Gå til innhold

Ble jeg voldtatt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 22 år, på Onsdag dro vi en vennegjeng på hyttetur for å ta en siste «ferie» før skolen starter. Vi var 3 jenter og 5 gutter. Jeg er singel og hadde eget rom på hytta. Så er det to par og 2 av de andre guttene har kjæreste hjemme, men en var singel. Han var defintivt ikke min type og jeg er heller ikke typen som har one night stands eller lignende. Første kvelden tok vi noen glass vin og stemningen var kjempe fin, samme gjorde vi i går kveld, men da ble det noen ekstra glass, jeg husker an ene fyrn var veldig flørtete men jeg sa klart i fra at jeg var uintr. Jeg ble i grunn alt for full etterhvert og det siste husker var at venninna mi og kjæresten hennes la meg i senga, men de kledde ikke av meg. I morges våkna jeg under dyna med topp og genser på, men buksa lå på gulvet og trusa hadde jeg rundt den ene ankelen. Jeg var klissete mellom bena og det luktet ekkelt,jeg føler meg sår og det er ubehagelig der nede. Jeg har aldri hatt sex før så noe er det!!

Jeg har fullstendig panikk, jeg tør ikke se noen i øynene i dag og alle virker helt normal. 

Kan jeg ha blitt voldtatt? Å hva om jeg sa ja uten at jeg husker?

Anonymkode: 52c9a...3c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Kvinne87Rogaland skrev:

Du må ikke dusje!!!! Du må rett på nærmeste voldtektsmottak så kan de undersøke deg og sikre bevis. Dette er veldig viktig! Selv om du ikke vil anmelde er det mye hjelp å få der, og svar på dine spørsmål. Og hvis du bestemmer deg for å anmelde senere, så har du bevis.

Høres ut som du har blitt voldtatt ja. Sender deg en klem, håper det går bra med deg.

Men vi er på hytta, vi skal ikke hjem før i kveld og jeg kjører ikke selv, så jeg er avhengig av å sitte på ned fra fjellet. Akkurat nå ligger jeg inne på rommet, sa jeg hadde hodepine. 

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre!!

Anonymkode: 52c9a...3c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontakt voldtektsmottaket nærmest der dere er. Ta med deg de som la deg, og klærne du hadde på. Ikke dusj eller vask deg! 

Om du ikke husker noe og ikke ville ha sex, høres det ut som det er skjedd en voldtekt.

Masse klemmer til deg, fra ei som har opplevd det samme.

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nordblomst skrev:

Kontakt voldtektsmottaket nærmest der dere er. Ta med deg de som la deg, og klærne du hadde på. Ikke dusj eller vask deg! 

Om du ikke husker noe og ikke ville ha sex, høres det ut som det er skjedd en voldtekt.

Masse klemmer til deg, fra ei som har opplevd det samme.

Men alle her kjenner hverandre, jeg kjenner kun de to jentene og kjærestene deres litt, de andre er en kompisgjeng! Jeg er livredd for å si dette høyt nå, ingen her vet noe. 

Anonymkode: 52c9a...3c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller så kan det hende du sa ja, og dere begge var fulle og du ikke husker.... 

Er det ikke lurt å høre med noen av de andre om de husker noe mer? 

Synes det er litt rart at folk er brå sikker på at det var voldtekt når du var full og det var en del alkohol inn i bildet... 

Anonymkode: aa427...819

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men alle her kjenner hverandre, jeg kjenner kun de to jentene og kjærestene deres litt, de andre er en kompisgjeng! Jeg er livredd for å si dette høyt nå, ingen her vet noe. 

Anonymkode: 52c9a...3c0

Be dem kjøre deg til byen, si du er kjempedårlig og må på legevakta. Snakk med en av jentene du stoler på. Skhønner det føles skummelt og ekkelt, men kan nesten love deg at det beste er å komme seg av gårde. Om noen stiller spørsmål, må du bare si at de må kjøre deg, eller ringe etter taxi. 

Utrolig bra at du ber om hjelp her, for du skal ikke gå gjennom dette alene❤

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har en plastboks eller krukke eller noe som du kan lukke, anbefaler jeg at du prøver å få noe av gugget oppi... eventuelt tøm noe av sminke eller kremer. 

Jeg anbefaler at du anmelder saken. De kan hente inn DNA fra alle guttene som har vært på hytta og jeg forstår veldig godt at det vil være en vanskelig situasjon for deg mens det står på, men prøv å vær sterk. Jeg opplevde at en eks gjorde dette mot meg og nå, nesten tjue år senere angrer jeg fremdeles som en hund på at jeg holdt kjeft om det bare fordi det var det enkleste å gjøre... Og tanken på hvor mange flere jenter han fikk gjøre det samme mot fordi jeg ikke turte å ta kampen spiser meg opp innvendig. 

Mange store klemmer til deg..❤️

Anonymkode: f5d84...c18

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ei jente på 22 år, på Onsdag dro vi en vennegjeng på hyttetur for å ta en siste «ferie» før skolen starter. Vi var 3 jenter og 5 gutter. Jeg er singel og hadde eget rom på hytta. Så er det to par og 2 av de andre guttene har kjæreste hjemme, men en var singel. Han var defintivt ikke min type og jeg er heller ikke typen som har one night stands eller lignende. Første kvelden tok vi noen glass vin og stemningen var kjempe fin, samme gjorde vi i går kveld, men da ble det noen ekstra glass, jeg husker an ene fyrn var veldig flørtete men jeg sa klart i fra at jeg var uintr. Jeg ble i grunn alt for full etterhvert og det siste husker var at venninna mi og kjæresten hennes la meg i senga, men de kledde ikke av meg. I morges våkna jeg under dyna med topp og genser på, men buksa lå på gulvet og trusa hadde jeg rundt den ene ankelen. Jeg var klissete mellom bena og det luktet ekkelt,jeg føler meg sår og det er ubehagelig der nede. Jeg har aldri hatt sex før så noe er det!!

Jeg har fullstendig panikk, jeg tør ikke se noen i øynene i dag og alle virker helt normal. 

Kan jeg ha blitt voldtatt? Å hva om jeg sa ja uten at jeg husker?

Anonymkode: 52c9a...3c0

Hjelper ikke om du sa ja så lenge at du måtte bæres i seng. Da er du for full til å samtykke.

Spør venninnene dine om de husker noe, om de hørte noen lyder.  Nevn det litt uskyldig, si at du ikke husker noenting, men at du våkna uten tøy på underkroppen og lurer fælt.

Få dem til å kjøre deg til legevakta. 

Anonymkode: 928e3...15b

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men vi er på hytta, vi skal ikke hjem før i kveld og jeg kjører ikke selv, så jeg er avhengig av å sitte på ned fra fjellet. Akkurat nå ligger jeg inne på rommet, sa jeg hadde hodepine. 

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre!!

Anonymkode: 52c9a...3c0

Du må rett og slett spør hvem som har kledd av deg, si du tror du har blitt voldtatt og kreve å bli kjørt til nærmeste voldtektsmottak. Det er vanskelig ja, men det er ikke din feil!

Trusa har ikke kommet av på egenhånd, og det har heller ikke sårheten i underlivet. Venninna di og kjæresten la deg, og overgriperen har da gått inn på rommet ditt uten invitasjon - når han visste du var full. Det er samleie med bevisstløs person/person ute av stand til å samtykke - en klar voldtekt! Han visste du ikke var interessert, han visste du var full og hadde lagt deg - ALENE! 

Jeg blir så innmari forbanna på dine vegne! Du er helt uten skyld - og du har lov til å bli forbanna selv! Her trodde du at du var trygg.

Du har en god sak, og du har vitner. Dette bør ikke bli liggende - da gjør han det sikkert igjen.

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Kan jeg ha blitt voldtatt? Å hva om jeg sa ja uten at jeg husker?

Anonymkode: 52c9a...3c0

Ja, du kan ha blitt voldtatt.

Man kan gjøre de utroligste ting i fylla, og ikke huske et dugg pga blackout. De som ikke tror på det har ikke hatt ekte blackout. Det er noe helt annet fenomen enn at minnene bare er tåkete og uklare etter en fyllekule.

Allikevel virker det SVÆRT usannsynlig at du plutselig har sagt ja til en du ikke liker, når du til og med var jomfru. Jeg tror ikke på det.

Hvis det viser seg at du har hatt sex, så var det nesten helt sikkert voldtekt. Dessverre,

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

TS, dette gjelder deg og ditt velbefinnende. Det er ikke viktig hvor godt de andre kjenner hverandre eller å være redd for å sloss for deg selv. Du har et ansvar kun overfor deg selv først og fremst, ingen andre. Du må gjøre alt du kan for samle krefter og vilje til å komme til bunns i dette. Sloss for deg selv og sett deg selv aller først. Finn en person på hytta som du stoler på, si minst mulig men få personen til å hjelpe deg. Du får masse gode råd i denne tråden, følg de! Seksuelle overgripere må stilles til ansvar, og du må handle nå som bevismaterialet kan være ferskt. Jeg skjønner at det er skremmende og forvirrende, men bryt problemet ned til rasjonelle, små handlinger steg for sted til du har fått hjelp fra medisinsk personell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du drakk for mye, og du vil ikke kunne bevise at du ikke var med på det. Det er ingen vits å rope ut voldtekt her. Det blir bare en lang og smertefull prosess for deg og dine venner, og noen vil ta parti mot deg. Dersom du endrer forklaring og påstår at du har sagt nei for at det tar seg bedre ut gjør du noe kriminelt som kan sette deg i fengsel.

Ta deg en god dusj, og beklag for de andre at du ble altfor full.

Prøv så å glemme det hele.

Klem 

Anonymkode: 90eab...113

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du drakk for mye, og du vil ikke kunne bevise at du ikke var med på det. Det er ingen vits å rope ut voldtekt her. Det blir bare en lang og smertefull prosess for deg og dine venner, og noen vil ta parti mot deg. Dersom du endrer forklaring og påstår at du har sagt nei for at det tar seg bedre ut gjør du noe kriminelt som kan sette deg i fengsel.

Ta deg en god dusj, og beklag for de andre at du ble altfor full.

Prøv så å glemme det hele.

Klem 

Anonymkode: 90eab...113

Dette er den styggeste kommentaren her.

TS: uansett om du kan ha sakt ja på blackoutfylla så er det voldtekt. For du var ikke istand til å ta en avgjørelse. Menn som har sex med jenter som er så dritings at de ikke klarer å tenke klart, de voldtar og utnytter seg.

Be noen av jentene komme inn på rommet og snakk med de. Be om at det skal være diskre også kjører dere.

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har ringt Mamma, sa ingenting annet enn at hun MÅTTE komme og så skulle jeg forklare i bilen. Hun er på tur opp, så hun er her om 1 times tid. Jeg har ikke sagt noe til de andre, jeg har pakket og kommer bare til å dra når Mamma kommer. 

 

Anonymkode: 52c9a...3c0

Dette er det eneste riktige! TS, dette kommer til å gå bra! Stå på ditt!!!!!! Det er DITT liv og dette var IKKE ditt valg!

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sphynx skrev:

Dette er den styggeste kommentaren her.

TS: uansett om du kan ha sakt ja på blackoutfylla så er det voldtekt. For du var ikke istand til å ta en avgjørelse. Menn som har sex med jenter som er så dritings at de ikke klarer å tenke klart, de voldtar og utnytter seg.

Be noen av jentene komme inn på rommet og snakk med de. Be om at det skal være diskre også kjører dere.

Mamma er på vei opp for å hente meg. Men er det voldtekt om han sier at jeg ville det da?

men jeg vet jeg ikke hr sagt ja, jeg er ung og dum kanskje men jeg har vært full før å aldri har jeg ligget med noen, ikke de jeg likte en gang. Hvorfor skulle jeg plutselig gjøre noe sånn nå å ikke en gang huske det?

Anonymkode: 52c9a...3c0

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ringt Mamma, sa ingenting annet enn at hun MÅTTE komme og så skulle jeg forklare i bilen. Hun er på tur opp, så hun er her om 1 times tid. Jeg har ikke sagt noe til de andre, jeg har pakket og kommer bare til å dra når Mamma kommer. 

 

Anonymkode: 52c9a...3c0

Så godt å høre ♥️ du er sterk! Stor klem til deg :hug: håper alt går bra og du får den hjelpen du trenger nå ♥️

Anonymkode: 0ba37...072

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sphynx skrev:

Dette er den styggeste kommentaren her.

TS: uansett om du kan ha sakt ja på blackoutfylla så er det voldtekt. For du var ikke istand til å ta en avgjørelse. Menn som har sex med jenter som er så dritings at de ikke klarer å tenke klart, de voldtar og utnytter seg.

Be noen av jentene komme inn på rommet og snakk med de. Be om at det skal være diskre også kjører dere.

Du har rett i det. Hun ble båret i seng og han kom inn på rommet. Det er ikke greit.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...