Gjest pop up bruker Skrevet 20. mai 2020 #21741 Skrevet 20. mai 2020 Jeg gikk inn å så, og Mymuse skal ha for at de bruker andre enn kun redigerte influsere for å vise frem undertøyet. Får et litt annet, og mer troverdig bilde av tøyet når du ser det på noen andre også. Ikke noe av dette er noe jeg vill kjøpt, men smak og behag.
Gjest pop up bruker Skrevet 20. mai 2020 #21742 Skrevet 20. mai 2020 1 minutt siden, Kollontaj skrev: Bra måte? Ser ingenting om produksjonsland på siden deres og polyester er vel noe av det billigste man kan lage klær av. Ikke vet jeg. Hun fikk et spørsmål om hvorfor det var så dyrt dette svømmetøyet, og skrev da at det var fordi det koster å fremtille etisk eller noe slikt.
miamiamia Skrevet 20. mai 2020 #21743 Skrevet 20. mai 2020 OMG det polyester vrælet av kinaundertøy er noe av det styggeste og mest usexy jeg har sett på veldig, veldig lenge! Seriøst, det ligner ikke på det samme undertøyet når du ser CBE og modellen har det på. Så trist å ikke tenke mer miljø. Jenny Skavland derimot er et forbilde! p.s. tror ikke magen er redigert på bloggen i uke 40. Men ser at vinkliningen i videoen fra hussalget gjør at magen ser større ut fordi hun har på seg kjole. 20
Mrs Robinson Skrevet 20. mai 2020 #21744 Skrevet 20. mai 2020 På 19.5.2020 den 22.29, FotbaIlflua skrev: Nå har jeg bladd gjennom bildene på My Muse. Min spådom var 100% korrekt; denne kolleksjonen er ikke designet for å selges til kvinner, den er designet for å se bra ut på CBE. Jeg fatter ikke at det er mulig å legge ut bilder med klær som ser så ulike ut på to ulike mennesker. Ikke bare passformen, men både farge og kvalitet ser helt annerledes ut. Som en dyr vs billig-artikkel eller en parodi som feks Celeste Barber gjør på instagram. Modellen som ble brukt er MODELL, en slank og pen kvinne, likevel ser ikke kolleksjonen bra ut på henne. Jeg er helt sjokkert, men samtidig ikke overrasket. Om dette blir en salgssuksess så skjønner jeg ingenting... De færreste kolleksjonene/samarbeidende til cbe har vel gått særlig bra. Etter min mening fordi hun "designer" ting for å passe på tynne, veltrente kropper, ikke for at det skal passe hvermannsen 9
LilleSnupp Skrevet 20. mai 2020 #21745 Skrevet 20. mai 2020 2 timer siden, prudens skrev: Størrelsen som mymuse oppgir er vel str til modellen som er brukt på bildene, ikke CBE? Står modellene, ikke modellen så da leser jeg det som flertall. 17
Louiah Skrevet 20. mai 2020 #21746 Skrevet 20. mai 2020 (endret) Her kommer tydelig kvaliteten og passformen frem. Hun presiserer på instastory nå at HUN bruker xs i alt utenom det rosa settet samt s/m i den grønne toppen, og at det er den andre modellen som bruker størrelsen som står oppgitt på siden. https://imgur.com/a/QcvXFiZ Endret 20. mai 2020 av Louiah 9
loffen Skrevet 20. mai 2020 #21747 Skrevet 20. mai 2020 Jeg bare lurer på.. hvorfor er det belte-hemper på en pysjamasbukse? 🤔 17
Rev. Revenge Skrevet 20. mai 2020 #21748 Skrevet 20. mai 2020 1 time siden, Louiah skrev: Her kommer tydelig kvaliteten og passformen frem. Hun presiserer på instastory nå at HUN bruker xs i alt utenom det rosa settet samt s/m i den grønne toppen, og at det er den andre modellen som bruker størrelsen som står oppgitt på siden. https://imgur.com/a/QcvXFiZ Veldig viktig å poengtere sin egen, prefererte størrelse. 21
MaleficentAurora Skrevet 20. mai 2020 #21749 Skrevet 20. mai 2020 5 timer siden, Bendie skrev: Denne synes jeg du bør slette. Ikke pent å bruke en ulykke med et barn, for å komme med stikk. Fordi artikklen forteller sannheten bak en "idylisk fasade" som nettopp kunne ha skjedd hos Berg Eriksen, men heldigvis så gjorde det ikke det. Men det skjedde med et annet barn. Så nei, jeg tolker ikke det innlegget som noe "stikk" som to influencere foreldre tar for gitt. 16
Orly Skrevet 21. mai 2020 #21750 Skrevet 21. mai 2020 7 timer siden, Louiah skrev: Her kommer tydelig kvaliteten og passformen frem. Hun presiserer på instastory nå at HUN bruker xs i alt utenom det rosa settet samt s/m i den grønne toppen, og at det er den andre modellen som bruker størrelsen som står oppgitt på siden. https://imgur.com/a/QcvXFiZ Det var nok veldig viktig å få frem størrelsen hun bruker ja. 18
gjest:) Skrevet 21. mai 2020 #21751 Skrevet 21. mai 2020 8 hours ago, Louiah said: Her kommer tydelig kvaliteten og passformen frem. Hun presiserer på instastory nå at HUN bruker xs i alt utenom det rosa settet samt s/m i den grønne toppen, og at det er den andre modellen som bruker størrelsen som står oppgitt på siden. https://imgur.com/a/QcvXFiZ Hvem sover frivillig i polyesterpysj? 34
Jordbærogfløte Skrevet 21. mai 2020 #21752 Skrevet 21. mai 2020 7 minutter siden, gjest:) skrev: Hvem sover frivillig i polyesterpysj? 😂 10
Klaraku78 Skrevet 21. mai 2020 #21753 Skrevet 21. mai 2020 7 timer siden, loffen skrev: Jeg bare lurer på.. hvorfor er det belte-hemper på en pysjamasbukse? 🤔 Sikkert fordi hun mente at buksa var like fin som pysj, som til vanlig. 2
Halle-Palle Skrevet 21. mai 2020 #21754 Skrevet 21. mai 2020 Er det ikke veldig rart at det ikke blir publisert noen kommentarer under det storslåtte lanseringsinnlegget? 12
Klaraku78 Skrevet 21. mai 2020 #21755 Skrevet 21. mai 2020 Morsomt det bilde av Jenny Skavlan på Instagram der hun har redigert kroppen sin med store pupper og smal midje. Det triste er jo at det er nettopp en sånn kropp en viss annen blogger prøver å få. En kropp som er ihjelredigert med en app. 24
Mrs Robinson Skrevet 21. mai 2020 #21756 Skrevet 21. mai 2020 40 minutter siden, gjest:) skrev: Hvem sover frivillig i polyesterpysj? Ikke polyester. Sateeeeeeng 7
Blådiamant Skrevet 21. mai 2020 #21757 Skrevet 21. mai 2020 8 hours ago, loffen said: Jeg bare lurer på.. hvorfor er det belte-hemper på en pysjamasbukse? 🤔 Hun mener den også kan brukes som en vanlig bukse. Gjerne med høye hæler. 5
Gulleplutt Skrevet 21. mai 2020 #21758 Skrevet 21. mai 2020 Synes nesten synd på henne. Kolleksjonen er (i mine øyne) blodharry. Står det eksplisitt at det er polyester? I såfall er prisene hinsides. Den grønne omslagstoppen/bhén... what to say. 🙈 Sikkert fint for en som driver med magedans eller noe sånt. Mannen min hadde daua om jeg hadde dukket opp i noe sånt. Og neida, jeg er verken feit, fattig, misunnelig eller lavt utdannet.. (bare litt gravid). 44
Populært innlegg Ultiva Skrevet 21. mai 2020 Populært innlegg #21759 Skrevet 21. mai 2020 (endret) Veldig Aladdin-inspirert. Glinsende silkebukser i 100 % polyester og ubehjelpelige sløyfetopper; ingenting man ikke fant i restekassa på bikbok i 2005. Mangler bare at LKE kommer farende forbi på et flygende teppe uten hjelm. Men for all del, det er ikke ulovlig å kreve ågerpriser for ebay-kvalitet, så det gjenstår jo å se hvor mange som lar seg friste 🙂 Endret 21. mai 2020 av Ultiva 86
123Frustrert Skrevet 21. mai 2020 #21760 Skrevet 21. mai 2020 36 minutter siden, Gulleplutt skrev:Og neida, jeg er verken feit, fattig, misunnelig eller lavt utdannet.. (bare litt gravid). Men er du gravid kunne det jo ha vært kjempe hyggelig med en slik topp, eneste gangen jeg kan tenke meg jeg faktisk hadde syntes den toppen hadde vært fin 😀 Løp og kjøp, sier jeg bare 😂😂 9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå