Keaton Skrevet 19. mai 2020 #21641 Skrevet 19. mai 2020 Alle plaggene er laget av 100 prosent polyester (Ok, sjekket ikke alle). Uansett hvor fine de hadde vært; fullstendig nei til disse. Og prisen? ☺️ Overprisa miljøsvin-klær er ikke min stil. 48
Surikatt Skrevet 19. mai 2020 #21642 Skrevet 19. mai 2020 Der undertøyet tror jeg blir en flopp akkurat som hårspennene. 23
Undreguri Skrevet 19. mai 2020 #21643 Skrevet 19. mai 2020 Polyestertruse ( kjøp canesten i samme slengen).... Puster overhodet ikke, i hvertfall ikke på oss med normal flora... 43
Lopploella Skrevet 19. mai 2020 #21644 Skrevet 19. mai 2020 (endret) Stoffet ser atskillig penere ut på de duse og bearbeidete bildene av CBE enn på bildene av den andre modellen. De på modellen gir antagelig et riktigere bilde av blankt polyesterstoff og hvordan plaggene sitter på annet enn bryster som står opp av seg selv. Den rosa g-strengen langt opp i rumpa så virkelig ikke bra ut. Endret 19. mai 2020 av Lopploella 29
Liver Skrevet 19. mai 2020 #21645 Skrevet 19. mai 2020 Nå går ikke jeg noe med fancy undertøy eller lounge klær da jeg ikke vet når man har tid, eller i hvilken setting. Men, er dette stoffet behagelig å ligge å velte seg rundt i sofaen med? Ryker slike plagg lett i sømmene? Det ser veldig billig ut, men jeg har forstått dette er et vanskelig materiale å jobbe med. 10
Keaton Skrevet 19. mai 2020 #21646 Skrevet 19. mai 2020 Kommer fra: Kjemisk ubehandlet olje. Kjennetegn: Slitesterkt, vannavstøtende og tørker fort; har en tendens til å bli elektrisk og nuppe seg. Brukes blant annet til: Plagg som jakker og badetøy, som trenger å ha vannavstøtende egenskaper. Men er det egentlig vanlig å ha plagg i 100 % polyester? https://www.careofcarl.no/no/carlmagazine/stilkunnskap-2/2017/07/18/5-vanlige-materialer-og-deres-egenskaper.html 12
Porkupine Skrevet 19. mai 2020 #21647 Skrevet 19. mai 2020 Det ser jo faktisk helt forferdelig ut på den andre modellen; krøllete, glinsende og feil størrelse. Hvordan kan det samme plagget se så ulikt ut? 20
Lopploella Skrevet 19. mai 2020 #21648 Skrevet 19. mai 2020 7 minutter siden, Porkupine skrev: Det ser jo faktisk helt forferdelig ut på den andre modellen; krøllete, glinsende og feil størrelse. Hvordan kan det samme plagget se så ulikt ut? Lys og skygge? 14
Keaton Skrevet 19. mai 2020 #21649 Skrevet 19. mai 2020 1 minutt siden, Lopploella skrev: Lys og skygge? Ja, er nok gjort en større justering i PS. Jeg synes det er en gedigen bløff dersom det stemmer at fargen er som på de andre modellene. 18
Gjest tranedatter Skrevet 19. mai 2020 #21650 Skrevet 19. mai 2020 Hvem kan ta en butikk seriøst som skriver "babe" om modellene (bloggere/influencere) sine på Instagram? Om man sammenligner for eksempel Change Lingerie sin Instagram og Mymuse, så er jeg litt usikker på om det er bloggere Mymuse fronter eller undertøy. Sånn egentlig.
Gjest CecilieX Skrevet 19. mai 2020 #21651 Skrevet 19. mai 2020 Jeg har reagert på dette med farge-forskjell tidligere også. Nå sist på en jeansjakke fra Gina Tricot, hvor grønnfargen var svært forskjellig på nettsiden til Gina og på bildene på bloggen. Det er jo ikke heldig for annonsøren hvis fargekoordinerte bilder og det visuelle trumfer hvordan plagget egentlig ser ut. Det vil jo bare føre til skuffede kunder.
LilleSnupp Skrevet 19. mai 2020 #21652 Skrevet 19. mai 2020 Ser at modellene ikke benytter XS på bildene, men S og S/M (jf. info på mymuse.no). 20
Keaton Skrevet 19. mai 2020 #21653 Skrevet 19. mai 2020 Stemmer. Jakka er langt mer grønn enn på bildet, har sett den i butikk. (Nei, jeg så den før CBE hadde den på seg.) Akkurat nå, CecilieX skrev: Jeg har reagert på dette med farge-forskjell tidligere også. Nå sist på en jeansjakke fra Gina Tricot, hvor grønnfargen var svært forskjellig på nettsiden til Gina og på bildene på bloggen. Det er jo ikke heldig for annonsøren hvis fargekoordinerte bilder og det visuelle trumfer hvordan plagget egentlig ser ut. Det vil jo bare føre til skuffede kunder. 12
blåbærpai Skrevet 19. mai 2020 #21654 Skrevet 19. mai 2020 Føler for å sammenligne CBEs (og alle andre for Mymuse) undertøyskolleksjon med Jenny Skavlan for Pierre Robert. Ikke alt som skinner er gull, si (ref. blank polyester, grøss). I 99% av tilfellene ville vel de fleste foretrukket et funksjonelt og behagelig undertøy av pustende kvalitetsmaterialer. Dette skriker det motsatte. I normalt dagslys tenker jeg det ser og føles like billig ut som det er å produsere. Tipper nok en floppert. 32
hufsaaaaa Skrevet 19. mai 2020 #21655 Skrevet 19. mai 2020 (endret) Måtte inn og se nå på MyMuse, og bare ... shit. Det er jo himmelvid forskjell på bildene (altså plaggene og hvordan de framstår) til CBE og deres egen modell på siden. Og er det de sistnevnte bildene som er sannheten - noe jeg tror - så ser plaggene "billige" og ikke særlig holdbare ut. Og prisen? Snakkes... Endret 19. mai 2020 av hufsaaaaa 37
MorUgle Skrevet 19. mai 2020 #21656 Skrevet 19. mai 2020 1 time siden, Undreguri skrev: Polyestertruse ( kjøp canesten i samme slengen).... Puster overhodet ikke, i hvertfall ikke på oss med normal flora... Med dåsespray Og polyester, hånd i hånd😁 13
Gjest CecilieX Skrevet 19. mai 2020 #21657 Skrevet 19. mai 2020 Men jeg vil gi kudos til Mymuse for å bruke en normalvektig kvinne som modell. Det gir også et mer realistisk bilde av hvordan plaggene vil sitte, hvilket dessverre ikke vil være salgsfremmende. Plaggene minner meg om noen pyjamaser jeg kjøpte på HM som tenåring. De manglet elastisitet og var stive i stoffer. Dessuten forferdelig klamme. Jeg googlet kjapt noen bher fra andre merker og alle hadde noen prosenter elastan i seg hvilket gjør at de former seg etter kroppen. 100% polyester vil jo ikke gjøre det, og da sitter det jo ikke pent, noe som bli veldig tydelig på den andre modellen.
OppNedPåAlt Skrevet 19. mai 2020 #21658 Skrevet 19. mai 2020 Fint av mymuse å bruke en modell med normal kropp, men de kunne sikkert tatt henne med til fotoshooten LKE har hatt, for på de bildene er undertøyet lekkert. 8
FotbaIlflua Skrevet 19. mai 2020 #21660 Skrevet 19. mai 2020 Nå har jeg bladd gjennom bildene på My Muse. Min spådom var 100% korrekt; denne kolleksjonen er ikke designet for å selges til kvinner, den er designet for å se bra ut på CBE. Jeg fatter ikke at det er mulig å legge ut bilder med klær som ser så ulike ut på to ulike mennesker. Ikke bare passformen, men både farge og kvalitet ser helt annerledes ut. Som en dyr vs billig-artikkel eller en parodi som feks Celeste Barber gjør på instagram. Modellen som ble brukt er MODELL, en slank og pen kvinne, likevel ser ikke kolleksjonen bra ut på henne. Jeg er helt sjokkert, men samtidig ikke overrasket. Om dette blir en salgssuksess så skjønner jeg ingenting... 41
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå