Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ser man godt etter ser man at plaggene ikke sitter godt på CBE heller. Spesielt det rosa undertøyet. Både bhen og trusene sitter stivt med skrukker og sømmer på uheldige steder. Men CBE poserer bort den dårlige passformen og mulig det også brukes triks som sikkerhetsnåler for alt jeg vet. Det er mye vanligere på utstillingsbilder og utstillingsdukker i butikkvinduer enn det burde være.
MyMuse hadde en liten stund med kredibilitet ved å vise korrekt passform på noen av bildene sine, men ved å fjerne dem igjen viser de det ikke er hensynet til kundenes fornøydhet som veier tyngst der. 

• Liker 39
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
13 minutter siden, Kollontaj skrev:

Man må vel være litt i fans-kategorien for å kjøpe så overpriset polyester-undertøy, tenker jeg. Da sitter det nok også langt inne å innrømme at trusa ikke sitter slik som på CBE. 

Jeg kan bare snakke ut i fra meg selv. Men jeg ville aldri ha handlet  noe  fordi  det kommer fra CBE, men ser jeg noe  jeg liker handler jeg uavhengig av det. Jeg syntes  det grønne settet  var lekkert, og angrer ikke på  det. Likte også  den grønne nattkjolen, så kunne godt handlet  den også. Prisene  var greie. 

Endret av prudens
  • Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, prudens skrev:

Jeg kan bare snakke ut i fra meg selv. Men jeg ville aldri ha handlet  noe  fordi  det kommer fra CBE, men ser jeg noe  jeg liker handler jeg uavhengig av det. Jeg syntes  det grønne settet  var lekkert, og angrer ikke på  det. Likte også  den grønne underkjolen, så kunne godt handlet  den også. Prisene  var greie. 

Glad jeg ikke har et så stort forbruk og må handle alt ræl jeg kommer over. 

• Liker 32
Skrevet
14 minutter siden, Kollontaj skrev:

Man må vel være litt i fans-kategorien for å kjøpe så overpriset polyester-undertøy, tenker jeg. Da sitter det nok også langt inne å innrømme at trusa ikke sitter slik som på CBE. 

1 minutt siden, Maydis8 skrev:

Enig med dere begge to🙏

Hvorfor betale nærmeste tusen for noen uslende plagg når man kan få mer førr pengene på andre nettsider som selger klær med bedre kvalitet liksom.

• Liker 22
Skrevet
10 minutter siden, Maydis8 skrev:

Hva  vet  du om mitt forbruk?  Stort sett handler jeg bare dyrere ting, med  god  kvalitet, og ikke i billige kjedebutikker, Dette er klær etc jeg har i mange år,, eller evig,  så jeg kaster lite. 

• Liker 7
Skrevet
6 minutter siden, prudens skrev:

Hva  vet  du om mitt forbruk?  Stort sett handler jeg bare dyrere ting, med  god  kvalitet, og ikke i billige kjedebutikker, Dette er klær etc jeg har i mange år,, eller evig,  så jeg kaster lite. 

Men likevel kjøper du plagg i 100% polyester? 😛

du tar ikke hensyn til etisk handling ihvertfall 

• Liker 39
Skrevet
35 minutter siden, Kollontaj skrev:

22 minutter siden, Maydis8 skrev:

19 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Enig med dere begge to🙏

Hvorfor betale nærmeste tusen for noen uslende plagg når man kan få mer førr pengene på andre nettsider som selger klær med bedre kvalitet liksom.

Merkelige kommentarer, men kritikerne til CBE går vel kun i økologisk ullundertøy? Er vel vanskelig å bedømme kvaliteten på kolleksjonen uten og ha sett plaggene  i virkeligheten? 

• Liker 8
Skrevet
9 minutter siden, prudens skrev:

Ikke gjør det. Bare ikke gjør det🤦‍♀️

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Bendie skrev:

Merkelige kommentarer, men kritikerne til CBE går vel kun i økologisk ullundertøy? Er vel vanskelig å bedømme kvaliteten på kolleksjonen uten og ha sett plaggene  i virkeligheten? 

Gratulerer.. Din ble ikke noe bedre👏👏

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, Bendie skrev:

Det er et betydelig rom mellom økologisk ullundertøy (som jeg har litt av) til 100 % polyester (som jeg ikke har). Jeg tenker miljø og holdbarhet når jeg handler, samt praktisk bruk og rengjøring av plagget. 

• Liker 33
Skrevet
39 minutter siden, Mrs Robinson skrev:

Men likevel kjøper du plagg i 100% polyester? 😛

du tar ikke hensyn til etisk handling ihvertfall 

Nå handler vel ikke diskusjonen om meg og mitt forbruk eller etiske valg. Dette er avsporing

• Liker 13
Skrevet
6 minutter siden, Kollontaj skrev:

Det er et betydelig rom mellom økologisk ullundertøy (som jeg har litt av) til 100 % polyester (som jeg ikke har). Jeg tenker miljø og holdbarhet når jeg handler, samt praktisk bruk og rengjøring av plagget. 

Det var satt litt på spissen. Poenget er at en her inne ofte forsøker å trykke andre ned eller fremhever  seg selv for å være feilfri. Om en velger å kjøpe klesplagg i polyester, så er ikke det ensbetydende at man er et miljøsvin, eller at skal måtte forsvare det. Polyester er ikke noe jeg betrakter som «ræl». Jeg har selv plagg fra Ganni  og Line of Oslo i 100% polyester. 

• Liker 12
Skrevet
1 minutt siden, Bendie skrev:

Det var satt litt på spissen. Poenget er at en her inne ofte forsøker å trykke andre ned eller fremhever  seg selv for å være feilfri. Om en velger å kjøpe klesplagg i polyester, så er ikke det ensbetydende at man er et miljøsvin, eller at skal måtte forsvare det. Polyester er ikke noe jeg betrakter som «ræl». Jeg har selv plagg fra Ganni  og Line of Oslo i 100% polyester. 

hvordan gjør det en forskjell at det er fra Ganni og Line of Oslo???? det er fremdeles et miljøfiendtlig stoff. At du velger å kjøpe polyester er kanskje ikke ensbetydende med at du er et miljøsvin, der skal det nok mer til, men det betyr jo nødvendigvis at du ikke er spesielt opptatt av miljøvern. For da ville du ikke kjøpt det. Selv om det var Ganni.

• Liker 33
Skrevet
2 minutter siden, MissLucy skrev:

hvordan gjør det en forskjell at det er fra Ganni og Line of Oslo???? det er fremdeles et miljøfiendtlig stoff. At du velger å kjøpe polyester er kanskje ikke ensbetydende med at du er et miljøsvin, der skal det nok mer til, men det betyr jo nødvendigvis at du ikke er spesielt opptatt av miljøvern. For da ville du ikke kjøpt det. Selv om det var Ganni.

Poenget var at det ikke nødvendigvis er billig ræl, som produseres med polyester. Utover det kommenterer jeg ikke mitt forbruk her inne. 

• Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, Bendie skrev:

Poenget var at det ikke nødvendigvis er billig ræl, som produseres med polyester. Utover det kommenterer jeg ikke mitt forbruk her inne. 

billig ræl eller dyrt ræl - den eneste forskjellen for miljøet er at vi kanskje kjøper litt mindre av det dyre rælet.

• Liker 22
Skrevet

Her er bildene til de som ikke fikk sett dem før de ble slettet fra mymuse.7A83AC21-4967-41C6-B87A-9D7DB9975F6B.thumb.png.1524ca06605e7cbfe0aa991ed41c826e.png84CC0A16-4928-4AAB-83F2-CD68D5A8D8B4.thumb.jpeg.e393bb4363bdd145218aa1844fe82475.jpeg

• Liker 14
Skrevet

Utrolig søt, hun modellen! 
Men kanskje de slettet bildene fordi trusa er dratt fryktelig langt opp? Skal vel ikke sitte slik.

• Liker 11
Skrevet

Jeg har noen trøyer i det som viser seg å være 100% polyester. Kjøpt for kr 15-20 på wish, fordi det var kule motiv (og billig). Stoffet nuppet seg under armene etter kort tids bruk, føles lett fuktig/klissete ut også når det er rent og tørt i skapet, og kommer også tørt ut av vaskemaskina, i motsetning til mine bomullsplagg. Utrolig fascinerende. 

Spent på å høre om du kjenner forskjell etter en tids bruk, @prudens

• Liker 25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...