Inocybe Skrevet 24. mai 2020 #21921 Skrevet 24. mai 2020 Ser man godt etter ser man at plaggene ikke sitter godt på CBE heller. Spesielt det rosa undertøyet. Både bhen og trusene sitter stivt med skrukker og sømmer på uheldige steder. Men CBE poserer bort den dårlige passformen og mulig det også brukes triks som sikkerhetsnåler for alt jeg vet. Det er mye vanligere på utstillingsbilder og utstillingsdukker i butikkvinduer enn det burde være. MyMuse hadde en liten stund med kredibilitet ved å vise korrekt passform på noen av bildene sine, men ved å fjerne dem igjen viser de det ikke er hensynet til kundenes fornøydhet som veier tyngst der. 39
prudens Skrevet 24. mai 2020 #21922 Skrevet 24. mai 2020 (endret) Victoria Secret bruke også mye 100 % Polyester https://ww.victoriassecret.com/lingerie/shop-all-essentials/flounce-kimono?ProductID=462666&CatalogueType=OLS https://ww.victoriassecret.com/lingerie/shop-all-essentials/satin-lace-cami-set?ProductID=480098&CatalogueType=OLS https://www.victoriassecret.com/vs/lingerie/essentials Endret 24. mai 2020 av prudens 4
Populært innlegg Keaton Skrevet 24. mai 2020 Populært innlegg #21923 Skrevet 24. mai 2020 Man må vel være litt i fans-kategorien for å kjøpe så overpriset polyester-undertøy, tenker jeg. Da sitter det nok også langt inne å innrømme at trusa ikke sitter slik som på CBE. 52
prudens Skrevet 24. mai 2020 #21924 Skrevet 24. mai 2020 (endret) 13 minutter siden, Kollontaj skrev: Man må vel være litt i fans-kategorien for å kjøpe så overpriset polyester-undertøy, tenker jeg. Da sitter det nok også langt inne å innrømme at trusa ikke sitter slik som på CBE. Jeg kan bare snakke ut i fra meg selv. Men jeg ville aldri ha handlet noe fordi det kommer fra CBE, men ser jeg noe jeg liker handler jeg uavhengig av det. Jeg syntes det grønne settet var lekkert, og angrer ikke på det. Likte også den grønne nattkjolen, så kunne godt handlet den også. Prisene var greie. Endret 24. mai 2020 av prudens 6
Maydis8 Skrevet 24. mai 2020 #21925 Skrevet 24. mai 2020 3 minutter siden, prudens skrev: Jeg kan bare snakke ut i fra meg selv. Men jeg ville aldri ha handlet noe fordi det kommer fra CBE, men ser jeg noe jeg liker handler jeg uavhengig av det. Jeg syntes det grønne settet var lekkert, og angrer ikke på det. Likte også den grønne underkjolen, så kunne godt handlet den også. Prisene var greie. Glad jeg ikke har et så stort forbruk og må handle alt ræl jeg kommer over. 32
MaleficentAurora Skrevet 24. mai 2020 #21926 Skrevet 24. mai 2020 14 minutter siden, Kollontaj skrev: Man må vel være litt i fans-kategorien for å kjøpe så overpriset polyester-undertøy, tenker jeg. Da sitter det nok også langt inne å innrømme at trusa ikke sitter slik som på CBE. 1 minutt siden, Maydis8 skrev: Glad jeg ikke har et så stort forbruk og må handle alt ræl jeg kommer over. Enig med dere begge to🙏 Hvorfor betale nærmeste tusen for noen uslende plagg når man kan få mer førr pengene på andre nettsider som selger klær med bedre kvalitet liksom. 22
prudens Skrevet 24. mai 2020 #21927 Skrevet 24. mai 2020 10 minutter siden, Maydis8 skrev: Glad jeg ikke har et så stort forbruk og må handle alt ræl jeg kommer over. Hva vet du om mitt forbruk? Stort sett handler jeg bare dyrere ting, med god kvalitet, og ikke i billige kjedebutikker, Dette er klær etc jeg har i mange år,, eller evig, så jeg kaster lite. 7
Mrs Robinson Skrevet 24. mai 2020 #21928 Skrevet 24. mai 2020 6 minutter siden, prudens skrev: Hva vet du om mitt forbruk? Stort sett handler jeg bare dyrere ting, med god kvalitet, og ikke i billige kjedebutikker, Dette er klær etc jeg har i mange år,, eller evig, så jeg kaster lite. Men likevel kjøper du plagg i 100% polyester? 😛 du tar ikke hensyn til etisk handling ihvertfall 39
Bendie Skrevet 24. mai 2020 #21929 Skrevet 24. mai 2020 35 minutter siden, Kollontaj skrev: Man må vel være litt i fans-kategorien for å kjøpe så overpriset polyester-undertøy, tenker jeg. Da sitter det nok også langt inne å innrømme at trusa ikke sitter slik som på CBE. 22 minutter siden, Maydis8 skrev: Glad jeg ikke har et så stort forbruk og må handle alt ræl jeg kommer over. 19 minutter siden, MaleficentAurora skrev: Enig med dere begge to🙏 Hvorfor betale nærmeste tusen for noen uslende plagg når man kan få mer førr pengene på andre nettsider som selger klær med bedre kvalitet liksom. Merkelige kommentarer, men kritikerne til CBE går vel kun i økologisk ullundertøy? Er vel vanskelig å bedømme kvaliteten på kolleksjonen uten og ha sett plaggene i virkeligheten? 8
MaleficentAurora Skrevet 24. mai 2020 #21930 Skrevet 24. mai 2020 9 minutter siden, prudens skrev: Hva vet du om mitt forbruk? Stort sett handler jeg bare dyrere ting, med god kvalitet, og ikke i billige kjedebutikker, Dette er klær etc jeg har i mange år,, eller evig, så jeg kaster lite. Ikke gjør det. Bare ikke gjør det🤦♀️ 1
MaleficentAurora Skrevet 24. mai 2020 #21931 Skrevet 24. mai 2020 Akkurat nå, Bendie skrev: Merkelige kommentarer, men kritikerne til CBE går vel kun i økologisk ullundertøy? Er vel vanskelig å bedømme kvaliteten på kolleksjonen uten og ha sett plaggene i virkeligheten? Gratulerer.. Din ble ikke noe bedre👏👏 1
Keaton Skrevet 24. mai 2020 #21932 Skrevet 24. mai 2020 22 minutter siden, Bendie skrev: Merkelige kommentarer, men kritikerne til CBE går vel kun i økologisk ullundertøy? Er vel vanskelig å bedømme kvaliteten på kolleksjonen uten og ha sett plaggene i virkeligheten? Det er et betydelig rom mellom økologisk ullundertøy (som jeg har litt av) til 100 % polyester (som jeg ikke har). Jeg tenker miljø og holdbarhet når jeg handler, samt praktisk bruk og rengjøring av plagget. 33
prudens Skrevet 24. mai 2020 #21933 Skrevet 24. mai 2020 39 minutter siden, Mrs Robinson skrev: Men likevel kjøper du plagg i 100% polyester? 😛 du tar ikke hensyn til etisk handling ihvertfall Nå handler vel ikke diskusjonen om meg og mitt forbruk eller etiske valg. Dette er avsporing 13
Bendie Skrevet 24. mai 2020 #21934 Skrevet 24. mai 2020 6 minutter siden, Kollontaj skrev: Det er et betydelig rom mellom økologisk ullundertøy (som jeg har litt av) til 100 % polyester (som jeg ikke har). Jeg tenker miljø og holdbarhet når jeg handler, samt praktisk bruk og rengjøring av plagget. Det var satt litt på spissen. Poenget er at en her inne ofte forsøker å trykke andre ned eller fremhever seg selv for å være feilfri. Om en velger å kjøpe klesplagg i polyester, så er ikke det ensbetydende at man er et miljøsvin, eller at skal måtte forsvare det. Polyester er ikke noe jeg betrakter som «ræl». Jeg har selv plagg fra Ganni og Line of Oslo i 100% polyester. 12
SusieDerkins Skrevet 24. mai 2020 Forfatter #21935 Skrevet 24. mai 2020 1 minutt siden, Bendie skrev: Det var satt litt på spissen. Poenget er at en her inne ofte forsøker å trykke andre ned eller fremhever seg selv for å være feilfri. Om en velger å kjøpe klesplagg i polyester, så er ikke det ensbetydende at man er et miljøsvin, eller at skal måtte forsvare det. Polyester er ikke noe jeg betrakter som «ræl». Jeg har selv plagg fra Ganni og Line of Oslo i 100% polyester. hvordan gjør det en forskjell at det er fra Ganni og Line of Oslo???? det er fremdeles et miljøfiendtlig stoff. At du velger å kjøpe polyester er kanskje ikke ensbetydende med at du er et miljøsvin, der skal det nok mer til, men det betyr jo nødvendigvis at du ikke er spesielt opptatt av miljøvern. For da ville du ikke kjøpt det. Selv om det var Ganni. 33
Bendie Skrevet 24. mai 2020 #21936 Skrevet 24. mai 2020 2 minutter siden, MissLucy skrev: hvordan gjør det en forskjell at det er fra Ganni og Line of Oslo???? det er fremdeles et miljøfiendtlig stoff. At du velger å kjøpe polyester er kanskje ikke ensbetydende med at du er et miljøsvin, der skal det nok mer til, men det betyr jo nødvendigvis at du ikke er spesielt opptatt av miljøvern. For da ville du ikke kjøpt det. Selv om det var Ganni. Poenget var at det ikke nødvendigvis er billig ræl, som produseres med polyester. Utover det kommenterer jeg ikke mitt forbruk her inne. 5
SusieDerkins Skrevet 24. mai 2020 Forfatter #21937 Skrevet 24. mai 2020 4 minutter siden, Bendie skrev: Poenget var at det ikke nødvendigvis er billig ræl, som produseres med polyester. Utover det kommenterer jeg ikke mitt forbruk her inne. billig ræl eller dyrt ræl - den eneste forskjellen for miljøet er at vi kanskje kjøper litt mindre av det dyre rælet. 22
Hvem er dette? Skrevet 24. mai 2020 #21938 Skrevet 24. mai 2020 Her er bildene til de som ikke fikk sett dem før de ble slettet fra mymuse. 14
loffen Skrevet 24. mai 2020 #21939 Skrevet 24. mai 2020 Utrolig søt, hun modellen! Men kanskje de slettet bildene fordi trusa er dratt fryktelig langt opp? Skal vel ikke sitte slik. 11
Vipser Skrevet 24. mai 2020 #21940 Skrevet 24. mai 2020 Jeg har noen trøyer i det som viser seg å være 100% polyester. Kjøpt for kr 15-20 på wish, fordi det var kule motiv (og billig). Stoffet nuppet seg under armene etter kort tids bruk, føles lett fuktig/klissete ut også når det er rent og tørt i skapet, og kommer også tørt ut av vaskemaskina, i motsetning til mine bomullsplagg. Utrolig fascinerende. Spent på å høre om du kjenner forskjell etter en tids bruk, @prudens 25
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå