Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Et myyyyye bedre alternativ til føkkings polyester kunne jo vært viskose. Just sayin. 

• Liker 18
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette undertøyet skriker "klam rompe" i min mening (men da kan man jo bare kjøpe dåsespray og gammel svette blir som ny)

• Liker 31
Skrevet
1 time siden, loveli skrev:

Trodde ikke det var lov å legge ut bildene her? Copyrights eller'no.

Du ser vel at det er en link som er linket til siden som bildet/bildene er på?

• Liker 11
Skrevet

Herrefred så grusomt stygt.

• Liker 16
Skrevet

Ang. kolleksjonen: det ser jo ikke engang ut som de samme plaggene? Stoffet ser jo så annerledes ut at jeg skjønner ikke at CBE kan ha redigert såpass bra. 

• Liker 21
Gjest loveli
Skrevet
52 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Du ser vel at det er en link som er linket til siden som bildet/bildene er på?

Ja, og? Trodde ikke det var lov.

Skrevet
1 minutt siden, loveli skrev:

Ja, og? Trodde ikke det var lov.

Det er fult lov med både screenhot og link som dokumentasjon. Tar du screenhot så må du vedlegge at det ikke kan linkes til bildet, spesielt om det fra Snap eller insta story.

Da må du lese over regelverket en gabg til. For i tråden her så er det fult av dokumetasjoner med link.

• Liker 9
Gjest loveli
Skrevet
2 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Det er fult lov med både screenhot og link som dokumentasjon. Tar du screenhot så må du vedlegge at det ikke kan linkes til bildet, spesielt om det fra Snap eller insta story.

Da må du lese over regelverket en gabg til. For i tråden her så er det fult av dokumetasjoner med link.

Jeg har fått slettet slike innlegg, men men.

Skrevet
1 minutt siden, loveli skrev:

Noen innlegger med dokumentasjoner blir lett ja og det er ikke pga innholdet men hvordan det hele utvikler seg i diskusjonen. Og da er det som oftest best å slette hovedkjernen til det hele. Men det du siterte til er ikke en side som er eid av CBE men en annet firma som hun får "stallplass" i.

Gjest loveli
Skrevet
Akkurat nå, MaleficentAurora skrev:

Noen innlegger med dokumentasjoner blir lett ja og det er ikke pga innholdet men hvordan det hele utvikler seg i diskusjonen. Og da er det som oftest best å slette hovedkjernen til det hele. Men det du siterte til er ikke en side som er eid av CBE men en annet firma som hun får "stallplass" i.

Ok, da vet jeg det.

Synes forøvrig at denne toppen er noe av det styggeste jeg har sett, noen gang:

Og den er styggere i ryggen enn den er foran, selv om man ikke kunne tro det. Hva med å prøve å eliminere skrukkene og brettene i tøyet før man bruker det i en salgsannonse? Nå ser det ut som noen har laget et billig "bad taste"-partykostyme ved å finne en sammenkrølla polyesterfille nederst i skapet og festet strikker oppe og nede...

Screenshot_20200520-115212_Chrome.jpg

Skrevet
4 minutter siden, loveli said:

Da kan det være at du glemte å legge ved lenke til hvor du fant bildet. Bilder og tekst (utdrag) er greit, så lenge du også oppgir kilden. Du kan f.eks. bruke tjenesten www.imgur.com (du trenger ikke opprette konto) hvis du har tatt en screenshot. Bare husk på å legge ved lenken til hvor du har hentet bildet/teksten fra under innlegget ditt. 

Det samme gjelder hvis du kopierer teksten fra f.eks. bloggen og limer den inn her (sett den gjerne i sitat-boks). 

Det høres kanskje litt omstendig ut, men det er det mest etterrettelige for alle parter. 

• Liker 7
Skrevet
6 minutter siden, Sølv_dugg skrev:

Bare en liten digresjon i mymuseinnleggene

https://www.tv2.no/nyheter/11459842/ Et 4 år gammelt barn er alvorlig skadet i en ATV ulykke. Står ingenting om fart eller hjelmbruk, men jeg fatter ikke at man kan gamble med sitt eget barns helse på samme måte som The Eriksens gjorde på 17 mai. Jeg får helt ærlig litt sånn rednecksvibber her. Først litt alko tidlig på morgenen, det er tross alt 17 mai og da hører sprudlevann til, for deretter å sette seg på ATV’en med to mindreårige uten forsvarlig sikring for å ha litt tivoli i bakhagen.

Det var akkurat dette som ble diskutert kunne skje. Og som resulterte i at enkelte bare kom inn å bortforklarte det hele med et "idylisk" familiefering på 17.mail. Og at slikt ville ikke forkomme på eiendommen til familien Berg Eriksen.

• Liker 23
Skrevet
5 minutter siden, loveli skrev:

Ok, da vet jeg det.

Synes forøvrig at denne toppen er noe av det styggeste jeg har sett, noen gang:

Og den er styggere i ryggen enn den er foran, selv om man ikke kunne tro det. Hva med å prøve å eliminere skrukkene og brettene i tøyet før man bruker det i en salgsannonse? Nå ser det ut som noen har laget et billig "bad taste"-partykostyme ved å finne en sammenkrølla polyesterfille nederst i skapet og festet strikker oppe og nede...

Screenshot_20200520-115212_Chrome.jpg

Kanskje de tenkte "det er det samme hvordan vi presenterer plaggene fordi folk er dumme nok til å kjøpe det rælet her så lenge vi samarbeider med CBE". Synes det er så amatøraktig 🤣

• Liker 33
Gjest loveli
Skrevet
4 minutter siden, Pjolterbeist skrev:

Da kan det være at du glemte å legge ved lenke til hvor du fant bildet. Bilder og tekst (utdrag) er greit, så lenge du også oppgir kilden. Du kan f.eks. bruke tjenesten www.imgur.com (du trenger ikke opprette konto) hvis du har tatt en screenshot. Bare husk på å legge ved lenken til hvor du har hentet bildet/teksten fra under innlegget ditt. 

Det samme gjelder hvis du kopierer teksten fra f.eks. bloggen og limer den inn her (sett den gjerne i sitat-boks). 

Det høres kanskje litt omstendig ut, men det er det mest etterrettelige for alle parter. 

Jeg gjorde det. :)

Men som en annen bruker sa så ble nok mine bilder OG lenker slettet fordi det var en del av en for negativ diskusjon. Jeg må innrømme at jeg ikke er veldig positivt innstilt til dama...

Gjest loveli
Skrevet
1 minutt siden, Heisann1234 skrev:

Kanskje de tenkte "det er det samme hvordan vi presenterer plaggene fordi folk er dumme nok til å kjøpe det rælet her så lenge vi samarbeider med CBE". Synes det er så amatøraktig 🤣

Ikke nok med at de har en forventning om at folk kjøper shiten uansett hvordan de fremstiller det, de er frekke nok til å ta 500(!!!) kroner for makkverket.....

Skrevet
25 minutter siden, Sølv_dugg skrev:

Bare en liten digresjon i mymuseinnleggene

https://www.tv2.no/nyheter/11459842/ Et 4 år gammelt barn er alvorlig skadet i en ATV ulykke. Står ingenting om fart eller hjelmbruk, men jeg fatter ikke at man kan gamble med sitt eget barns helse på samme måte som The Eriksens gjorde på 17 mai. Jeg får helt ærlig litt sånn rednecksvibber her. Først litt alko tidlig på morgenen, det er tross alt 17 mai og da hører sprudlevann til, for deretter å sette seg på ATV’en med to mindreårige uten forsvarlig sikring for å ha litt tivoli i bakhagen.

Denne synes jeg du bør slette. Ikke pent å bruke en ulykke med et barn, for å komme med stikk. 

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...