Rubella Skrevet 18. mai 2020 #21601 Skrevet 18. mai 2020 Å herregud den boligvideoen er skikkelig cringemateriale. Og dén håndvasken, da - tror ikke det er slik FHI anbefaler å gjøre det 😂 19
Vipser Skrevet 18. mai 2020 #21602 Skrevet 18. mai 2020 Det var dengang håret ble stylet som taustumper ja, hadde fortrengt det. Håret hennes ser mye bedre ut nå! 👌 6
Surikatt Skrevet 18. mai 2020 #21603 Skrevet 18. mai 2020 Morsomt at alle ler av dem og noen lurer på om dette er ekte. 10
Surikatt Skrevet 18. mai 2020 #21604 Skrevet 18. mai 2020 8 timer siden, miamiamia skrev: Jeg lurer på hva baktanken til CBE er når hun på en firmakonto som hun lever av for å selge deler en privat video av far som drar på med barna sittende på, uten hjelm. Vil det skape mer salg? Eller gjøre henne mer populær? Tror hun har misforstått dette med deling på SoMe. Opprett heller en privatkonto som hun kan dele med et fåtall av de nærmeste. Akkurat som hele den velregisserte familiesammenkomsten på 17. mai. Hører ikke dette privatlivet til eller er det til salgs for å tjene penger? «Vellykket» stepford wife poserer med uvitende barn i tilsynelatende naturlige situasjoner. Så går de igjennom sikkert tusenvis av bilder av seg selv og barn før de sprer det på Internett. Hvor vellykket er man da? Da mener jeg man har misforstått morsrollen. Skal man utsette barna for noe sånt eller klarer hun bare ikke la det være fordi hun blir så stolt og glad over alle likes og all skryt fra fremmede mennesker? 33
MaleficentAurora Skrevet 18. mai 2020 #21605 Skrevet 18. mai 2020 2 timer siden, Christiane_W skrev: En satire på boligfilmen som ble lagt ut da Eriksens solgte huset i Siljan i 2016 dukket opp i en annen rampelystråd og i et øyeblikks nysgjerrighet søkte jeg opp filmen på YouTube. Det er det merkeligste forsøket på markedsføring av en bolig som selges jeg har sett. Åpenbart tenkte CBE at det at det var hennes hus ville bidra til salget siden hun er så tilstedeværende i den. Hadde jeg ikke visst alt jeg vet om CBE i dag så ville den vidoen falt pladask hos meg. Men siden jeg vet så mye om henne så ble det hele bare tørt å lite inspirerende til å kunne gå på visning. Det var ikke noe som sa at huset var til salgs fordi CBE tok hele plassen i vidoen. Huset ble nå solgt og det er nå det viktigste av alt. 1
MaleficentAurora Skrevet 18. mai 2020 #21606 Skrevet 18. mai 2020 3 timer siden, Bypass skrev: Er vel derfor de lager netfit? Har mine tvil på at Netfit blir så pass stort at det kan livnære en familie på 4 og andre økonomiske utgifter som kommer med. Før det er bloggen som er million inntekten til CBE&co 10
Knekt Skrevet 19. mai 2020 #21607 Skrevet 19. mai 2020 Filmen ga meg iallefall tips om hva jeg skal plante i balkongkassene mine i år.☺️ 2
Camillalilla Skrevet 19. mai 2020 #21608 Skrevet 19. mai 2020 (endret) 14 hours ago, pøbelsara said: Nei, man er ikke fritatt dette. Tvert imot er man pålagt å merke. Dette er fra Forbrukertilsynets veileder: https://www.forbrukertilsynet.no/lov-og-rett/veiledninger-og-retningslinjer/veiledning-reklame-some Men Forbrukertilsnet har ikke akkurat kastet seg over influencere for å skjerpe inn på reklamemerkingen - selv om de fikk ekstrabevillinger for å satse på nettopp dette i 2019-statsbudsjettet. Anbefaler ALLE brukere her inne om å tipse FT om dagens unnlatelse av reklamemerking. Kjenner jeg blir mektig irritert av at denne bedriften som «liksom» er «best i klassen» på reklamemerking elegant dropper å merke reklame for egen kolleksjon for mymuse når det reklameres for glossybox. CBE er kun ikledd undertøy fra egen kolleksjon fra mymuse mens hun reklamerer for glossybox. Mymuse er ikke merket som reklame. Jeg nekter å tro at det er en tilfeldig glipp. Denne bedriften hevder å ha meget god kunnskap om markedsføringsloven, så de burde virkelig vite bedre enn å ikke merke innleggene med reklame for begge anonsører. Vi snakker faktisk om 9 innlegg på IG Story her! Endret 19. mai 2020 av Camillalilla 29
Pippio Skrevet 19. mai 2020 #21609 Skrevet 19. mai 2020 Jeg tenkte at jeg skulle komme med noe positivt om filmen. Men jeg ble flau på bloggeiers vegne. Tenk å lage en slik boligannonse. Huset ser lyst og trivelig ut da. Det er jo en positiv ting. 13
Pippio Skrevet 19. mai 2020 #21610 Skrevet 19. mai 2020 10 timer siden, Vipser skrev: Det var dengang håret ble stylet som taustumper ja, hadde fortrengt det. Håret hennes ser mye bedre ut nå! 👌 Godt eksempel på innlegg som får ned kvaliteten på tråden. 8
Camillalilla Skrevet 19. mai 2020 #21611 Skrevet 19. mai 2020 2 minutter siden, Pippio said: Godt eksempel på innlegg som får ned kvaliteten på tråden. Desverre er det brukere som ser sitt snitt til å komme med slike nedlatende kommentarer/videoer. Hva med å heller overse slike innlegg og i stede diskutere høyaktuelle problemer som umerket reklame. Hva synes du om dagens massive reklamering for glossybox der bedriftsinnehaver poserer i egen kolleksjon fra mymuse uten å merke det som reklame? 19
Vipser Skrevet 19. mai 2020 #21612 Skrevet 19. mai 2020 7 minutter siden, Pippio skrev: Godt eksempel på innlegg som får ned kvaliteten på tråden. Ja, det var ikke hyggelig skrevet. Jeg tror alle har hårstiler vi angrer på i ettertid. Hadde noen kommentert at håret mitt ser bedre ut nå, tror jeg dog jeg hadde blitt glad 😊 6
Porkupine Skrevet 19. mai 2020 #21613 Skrevet 19. mai 2020 Hun har nå en eviglang story hvor hun reklamerer for glossybox (heia kloden!). Storyen er merket «reklame: glossybox». Hun har på seg egetdesignet sett med bh og bukse fra MyMuse, men dette er ikke merket i storyen. 19
Porkupine Skrevet 19. mai 2020 #21615 Skrevet 19. mai 2020 Hun legger ut mange bilder og videoer av seg selv i bare bh og hun reklamerer for at den ene bh-en hun har designet kan styles med jeans, men om hun går rundt i bh utenom dette kan vi jo ikke vite. 8
*Emma* Skrevet 19. mai 2020 #21617 Skrevet 19. mai 2020 Jeg skjønner ikke den MyMuse kolleksjonen. Hvem er den laget for? Det ser jo superbra ut på henne, men svært få andre. Plaggene hun viser fram er fine på tynne, veltrente kropper m små pupper...Og ser mest ut som det er til pynt... Flere magetopper og en topp som ser ut som ett skjerf knyttet rundt puppene? Hvor mange vil gå i det? Bh’ene har null støtte og ser ut som de mest er til pynt, og det samme m i allefall den ene trusen. Med så mye pynt og volanger funker det jo ikke under klær... 36
Pås Skrevet 19. mai 2020 #21618 Skrevet 19. mai 2020 5 minutter siden, *Emma* skrev: Jeg skjønner ikke den MyMuse kolleksjonen. Hvem er den laget for? Det ser jo superbra ut på henne, men svært få andre. Plaggene hun viser fram er fine på tynne, veltrente kropper m små pupper...Og ser mest ut som det er til pynt... Flere magetopper og en topp som ser ut som ett skjerf knyttet rundt puppene? Hvor mange vil gå i det? Bh’ene har null støtte og ser ut som de mest er til pynt, og det samme m i allefall den ene trusen. Med så mye pynt og volanger funker det jo ikke under klær... Dette vil høyt utdannede, velstående og ressurssterke kvinner gå i til dagen, ferdig snakka! 😂 34
MaleficentAurora Skrevet 19. mai 2020 #21619 Skrevet 19. mai 2020 Ser ut til at hun inspirere seg fra Nelly ang BH. Bare at denne jeg fant er i svart. Ingenting med henne er originalt. https://nelly.com/no/klær-til-kvinner/undertøy/bh-topper/ow-intimates-201521/yvi-bra-641208-8694/ 5
Karianne30 Skrevet 19. mai 2020 #21620 Skrevet 19. mai 2020 12 minutter siden, MaleficentAurora skrev: Ser ut til at hun inspirere seg fra Nelly ang BH. Bare at denne jeg fant er i svart. Ingenting med henne er originalt. https://nelly.com/no/klær-til-kvinner/undertøy/bh-topper/ow-intimates-201521/yvi-bra-641208-8694/ Til hennes forsvar så er det jo MYE sånt undertøy som er in om dagen. Så å gå helt motsatte veier er gjerne ikke alltid lurt. Når det er sagt, så lurer jeg på om min G-cup vil få plass i noe av «hennes» design? 🤭 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå