Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er så Harry at alle influencere lager kolleksjon med Mymuse. Sykt oppfinnsomt... Caroline sin er den desidert minst anvendelige hittil. Det stoffet, har ikke ord! Gidder folk å bruke pengene sine på dette? 

• Liker 29
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Gulleplutt skrev:

Synes nesten synd på henne. Kolleksjonen er (i mine øyne) blodharry. Står det eksplisitt at det er polyester? I såfall er prisene hinsides. Den grønne omslagstoppen/bhén... what to say. 🙈 Sikkert fint for en som driver med magedans eller noe sånt. Mannen min hadde daua om jeg hadde dukket opp i noe sånt. Og neida, jeg er verken feit, fattig, misunnelig eller lavt utdannet.. (bare litt gravid). :) 

De er sleipe. Når man kommer inn på produktsidene er oppsettet som dette:

612582312_Skjermbilde2020-05-21kl_10_53_25.thumb.png.0cba6d43ed0a6d7fb25a70835cb25c46.png

Produktbeskrivelsene har alle lignende ordlyd som gjør sitt for å få det til å høres eksklusivt og delikat ut:

"I en vakker champagnefarge og et mykt satengmateriale står komfort og trend sentralt."

"I et delikat satengmateriale..."

"En stilig og vakker grønn satengbukse..."

"I et mykt og elegant satengmateriale med en nydelig grønnfarge."

Det er først om man klikker på "Detaljert produktinformasjon" at det står at materialet er 100% polyester.

83294572_Skjermbilde2020-05-21kl_10_58_44.thumb.png.ea1f020df0e3c4d6e57830ee44e8f778.png

• Liker 39
Skrevet
1 time siden, Ultiva skrev:

Veldig Aladdin-inspirert. Glinsende silkebukser i 100 % polyester og ubehjelpelige sløyfetopper; ingenting man ikke fant i restekassa på bikbok i 2005. Mangler bare at LKE kommer farende forbi på et flygende teppe uten hjelm. Men for all del, det er ikke ulovlig å kreve ågerpriser for ebay-kvalitet, så det gjenstår jo å se hvor mange som lar seg friste 🙂 

Nå lo jeg😂alle vet jo at man skal ha hjelm på flyvende teppe! Fortrinnsvis satengtrukket hjelm, åffkårs. 

• Liker 33
Skrevet

MyMuse jobber for å få stempel som "bloggerbutikken" ? Forstår ikke helt at bloggerne føler seg som "designere" av å være med på dette her - det er jo harry. 

Badedraktene til SE er helt krise. Noe av det styggeste jeg har sett faktisk, og 80-tallet vil ha igjen de polyesterpysjene CBE forsøker å selge til helt ublu priser. 

• Liker 33
Skrevet
1 time siden, Isild skrev:

MyMuse jobber for å få stempel som "bloggerbutikken" ? Forstår ikke helt at bloggerne føler seg som "designere" av å være med på dette her - det er jo harry. 

Badedraktene til SE er helt krise. Noe av det styggeste jeg har sett faktisk, og 80-tallet vil ha igjen de polyesterpysjene CBE forsøker å selge til helt ublu priser. 

Kunne gitt litt mening om designprosessen ble dokumentert. Tegninger, forslag og utvikling. Dette er jo bare keiserens nye klær. 

• Liker 21
Skrevet
2 minutter siden, Kollontaj skrev:

Altfor lite polyester og mangler navnet til CBE på. 😆

Hvordan kan man glemme sånt🤪🤦‍♀️

• Liker 4
Skrevet
16 minutter siden, Kollontaj skrev:

Kunne gitt litt mening om designprosessen ble dokumentert. Tegninger, forslag og utvikling. Dette er jo bare keiserens nye klær. 

Enig! Det er rart at influencerne selv ikke også selv ønsker å vise oss tegningene og utviklingen. De burde jo være veldig stolte av å ha vært med på hele prosessen frem til ferdige klær og antrekk. 

• Liker 18
Skrevet

Engasjementet er som vanlig ikke så stort... CBE lanserer polyesterundertøy og legger ut bilde av seg selv = 3 800 likes. Funkygine legger ut bilde av seg selv med noe så hverdagslig som resultatet av en hårklipp = 75 500 likes

• Liker 48
Skrevet

Rart de ikke ser mer på hva som gir mest engasjement hos andre og seg selv. Bunadsbilde av CBE fikk mange likes, og det bildet av hun alene ved treet der er utrolig fint! Ingen eksponering av mindreårige eller kropp. De burde virkelig få øynene opp, dette er 2020. Folk vil se andre ting enn kropp kropp kropp. LKE burde gjøre mer slike bilder. 

• Liker 30
Skrevet
1 time siden, Medici skrev:

Engasjementet er som vanlig ikke så stort... CBE lanserer polyesterundertøy og legger ut bilde av seg selv = 3 800 likes. Funkygine legger ut bilde av seg selv med noe så hverdagslig som resultatet av en hårklipp = 75 500 likes

Det er ikke så rart at hun fikk mer likes enn CBE. Nå var Funky tross alt kjent for sitt langt og fyldige hår. Når hun få tar en slik "drastisk" endring med å klippe seg "kort" så vil jo folk få øynene opp få like det. Imens hos CBE så er det for mye glans å glam. Noe folk tydligevis er lei av. Funky er så hverdagslig og lite glamorøs av seg at når hun først pynter seg med hæler og glitter så ryker likes knappen til høres å folk beundrer henne enda mer. Disse 2 influencere deler noe av det samme men samtidig ikke. Som Netfit partner så ville Funky ha passet perfekt inn i stallen hos CBE&co. Men da ville CBE følt seg overskygget å ikke fått sin daglig dose av kosmemose av roserøde ord av komplimenter av sine lesere å følgere. Alle ville da ha vært mer interessert i hvordan Funky gkør det å hun ville ha stiger opp i lesere å følgere.

• Liker 8
Skrevet

Her er nok et godt eksempel på hvordan Funkygine når ut til sine treningsglade følgere å motivere folk. 

Dagens vidoe har så langt fått 14,401 likes og 114,686 visning. Det er langt over mer hva CBE hat på sine Netfit vidoer. 

• Liker 7
Skrevet
14 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Her er nok et godt eksempel på hvordan Funkygine når ut til sine treningsglade følgere å motivere folk. 

Dagens vidoe har så langt fått 14,401 likes og 114,686 visning. Det er langt over mer hva CBE hat på sine Netfit vidoer. 

Det der er definitivt noe helt annet enn de utstuderte, stive, partysminka, innsugd mage bildene hos CBE.

Funky og flere andre treningsbloggere har den posisjonen CBE ønsker å ha. Jeg tror aldri hun kommer til å bli stand til å ta dem igjen.

Hos CBE er det så hinsides lite ektefølt, det ser så kunstig, stivt og tilgjort ut ut. Funky er Nike - Just do it! Og det liker i hvert fall jeg, hun INSPIRERER!!

• Liker 34
Skrevet
5 minutter siden, Medici skrev:

Det der er definitivt noe helt annet enn de utstuderte, stive, partysminka, innsugd mage bildene hos CBE.

Funky og flere andre treningsbloggere har den posisjonen CBE ønsker å ha. Jeg tror aldri hun kommer til å bli stand til å ta dem igjen.

Hos CBE er det så hinsides lite ektefølt, det ser så kunstig, stivt og tilgjort ut ut. Funky er Nike - Just do it! Og det liker i hvert fall jeg, hun INSPIRERER!!

Nettopp.. dermed vil det ikke ta lange tiden før Netfit kommer til å bli lagt ned.. Hadde hun bare kommet seg ut av den rosa bobla si å heller investert i ordentlig trenings folk som vet hva det skal til så ville hun ha klart seg mye bedre.

• Liker 12
Skrevet

Vi må vel  løpe og kjøpe de undertøysplaggene og pysjamasene (som kan brukes både inne og ute og blir ekstra stilige med høye hæler til..) bare fordi alt ser bra ut på CBE. I hundre prosent polyester - eller sateng som hun kaller det da. 

• Liker 10
Skrevet

Så utrolig bra at MyMuse la ut bilder plaggene også! På den andre modellen ser tøyet ut billige greier fra wish. Slikt er det greit å vite før man bruker flere hundrelapper på et stykke polyester. 

Plaggene ser mye flottere ut på bildene cbe har lagt ut. Hva som er en realistisk fremstilling av tøyet vet vi vel ikke før noen eventuelt bestiller. Men man skulle anta at formålet med reklame for egen kolleksjon er å vise tøyet slik det faktisk ser ut. 

• Liker 34
Skrevet (endret)

Diskusjonen rundt forskjellen på fotoene til MyMuse og de CBE legger ut i bloggen er interessant.

Dette er jo modus operandi for bedriften til CBE og ektemann - å presentere et virkelighetsfjernt og polert bilde utad som blir så langt fra virkeligheten at det nesten blir tragikomisk. Før bilderedigeringsskandalen var også en del av denne poleringen av virkeligheten å redigere kroppsdeler større/mindre, nå gjennomredigeres fotoene så grundig at det som gjenstår er en filterversjon av virkeligheten.

For CBE kan tydeligvis ikke bli delikat nok uten radikale grep med lys og skygge. Og alt må fremstå perfekt.

Endret av Eksaltert
  • Liker 27
Skrevet

Hvis jeg skal selge noe på finn.no(Har ikke egen kolleksjon på my muse ...) Så tar jeg jo bilder av produktet i et sånn lys at farger og utseende blir mest mulig realistisk? Jeg legger jo ikke på filter, lys, skygge...Og duser fargene for at det skal se delikat ut? Da ville jeg jo følt at jeg lurte evt kjøpere.Som en slags sammenligning. 

Den grønne buksen ser jo helt annerledes ut både i farge og form på bloggen kontra nettbutikken(bildene med hun andre modellen).

• Liker 26
Skrevet
59 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Veldig bra treningsinnlegg av Funky (y) Enkelt, effektivt, fokus på trening, ikke kropp og ikke "fjas". 

CBE får det ikke til. Men de bryr seg heller ikke om tilbakemeldingene på det. Det er mekanisk, oppstilt, for mye fokus på kropp, sminke og å se bra ut på bildene mer enn "in action". 

De har forsøkt litt nå og da, med livetreninger osv. Men det røpet igrunn bare hvor fjasete det blir- desverre (treningsklær med volanger gjør ikke inntrykket bedre for min del. Selv om tøyet ikke burde ha noe å si, så gir et inntrykk av hvordan de vil at det hele skal ta seg ut) 

De burde bruke LKE som frontfigur - som flere har nevnt tidligere. 

• Liker 34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...