Gå til innhold

Ble jeg voldtatt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg håper også at det går bra med deg og jeg tenker også på deg. Håper at det går bra til tross for alt det som du har måttet gå gjennom og jeg håper at du får den hjelpen som du trenger og at du klarer å legge det bak deg en dag. Som andre også sier så er det ikke din feil og du må ikke ha noen skyldfølelse for det som han har gjort mot deg mot din vilje. Veldig bra at moren din kunne kjøre deg til legevakten slik at du kunne bli undersøkt og få hjelp der.

Anonymkode: 21517...db0

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest loveli

Klem til deg TS!

Du er sterk! Og det tydeligvis gode forholdet med moren din er gull verdt! Du er heldig som har en slik mor. Håper du får den støtten og den oppfølgningen av helsepersonell som du både trenger og har krav på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Det er jo derfor hun dro til legevakten slik at de kan stadfeste om en evt voldtekt har skjedd. Fram til da fortjener TS all vår støtte.

Ut fra svarene til de aller fleste her å dømme, er det allerede slått fast at hun ble voldtatt.

Anonymkode: 60ab2...1c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ut fra svarene til de aller fleste her å dømme, er det allerede slått fast at hun ble voldtatt.

Anonymkode: 60ab2...1c1

HVIS noen har hatt sex med TS, noe alt tyder på, så er det voldtekt. Er det vanskelig for deg å forstå det? Hva får du ut av dette flisespikkeriet i tråden til en veldig sårbar, ung jente egentlig? 

Holdningnene til noen av dere i tråden (heldigvis et fåtall) er litt av grunnen til at sovevoldtekter er så utbredt som det faktisk er, og at så få faktisk anmelder det som ifølge loven er en straffbar handling og et overgrep.

Hvis dere synes det er helt greit at en fremmed tar seg til rette med dere når dere sover, så er det deres egne holdninger og det er absolutt IKKE holdninger dere burde prøve å overføre til resten av samfunnet. Skammen man føler etter dette er stor nok i seg selv, uten at folk som dere skal prøve å påføre dem enda mer skam ved å indirekte påstå at «det du føler nå er feil, det er DITT ansvar at noen gjør hva de vil med deg, siden DU ble så full at du ikke husker noe». 

Holdninger som dette, som ble presset på meg fra alle kanter, er grunnen til at jeg ikke valgte å anmelde eller snakke mer om et tilsvarende overgrep som skjedde meg, og også grunnen til at jeg blir helt hysterisk HVER ENESTE GANG jeg våkner av at noen er nær kroppen min i søvne. Det er pokker ikke greit at dere skal ta fra TS muligheten til å få oppreisning og til å legge skylden fra seg og dermed til å kunne få et normalt forhold til kroppen sin igjen!

Anonymkode: e76ad...4ce

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

HVIS noen har hatt sex med TS, noe alt tyder på, så er det voldtekt. Er det vanskelig for deg å forstå det? Hva får du ut av dette flisespikkeriet i tråden til en veldig sårbar, ung jente egentlig? 

Holdningnene til noen av dere i tråden (heldigvis et fåtall) er litt av grunnen til at sovevoldtekter er så utbredt som det faktisk er, og at så få faktisk anmelder det som ifølge loven er en straffbar handling og et overgrep.

Hvis dere synes det er helt greit at en fremmed tar seg til rette med dere når dere sover, så er det deres egne holdninger og det er absolutt IKKE holdninger dere burde prøve å overføre til resten av samfunnet. Skammen man føler etter dette er stor nok i seg selv, uten at folk som dere skal prøve å påføre dem enda mer skam ved å indirekte påstå at «det du føler nå er feil, det er DITT ansvar at noen gjør hva de vil med deg, siden DU ble så full at du ikke husker noe». 

Holdninger som dette, som ble presset på meg fra alle kanter, er grunnen til at jeg ikke valgte å anmelde eller snakke mer om et tilsvarende overgrep som skjedde meg, og også grunnen til at jeg blir helt hysterisk HVER ENESTE GANG jeg våkner av at noen er nær kroppen min i søvne. Det er pokker ikke greit at dere skal ta fra TS muligheten til å få oppreisning og til å legge skylden fra seg og dermed til å kunne få et normalt forhold til kroppen sin igjen!

Anonymkode: e76ad...4ce

Om noen har hatt sex med henne i den tilstanden hun var i, har hun selvsagt blitt voldtatt. Men det er jo ingen her som vet om hun har blitt voldtatt! I og med at hun var så full og ikke husker noe, kan jo hva som helst ha skjedd. Å våkne opp slik, er ikke ensbetydende med at noen har forgrepet seg på henne. Men folk svarer TS som om noen av de hun var sammen med på hytteturen, allerede er siktet og dømt.

Og det er faktisk slike som dere som undergraver de som beviselig har blitt voldtatt. Hva om det viser sex at TS ikke har blitt voldtatt? Og så har flere titalls her allerede slått fast at hun har blitt det? Det å slå fast så alvorlige ting, før noe overhodet er bevist, synes jeg man skal være uhyre forsiktig med.

Jeg hadde en lignende opplevelse da jeg var russ. Ei på russebussen våknet opp nesten naken, overbevist om at hun hadde blitt voldtatt. Vi hadde vært fem stykker sammen på fest, hun drakk seg dritings og slukna før midnatt. Vi andre la oss samtidig et par timer senere, men ingen av oss kan jo vite hva de andre gjorde etter at vi selv sovna. Vi støttet henne selvsagt, to av oss fulgte henne til legevakta og voldtekstmottaket. Det ble ikke funnet noen tegn på voldtekt. Det var alle naturligvis veldig lettet over. Men samtidig hadde ryktet spredd seg, og guttene som var på festen ble stemplet som voldtektsmenn.

Anonymkode: 60ab2...1c1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når hun har blitt hjulpet inn i egen seng på ENEROM så er det jo ingen tvil om at karen som har vært i stand til å gå inn på rommet hennes (i.e. Ikke så sørpefull at han måtte bæres rundt) er den som har skyld her og må stilles til ansvar for det! 

TS, vær så snill å se bortifra alle kommentarene til den jeg siterer her nå. Det er bare gjort for å så tvil i dine tanker, men stol på instinktene dine og du har vært utrolg sterk allerede som har fortalt din mor og fått gjort undersøkelser!!! Du har så mye støtte i oss alle her, bortsett fra noen få jævler som sannsynligvis er voldtektsmenn selv. 

Anonymkode: 84e1a...b32

Hvordan kan dette øke kvaliteten på tråden mener du?

Anonymkode: 9eb8f...a09

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jada. Og om fyren var på blacoutfylla også så er det jo da hun som har voldtatt henne og da risikerer hun å bli fengslet selv....

Anonymkode: 8d06a...587

Se for deg at fyren lå med blackout, bært til sengs av venner, tror du da han hadde vært istand til å gå inn på rommet til jenta, ta av henne klærne og ha sex med henne?

Du kan ikke seriøst prøve å snu om på dette når du leser hovedinnlegget til ts hvor hun skriver ting i skrekk og skam???

Tenk å våkne opp med ekle følelser i kroppen over at du ikke har hatt kontroll på natten? Alle hadde vært redd i et sånt tilfelle. Men det var TS som ikke klarte å sitte ute med de andre som oppførte seg normalt. Det var TS som lot som hun var fyllesyk å ble igjen på rommet. Hva gjorde han du mener kan være uskyldig? Han satt å spiste frokost etc mens han lot som om alt var ok. Hadde det vært han som var voldtatt, hadde det kanskje vært han som ikke ville møte de andre, men det var ikke sånn.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sphynx skrev:

Se for deg at fyren lå med blackout, bært til sengs av venner, tror du da han hadde vært istand til å gå inn på rommet til jenta, ta av henne klærne og ha sex med henne?

Du kan ikke seriøst prøve å snu om på dette når du leser hovedinnlegget til ts hvor hun skriver ting i skrekk og skam???

Tenk å våkne opp med ekle følelser i kroppen over at du ikke har hatt kontroll på natten? Alle hadde vært redd i et sånt tilfelle. Men det var TS som ikke klarte å sitte ute med de andre som oppførte seg normalt. Det var TS som lot som hun var fyllesyk å ble igjen på rommet. Hva gjorde han du mener kan være uskyldig? Han satt å spiste frokost etc mens han lot som om alt var ok. Hadde det vært han som var voldtatt, hadde det kanskje vært han som ikke ville møte de andre, men det var ikke sånn.

Hvorfor er klærne hennes av og var klisete av noe slag? 

Anonymkode: 7a915...e30

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, ~Tor~ skrev:

Jeg var sikker på at dette var et nettroll. Måtte google og fant denne: https://www.aftenposten.no/norge/i/oE2a/1-prosent-av-voldtektene-ender-med-fellende-dom

Jeg ville gjerne ha vært nettroll. Men dessverre er det riktig statistikk, og helt hårreisende. Det har i siste tid vært avgjørelser der gjerningsmannen ble frifunnet til tross for tilståelse og andre bevis. 

Anonymkode: 3c923...511

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om noen har hatt sex med henne i den tilstanden hun var i, har hun selvsagt blitt voldtatt. Men det er jo ingen her som vet om hun har blitt voldtatt! I og med at hun var så full og ikke husker noe, kan jo hva som helst ha skjedd. Å våkne opp slik, er ikke ensbetydende med at noen har forgrepet seg på henne. Men folk svarer TS som om noen av de hun var sammen med på hytteturen, allerede er siktet og dømt.

Og det er faktisk slike som dere som undergraver de som beviselig har blitt voldtatt. Hva om det viser sex at TS ikke har blitt voldtatt? Og så har flere titalls her allerede slått fast at hun har blitt det? Det å slå fast så alvorlige ting, før noe overhodet er bevist, synes jeg man skal være uhyre forsiktig med.

Jeg hadde en lignende opplevelse da jeg var russ. Ei på russebussen våknet opp nesten naken, overbevist om at hun hadde blitt voldtatt. Vi hadde vært fem stykker sammen på fest, hun drakk seg dritings og slukna før midnatt. Vi andre la oss samtidig et par timer senere, men ingen av oss kan jo vite hva de andre gjorde etter at vi selv sovna. Vi støttet henne selvsagt, to av oss fulgte henne til legevakta og voldtekstmottaket. Det ble ikke funnet noen tegn på voldtekt. Det var alle naturligvis veldig lettet over. Men samtidig hadde ryktet spredd seg, og guttene som var på festen ble stemplet som voldtektsmenn.

Anonymkode: 60ab2...1c1

Da er du selvsagt enig i at TS må på voldtektsmottaket. Bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig skal hun anmelde for voldtekt

Hun var så full at hun måtte bæres i seng, fullstendig blackout. Og våkner opp neste dag at noen hatt tatt seg til rette med henne. I tillegg var hun jomfru (voldtekt er grusomt uansett asså, men jeg synes det er trist at Ts ble frastjålet sin første opplevelse med sex sammen med en hun er forelska i, en hun har lyst å ha sex med)

Hun lå alene på et rom, fullstendig i alkokoma, han gikk inn på rommet hennes etter at alle hadde gått å lagt seg, kledde av henne på underkroppen og begikk et overgrep.

Hun ødelegger ikke livet til en mann, det har han helt fint klart å ødelegge selv ved å ta seg til rette med en bevistløs person. 

Sånne som deg er fæle, som synes voldtekt av bevisstløse kvinner er helt OK. 

 

Anonymkode: caa80...dce

Dette du skriver her vet vi ikke om er 100% sikkert. Ts husker ikke alt selv engang.

For din og han sin skyld Ts, så håper jeg du ikke anmelder og ødelegger ett liv. Det beste er å la det ligge og holde deg unna de menneskene heretter.

Anonymkode: 96de3...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette du skriver her vet vi ikke om er 100% sikkert. Ts husker ikke alt selv engang.

For din og han sin skyld Ts, så håper jeg du ikke anmelder og ødelegger ett liv. Det beste er å la det ligge og holde deg unna de menneskene heretter.

Anonymkode: 96de3...d11

Hva faen er galt med deg?

Det beste er å ta det til legevakten og la dem i samarbeid med politiet finne ut om dette er grunn til anmeldelse.

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er klærne hennes av og var klisete av noe slag? 

Anonymkode: 7a915...e30

Det tror jeg de på eventuelt voldtektsmottaket har svaret på...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Hva faen er galt med deg?

Det beste er å ta det til legevakten og la dem i samarbeid med politiet finne ut om dette er grunn til anmeldelse.

Hvorfor kan man ikke heller spørre de involverte guttene på hyttefesten hvem det var som forgrep seg på henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Alterego666 skrev:

Da er du selvsagt enig i at TS må på voldtektsmottaket. Bra!

Har jeg noen plasser skrevet at jeg er uenig i det? Dust. 

Anonymkode: 60ab2...1c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, waco said:

Hvorfor kan man ikke heller spørre de involverte guttene på hyttefesten hvem det var som forgrep seg på henne?

Fordi politiet finner ut nøyaktig hvem det er om det faktisk var slik at en voldtekt ble begått og det finnes bevis.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg blir faen så forbanna over all idiotien i denne tråden, at jeg mangler ord. Ts ber om råd i en spesifikk situasjon, hun ber dere ikke være lekdommere! Når jeg leser all idiotien enkelte klarer å lire utav seg her håper jeg ordningen med lekdommere blir avskaffet for alltid! At det sitter mennesker i 2018 som fortsatt ikke forstår at DET ER VOLDTEKT NÅR NOEN HAR SEX MED DEG DERSOM DU ER BEVISSTLØS ELLER UTE AV STAND TIL Å SAMTYKKE (om du feks er overstadig beruset) sier meg bare èn eneste ting; idioti kan ikke kurereres. Jeg blir helt matt!! 

Nå håper jeg det kan opprettes en egen tråd for de som ønsker å diskutere fenomenet voldtekt - slik at Ts kan få fred til å samle krefter og konsentrere seg om det som betyr noe i denne saken - hennes egen fysiske og psykiske helse. 

Endret av Vera
  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, waco skrev:

Hvorfor kan man ikke heller spørre de involverte guttene på hyttefesten hvem det var som forgrep seg på henne?

Hvem er det som skal spørre om dette da tenkte du, TS? Hva tror du skal komme ut av det scenarioet? TS spør; hvem av dere forgrep seg på meg? Og «Ole» står frem og sier; det var meg, beklager, skal aldri skje igjen, og så var den saken ferdig? 

Anonymkode: e76ad...4ce

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, BiancaWhite skrev:

Ut fra hva jeg skjønner ts, så husker du altså ikke om du har jatt sex eller om du sa ja.

hvorfor motiverer folk til å anmelde for voldtekt?? Jeg blir nesten frustrert over å kvinne noen ganger. Mannen blir jo alltid gjerningspersonen, kvinnen i offerrollen. Du valgte å drikke deg dritings. 

Du bør i hvertfal skjekke om du er gravid. 

F*** you!

Slutt med å skylde på offeret, og lær deg litt om lov og rett. 

Håper det går bedre med deg TS, du er ei tøff dame!

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette du skriver her vet vi ikke om er 100% sikkert. Ts husker ikke alt selv engang.

For din og han sin skyld Ts, så håper jeg du ikke anmelder og ødelegger ett liv. Det beste er å la det ligge og holde deg unna de menneskene heretter.

Anonymkode: 96de3...d11

Du kan ikke engang forestille deg hvor mange liv voldtektsmannen kan ødelegge hvis hun ikke anmelder. La oss si at han er 22 og voldtar en kvinne hver tredje måned til han er femti. Ingen anmelder ham, så han fortsetter bare fordi han kommer unna med det.

TS kan REDDE massevis av liv ved å anmelde ham.

Anonymkode: 9d336...c61

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...