Gå til innhold

Ble jeg voldtatt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ok. Så hva hvis det er to mennesker som er helt totalt drita? Får automatisk mannen voldtekt stempelet da? Når de begge har drukket alt for mye. 

Jeg utelukker ikke at det her kan være en voldtekt..  Men jeg ville ha vært litt forsiktig med å anta at det var en voldtekt før litt flere tråder har blitt nøsta opp. 

Men jeg håper virkelig du finner ut av hva som skjedde, at du får god hjelp uansett om det var en voldtekt eller ikke. 

Anonymkode: aa427...819

Første steg i å nøste opp er å sikre bevis. Deretter gjør politiet jobben sin og finner ut om noe straffbart har skjedd.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja du har blitt voldtatt. Sperm er klissete og har en egen lukt som er litt bitter og rar. Kjempe bra at du blir hentet av mammaen din, håper dere drar rett til legevakten. Sånne gutter som det der må bli stoppet! Hvem vet hvor mange ganger han har gjort dette, eller kanskje dette var første, men om han ikke blir anmeldt blir det IKKE den siste voldtekten hans. Du måtte bli bært i seng, du kan ikke en gang huske å ha hatt sex. Han kan også ha funnet på å tatt bilder/filmer av dette, som kan bli spred nå. 

Lykke til TS! Husk at de på legevakten er der for å støtte deg. Og kjempe bra at du har tatt med deg mammaen din.

Anonymkode: e26af...5d8

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, NO haters please skrev:

Yep, hvis begge var drita og blacket ut, hvem voldtok hvem?

Han som var våken og gikk inn til ei sovende jente.

Anonymkode: e26af...5d8

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han som var våken og gikk inn til ei sovende jente.

Anonymkode: e26af...5d8

Og hadde han sovet og vært drit full, og hun hadde gått inn til han og hatt sex med han - hadde hun voldtatt han.

Anonymkode: e26af...5d8

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er et farlig utsagn som indikerer at hun skal ha det fælt fra nå av.

Anonymkode: 206bd...b6d

Du forstår vel hva jeg prøver å formidle til den ekle personen bak tastaturet? 

Synes det er dumt å spore av i en slik tråd. 

Anonymkode: 0ba37...072

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Så hva hvis det er to mennesker som er helt totalt drita? Får automatisk mannen voldtekt stempelet da? Når de begge har drukket alt for mye. 

Jeg utelukker ikke at det her kan være en voldtekt..  Men jeg ville ha vært litt forsiktig med å anta at det var en voldtekt før litt flere tråder har blitt nøsta opp. 

Men jeg håper virkelig du finner ut av hva som skjedde, at du får god hjelp uansett om det var en voldtekt eller ikke. 

Anonymkode: aa427...819

Hvis begge er like drita, klarer de ikke utføre samleie. Den ene er klart mindre beruset.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det kan ha vært voldtekt. 

Du kan ha hatt blackout og virket "oppegående" og samtykkende, det samme kan han. Det er det evt kun han som vet.

Du kan også ha fått sopp/utflod, urinveisinfeksjon. Svie og ubehag nedentil er ikke synonymt med voldtekt i alle tilfeller.

Så dette må du på legevakt/voldtektsmottak med. Ikke dusj, ikke vask deg, ikke gå på do. Ta med deg alle klærnr og lakenet fra senga. Så hører du med legen hva han/hun sier etter undersøkelsen og tar det derfra.

 

Anonymkode: 760c9...6e3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, NO haters please skrev:

Yep, hvis begge var drita og blacket ut, hvem voldtok hvem?

Den aktive parten som var i stand til å gå inn på rommet til TS, krype oppi senga hennes og kle av henne, kanskje?!

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så mange idioter det var her! 

Til TS: Vær ærlig med moren din og dra til voldtektsmottaket for å sikre spor. Deretter kan du ta stilling til om du vil anmelde eller ikke. Det høres ut som en soleklar voldtekt. Jeg har blitt voldtatt selv, og føler veldig med deg ❤️ Klem! Oppdater oss gjerne, hvis du vil. 

Anonymkode: 25e6a...b2e

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hadde han sovet og vært drit full, og hun hadde gått inn til han og hatt sex med han - hadde hun voldtatt han.

Anonymkode: e26af...5d8

Men nå var det ikke det som skjedde her, var det vel? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anoia said:

Den aktive parten som var i stand til å gå inn på rommet til TS, krype oppi senga hennes og kle av henne, kanskje?!

Igjen, vi er ikke politiet og det er best å overlate hele vurderingen av saken til politiet og de som skal etterforske.

For alt vi vet så er det mye vi ikke vet. Selv om hodet mitt skriker voldtekt, så kan folk gjøre mye rart i fylla. Hvordan vet vi at TS ikke våknet i blackout senere, eller at han kom inn når hun faktisk var i stand til å gi samtykke (men var drita så hun ikke husket).

Det er farlig å gire seg opp i slike saker og man burde forholde seg rolig. Vi vet rett og slett ikke nok om saken til å fortelle henne om hun ble voldtatt eller ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvordan har du det TS? 

Anonymkode: db12f...a78

Jeg har det veldig vondt, er forbanna på meg selv, trist, skjemmes! Vil mest av alt bare dra hjem å glemme at dette har skjedd

Anonymkode: 52c9a...3c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har det veldig vondt, er forbanna på meg selv, trist, skjemmes! Vil mest av alt bare dra hjem å glemme at dette har skjedd

Anonymkode: 52c9a...3c0

Dette er ikke din skam!

Anonymkode: f63f9...a64

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har det veldig vondt, er forbanna på meg selv, trist, skjemmes! Vil mest av alt bare dra hjem å glemme at dette har skjedd

Anonymkode: 52c9a...3c0

Dra hjem og hvil ut så snart du har fått dratt på voldtektsmottaket ❤️ Tenker på deg, godt du har din mor hos deg.

Anonymkode: 1485b...a72

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har det veldig vondt, er forbanna på meg selv, trist, skjemmes! Vil mest av alt bare dra hjem å glemme at dette har skjedd

Anonymkode: 52c9a...3c0

Huff. Det er så jævlig at et offer må sitte igjen med skam for noe som var utenfor deres kontroll!!! Synes ikke du burde dra hjem uten å sjekke dette. Du kan ha fått en kjønnsykdom eller kan bli gravid??? Be om angrepille på legevakten eller hvor du drar. Du må tenke på sikkerhet for din kropp uansett hvor fælt det er å gå gjennom.

Du vil få de rådene du trenger når du kommer på legevakta. Men hadde dette vært mitt tilfelle, hadde jeg ikke latt personen som utsatte meg for dette, gå ustraffet for handlingene.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du har absolutt ingenting å skjemmes over. Du har IKKE gjort noe galt. Fortell moren din hva som har skjedd og dra på voldtektsmottaket. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, NO haters please skrev:

Igjen, vi er ikke politiet og det er best å overlate hele vurderingen av saken til politiet og de som skal etterforske.

For alt vi vet så er det mye vi ikke vet. Selv om hodet mitt skriker voldtekt, så kan folk gjøre mye rart i fylla. Hvordan vet vi at TS ikke våknet i blackout senere, eller at han kom inn når hun faktisk var i stand til å gi samtykke (men var drita så hun ikke husket).

Det er farlig å gire seg opp i slike saker og man burde forholde seg rolig. Vi vet rett og slett ikke nok om saken til å fortelle henne om hun ble voldtatt eller ikke.

Poenget her er at TS får flere råd om å glemme saken fordi hun "kan ha vært med på det", og det kan skremme henne fra å i det hele tatt kontakte politiet.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har det veldig vondt, er forbanna på meg selv, trist, skjemmes! Vil mest av alt bare dra hjem å glemme at dette har skjedd

Anonymkode: 52c9a...3c0

Ingenting av dette er din feil. Det er ingen skam å bære.

*klem*

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Anoia said:

Poenget her er at TS får flere råd om å glemme saken fordi hun "kan ha vært med på det", og det kan skremme henne fra å i det hele tatt kontakte politiet.

Nei nei, misforstå meg rett. Hun burde kontakte politiet og finne ut av det. Har hun blitt voldtatt burde mannen bli tatt. Men det er mye vi ikke vet, derfor burde man være forsiktige med å si med sikkerhet at hun har blitt voldtatt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...