Gå til innhold

Ble jeg voldtatt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Så hva hvis det er to mennesker som er helt totalt drita? Får automatisk mannen voldtekt stempelet da? Når de begge har drukket alt for mye. 

Jeg utelukker ikke at det her kan være en voldtekt..  Men jeg ville ha vært litt forsiktig med å anta at det var en voldtekt før litt flere tråder har blitt nøsta opp. 

Men jeg håper virkelig du finner ut av hva som skjedde, at du får god hjelp uansett om det var en voldtekt eller ikke. 

Anonymkode: aa427...819

Om han hadde vert like driting så hadde voldtekten aldri skjedd! Ho va så driting at ho måtte ha hjelpe inn på rommet og i seng. Han må ha gått inn aleine, kled av seg selv og henner! Og da kan han ikkje våre så driting..  

Anonymkode: ae975...17c

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg takker for at dere bryr dere, jeg er hjemme hos Mamma. Vi var på legevakten, var der i nesten 3 timer med undersøkelser og samtale. Jeg fikk angrepille og smertestillende. Jeg blir kontakter i morgen tidlig for samtale med ambulant team som jeg tror de kalte det om jeg ønsket. De fikk klærne mine, laken og de undersøkte meg. Jeg har snakket med venninna mi som var med på å legge meg. Hun sa at alle gikk å la seg max 20-30 min etter meg og at alt virket normalt og alle gikk til sine rom. Jeg får ta dagen i morgen litt som den kommer. 

Anonymkode: 52c9a...3c0

Vil anbefale deg å ta i mot all støtte og hjelp du kan få. Og husk: Ingenting av dette er din feil, og du har ingen skam hengende over deg.

Er stolt over at du kom deg til legevakta, da jeg kan se for meg hvor tungt det kan være. *klem*

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære TS

Hvis du vil kan du sende meg en PM hvis du har spørsmål angående anmeldelse. Jeg har ikke noe direkte juridiske råd å komme med, men jeg kan forklare en del om hvordan prosessen var for meg. 

Er helt opp til deg, selvfølgelig, og jeg lover at deg alt blir mellom oss. 

 

Vil selvfølgelig svare deg om du velger å stille spørsmål som AB i denne tråden, men det er lettere å ha en dialog på PM. 

 

Som sagt, det er bare et tilbud, og helt opp til deg om du vil ta i mot. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

... Satan så flisespikking man skal gjøre på noe helt irrelevant. Det var slik jeg tolket et innlegg, det betyr ikke at jeg ville ordlagt meg på en slik måte.

Ser ikke hva en tråd av denne tyngden tjener på slik kverulering.

Du trenger ikke hisse deg opp. Mente egentlig at det var feil av personen du kommenterte til å se på hendelsen som sex, men burde sikkert formulert meg bedre. Unnskyld!

Anonymkode: 123c3...27d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Du trenger ikke hisse deg opp. Mente egentlig at det var feil av personen du kommenterte til å se på hendelsen som sex, men burde sikkert formulert meg bedre. Unnskyld!

Anonymkode: 123c3...27d

Bare fortsatt forbanna på alle idiotene som prøver å legge skyld over på TS og tar det ut på alle og enhver! 😄

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Bare fortsatt forbanna på alle idiotene som prøver å legge skyld over på TS og tar det ut på alle og enhver! 😄

Helt i orden! Er bra du er sint!!

Anonymkode: 123c3...27d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser du har fått mange gode råd ts, og godt å se at du kom deg til legevakten. Jeg vil egentlig bare si at jeg heier på deg og synes du er sterk! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra hva jeg skjønner ts, så husker du altså ikke om du har jatt sex eller om du sa ja.

hvorfor motiverer folk til å anmelde for voldtekt?? Jeg blir nesten frustrert over å kvinne noen ganger. Mannen blir jo alltid gjerningspersonen, kvinnen i offerrollen. Du valgte å drikke deg dritings. 

Du bør i hvertfal skjekke om du er gravid. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, BiancaWhite skrev:

Ut fra hva jeg skjønner ts, så husker du altså ikke om du har jatt sex eller om du sa ja.

hvorfor motiverer folk til å anmelde for voldtekt?? Jeg blir nesten frustrert over å kvinne noen ganger. Mannen blir jo alltid gjerningspersonen, kvinnen i offerrollen. Du valgte å drikke deg dritings. 

Du bør i hvertfal skjekke om du er gravid. 

Er man beruset så er man ikke i stand til å samtykke. Har du sex med en sm er for full, er det voldtekt. enkelt og greit. 

 

 

 

Hvordan går det ts? Har du snakket mer med veninnene dine fra hytteturen? Har de sagt noe mer? Har du fortalt de hva som skjedde?

 

 

God bedring, lykke til, og husk; det er ikke din feil, og ikke din skam <3 Du er sterk <3

 

Anonymkode: 6f752...f07

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er man beruset så er man ikke i stand til å samtykke. Har du sex med en sm er for full, er det voldtekt. enkelt og greit. 

 

 

 

Hvordan går det ts? Har du snakket mer med veninnene dine fra hytteturen? Har de sagt noe mer? Har du fortalt de hva som skjedde?

 

 

God bedring, lykke til, og husk; det er ikke din feil, og ikke din skam ❤️ Du er sterk ❤️

 

Anonymkode: 6f752...f07

Så hvis en dame har sex med en drita mann er det voldtekt og da? Ts husker jo ikke. Hun kan ha vært med på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, BiancaWhite skrev:

Så hvis en dame har sex med en drita mann er det voldtekt og da? Ts husker jo ikke. Hun kan ha vært med på det. 

Hvis en av de er ute av stand til å samstykke; ja såklart. Hva er det du ikke skjønner med det? Dette er norsk lovverk.

Det spiller ingen rolle om hun mumlet "ja" i fylla, er man så beruset at man må bæres i seng, er man ute av stand til å samtykke. Akkurat som det ikke er greit å ha sex med et barn, selv om de sier ja. 

Anonymkode: 6f752...f07

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis en av de er ute av stand til å samstykke; ja såklart. Hva er det du ikke skjønner med det? Dette er norsk lovverk.

Det spiller ingen rolle om hun mumlet "ja" i fylla, er man så beruset at man må bæres i seng, er man ute av stand til å samtykke. Akkurat som det ikke er greit å ha sex med et barn, selv om de sier ja. 

Anonymkode: 6f752...f07

Han kan jo ha vært like full. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, BiancaWhite skrev:

Han kan jo ha vært like full. 

Da hadde han ikke klart å gjennomføre voldtekten, eller ha hatt ereksjon/utløsning. Om du ikke kan noe om lovverket i landet du bor i, eller om anatomi - så burde du holde deg for god til å kommentere stygt til en som akkurat har blitt voldtatt. 

Anonymkode: 6f752...f07

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, BiancaWhite skrev:

Så hvis en dame har sex med en drita mann er det voldtekt og da? Ts husker jo ikke. Hun kan ha vært med på det. 

Tjah, om vi skal ta ts på ordet, så tviler jeg på at ei som er så full at hun blir båret til sengs har tatt initiativ til noe, eller vært i stand til å gi et samtykke. Om han var den pågående er det også hans ansvar hvorvidt hennes samtykke var legitimt eller ikke, og i dette tilfelle virker det som at ts ikke var i stand til å gi samtykke. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
36 minutter siden, BiancaWhite skrev:

Han kan jo ha vært like full. 

Dette er kanskje ikke tråden for juridisk flisespikking? Det er slike innvendinger som gjør at voldtatte jenter IKKE drar til legevakta med èn gang. Skjerpings!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, BiancaWhite skrev:

Ut fra hva jeg skjønner ts, så husker du altså ikke om du har jatt sex eller om du sa ja.

hvorfor motiverer folk til å anmelde for voldtekt?? Jeg blir nesten frustrert over å kvinne noen ganger. Mannen blir jo alltid gjerningspersonen, kvinnen i offerrollen. Du valgte å drikke deg dritings. 

Du bør i hvertfal skjekke om du er gravid. 

Om hun er dritings eller ikke har ikke noe med saken å gjøre. Han kan ikke ta seg til rette på en sovende person på grunn av at hun er dritings.

Så programmet på NRK i gårkveld der en del damer fra England og en mann fortalte om å bli voldtatt.

De fortalte også hvor ødeleggende det var for dem at personer kommenterte tvil om voldtekten. Sterkt program. 

Jaggu ikke lett å bli trodd i slike saker. Der borte ledet bare 3% av voldtektene til dom. Elendig lite.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du drakk for mye, og du vil ikke kunne bevise at du ikke var med på det. Det er ingen vits å rope ut voldtekt her..

Ta deg en god dusj, og beklag for de andre at du ble altfor full.

Prøv så å glemme det hele.

Klem 

Anonymkode: 90eab...113

§ 291. Voldtekt

Med fengsel inntil 10 år straffes den som

a) skaffer seg seksuell omgang ved vold eller truende atferd,
b) har seksuell omgang med noen som er bevisstløs eller av andre grunner ute av stand til å motsette seg handlingen, eller
c)

ved vold eller truende atferd får noen til å ha seksuell omgang med en annen, eller til å utføre handlinger som svarer til seksuell omgang med seg selv.

 

§ 292. Minstestraff for voldtekt til samleie mv.

Straffen er fengsel fra 3 inntil 15 år dersom voldtekten som nevnt i § 291 omfattet:

a)innføring av penis i skjede- eller endetarmsåpning,

b)innføring av penis i fornærmedes munn,

c)innføring av gjenstand i skjede- eller endetarmsåpning, eller

d)dersom lovbryteren har fremkalt en tilstand som nevnt i § 291 bokstav b for å oppnå seksuell omgang.

 

I følge straffeloven er dette voldtekt. Hun var ikke i stand til å samtykke. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt skal ikke anmeldes. Ts husker ikke om hun har sagt ja og da blir det feil å anmelde for voldtekt. Hun ødelegger livet til en mann.

Det er best du bare legger dette bak deg og går videre i livet.

Anonymkode: 96de3...d11

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånt skal ikke anmeldes. Ts husker ikke om hun har sagt ja og da blir det feil å anmelde for voldtekt. Hun ødelegger livet til en mann.

Det er best du bare legger dette bak deg og går videre i livet.

Anonymkode: 96de3...d11

Selvfølgelig skal hun anmelde for voldtekt

Hun var så full at hun måtte bæres i seng, fullstendig blackout. Og våkner opp neste dag at noen hatt tatt seg til rette med henne. I tillegg var hun jomfru (voldtekt er grusomt uansett asså, men jeg synes det er trist at Ts ble frastjålet sin første opplevelse med sex sammen med en hun er forelska i, en hun har lyst å ha sex med)

Hun lå alene på et rom, fullstendig i alkokoma, han gikk inn på rommet hennes etter at alle hadde gått å lagt seg, kledde av henne på underkroppen og begikk et overgrep.

Hun ødelegger ikke livet til en mann, det har han helt fint klart å ødelegge selv ved å ta seg til rette med en bevistløs person. 

Sånne som deg er fæle, som synes voldtekt av bevisstløse kvinner er helt OK. 

 

Anonymkode: caa80...dce

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, ~Tor~ skrev:

Om hun er dritings eller ikke har ikke noe med saken å gjøre. Han kan ikke ta seg til rette på en sovende person på grunn av at hun er dritings.

Så programmet på NRK i gårkveld der en del damer fra England og en mann fortalte om å bli voldtatt.

De fortalte også hvor ødeleggende det var for dem at personer kommenterte tvil om voldtekten. Sterkt program. 

Jaggu ikke lett å bli trodd i slike saker. Der borte ledet bare 3% av voldtektene til dom. Elendig lite.

Og i Norge er det 1 %. 

Anonymkode: 3c923...511

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...