexannonser 

• Liker 12
Skrevet (endret)
8 minutter siden, Hedy Lamarr skrev:

Her ser du også at bh-en har null samlende eller løftende effekt, og antagelig kun funker på enkelte tenåringer eller silikonpupper. Sømmene som på CBE er ca midt på, er på modellen helt ute på sidene.

Endret av Lopploella
  • Liker 27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...